Wij hebben dat kastje ook! Ik zat erg te twijfelen of we de versie met 3 of 4 lades moesten nemen. In de Ikea stond de variant met 3 lades uitgestald als commode en dus zijn we uiteindelijk daarvoor gegaan. Nu zie ik jouw kastje staan en heb ik een beetje spijt. Vind je het niet te hoog?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:06 schreef het-is-mij het volgende:
Wij hebben maandag geverfd en de meubeltjes in elkaar gezet.
Het grove staat, zal vast nog veranderd worden maar hier een voorproefje, incl. muursticker
Kamertje:
[ afbeelding ]
Ik vind die roze zo geweldig!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:08 schreef pinquit het volgende:
ik vind deze geweldig:
[ afbeelding ]
kan je hier bij loods5 kopen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:42 schreef bixister het volgende:
[offtopic]claudia_x ik vind 't erg leuk dat je moeder wordt![/ot]
Hebben jullie de versie met 3 of 4 lades? Wij zijn 175 en 184. Ik vond de hoge versie aanvankelijk geschikt, maar ineens liet ik me leiden door sentiment als 'maar mijn schoonmoeder is zo klein' en 'misschien kan de kraamverzorgster er dan niet bij, dus laag is altijd goed'. Onzin, eigenlijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:31 schreef poemojn het volgende:
claudia, wij hebben dat ladenkastje ook als commode gebruikt. De hoogte was geen probleem (wij zijn 177 en 189) maar de breedte is wel krap. Bij Myrthe hadden we nog een soort bureauplank erboven bevestigd om te gebruiken met het aankleedkussen, bij Juliette was daar geen ruimte voor (ander huis) en gebruiken we alleen 't kastje. Kan wel maar er kan dan geen billendoekjesdoos oid bij staan.
Of hormonen...quote:Op maandag 13 juli 2009 06:46 schreef Claudia_x het volgende:
maar ineens liet ik me leiden door sentiment
Nou dat laatste hadden wij ook , als je bij een babyzaak kijkt naar commodes enzo en die wie wij mooi vonden waren over het algemeen vrij duur in verhouding met wat je dan hebt en laag.ik vind het vervelend om zo laag te moeten werken eigenlijk en heb ook even gedacht over een ander (in de vorm van ander persoon) maar dat red zich dan wel weer en je hoeft er geen uren aan te staan natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat het werkblad zo beperkt is iets waarvan ik al bang was dat dat onhandig zou blijken in de praktijk. Maarja, ik vond de commodes van de Ikea te lelijk en de commodes van de Prenatal te groot en/of te duur. (Ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een babykamer.) Misschien biedt een ondiep plankje uitkomst?
Dank! 24 weken alweer.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Of hormonen...
Van harte! Hoe ver ben je?
Ik vind dit soort tips ontzettend handig. Ik voel me regelmatig een onaarde moeder doordat ik niets weet van kinderen krijgen maar ik daar nu wel voorbereidingen voor moet gaan treffen. Mijn verloskundige in het ziekenhuis ga ik niet lastigvallen met vragen over hoe dat nu zit met commodes en waar een wiegje in hemelsnaam voor nodig is. Een tijdje geleden ben ik naar de Prenatal geweest om informatie in te winnen (zodat ik vervolgens alle grote dingen op marktplaats zou kunnen kopenquote:Op maandag 13 juli 2009 07:52 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, en ontopic: Ik had een lage commode (uit sentimentele/hormonale overwegingen), en ik heb het ding vervloekt. Wát onhandig was dat. Dus als je twijfelt en er valt nog wat te veranderen, dóen!
Oh, die heb ik inderdaad gezien! Dat klinkt als een goed idee. Ik wist niet eens dat je die plank los kon kopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:44 schreef het-is-mij het volgende:
Wij hebben dus dit bovenste gedeelte [ afbeelding ] erbij gekocht voor 20 euro.
Klinkt leuk!quote:We wilden een wandplankje erboven hangen voor dat soort dingen maar die waren allemaal te breed en nu hebben we een plank uit de kapstokserie van ikea die erboven komt met haakjes eraan voor event. kleertjes e.d.
Dan koop je toch iets 2e hands?quote:Op maandag 13 juli 2009 06:46 schreef Claudia_x het volgende:
Maarja, ik vond de commodes van de Ikea te lelijk en de commodes van de Prenatal te groot en/of te duur. (Ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een babykamer.) Misschien biedt een ondiep plankje uitkomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |