Gieten?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan alleen niet zo goed bij mn rug dus karnemelk of yoghurt erop smeren is best een opgave![]()
Daar moet je dan ook mensen voor inhurenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan alleen niet zo goed bij mn rug dus karnemelk of yoghurt erop smeren is best een opgave![]()
dan giet ik t meeste naast me ben ik bang en dat geeft weer een troepquote:
Even bij de buren langs dan!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
In den haagquote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan giet ik t meeste naast me ben ik bang en dat geeft weer een troepwaar is die lekkere vent als je m nodig hebt?
editquote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan giet ik t meeste naast me ben ik bang en dat geeft weer een troepwaar is die lekkere vent als je m nodig hebt?
Hoiquote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Sinceria het volgende:
Helleuw.
Ik heb er gewoon 3 uur over gedaan om thuis te komen gisterenavond.
Ooo balen! Moest je nog een stuk met de bus omdat er geen treinen reden?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Sinceria het volgende:
Helleuw.
Werkenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoi HW.quote:
valt gelukkig erg mee, we zijn nog ff half Den haag doorgelopen opzoek naar een WC en wat te eten, dus dat heeft wel weer een beetje geholpen met nuchter wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoi HW.![]()
Nog last gehad van een kater?
Nee, die reden niet meer op dat tijdstip.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo balen! Moest je nog een stuk met de bus omdat er geen treinen reden?
Bekend verschijnsel. Heb nog steeds rugpijn en nekpijn van awfs.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Toen we eenmaal bij die wc waren bedacht ik me dat we in de tijd dat we hadden gelopen ook bij het station hadden kunnen komenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
valt gelukkig erg mee, we zijn nog ff half Den haag doorgelopen opzoek naar een WC en wat te eten, dus dat heeft wel weer een beetje geholpen met nuchter worden.
Je zou denken dat ze dan pendelbussen o.i.d. inzetten. Balen joh! Maar goed; je hebt gelukkig thuis geslapenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, die reden niet meer op dat tijdstip.
Dit was de eerste keer dat ik echt dacht iemand op te moeten bellen omdat ik anders op een station zou moeten slapen, haha.
Jij dacht helemaal niet meer rond dat tijdstip, iig niet aan stationsquote:Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toen we eenmaal bij die wc waren bedacht ik me dat we in de tijd dat we hadden gelopen ook bij het station hadden kunnen komen
Ik dacht wel hoor... heel kort even aan stationsquote:Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij dacht helemaal niet meer rond dat tijdstip, iig niet aan stations.
Had nou maar voor wekker gespeeldquote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Sinceria het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze dan pendelbussen o.i.d. inzetten. Balen joh! Maar goed; je hebt gelukkig thuis geslapen
Dank je wel! Jij bent ook echt supertof.quote:
was jij er gister ook?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Sinceria het volgende:
Helleuw.
Ja dat zou ik ook doen inderdaad, maar zelfs daar hadden we geen zin inquote:Op maandag 29 juni 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben zoals ik dat altijd doe, langs de rij gelopen, over het hek geklommen, de eerste tram in
was het zo erg?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Ik vond iedereen gisteren tof.... zal de alcohol wel geweest zijn
quote:
quote:
Met beide eensquote:Op maandag 29 juni 2009 12:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dank je wel! Jij bent ook echt supertof.
Dankje.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dank je wel! Jij bent ook echt supertof.
slijmbalquote:Op maandag 29 juni 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]de cuteste van allemaal, alsof jij die niet gezien hebt .....
Ik had weken niets gedronken, dus na 3 wijntjes was ik de weg kwijtquote:
ik kan ze niet allemaal uit elkaar houden. sorryquote:Op maandag 29 juni 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]de cuteste van allemaal, alsof jij die niet gezien hebt .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik kan ze niet allemaal uit elkaar houden. sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik kan ze niet allemaal uit elkaar houden. sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.charming
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Eén iemand sowiesoquote:Op maandag 29 juni 2009 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Al denk ik wel beetje dat een berg mij ook best saai vond, zo zonder drank.
en nu vind je mij niet meer tof?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Ik vond iedereen gisteren tof.... zal de alcohol wel geweest zijn
een berg die zelf al teveel op had... Mensen zijn ook heel gezellig zonder drank, en daar was jij een voorbeeld van gisterenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Al denk ik wel beetje dat een berg mij ook best saai vond, zo zonder drank.
schijt aan hen, ik heb wel gedronken, maar kon nog wel rationeel denken e.d. kwam behoorlijk van pas bij t laatste rondje bier halen trouwens.... het is tof dat je niet onder groepsdruk gaat handelen en maar mee gaat drinken omdat iedereen t doet, lekker jezelf blijven is in zo;n situatie moeilijk en voor jou niet en dat siert je en besides that jij bent zonder drank echt wel gezelligquote:Op maandag 29 juni 2009 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |