abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70472705

Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen!
quote:
Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!

1. Stap de AH binnen 2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH) 3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast. 4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,- 5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien. 6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blablabla ff wachten 7. Enjoy!

Lijstje andere supermarkten/drogisterijen
quote:
Supermarkten: Albert Heijn www.ah.nl C1000 www.c1000.nl Aldi www.aldi.nl Super de Boer www.superdeboer.nl Spar www.spar.nl Lidl www.lidl.nl Plus www.plus.nl Co-op www.coop.nl Troefmarkt www.troefmarkt.nl Supercoop www.supercoop.nl Jumbo www.jumbosupermarkten.nl Golff supermarkten www.golff.nl DekaMarkt www.dekamarkt.nl Em-Te www.em-te.nl Attent www.attent.nl Hoogvliet www.hoogvliet.com Deen Supermarkt www.deen.nl Jan Linders www.janlinders.nl Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl Boni Markt www.bonisupermarkt.nl Nettorama www.nettorama.nl MCD www.mcd-supermarkt.nl Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl Die 2 bruder www.2bruder.com

Drogisten: DA www.da.nl Etos www.etos.nl Trekpleister www.trekpleister.nl Kruidvat www.kruidvat.nl Schlecker www.schlecker.nl

http://www.folderz.nl

Of folders van buitenlandse winkels zijn uitgesloten. HIER het gesprek met de AH KS

Het actieteam bij de AH begint om 08:30 dat betekend dat voor de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.

Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ;

Je hoeft geen bon te hebben van een andere winkel.

Even een sfeerfoto

De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten.

Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee!

AH zegt ;
quote:
Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.

Maar de AH's die ik, en andere FOK!ers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.

____________________________________________________________________________________

Mailtje van Blackf1re aan het HK ;
quote:
Uw reactie:

Geachte AH Klantenservice,

Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan. Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.

Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb, en een telefoonnummer van de betreffende winkel? Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat voor papier de folder gemaakt is, toch?

Met vriendelijke groeten,

Sander van ******

Ontvangen: 16-06-2009 21:02

Reactie KS ;
quote:
eachte heer Van *********,

Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Albert Heijn Klantenservice

Wendy Denie

Reactie Blackf1re ;
quote:
Hoi Wendie

Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is. Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder. Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.

Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH. Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.

Graag een reactie,

Sander van ********

Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!

AH heeft een nieuwe regels ingevoerd:
quote:
Voorwaarden en spelregels

De laagste actieprijs is te herkennen aan de rode portemonnee met de 'Laagste Actieprijsgarantie' die is afgebeeld bij A-merkproducten in de AH Bonusfolder.
Vindt u toch een van deze actieproducten die u bij ons heeft gekocht in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn tegen een lagere prijs? Dan krijgt u bij onze servicebalie op vertoon van uw AH kassabon en de originele papieren folder van deze winkel het aankoopbedrag terug en een appeltaartje cadeau.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (merk, verpakking, inhoud, smaak etc.; deze producten hebben dezelfde streepjescode) die in een overlappende actieperiode worden aangeboden. De garantie geldt niet voor de overige A-merkaanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de AH Bonusfolder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Het recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het gratis appeltaartje geldt t/m maandag na de actieperiode. Dit recht vervalt indien de prijs op uw AH kassabon al de aangepaste actieprijs is.
Maximaal 1 appeltaartje per klant. Teruggave van het aankoopbedrag geldt voor maximaal 6 actieproducten per klant. Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Albert Heijn bv behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen.
Bron en F.A.Q. http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie

Hier staat een handige printvriendelijke F.A.Q. Met dank aan Rowinvd

Wil je wel maar durf je eigenlijk niet zo, beluister dan hier een voorbeeld gesprek! 5 min, 25 mb) ____________________________________________________________________________________

Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende: Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's. ____________________________________________________________________________________

Hun reactie:
quote:
Hallo 'Uncle Sam'

Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen dat wij onze con-collega's een poets konden bakken, en dat u, samen met vele anderen, daavan kon profiteren.

In de toekomst hopen wij vaker voor zulke stunts te kunnen zorgen. Houd u daarom onze site en nieuwsbrief scherp in de gaten !!!

C1000 Vaartjes
____________________________________________________________________________________

Wat valt er nog te halen (23/06/09)

Hero Fruitontbijt bij Super de Boer 1,29.
Hero Fruitontbijt bij Edel 0,99.
En taart natuurlijk.

Disclaimer: Lezen van dit topic is op eigen risico. Dit topic kan ernstige schade brengen aan de gezondheid!

De OP!

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Gratis_boodschappen_bij_Albert_Heijn"
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 11:37:58 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70472741
of hier verder? verwarrend, 2 topics
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_70472742
teeeeveeeeepeeee!
pi_70472754
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
of hier verder? verwarrend, 2 topics
Ik had de LaPo.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 11:39:23 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70472785
Deze OP ziet er ook beter uit
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_70472868
Jammer dat we nog niets anders gevonden hebben he? Vind de Hero nou niet echt.....
pi_70473053
Ik heb een trauma van Drinkontbijt, die zooi kreeg ik bij mijn kaakontsteking
pi_70473076
shit, dit moet mn moeder checken. die heeft net 2 van die flessen voor me gehaald. welke supermarkt heeft ze goedkoper?
Never into somethin'
pi_70473081
quote:
Goede morgen heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij vinden het fijn dat u de moeite heeft genomen om te reageren.

Deze aanbieding geldt niet voor de appelsientje mild. Deze heeft nl een inhoud van 1500 ml.

Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd. Graag begroeten wij u in onze supermarkt.

Met vriendelijke groet,

Elly van den Hoogen

Jan Linders Supermarkten

Postbus 72

5854 ZH Nieuw Bergen

0485-349957
Helaas pindakaas.
Niets dus bij de Jan Linders
The Real Life Begins With Sex
pi_70473142
Is die Hero Extra al aangepast? Ik had vanochtend geen tijd, alleen dadelijk tijdens de lunch.
pi_70473297
hoe duur is fruitontbijt extra dan bij AH? ik zie bij laagste prijsgarantie op de ah-site alleen fruit 2 day.
Never into somethin'
pi_70473319
tvptje
pi_70473720
Helaas zit er bij mij in de buurt alleen een Super de Boer, is er iemand die mij kan helpen aan één van de andere Hero folders?

Heb zo'n 15 mensen een tijdje geleden een folder van de C1000 Vaartjes gestuurd, dus mocht iemand nu een folder terug willen sturen graag!
pi_70473750
Op albert.nl is de Hero Fruitontbijt extra aardbei/banaan vreemd genoeg wel aangepast, in tegenstelling tot sinaas/passievrucht
pi_70473974
wat een KUT TT
pi_70474015
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:04 schreef henkjan90 het volgende:
Helaas zit er bij mij in de buurt alleen een Super de Boer, is er iemand die mij kan helpen aan één van de andere Hero folders?

Heb zo'n 15 mensen een tijdje geleden een folder van de C1000 Vaartjes gestuurd, dus mocht iemand nu een folder terug willen sturen graag!
kan de super de boer niet meer dan?
pi_70474035
Werken printjes nou nog? Wil wel wat Hero dingen
pi_70474109
misschien kan je een keer het topic doorlezen of zelf op onderzoek uitgaan (staat gewoon op de website van AH)
pi_70474134
Printjes werken al lang niet meer
pi_70474215
TeVeelPlunderen
pi_70474237
SdB 1 voor 1,29
AH 2 voor 3,18 (Alleen Aardbei/Banaan óf Sinaasappel/Passievrucht)
pi_70474430
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:33 schreef Thunder0x het volgende:
Ben zelf te lui om dit allemaal te doen maar ik vind het echt geweldig om te zien hoe mensen dit doen

hulde
Ik ook.
woef
  maandag 29 juni 2009 @ 12:30:55 #23
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70474472
vind het echt jammer dat ze nu alleen zon rukaanbieding hebben
het gaat mij om de sport, maar om nou allemaal fruit 2day te gaan halen uuuuhm nee
pi_70474717
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:18 schreef Chantalmv2 het volgende:
Printjes werken al lang niet meer
Bij 'mijn' appies wel
  maandag 29 juni 2009 @ 12:40:36 #25
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70474744
Ik skip effe een week denk ik, tenzij de Jupiler of WC-papier goedkoper is elders... Heb geen zin om tijd te besteden aan producten die ik normaal toch niet gebruik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')