Dat was helemaal niet bedoeld om jouw stelling te ontkrachten... wilde alleen zeggen dat ik normaal niet elk weekend op een soort van singles-zoen-meet te vinden benquote:Op maandag 29 juni 2009 12:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat ontkracht mijn "stelling" op wat voor manier ?Wel leuk dat je er ff was iig
Jaquote:
Vaak wel positieve aandacht hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 12:14 schreef HeatWave het volgende:
verbazingwekkend trouwen hoeveel aandacht 2 zoenende vrouwen nog krijgen anno 2009.
Jaa die zoen meet maakte jullie er ook vanquote:Op maandag 29 juni 2009 12:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet bedoeld om jouw stelling te ontkrachten... wilde alleen zeggen dat ik normaal niet elk weekend op een soort van singles-zoen-meet te vinden ben
Dat jaquote:Op maandag 29 juni 2009 12:14 schreef HeatWave het volgende:
verbazingwekkend trouwen hoeveel aandacht 2 zoenende vrouwen nog krijgen anno 2009.
Ja.. ik heb een goeie invloed op mensenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa die zoen meet maakte jullie er ook van
hagenezen zijn dan geen boeren, maar verder was het identiekquote:Op maandag 29 juni 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vaak wel positieve aandacht hoor
Moet je 2 zoenende mannen eens op een plein zetten
Ik moest een keer tijdens Harlekyn festival (boerenfestival uit mijn dorp) zo hard lachen toen 2 vriendinnen van me stonden te zoenen in de feesttent een al die boeren met hun pilsje voorbij liepen ineens stopten om ze aan te gapen vol kwijl![]()
Ik heb een ventilatorquote:Op maandag 29 juni 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Koop een ventilator DM, ik heb er heerlijk mee geslapen afgelopen nacht.
Vandaar dat ik niet werd genoemd. Ik was er gisteren nietquote:Op maandag 29 juni 2009 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dat waren gewoon voor mij de tofste mensen gister en liejse en remlof maar die posten hier nu ff niet, niet dat ik de rest niet leuk vond maar met een groot deel heb ik amper gesproken
Bierquote:Op maandag 29 juni 2009 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Goor joh, ik heb de rest van de dag naar bier gestonken.![]()
[..]
ja, het was allemaal jullie schuldquote:Op maandag 29 juni 2009 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja.. ik heb een goeie invloed op mensen
Ja, jij had er natuurlijk niets mee te maken hequote:Op maandag 29 juni 2009 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, het was allemaal jullie schuld.
O! Daar ging mijn kans dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet bedoeld om jouw stelling te ontkrachten... wilde alleen zeggen dat ik normaal niet elk weekend op een soort van singles-zoen-meet te vinden ben
Ikke niet, ik weet van nietsquote:Op maandag 29 juni 2009 12:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, jij had er natuurlijk niets mee te maken he
Hoi! NS al aan de telefoon gehad?quote:
Weet je toch schatquote:
Daar had ik dan wel weer bij willen zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik vond t wel een beeeetje flauw dat iedereen met iedreen wilde zoenen maar D_H en HW samen niet![]()
Dat had ik ook wel willen zien jaquote:Op maandag 29 juni 2009 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar had ik dan wel weer bij willen zijn.
Ja, om te drinken misschien. Maar niet om je kleren in te wassenquote:
Met jou wil ik ook wel altijd zoenen.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet je toch schatMaar... alleen als jij ook met mij wil zoenen, ik ga je niet dwingen
Eerst kat je iedereen af omdat we aan het zoenen waren, en nu moeten we nog meer zoene, wat wil je nou eigenlijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar ze wilden dus niet {w flauweriken
Zoveel drank was er niet op Parkpopquote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, de volgende meet is het dus de bedoeling dat wij vrouwen de mannen zodanig dronken gaan voeren dat ze met elkaar gaan zoenen?
dat jij met d-h ging zoenen had ik idd nog wel willen zienquote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst kat je iedereen af omdat we aan het zoenen waren, en nu moeten we nog meer zoene, wat wil je nou eigenlijk?.
Wij willen gewoon sletterige mannen waar we misbruik van kunnen maken natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst kat je iedereen af omdat we aan het zoenen waren, en nu moeten we nog meer zoene, wat wil je nou eigenlijk?.
lijkt me leuk!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, de volgende meet is het dus de bedoeling dat wij vrouwen de mannen zodanig dronken gaan voeren dat ze met elkaar gaan zoenen?
ik gooi het liever over m'n kleren danquote:Op maandag 29 juni 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, om te drinken misschien. Maar niet om je kleren in te wassen
Ja, ik bedoel, dat vrouwen zoenen, met een vrouw en een man zoenen, been there done that.quote:
je wou gewoon zelf met DH zoenenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat jij met d-h ging zoenen had ik idd nog wel willen zien
Yoghurt trekt de brand eruitquote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand amazing tips tegen verbrandheid?
Karnemelk er op smeren.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Gewoon Ang3l mee nemen de volgende keerquote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, dat vrouwen zoenen, met een vrouw en een man zoenen, been there done that.
We moeten wel een beetje grensverleggend te werk gaan als singles natuurlijk.
bladeren witte kool erop...of komkommer..werkt echt topquote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik met 2 mannen zoen sta ik toch liever zelf in het middelpunt van de belangstelling, ipv dat ik me op een gegeven ogenblik het 5e wiel ga voelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon Ang3l mee nemen de volgende keer
Gieten?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan alleen niet zo goed bij mn rug dus karnemelk of yoghurt erop smeren is best een opgave![]()
Daar moet je dan ook mensen voor inhurenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan alleen niet zo goed bij mn rug dus karnemelk of yoghurt erop smeren is best een opgave![]()
dan giet ik t meeste naast me ben ik bang en dat geeft weer een troepquote:
Even bij de buren langs dan!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
In den haagquote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan giet ik t meeste naast me ben ik bang en dat geeft weer een troepwaar is die lekkere vent als je m nodig hebt?
editquote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan giet ik t meeste naast me ben ik bang en dat geeft weer een troepwaar is die lekkere vent als je m nodig hebt?
Hoiquote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Sinceria het volgende:
Helleuw.
Ik heb er gewoon 3 uur over gedaan om thuis te komen gisterenavond.
Ooo balen! Moest je nog een stuk met de bus omdat er geen treinen reden?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Sinceria het volgende:
Helleuw.
Werkenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoi HW.quote:
valt gelukkig erg mee, we zijn nog ff half Den haag doorgelopen opzoek naar een WC en wat te eten, dus dat heeft wel weer een beetje geholpen met nuchter wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoi HW.![]()
Nog last gehad van een kater?
Nee, die reden niet meer op dat tijdstip.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo balen! Moest je nog een stuk met de bus omdat er geen treinen reden?
Bekend verschijnsel. Heb nog steeds rugpijn en nekpijn van awfs.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Toen we eenmaal bij die wc waren bedacht ik me dat we in de tijd dat we hadden gelopen ook bij het station hadden kunnen komenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
valt gelukkig erg mee, we zijn nog ff half Den haag doorgelopen opzoek naar een WC en wat te eten, dus dat heeft wel weer een beetje geholpen met nuchter worden.
Je zou denken dat ze dan pendelbussen o.i.d. inzetten. Balen joh! Maar goed; je hebt gelukkig thuis geslapenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, die reden niet meer op dat tijdstip.
Dit was de eerste keer dat ik echt dacht iemand op te moeten bellen omdat ik anders op een station zou moeten slapen, haha.
Jij dacht helemaal niet meer rond dat tijdstip, iig niet aan stationsquote:Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toen we eenmaal bij die wc waren bedacht ik me dat we in de tijd dat we hadden gelopen ook bij het station hadden kunnen komen
Ik dacht wel hoor... heel kort even aan stationsquote:Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij dacht helemaal niet meer rond dat tijdstip, iig niet aan stations.
Had nou maar voor wekker gespeeldquote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Sinceria het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze dan pendelbussen o.i.d. inzetten. Balen joh! Maar goed; je hebt gelukkig thuis geslapen
Dank je wel! Jij bent ook echt supertof.quote:
was jij er gister ook?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:40 schreef Sinceria het volgende:
Helleuw.
Ja dat zou ik ook doen inderdaad, maar zelfs daar hadden we geen zin inquote:Op maandag 29 juni 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben zoals ik dat altijd doe, langs de rij gelopen, over het hek geklommen, de eerste tram in
was het zo erg?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Ik vond iedereen gisteren tof.... zal de alcohol wel geweest zijn
quote:
quote:
Met beide eensquote:Op maandag 29 juni 2009 12:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dank je wel! Jij bent ook echt supertof.
Dankje.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dank je wel! Jij bent ook echt supertof.
slijmbalquote:Op maandag 29 juni 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]de cuteste van allemaal, alsof jij die niet gezien hebt .....
Ik had weken niets gedronken, dus na 3 wijntjes was ik de weg kwijtquote:
ik kan ze niet allemaal uit elkaar houden. sorryquote:Op maandag 29 juni 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]de cuteste van allemaal, alsof jij die niet gezien hebt .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik kan ze niet allemaal uit elkaar houden. sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik kan ze niet allemaal uit elkaar houden. sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.charming
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Eén iemand sowiesoquote:Op maandag 29 juni 2009 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Al denk ik wel beetje dat een berg mij ook best saai vond, zo zonder drank.
en nu vind je mij niet meer tof?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Ik vond iedereen gisteren tof.... zal de alcohol wel geweest zijn
een berg die zelf al teveel op had... Mensen zijn ook heel gezellig zonder drank, en daar was jij een voorbeeld van gisterenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Al denk ik wel beetje dat een berg mij ook best saai vond, zo zonder drank.
schijt aan hen, ik heb wel gedronken, maar kon nog wel rationeel denken e.d. kwam behoorlijk van pas bij t laatste rondje bier halen trouwens.... het is tof dat je niet onder groepsdruk gaat handelen en maar mee gaat drinken omdat iedereen t doet, lekker jezelf blijven is in zo;n situatie moeilijk en voor jou niet en dat siert je en besides that jij bent zonder drank echt wel gezelligquote:Op maandag 29 juni 2009 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |