Je bent een neger en je buren zijn blank?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:49 schreef Thorical het volgende:
Maar dingen als de buurvrouw zwanger maken en de buurman er de schuld aan geven daar doe ik bewust niet aan mee
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:49 schreef Thorical het volgende:
Ik rijdt constant 103 op de gps waar je maar 100 mag en soms 124 waar je maar 120 mag.
Carbid schieten in een woonwijk doen we elk jaarquote:Op donderdag 3 september 2009 17:31 schreef RealZeus het volgende:
Ik val nog wel mee geloof ik:
- Openbare dronkenschap
- wildplassen in een vijver met een fontein.
- carbid schieten midden in een woonwijk
- te koop borden verplaatsen
- een tuintafel bij iemand uit de tuin jatten en bij iemand anders in de tuin weer neer keilen.
- Kentekenplaten van willekeurig auto's verwisseld.
Mensen die wheelies doenquote:Op zondag 6 september 2009 16:49 schreef swarleyswarley het volgende:
met 110 km te hard met open uitlaat langs een politiebureau knallen, of al wheeliend
Was je toen al dronken en moest je al bijna overgeven?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:13 schreef Ps2K het volgende:
- Tegen een vrouw zeggen dat ze zo lelijk is dat je van haar moet kotsen, en dan ook nog gaan kotsen.
Wat voor effect heeft dat?quote:- Traangas over deurkrukken sproeien
Dat je klauwen onder de traangas zitten. Je hoeft daarna met de hand even langs je neus en/of ogen te gaan voor het effectquote:
Met witte besjes schieten? Boefjequote:Op zondag 6 september 2009 21:02 schreef Hondenfluitje het volgende:
Waterbalonnen op auto's gooien en met witte besjes in een PVC-buis op auto's schieten.
Een keer voor de politie gevlucht met de boot, hun hadden 40pk en wij 90![]()
Maar het ergste wat ik een keer gedaan heb is toch wel toen ik moest pissen een fietszadel bewerken met een sleutel en er dan overheen pissen.
Gedaan, heb de pet ergens liggenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Pet van een politieagent afpakken en ermee wegrennen
ik werd gepakt toen ik een put 5 meter de lucht in bliesquote:Op maandag 29 juni 2009 13:48 schreef JJH het volgende:
Overal waar strijkers/nitraat/lawinepijlen inpassen, ze er ook daadwerkelijk instoppen.
wat een lelijke afdruk zeg, maak dan wat mooisquote:Op maandag 7 september 2009 01:09 schreef Jeff89 het volgende:
Dit. Die ontstelde blik van die mensen, fantastisch.. De consequenties zijn volgens mij alleen vrij fors als je gepakt word..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |