abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:22:13 #151
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70850447
Dat zie ik nu ook, nu ik nog eens goed naar de foto's kijk, hij mag wel een stukje opzij richting muur.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:07:24 #152
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70852079
Persoonlijk vind ik die eendjes aan het plafond wat minder, het idee is leuk (ik ben dol op badeendjes ), maar je kijkt alleen maar tegen de onderkant aan. verder een leuk kamertje. Misschien voor de badeendjes een leuk idee om een houten ring te kopen bij de hobbywinkel en ze dan te bevestigen onder elkaar in een cirkel? Als een soort mobile zeg maar?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:13:04 #153
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70852270
het valt mee hoor, was alleen lastig om daar een duidelijke foto van te maken, omdat ze vrij hoog hangen.

Maar een mobiel van eendjes lijkt me ook wel leuk, eens kijken of ik daar nog wat mee kan.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:53:00 #154
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70855625
Ja, ik denk als je als volwassene in die kamer staat dat het duidelijk eendjes zijn, maar ik keek even door de ogen van een baby/peuter. Maar nogmaals het is wel een leuk idee, badeendjes zijn per definitie leuk
pi_70855769
Ja, die mobile is een leuk idee! En ik vind het een pracht kamer Bar, over de klamboe zeg ik niks, daar is genoeg over gezegd
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70864752
Wat een leuke kamertjes zijn er voorbij gekomen zeg en wat zijn er een aantal creatief!

@ Bar, van die mobile is wel een goed idee vind ik ook.

Wij hebben maandag geverfd en de meubeltjes in elkaar gezet.
Het grove staat, zal vast nog veranderd worden maar hier een voorproefje, incl. muursticker

Kamertje:

Muursticker:
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:11:17 #157
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70864903
Superleuk het-is-mij!!
die muursticker is ook tof
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70864934
Wat een geweldige muursticker! Waar heb je die vandaan?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_70865255
gaaf die sticker, het is mij!
Fake it till you make it...
pi_70871507
Dank jullie, we zijn er ook happy mee.

De sticker komt van Kleur mijn interieur
pi_70871548
Ohhh Het-is-mij, echt suuuuuuuuuuupergaaf die sticker! En een heerlijk fris kamertje!

Onze boom lijkt ook zoooo leuk nu t kamertje helemaal klaar en af is! Zodra alle kleertje e.d weer op hun plek liggen na hun eerste wasbeurt zal ik eens eindresultaat foto's maken! Ik ben er zoo graag!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70872783
Wat een leuk kamertje het is mij. En die sticker is echt super leuk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:56:57 #163
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70873782
Het is mij wat een leuk kamertje
pi_70875790
Wat leuk die muursticker! Lijkt me best een klus om die er mooi op te krijgen.

Bar ook heel mooi zo met die bollensticker.
pi_70894256
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 23:06 schreef het-is-mij het volgende:

Wij hebben maandag geverfd en de meubeltjes in elkaar gezet.
Het grove staat, zal vast nog veranderd worden maar hier een voorproefje, incl. muursticker

Kamertje:
[ afbeelding ]
Wij hebben dat kastje ook! Ik zat erg te twijfelen of we de versie met 3 of 4 lades moesten nemen. In de Ikea stond de variant met 3 lades uitgestald als commode en dus zijn we uiteindelijk daarvoor gegaan. Nu zie ik jouw kastje staan en heb ik een beetje spijt. Vind je het niet te hoog?

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_70894986
@ Claudia, nou ik weet niet hoe lang jullie zijn, wij zijn allebei ong. 1.84 en ik vind het vervelend om zo laag te moeten staan en voor ons was dit een goede hoogte.
Bij de ikea waar wij zijn geweest stond die met 4 lades dus met een aankleedkussen erop en 3 leek voor ons wat te laat.

We hebben er nog wel een hemnes (vlgs mij) opzetstuk bijgekocht, die kan er aan bevestigd worden zodat je er zijkanten aan hebt en m wat verbreed.
pi_70899201
[offtopic]claudia_x ik vind 't erg leuk dat je moeder wordt! [/ot]

mooie kamertjes weer, dat witte is lekker rustig. de boomsticker is prachtig, het-is-mij! (ben je trouwens familie van imi? ). ik zou wel eens een overzichtje willen van al die leuke bomen die hier voorbij komen. stickers dan wel schilderingen, ik vind ze stuk voor stuk zo leuk! ik denk dat ik er in anna's hernieuwde kamer ook een ga maken. ze wilde immers zo graag een boomhut. dan heeft ze in elk geval de boom. ik zag ook een grappige muursticker van een boomhut, maar die is dan weer erg laag, dus net wat te klein naar mijn zin.
pi_70901576
meteen de daad maar bij het woord gevoegd, een greep uit de vele boomstickers die ik zoal tegenkwam bij een kleine zoektocht:

de boomhut die ik gezien had:

hoogte = slechts 1 meter, helaas!

andere bomen:

met groeimeter:

(hier kun je 'm iets groter zien)

helaas lukt het me niet goed om te linken vanaf 'www.debijzaak.com' maar daar hebben ze ook nog een heel ruim assortiment aan boomstickers, zie hier

oja en die leuke schildering van een bruna-boom die ik ooit ergens zag:

ook leuk trouwens: letterstickers:

en BE, ik zag ook jouw vogeltjes-op-electriciteitsdraden-idee als muursticker!

[ Bericht 5% gewijzigd door bixister op 13-07-2009 23:01:04 ]
  zondag 12 juli 2009 @ 15:21:10 #169
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70902061
Haha Bixister, ook niks beters te doen .

Best leuk die stickers. Ik wil voor Stella's nieuwe kamertje een ladenkast pimpen, misschien is beplakken met stickers ook wel een idee.
pi_70902469
claudia, wij hebben dat ladenkastje ook als commode gebruikt. De hoogte was geen probleem (wij zijn 177 en 189) maar de breedte is wel krap. Bij Myrthe hadden we nog een soort bureauplank erboven bevestigd om te gebruiken met het aankleedkussen, bij Juliette was daar geen ruimte voor (ander huis) en gebruiken we alleen 't kastje. Kan wel maar er kan dan geen billendoekjesdoos oid bij staan.
pi_70904984
wat leuk die bomen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70908551
Die bomen zijn wel gaaaaf!
Fake it till you make it...
  zondag 12 juli 2009 @ 20:37:31 #173
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70912431
vandaag van mijn zus een antiek wiegje gekregen
(hebben zij van onze ouders gekregen voor hun jongste.. dus een soort van familiewiegje nu...)

en hij staat dus al op de goede plek
ben er helemaal verliefd op:

en het gehaakte spreitje heeft mijn overgrootmoeder gebreit...(vroeger dus)

ben er zooo blij mee...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70912587
Ohhh BJ wt istie MOOI!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:50:01 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70912831
Mooi BJ!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 20:56:10 #176
5428 crew  miss_sly
pi_70913027
Schattig wiegje, BJ
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 12 juli 2009 @ 21:18:29 #177
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70913729
Ah BJ, wat mooi!
Ik heb hier een lakentje dat is geborduurd door mijn oma, maar jouw spreitje is dus gewoon nog een generatie ouder. Lief
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70913764
BJ, wat een poppig wiegje, echt schattig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70915044
Leuke wieg!

Morgen ga ik weer verder met klussen , dit weekeinde weinig gedaan omdat ik zaterdagochtend een schroevendraaier erg hard in mijn duim stak en vervolgens alleen de walt disney kinderpleisters kon vinden en de muur onder het bloed kwam

Maar woensdag komt de vloerbedekking voor de nieuwe babykamer en de kamer van mijn zoon (die blijft in dezelfde kamer als waar hij zat, maar er komt een betere vloerbedekking in omdat die vorige gewoon bijna niet te stofzuigen was).

Ga morgen verven (muren en plafond, maar ook verwarming) en een poging doen de vloerbedekking eruit te trekken, dat viel niet mee.

Verder kunnen we niet meer lopen op onze eigen slaapkamer omdat daar nu het meubilair van 2 babykamers staat
  zondag 12 juli 2009 @ 23:19:44 #180
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70918221
lieve wieg
  zondag 12 juli 2009 @ 23:27:49 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70918557
BJ, wat een enorm schattige wieg!

Bix, wat grappig van die vogeltjes!
  zondag 12 juli 2009 @ 23:29:19 #182
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70918636
Even een vraagje he, die stickers kunnen zeker alleen op een heel vlakke en strakke ondergrond?
Wij hebben geen behang, vandaar mijn vraag
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70918834
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:08 schreef pinquit het volgende:
ik vind deze geweldig:

[ afbeelding ]

kan je hier bij loods5 kopen.
Ik vind die roze zo geweldig!
Daarom hangt ie ook in de hal

Alle kamertjes hier zijn prachtig!
Hoop nog steeds zo dat ik opeens een kamer zie van mensen die ik geholpen heb in de winkel...

En Rocka, stickers alleen op een erg gladde wand inderdaad. Anders zou je dubbelzijdig plakband kunnen gebruiken maar erg mooi is dat niet.
pi_70918963
rockabella, ik heb juist het behang eraf gehaald om een glad genoege ondergrond te hebben. dus als je geen structuurverf (of bobbeltjes stucwerk oid) op de muur hebt zitten zou het moeten kunnen.

mooi wiegje, BJ!
  zondag 12 juli 2009 @ 23:41:15 #185
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70919109
nopes, dat gaat hier dus niet lukken. Maar op een stuk board of MDF kan het vast prima.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70919846
ik heb op Juliette's kamer wel een rij dierenstickers op een gestructuurverfde muur geplakt. Het blijft wel zitten, maar minder goed dan op de gladde muur. Nu is het meer een oproep aan haar om het los te trekken.
pi_70923974
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:42 schreef bixister het volgende:
[offtopic]claudia_x ik vind 't erg leuk dat je moeder wordt! [/ot]
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:31 schreef poemojn het volgende:
claudia, wij hebben dat ladenkastje ook als commode gebruikt. De hoogte was geen probleem (wij zijn 177 en 189) maar de breedte is wel krap. Bij Myrthe hadden we nog een soort bureauplank erboven bevestigd om te gebruiken met het aankleedkussen, bij Juliette was daar geen ruimte voor (ander huis) en gebruiken we alleen 't kastje. Kan wel maar er kan dan geen billendoekjesdoos oid bij staan.
Hebben jullie de versie met 3 of 4 lades? Wij zijn 175 en 184. Ik vond de hoge versie aanvankelijk geschikt, maar ineens liet ik me leiden door sentiment als 'maar mijn schoonmoeder is zo klein' en 'misschien kan de kraamverzorgster er dan niet bij, dus laag is altijd goed'. Onzin, eigenlijk.

Dat het werkblad zo beperkt is iets waarvan ik al bang was dat dat onhandig zou blijken in de praktijk. Maarja, ik vond de commodes van de Ikea te lelijk en de commodes van de Prenatal te groot en/of te duur. (Ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een babykamer.) Misschien biedt een ondiep plankje uitkomst?
  maandag 13 juli 2009 @ 07:42:25 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70924189
quote:
Op maandag 13 juli 2009 06:46 schreef Claudia_x het volgende:
maar ineens liet ik me leiden door sentiment
Of hormonen...
Van harte! Hoe ver ben je?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 13 juli 2009 @ 07:52:12 #189
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70924251
Oh ja, en ontopic: Ik had een lage commode (uit sentimentele/hormonale overwegingen), en ik heb het ding vervloekt. Wát onhandig was dat. Dus als je twijfelt en er valt nog wat te veranderen, dóen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_70925130
wij hebben nog wel een mooie en lekker hoge commode te koop!
  maandag 13 juli 2009 @ 09:31:00 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_70925389
Wat een onwijs leuke dingen allemaal!
Jolie moet binnenkort een keer een nieuw bed want die slaapt nog steeds in een peuterbedje, dus dan kunnen we wat leuks kiezen. Het liefst wil ze een hoogslaper...... zucht......

En genieten jullie allemaal maar van de keuzevrijheid die je nu hebt. De kamer van Jolie ziet er nog altijd hysterisch uit vind ik zelf

Maar ze houdt er heel veel van, showt nog altijd met trots aan iedereen en speelt er graag met nog hysterischer roze speelgoed....

pi_70926888
eh LB, moet die onderste foto niet toevallig een andere zijn? leuk om jolies kamer weer es te zien. ik was vergeten hoe heftig die bloemen waren inderdaad.
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 10:41:24 #193
5428 crew  miss_sly
pi_70926921
Ik vind het een geweldige kamer, LB
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70927022
quote:

[..]

Dat het werkblad zo beperkt is iets waarvan ik al bang was dat dat onhandig zou blijken in de praktijk. Maarja, ik vond de commodes van de Ikea te lelijk en de commodes van de Prenatal te groot en/of te duur. (Ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een babykamer.) Misschien biedt een ondiep plankje uitkomst?
Nou dat laatste hadden wij ook , als je bij een babyzaak kijkt naar commodes enzo en die wie wij mooi vonden waren over het algemeen vrij duur in verhouding met wat je dan hebt en laag.ik vind het vervelend om zo laag te moeten werken eigenlijk en heb ook even gedacht over een ander (in de vorm van ander persoon) maar dat red zich dan wel weer en je hoeft er geen uren aan te staan natuurlijk.
Wij hebben dus dit bovenste gedeelte erbij gekocht voor 20 euro.
Gaan m niet helemaal bevesigen zoals het hoort maar dan kun je m wat dieper maken zeg maar.
Plus die met 4 lades die wij hebben daar heb je superveel ruimte in dus kun je event. bovenin billendoekjes en creme enzo neer zetten of in het kastje ernaast.
We wilden een wandplankje erboven hangen voor dat soort dingen maar die waren allemaal te breed en nu hebben we een plank uit de kapstokserie van ikea die erboven komt met haakjes eraan voor event. kleertjes e.d.

@ Rocka, wij hebben een geverfde muur en daar zit heel iets structuur in, minimaal maar dat valt bij onze sticker niet op dat er soms een bobbeltje in zit.
pi_70927193
quote:
Op maandag 13 juli 2009 07:42 schreef Moonah het volgende:

[..]

Of hormonen...
Van harte! Hoe ver ben je?
Dank! 24 weken alweer.
quote:
Op maandag 13 juli 2009 07:52 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, en ontopic: Ik had een lage commode (uit sentimentele/hormonale overwegingen), en ik heb het ding vervloekt. Wát onhandig was dat. Dus als je twijfelt en er valt nog wat te veranderen, dóen!
Ik vind dit soort tips ontzettend handig. Ik voel me regelmatig een onaarde moeder doordat ik niets weet van kinderen krijgen maar ik daar nu wel voorbereidingen voor moet gaan treffen. Mijn verloskundige in het ziekenhuis ga ik niet lastigvallen met vragen over hoe dat nu zit met commodes en waar een wiegje in hemelsnaam voor nodig is. Een tijdje geleden ben ik naar de Prenatal geweest om informatie in te winnen (zodat ik vervolgens alle grote dingen op marktplaats zou kunnen kopen ), maar die verkoopster gooide het duidelijk over de boeg 'het is maar net wat je zelf wilt' (en vervolgens probeerde ze me zo'n aeromatras aan te smeren).

Afijn, ik lurk hier stilletjes mee. Van mijn lief mag ik niet in OUD posten.
pi_70927339
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:44 schreef het-is-mij het volgende:

Wij hebben dus dit bovenste gedeelte [ afbeelding ] erbij gekocht voor 20 euro.
Oh, die heb ik inderdaad gezien! Dat klinkt als een goed idee. Ik wist niet eens dat je die plank los kon kopen.
quote:
We wilden een wandplankje erboven hangen voor dat soort dingen maar die waren allemaal te breed en nu hebben we een plank uit de kapstokserie van ikea die erboven komt met haakjes eraan voor event. kleertjes e.d.
Klinkt leuk!

Ik heb in de kamer een gigantische kast staan, dus opbergruimte hebben we genoeg. Het hoeft toch niet allemaal binnen handbereik te liggen?

maandag 13 juli 2009 @ 11:27:13 #197
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_70928325
Ja Bix, je hebt gelijk. Ik kan alleen niks in de edit hier. Deze bedoelde ik....

'Ja en mam, een roze hoogslaper dat zou leuk zijn. Of een oranje. Ja toch?'
pi_70930256
haha wooow wat een groot kasteel! leuk!
pi_70934396
quote:
Maarja, ik vond de commodes van de Ikea te lelijk en de commodes van de Prenatal te groot en/of te duur. (Ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een babykamer.) Misschien biedt een ondiep plankje uitkomst?
Dan koop je toch iets 2e hands?

Snap trouwens niet wat te duur is, voor pakweg 1000 euro heb je alle meubeltjes toch al? Dat is toch niet heel duur?
  maandag 13 juli 2009 @ 15:00:07 #200
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70934511
1000 euro is voor sommige mensen wel heel veel geld hoor.

Claudia, wij hebben een gewone kast van IKEA omgebouwd naar een commodekast, het blad kun je in hoogte verstellen... we gebruiken hem nu bijna een half jaar en ik vind hem ideaal.

Zie hier een plaatje ter illustratie:

Het linkergedeelte zou je volgens mij nog weg kunnen laten, deze kun je helemaal zelf samenstellen zoals je wil.

BJ, wat een mooie wieg
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')