voorstellen aan 15 mensen en dan van iedereen de naam onthouden is niet mijn sterkste puntquote:
quote:
quote:
Hehequote:Op maandag 29 juni 2009 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja.Compliment van de dag. Lullo.
Voor d etoekomst: ik ben die met die blonde krullen en dat tietenjurkjequote:Op maandag 29 juni 2009 12:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
voorstellen aan 15 mensen en dan van iedereen de naam onthouden is niet mijn sterkste punt
[..]
[..]
![]()
![]()
El Mat was gisteren een behoorleuk meneurtje conducteurtje aan het uithangen!quote:
Zelfs onze topics zijn sletjes, we wisselen binnen notime de ene voor de ander in.quote:
Hee niet zo hequote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs onze topics zijn sletjes, we wisselen binnen notime de ene voor de ander in.
Dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
El Mat was gisteren een behoorleuk meneurtje conducteurtje aan het uithangen!
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs onze topics zijn sletjes, we wisselen binnen notime de ene voor de ander in.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef Nouk84 het volgende:
Freaking hell, ik heb zaterdagavond geprobeerd een volle krat frisdrank boven mijn macht te tillen en nu is daardoor waarschijnlijk een wervel ofzo verschoven. Auw, auw, auw.
Daar ging het niet over.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
El Mat was gisteren een behoorleuk meneurtje conducteurtje aan het uithangen!
Dat omschrijf je mooiquote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien moeten we het voortaan [Sletjes] topic gaan noemenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien moeten we het voortaan [Sletjes] topic gaan noemen
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien moeten we het voortaan [Sletjes] topic gaan noemen
Je bent wel heel nieuwschierig naar de meet, mss gewoon de volgende keer zelf komen ?quote:
gaan wij ooit meeten?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor d etoekomst: ik ben die met die blonde krullen en dat tietenjurkje
Jaha, maar ik was even iets te romantisch aan het doen met de date om naar de singles te gaanquote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent wel heel nieuwschierig naar de meet, mss gewoon de volgende keer zelf komen ?
massage nodig?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef Nouk84 het volgende:
Freaking hell, ik heb zaterdagavond geprobeerd een volle krat frisdrank boven mijn macht te tillen en nu is daardoor waarschijnlijk een wervel ofzo verschoven. Auw, auw, auw.
Als ze nou nieuwsgierig was geweest, had ze misschien wel gekomenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef mrbox het volgende:
Je bent wel heel nieuwschierig naar de meet, mss gewoon de volgende keer zelf komen ?
Is er geen collega die je rug kan insmeren dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga eens onder de heerlijkheid van mn koude handdoek vandaan, me douchen en klaarmaken voor werk
Ik heb gisteren de pijnkreten van iemand anders gehoord. Nee bedankt dusquote:
Dat jahquote:
Niks gemist zo te horen, ja een zuipfestijnquote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jaha, maar ik was even iets te romantisch aan het doen met de date om naar de singles te gaan
Waar ging het dan wel over, lullo?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ze nou nieuwsgierig was geweest, had ze misschien wel gekomen
Kreeg gister een opmerking naar mijn hoofd dat " er volgens hem weinig dingen zijn, die mij doen lachen".quote:Op maandag 29 juni 2009 13:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ging het dan wel over, lullo?
quote:
dat dusquote:
pjin is fijnquote:Op maandag 29 juni 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de pijnkreten van iemand anders gehoord. Nee bedankt dus
maar van wie dan? Dan weet ik wie ik moet ontwijken als ik ooit op een meet benquote:Op maandag 29 juni 2009 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kreeg gister een opmerking naar mijn hoofd dat " er volgens hem weinig dingen zijn, die mij doen lachen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |