Dan koop je toch iets 2e hands?quote:Op maandag 13 juli 2009 06:46 schreef Claudia_x het volgende:
Maarja, ik vond de commodes van de Ikea te lelijk en de commodes van de Prenatal te groot en/of te duur. (Ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een babykamer.) Misschien biedt een ondiep plankje uitkomst?
1000 euro?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dan koop je toch iets 2e hands?
Snap trouwens niet wat te duur is, voor pakweg 1000 euro heb je alle meubeltjes toch al? Dat is toch niet heel duur?
Wij hebben die met 3 lades. Nu ze 2 is gaat dat prima (al is ze langer dan de kast breed isquote:Op maandag 13 juli 2009 06:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben jullie de versie met 3 of 4 lades? Wij zijn 175 en 184. Ik vond de hoge versie aanvankelijk geschikt, maar ineens liet ik me leiden door sentiment als 'maar mijn schoonmoeder is zo klein' en 'misschien kan de kraamverzorgster er dan niet bij, dus laag is altijd goed'. Onzin, eigenlijk.
Dat het werkblad zo beperkt is iets waarvan ik al bang was dat dat onhandig zou blijken in de praktijk. Maarja, ik vond de commodes van de Ikea te lelijk en de commodes van de Prenatal te groot en/of te duur. (Ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een babykamer.) Misschien biedt een ondiep plankje uitkomst?
Wat een leuk behang!! Is deze per rol of zijn het losse "blokken"?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:56 schreef martine1984 het volgende:
Het kamertje van onze Puk... er moet nog heel wat gebeuren. Er komt nog een lijstje langs de behangblokken, gordijnen, hemeltje, plankjes aan de muur etc. Maar ik ben er nu al heel trots op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je. Het zijn 4 verschillende rollen, die ik in blokken heb gesneden en daarna geplakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat een leuk behang!! Is deze per rol of zijn het losse "blokken"?
Ontzettende sjieke kamer
wat een werk is dat geweest!! Creatief hoor!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:09 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Dank je. Het zijn 4 verschillende rollen, die ik in blokken heb gesneden en daarna geplakt.
Jeps heb me pittig uitgesloofdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat een werk is dat geweest!! Creatief hoor!
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dan koop je toch iets 2e hands?
Snap trouwens niet wat te duur is, voor pakweg 1000 euro heb je alle meubeltjes toch al? Dat is toch niet heel duur?
Dat meisje had ik ook kunnen zijn (al werk ik niet in een zaak waar de stoffen zo idioot duur zijn, en zeker niet op commissie). Puur uit nieuwsgierigheid, omdat ik ook vaak op verzoek van klanten hoeveelheden stof meegeef waarvan ik me afvraag hoe ze er in godsnaam iets fatsoenlijks mee voor elkaar krijgen, hoe heb je de gordijnen uiteindelijk gemaakt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ja ik heb het idee dat stofwinkels enzo (en mijn oma) altijd wel heel ruim rekenen met dat soort dingen. Dan gaan ze beginnen over plooival en patroon door laten lopen enzo en dubbele zoomen en dergelijke terwijl dat 9 van de 10 keer niet nodig is.
Dat meisje die onze bestelling voor stof opnam beweerde ook met droge ogen dat ik voor ons raam van 90 cm bij 117 cm niet genoeg zou hebben aan stof van 1.25 bij 1.50.Ik vond het wel best met haar, volgens mij werkte ze op commissie ofzo, ik vond 35 euro per meter duur zat dus ik hoef niet zoveel over te houden haha.
oh hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat meisje had ik ook kunnen zijn (al werk ik niet in een zaak waar de stoffen zo idioot duur zijn, en zeker niet op commissie). Puur uit nieuwsgierigheid, omdat ik ook vaak op verzoek van klanten hoeveelheden stof meegeef waarvan ik me afvraag hoe ze er in godsnaam iets fatsoenlijks mee voor elkaar krijgen, hoe heb je de gordijnen uiteindelijk gemaakt?
Als dit te erg offtopic is, excuus!
Ik heb dat gedaan omdat t bedje het pronkstuk is van de kamer... dus die moet mooi uitkomen. En daarbij is er bij ons ruimte genoeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:55 schreef het-is-mij het volgende:
Ik zie op sommige foto's de bedjes zo schuin staan, is dat gewoon omdat er ruimte enzo voor is of is daar een standaard ofzo voor
Je kunt op www.kleurmijninterieur.nl stukjes Pip behang bestellen van 53 cm breed en 1 meter lang voor 5 euro? Misschien is dat een idee?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef Tan het volgende:
Fruppel
Ze lijkt een beetje op Junah toe ze klein was
Wat een prachtige kamertjes, Martine, dat patchwork had ik ook in mijn hoofd om te doen voor de babyhoek op onze slaapkamer, maar dan met o.a. Pip-behang. Jaaaaaren geleden al eens als ideetje uit een magazine geknipt, maar nog het juiste kamertje voor gehad. Maar ik denk dat het een beetje een duur verhaal gaat worden
http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=246&p=7286quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef mefke79 het volgende:
Cyan, waar zag je dat op de site? Ik kan het niet vinden...
Oja, stipjesalarm! Ik zag dat ze er ook rood met witte stipjes behang in de aanbieding hadden.
En oude behangboeken (maar die moet je wel ophalen...geen probleem, ik kom er praktisch langs elke dag).
Dankje voor de tip, dat is wel heel leuk jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kunt op www.kleurmijninterieur.nl stukjes Pip behang bestellen van 53 cm breed en 1 meter lang voor 5 euro? Misschien is dat een idee?
Wat mooi Bla_Bla! En Dana zelf lijkt wel een volleerd fotomodel, hele mooie fotoquote:Op maandag 20 juli 2009 20:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mooi kamertje Martineleuke kleurencombi zo ook met die vloer
nog even Dana's letters die eindelijk op de muur zitten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:14 schreef Xenia het volgende:
[..]
Wat mooi Bla_Bla! En Dana zelf lijkt wel een volleerd fotomodel, hele mooie foto
Nee ik was eigenwijsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:08 schreef DaviniaHR het volgende:
wow!
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? wel met zo'n apparaatje geschuurd, neemik aan?
Wacht maar. De vraag is niet of dit nog een keer gebeurt, maar wat het volgende sloopproject wordt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:18 schreef DeLiedje het volgende:
En muis-stil ook he?.... Ik heb notabene altijd de babyfoon aanstaan dus ik hoor alles (zelfs de droger...).
...En ze is zo lief....Ik krijg heel de tijd kusjes ineens...
An-der-half pas... en een beetjequote:Op donderdag 23 juli 2009 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
-knip-
Hoe oud is de belhamel?
-knip-
Maar... maar.... Hij stáát diagonaalquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef bixister het volgende:
haha ja nu snap ik waarom veel mensen hun ledikantje diagonaal in de kamer zetten.![]()
![]()
floortje toch!
![]()
![]()
leuk geworden Nijna!
Martine, laat je nog een foto van behang-met-lijst-eromheen zien?
Volgens mij heb ik die gezien bij de Prenatal...quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef _Bar_ het volgende:
Nijna waar heb je dat eendjes schilderijtje vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |