Gewoon een luchtbed dus?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding met een pompje van de tellsell reclame ooit?
Goed .quote:
Een automatische pomp, niet zo'n ding waar je spontaan van gaat hyperventilerenquote:
Heb ik ook al jarenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Een automatische pomp, niet zo'n ding waar je spontaan van gaat hyperventileren
Koop dan ook gewoon een matras. Hoef je nooit op te pompen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Een automatische pomp, niet zo'n ding waar je spontaan van gaat hyperventileren
jeeeejquote:
WMzquote:
buiten ftw.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:10 schreef Pheno het volgende:
Niet eens een hallo.
Nou ja, ik ga weer naar buiten, hier is blijkbaar weinig te doen.
al quaida luchtbed?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen.
Maar nee, een luchtchzelf oppompt.
Veel plezier pinguinquote:Op maandag 29 juni 2009 21:10 schreef Pheno het volgende:
Niet eens een hallo.
Ik ben ook buiten... ik had echt nooit gedacht dat ik zo veel plezier van een laptop kon hebbenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:10 schreef Pheno het volgende:
Niet eens een hallo.
Maar het kan welquote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook buiten... ik had echt nooit gedacht dat ik zo veel plezier van een laptop kon hebben.
Ik heb gewoon de ramen tegen elkaar openquote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het kan welik zit ook heerlijk op het balkon
Ik heb geen ramen tegen over elkaarquote:Op maandag 29 juni 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de ramen tegen elkaar openEn over een jaartje heb ik ook een balkon
Kunnen we zwaaien Fhaake
Ik ook. Er stak daarstraks een wat frissere wind op, maar die is alweer gestopt geloof ikquote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het kan welik zit ook heerlijk op het balkon
Met minder dan naaste buren neemt Fles natuurlijk geen genoegen he. Hij moet ergens zijn suiker kunnen lenenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen ramen tegen over elkaar
Ja misschien welWij gaan namelijk ook een huis kopen dus misschien kom ik wel nog meer in de buurt
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met minder dan naaste buren neemt Fles natuurlijk geen genoegen he. Hij moet ergens zijn suiker kunnen lenen.
Mjah ik weet niet wat Fles heeft betaald...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met minder dan naaste buren neemt Fles natuurlijk geen genoegen he. Hij moet ergens zijn suiker kunnen lenen.
Aan een kant heb je dus zeker stille burenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nou de unit naast mij is al verkocht en aan de andere kant zit een uitvaartcentrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |