quote:Op maandag 29 juni 2009 08:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik80 echt superkamertje!!
Hoe heb jij trouwens die letters opgehangen. Ik heb nl ook zo'n letters, maar zel iggen nog steeds op de kast aangezien ik geen idee heb hoe ik dat moet aanpakken
Oh dies leuk zegquote:
Je hebt ook nog van die plak haakjes, zoveel wegen die letters toch niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja bizon kit heb ik aan gedacht, maar vroeg me af of dat wel stevig genoeg is...wil niet het risico lopen dat er zo'n letter omlaag donderd.
de letters moeten plat op de muur komen zonder dat er iets van schroeven zichtbaar is. Dus daarom leken schroeven, haakjes of spijkers me niet erg geschikt.
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:12 schreef PurpleSky het volgende:
[..]
Dankje... en dat is het enige niet nieuwe aan de kamer
ah dankje, zal er eens naar kijken bij de gamma. Vertrouw die strips normaal niet zo, maar dan probeer ik t wel eerst even uit op een veilige plekquote:Op maandag 29 juni 2009 11:33 schreef Nijna het volgende:
Je zou die letters misschien ook met Tesa Powerstrips vast kunnen zetten, zit best stevig. En je hebt ze voor verschillend gewicht in de bouwmarkt.
Je kan ze ook weer verwijderen zonder sporen...
Ik zal binnenkort ook eens wat foto's maken...
Dat spul zit muur en muurvast, constructiekit / montagekit (kan 20 kilo dragen) nemen en je krijgt de letters er nog niet af als jouw kind eraan gaat hangen.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja bizon kit heb ik aan gedacht, maar vroeg me af of dat wel stevig genoeg is...wil niet het risico lopen dat er zo'n letter omlaag donderd.
Als je je echt zorgen maakt kan je bison Kombi Power kopen, kan 160 kg per cm2 aanquote:Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
20 kilodat zou genoeg moeten zijn ja
Twee kamertjes jaquote:Op maandag 29 juni 2009 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Nijna, ben benieuwd naar het kamertje. Eigenlijk twee kamertjes, dnek ik, aangezien jullie verhuisd zijn, toch?
oke thnx, goede tip van die balkquote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef ik80 het volgende:
Hij heeft het hier met en zwarte tube gedaan, geen idee wat erin zat. Wel heeft hij ook onder de letters tijdelijk een balk gedaan zodat ze niet naar beneden konden schuiven. Dat hebben we wel een paar uur laten zitten.
montagekit, heb hier ook een zwarte tube daarvan staan.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef ik80 het volgende:
Hij heeft het hier met en zwarte tube gedaan
Hahaha dat zijn mijn stiefpa en broertjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Nikky, ga je ook een foto van die handyman posten?![]()
Wat een strop.... ik hoop dat je het voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:43 schreef _Bar_ het volgende:
Vandaag de 3d sticker opgehaald, alleen nu vind ik hem persoonlijk ietwat tegenvallen![]()
Zo heel 3d is hij namelijk niet.
en het zijn ook nog eens allemaal losse stickers (wat ze eerder aangaven van niet, dat het 1 grote sticker zou zijn)
en volgens de instructies kun je hem schijnbaar ook niet verven....(terwijl ons ook verteld werd dat dat kon, en zelfs op de site stond het zo, en in het boek, overschilderbare muurstickers....)
Zodra hij hangt zal ik weer een foto uploaden.
al heb ik er nu al een zwaar hoofd in
een iets dikkere sticker zeg maar alsof hij uit de muur kwam, begrijp je beetje de beschrijving?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:46 schreef bixister het volgende:
bar, hoe 3D had je 't verwacht dan?
toen we hem bestelden, stond hij in een behangboek en daar voelde hij ook echt 3d aan zeg maar, hij toont nu idd wel het 3d uit maar de dikte van de stickers in het boek, dat is niet het geen wat we nu in huis hebben zeg maar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:57 schreef bixister het volgende:
ah, zo. maar het 3D-effect zit 'm dus alleen in de illusie door de grotere stippels in 't midden. dat leek mij al wel duidelijk toen je 't plaatje liet zien eigenlijk.
Hey, die zijn inderdaad erg leuk!! Die ga ik effe onthoudenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Voor alle letterfans: hier hebben ze letters van hout (12 cm hoog) voor 2,25. Vind ik heul leuk, als natuurfan.![]()
[ afbeelding ]
Morgen ga ik terug naar de winkel met sticker en dan aangeven en vragen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:04 schreef bixister het volgende:
oh da's wel heel raar dan zeg! heb je al contact gehad met die leveranciers?
Overschilderbaar is natuurlijk wel iets anders dan beschilderbaar... Denk dat dat boek eerder bedoelde dat je eroverheen kan schilderen als je ze zat bent, ipv ze weg te halen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:43 schreef _Bar_ het volgende:
Vandaag de 3d sticker opgehaald, alleen nu vind ik hem persoonlijk ietwat tegenvallen![]()
Zo heel 3d is hij namelijk niet.
en het zijn ook nog eens allemaal losse stickers (wat ze eerder aangaven van niet, dat het 1 grote sticker zou zijn)
en volgens de instructies kun je hem schijnbaar ook niet verven....(terwijl ons ook verteld werd dat dat kon, en zelfs op de site stond het zo, en in het boek, overschilderbare muurstickers....)
Zodra hij hangt zal ik weer een foto uploaden.
al heb ik er nu al een zwaar hoofd in
Ik kwam het tegen op marktplaats en daar kon je de site opvragen, dus dacht: post hem hier ook even.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:06 schreef Poppejans het volgende:
Die link van die lakentjes is ook zeer leuk! En echt niet duur, bij oa de Prenatal betaal je hetzelfde voor een (minder leuk) lakentje
Gevraagd vanmorgen en samen gekeken met de meneer waar wij ze besteld hebben, en de sticker zou je idd een kleurtje moeten kunnen geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:06 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Overschilderbaar is natuurlijk wel iets anders dan beschilderbaar... Denk dat dat boek eerder bedoelde dat je eroverheen kan schilderen als je ze zat bent, ipv ze weg te halen...
Dankje, ik dacht er zelf ook aan dat dat waarschijnlijk het handigste isquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:40 schreef miss_sly het volgende:
Bar, jammer dat de sticker niet was wat je wilde. Maar je kunt er wel wat mee, aangezien je het gaat houden?
Geen idee waar je dat behang kunt halen, blOemtjE. Misschien gewoon eens bij een interieurzaak gaan kijken/vragen?
OK, hier de gordijnen en de bijpassende stoel
[ afbeelding ]
Aan de lamp zit een touwtje, daarmee kun je switchen tussen alleen de grote lamp, alleen de sterretjes of allebei. Onze lichtschakelaar is een dimmer en daarmee kunnen we dus de sterkte regelen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ja die idd!
De dimmer is ingebouwd toch? Op die kleine lampjes?
Waar heb jij die van jullie uiteindelijk vandaan?
haha ja ik heb het idee dat stofwinkels enzo (en mijn omaquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:09 schreef miss_sly het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties. Ben er zelf ook heel erg blij mee! Ik had in het begin een beetje een doelloos gevoel. Ik las maar dat iedereen hele leuke ideeen had, en dat had ik niet. Ik zou gaandeweg wel zien, en dat is gelukkig heel erg goed gekomen!
Ja, huup, mijn moeder heeft echt heel zuinig en creatief gewerkt, en ik heb uiteindelijk maar 2 kleine reepjes stof over, maar het resultaat mag er zijn. En dan te bedenken dat we volgens de zaak waar we de stof gekocht hebben, minstens 7,5 meter nodig hadden om een beetje fatsoenlijke gordijnen te maken
Super dat je er ook zo blij mee bent!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:12 schreef miss_sly het volgende:
Aan de lamp zit een touwtje, daarmee kun je switchen tussen alleen de grote lamp, alleen de sterretjes of allebei. Onze lichtschakelaar is een dimmer en daarmee kunnen we dus de sterkte regelen.
De lamp heb ik uiteindelijk besteld bij Snowis.nl. Goede service ook, want de schaal van de grote lamp was kapot en ik heb zonder meer een nieuwe gekregen.
Met dank aan Xenia, die had me die link gestuurd!
als je dochter iets groter is is dat vast heel geschikt!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Wat een mooi behangJeuh, wat zou ik daar graag een bestemming voor hebben
Haha, ja, wat mij betreft welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef Wampi het volgende:
[..]
als je dochter iets groter is is dat vast heel geschikt!
UIteraard ga ik al vroeg beginnen met indotrinatie van de dingen die mama mooi vindtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef bixister het volgende:
daar kun je natuurlijk ook best een tikkeltje in sturen he! door een aantal opties voor te leggen. anders komt ze uit zichzelf vast niet op dit behang uit.
Dat mocht Bert ook. Hij koos het meest verschrikkelijke behang uit. Bij elk ander behang wat zijn ouders omhoog hielden, veranderde hij zijn mening omdat hij dat ook mooi vond. Drie maal raden wie er uiteindelijk gekozen heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, ja, wat mij betreft wel
We hebben alleen in principe afgesproken dat ze, als er iets veranderd wordt over een paar jaar, zelf mag zeggen wat ze wil. Zelfs als dat een roze prinsessenkamer betekent! Wie weet verrast ze ons wel en wilz e wel zulk behang
Bij Ikea hebben ze 'vitrine kastjes'. Als je die verft/beplakt kom je een eind in de goede richting:quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef Sandous het volgende:
Er is al een nieuwe deelJaja ik loop achter!
Ik ben op zoek naar zoiets:
[ afbeelding ]
Vind ze echt super, plakfolie in het rozeVoila, hoef ik geen schilderijtjes meer, heb ik ooknog ruimte vor kleine frutsels en boekjes.
Heb even gegoogled op kubus boekenplank maar niet echt te vinden. Weten jullie waar ik zoiets kan halen?
Waarom klik ik nou??quote:Op maandag 6 juli 2009 19:13 schreef Poppedein het volgende:
SuusK, Bij Presents@home hadden ze eerder ook rood met witte stippen plakplastic, nu zie ik er alleen nog andere kleuren tussen staan, maar wellicht het informeren waard of ze nog aan een voorraadje kunnen komen!
Sorbootje, wat een heerlijke vrolijke en frisse aankledingetjes voor jullie kamertje! Heel erg leuk! Heerlijk he, om er zo voor t echt echt echt mee bezig te zijn!
Thanks! Ik heb ze even gemaild om te vragen of ze dat nog hebben/krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:13 schreef Poppedein het volgende:
SuusK, Bij Presents@home hadden ze eerder ook rood met witte stippen plakplastic, nu zie ik er alleen nog andere kleuren tussen staan, maar wellicht het informeren waard of ze nog aan een voorraadje kunnen komen!
Sorbootje, wat een heerlijke vrolijke en frisse aankledingetjes voor jullie kamertje! Heel erg leuk! Heerlijk he, om er zo voor t echt echt echt mee bezig te zijn!
Helpt niet!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
UIteraard ga ik al vroeg beginnen met indotrinatie van de dingen die mama mooi vindt
Okay, daar kom ik inderdaad nooit... misschien hebben ze daar wel iets. Thnx voor de tip.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:05 schreef _Bar_ het volgende:
je zou eens moeten gaan kijken bij de karwij Diaan73
ik heb mijn bericht aangepast, foto gevonden! Op de site van Nijntje staat hij niet en heb Philips al gebeld, maar die snappen mijn vraag niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Heb je al op de site van nijntje zelf gekeken?
Ik zoek nog een kapstokje. NIet te groot, waar een omslagdoek, vestje, jasje, badjasje aan kan hangen. Iemand nog een tip om te kijken. Ik kan niets vinden.
Oeh, das ook wel heel leuk enquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef miss_sly het volgende:
Gevonden
Leuke site trouwens
Ik moet nog twee kapstokjes hebben: eentje voor bij de gewone kapstok en eentje voor op haar kamertje
http://www.hissink.nl/index.html?lang=nl&target=d326.htmlquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:01 schreef willempjewever het volgende:
Nu het over lampen gaat, wie weet waar dit bedlampje nog te koop is?
[ afbeelding ]
Wij hebben dat kastje ook! Ik zat erg te twijfelen of we de versie met 3 of 4 lades moesten nemen. In de Ikea stond de variant met 3 lades uitgestald als commode en dus zijn we uiteindelijk daarvoor gegaan. Nu zie ik jouw kastje staan en heb ik een beetje spijt. Vind je het niet te hoog?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:06 schreef het-is-mij het volgende:
Wij hebben maandag geverfd en de meubeltjes in elkaar gezet.
Het grove staat, zal vast nog veranderd worden maar hier een voorproefje, incl. muursticker
Kamertje:
[ afbeelding ]
Ik vind die roze zo geweldig!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:08 schreef pinquit het volgende:
ik vind deze geweldig:
[ afbeelding ]
kan je hier bij loods5 kopen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:42 schreef bixister het volgende:
[offtopic]claudia_x ik vind 't erg leuk dat je moeder wordt![/ot]
Hebben jullie de versie met 3 of 4 lades? Wij zijn 175 en 184. Ik vond de hoge versie aanvankelijk geschikt, maar ineens liet ik me leiden door sentiment als 'maar mijn schoonmoeder is zo klein' en 'misschien kan de kraamverzorgster er dan niet bij, dus laag is altijd goed'. Onzin, eigenlijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:31 schreef poemojn het volgende:
claudia, wij hebben dat ladenkastje ook als commode gebruikt. De hoogte was geen probleem (wij zijn 177 en 189) maar de breedte is wel krap. Bij Myrthe hadden we nog een soort bureauplank erboven bevestigd om te gebruiken met het aankleedkussen, bij Juliette was daar geen ruimte voor (ander huis) en gebruiken we alleen 't kastje. Kan wel maar er kan dan geen billendoekjesdoos oid bij staan.
Of hormonen...quote:Op maandag 13 juli 2009 06:46 schreef Claudia_x het volgende:
maar ineens liet ik me leiden door sentiment
Nou dat laatste hadden wij ook , als je bij een babyzaak kijkt naar commodes enzo en die wie wij mooi vonden waren over het algemeen vrij duur in verhouding met wat je dan hebt en laag.ik vind het vervelend om zo laag te moeten werken eigenlijk en heb ook even gedacht over een ander (in de vorm van ander persoon) maar dat red zich dan wel weer en je hoeft er geen uren aan te staan natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat het werkblad zo beperkt is iets waarvan ik al bang was dat dat onhandig zou blijken in de praktijk. Maarja, ik vond de commodes van de Ikea te lelijk en de commodes van de Prenatal te groot en/of te duur. (Ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een babykamer.) Misschien biedt een ondiep plankje uitkomst?
Dank! 24 weken alweer.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Of hormonen...
Van harte! Hoe ver ben je?
Ik vind dit soort tips ontzettend handig. Ik voel me regelmatig een onaarde moeder doordat ik niets weet van kinderen krijgen maar ik daar nu wel voorbereidingen voor moet gaan treffen. Mijn verloskundige in het ziekenhuis ga ik niet lastigvallen met vragen over hoe dat nu zit met commodes en waar een wiegje in hemelsnaam voor nodig is. Een tijdje geleden ben ik naar de Prenatal geweest om informatie in te winnen (zodat ik vervolgens alle grote dingen op marktplaats zou kunnen kopenquote:Op maandag 13 juli 2009 07:52 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, en ontopic: Ik had een lage commode (uit sentimentele/hormonale overwegingen), en ik heb het ding vervloekt. Wát onhandig was dat. Dus als je twijfelt en er valt nog wat te veranderen, dóen!
Oh, die heb ik inderdaad gezien! Dat klinkt als een goed idee. Ik wist niet eens dat je die plank los kon kopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:44 schreef het-is-mij het volgende:
Wij hebben dus dit bovenste gedeelte [ afbeelding ] erbij gekocht voor 20 euro.
Klinkt leuk!quote:We wilden een wandplankje erboven hangen voor dat soort dingen maar die waren allemaal te breed en nu hebben we een plank uit de kapstokserie van ikea die erboven komt met haakjes eraan voor event. kleertjes e.d.
Dan koop je toch iets 2e hands?quote:Op maandag 13 juli 2009 06:46 schreef Claudia_x het volgende:
Maarja, ik vond de commodes van de Ikea te lelijk en de commodes van de Prenatal te groot en/of te duur. (Ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een babykamer.) Misschien biedt een ondiep plankje uitkomst?
1000 euro?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dan koop je toch iets 2e hands?
Snap trouwens niet wat te duur is, voor pakweg 1000 euro heb je alle meubeltjes toch al? Dat is toch niet heel duur?
Wij hebben die met 3 lades. Nu ze 2 is gaat dat prima (al is ze langer dan de kast breed isquote:Op maandag 13 juli 2009 06:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben jullie de versie met 3 of 4 lades? Wij zijn 175 en 184. Ik vond de hoge versie aanvankelijk geschikt, maar ineens liet ik me leiden door sentiment als 'maar mijn schoonmoeder is zo klein' en 'misschien kan de kraamverzorgster er dan niet bij, dus laag is altijd goed'. Onzin, eigenlijk.
Dat het werkblad zo beperkt is iets waarvan ik al bang was dat dat onhandig zou blijken in de praktijk. Maarja, ik vond de commodes van de Ikea te lelijk en de commodes van de Prenatal te groot en/of te duur. (Ik vertik het om een fortuin uit te geven aan een babykamer.) Misschien biedt een ondiep plankje uitkomst?
Wat een leuk behang!! Is deze per rol of zijn het losse "blokken"?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:56 schreef martine1984 het volgende:
Het kamertje van onze Puk... er moet nog heel wat gebeuren. Er komt nog een lijstje langs de behangblokken, gordijnen, hemeltje, plankjes aan de muur etc. Maar ik ben er nu al heel trots op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je. Het zijn 4 verschillende rollen, die ik in blokken heb gesneden en daarna geplakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat een leuk behang!! Is deze per rol of zijn het losse "blokken"?
Ontzettende sjieke kamer
wat een werk is dat geweest!! Creatief hoor!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:09 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Dank je. Het zijn 4 verschillende rollen, die ik in blokken heb gesneden en daarna geplakt.
Jeps heb me pittig uitgesloofdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat een werk is dat geweest!! Creatief hoor!
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dan koop je toch iets 2e hands?
Snap trouwens niet wat te duur is, voor pakweg 1000 euro heb je alle meubeltjes toch al? Dat is toch niet heel duur?
Dat meisje had ik ook kunnen zijn (al werk ik niet in een zaak waar de stoffen zo idioot duur zijn, en zeker niet op commissie). Puur uit nieuwsgierigheid, omdat ik ook vaak op verzoek van klanten hoeveelheden stof meegeef waarvan ik me afvraag hoe ze er in godsnaam iets fatsoenlijks mee voor elkaar krijgen, hoe heb je de gordijnen uiteindelijk gemaakt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ja ik heb het idee dat stofwinkels enzo (en mijn oma) altijd wel heel ruim rekenen met dat soort dingen. Dan gaan ze beginnen over plooival en patroon door laten lopen enzo en dubbele zoomen en dergelijke terwijl dat 9 van de 10 keer niet nodig is.
Dat meisje die onze bestelling voor stof opnam beweerde ook met droge ogen dat ik voor ons raam van 90 cm bij 117 cm niet genoeg zou hebben aan stof van 1.25 bij 1.50.Ik vond het wel best met haar, volgens mij werkte ze op commissie ofzo, ik vond 35 euro per meter duur zat dus ik hoef niet zoveel over te houden haha.
oh hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat meisje had ik ook kunnen zijn (al werk ik niet in een zaak waar de stoffen zo idioot duur zijn, en zeker niet op commissie). Puur uit nieuwsgierigheid, omdat ik ook vaak op verzoek van klanten hoeveelheden stof meegeef waarvan ik me afvraag hoe ze er in godsnaam iets fatsoenlijks mee voor elkaar krijgen, hoe heb je de gordijnen uiteindelijk gemaakt?
Als dit te erg offtopic is, excuus!
Ik heb dat gedaan omdat t bedje het pronkstuk is van de kamer... dus die moet mooi uitkomen. En daarbij is er bij ons ruimte genoeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:55 schreef het-is-mij het volgende:
Ik zie op sommige foto's de bedjes zo schuin staan, is dat gewoon omdat er ruimte enzo voor is of is daar een standaard ofzo voor
Je kunt op www.kleurmijninterieur.nl stukjes Pip behang bestellen van 53 cm breed en 1 meter lang voor 5 euro? Misschien is dat een idee?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef Tan het volgende:
Fruppel
Ze lijkt een beetje op Junah toe ze klein was
Wat een prachtige kamertjes, Martine, dat patchwork had ik ook in mijn hoofd om te doen voor de babyhoek op onze slaapkamer, maar dan met o.a. Pip-behang. Jaaaaaren geleden al eens als ideetje uit een magazine geknipt, maar nog het juiste kamertje voor gehad. Maar ik denk dat het een beetje een duur verhaal gaat worden
http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=246&p=7286quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef mefke79 het volgende:
Cyan, waar zag je dat op de site? Ik kan het niet vinden...
Oja, stipjesalarm! Ik zag dat ze er ook rood met witte stipjes behang in de aanbieding hadden.
En oude behangboeken (maar die moet je wel ophalen...geen probleem, ik kom er praktisch langs elke dag).
Dankje voor de tip, dat is wel heel leuk jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:28 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kunt op www.kleurmijninterieur.nl stukjes Pip behang bestellen van 53 cm breed en 1 meter lang voor 5 euro? Misschien is dat een idee?
Wat mooi Bla_Bla! En Dana zelf lijkt wel een volleerd fotomodel, hele mooie fotoquote:Op maandag 20 juli 2009 20:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mooi kamertje Martineleuke kleurencombi zo ook met die vloer
nog even Dana's letters die eindelijk op de muur zitten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:14 schreef Xenia het volgende:
[..]
Wat mooi Bla_Bla! En Dana zelf lijkt wel een volleerd fotomodel, hele mooie foto
Nee ik was eigenwijsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:08 schreef DaviniaHR het volgende:
wow!
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? wel met zo'n apparaatje geschuurd, neemik aan?
Wacht maar. De vraag is niet of dit nog een keer gebeurt, maar wat het volgende sloopproject wordt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:18 schreef DeLiedje het volgende:
En muis-stil ook he?.... Ik heb notabene altijd de babyfoon aanstaan dus ik hoor alles (zelfs de droger...).
...En ze is zo lief....Ik krijg heel de tijd kusjes ineens...
An-der-half pas... en een beetjequote:Op donderdag 23 juli 2009 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
-knip-
Hoe oud is de belhamel?
-knip-
Maar... maar.... Hij stáát diagonaalquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef bixister het volgende:
haha ja nu snap ik waarom veel mensen hun ledikantje diagonaal in de kamer zetten.![]()
![]()
floortje toch!
![]()
![]()
leuk geworden Nijna!
Martine, laat je nog een foto van behang-met-lijst-eromheen zien?
Volgens mij heb ik die gezien bij de Prenatal...quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef _Bar_ het volgende:
Nijna waar heb je dat eendjes schilderijtje vandaan?
oe, behang afsteken doe ik zo graagquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Smirre het volgende:
Is Floortje in te huren, DeLiedje? Wij zijn aan het verbouwen en toe aan een ander behangetje. Maar het oude moet er eerst af. En ik zie dat jij een bekwaam hulpje in de aanbieding hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |