waarom pik je dat?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:28 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme, hebben ze men telefoon in beslag genomen
totaal geen recht op !
vuilte tyfus honden dat t zijn
dat ookquote:
Wow vet, is het echt zo gegaan, meneer de beveiliger? Dat je dit sowieso bedenkt en tijd insteekt.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:38 schreef Lundegaard het volgende:
Beveiligers onder elkaar:" Hey check..die fucking hippie daar.. zullen we effe..?
Beveiliger: Hey fuckin lelijke hippie met je stinkhoofd! Hier komen jij!![]()
TS: Huh wie ik?![]()
Beveiliger: Zie je nog meer lelijke hippies met stinkhoofden dan, knuppel!
TS: Ja, heul veul, het is namelijk Parkpop.
Beveiliger: Oh? Oh? Oh? Gaan we slim doen mannetje?He? He? He?
TS: Nee meneer, ben hier gewoon voor mijn lol.
Beveiliger: Geef je telefoon eens hier!
TS: Oke astublieft. Waarom eigenlijk meneer?![]()
Beveiliger: Dan kan ik je moeder bellen dat ik vanavond niet kom.![]()
TS: Mag ik `m zo weer terug dan?![]()
Beveiliger: Nee lelijke stinkhippie.![]()
TS: Whaa Boehoeee Huilie HUilie Boehoeeee.![]()
![]()
![]()
Beveiliger: Ga maar naar huis en open een topic op FOK!
En van wie dachten ze dan dat je een foto aan het nemen was?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat ook
kom dr godverdomme nooit meer
honden, waarom mijn telefoon ik was een fucking nummer aan t zoeken, nieteens een foto aan t nemen zoals ze dachten
\\dat dusquote:Op maandag 29 juni 2009 01:39 schreef Lundegaard het volgende:
BTW:
Terechte klacht verder. Evenementen Security is het grootste kansloze tering volk wat er op een feest rondloopt.
weinig keuze met 150kg op jequote:
uiteindelij kwelquote:
nixquote:Op maandag 29 juni 2009 01:42 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
En van wie dachten ze dan dat je een foto aan het nemen was?
En is er vantevoren duidelijk gemaakt dat fotos maken verboden is?
\quote:
Dat moet je dus zeggen net vòòr je je foon moet inleveren. Dan krijgen ze al gauw een hartberoertequote:Op maandag 29 juni 2009 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
leuk als je student rechten ben, en je hele familie advocaat isheb ook zeker het idee ze iets aan te spanen
kanker volk
mja ze letten dr weinig opquote:Op maandag 29 juni 2009 01:49 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Dat moet je dus zeggen net vòòr je je foon moet inleveren. Dan krijgen ze al gauw een hartberoerte
Je mag toch ook gewoon fotograferen? Openbare weg enzo...quote:Op maandag 29 juni 2009 01:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nixhelemaal nix
ze dachten dat ik van een arrestatie een foto maakte... maar ik was aant zoeken naar een nr
dat dusquote:Op maandag 29 juni 2009 01:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Je mag toch ook gewoon fotograferen? Openbare weg enzo...
Reed een vrachtwagen (voor het bier) achteruit, niemand mocht binnen 20 meter van de vrachtwagen komenquote:Op maandag 29 juni 2009 01:39 schreef Lundegaard het volgende:
BTW:
Terechte klacht verder. Evenementen Security is het grootste kansloze tering volk wat er op een feest rondloopt.
of anal cunt.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad!
Echt mannen luisteren Cock And Ball Torture
doelde het meer hierop.quote:
spreek me aan op msn en je hoort t hele verhaalquote:Op maandag 29 juni 2009 02:30 schreef remlof het volgende:
Omg jimbo
Ik kwam met een een festivalbag naar binnem, die hebben ze niet eens gecheckt
Must be bad karma![]()
wat?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat ook
kom dr godverdomme nooit meer
honden, waarom mijn telefoon ik was een fucking nummer aan t zoeken, nieteens een foto aan t nemen zoals ze dachten
do my eyes deceive me...quote:Op maandag 29 juni 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad!
Echt mannen luisteren Cock And Ball Torture
quote:Op maandag 29 juni 2009 01:35 schreef Jimbo het volgende:
ts is gene hippi
ts heeft een kanker hekel aan de security daardoor hun heb ik EN mn laatste tram . bus gemist EN mn telefoon gemist
kutvolk
Die krijgen van mij wat te heuren. ze weten niet met wie ze fucken
quote:Op maandag 29 juni 2009 02:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spreek me aan op msn en je hoort t hele verhaalik censuur het nog
godverdomme
kankerkachel keesquote:
hoezo ?quote:
Je "studeert" rechten maar loopt als een tering tokkie met kanker te smijten over de security van Park Pop.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoezo ?men mening is nog nix veranderd
maar t is gewoon een bagger topic
quote:Op maandag 29 juni 2009 08:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Je "studeert" rechten maar loopt als een tering tokkie met kanker te smijten over de security van Park Pop.
Ik zie je later al staan in een rechtbank... Nee meneer de rechter. Eiser is gewoon een kankerlijer
ik weet waar je huis woont en waar je bed slaapt ja !quote:Op maandag 29 juni 2009 08:39 schreef Jumparound het volgende:
denk het wel
"meneer wilt u zich gedragen?"
"tegen wie denk je wel niet dat je het hebt? Ik ben advocaat, mn hele familie is advocaat! Ik weet waar je kinderen naar school gaan edelverachtbare!"
Vernieuwing van de rechtspraak Jimbo
ja verder was het tof, alleeen jammer van ditquote:Op maandag 29 juni 2009 08:51 schreef Jumparound het volgende:
"hierbij veroordeel ik Bennie tot 120 uur taakstraf."
Wat?!?! Ben je niet goed bij je kankerhoofd!Als je niks aan die straf doet zal ik hem eens 120 uur met een schoffel anaal vernederen! Kankermongool.
parkpop was verder wel leuk?
quote:Op maandag 29 juni 2009 01:38 schreef Lundegaard het volgende:
Beveiligers onder elkaar:" Hey check..die fucking hippie daar.. zullen we effe..?
Beveiliger: Hey fuckin lelijke hippie met je stinkhoofd! Hier komen jij!![]()
TS: Huh wie ik?![]()
Beveiliger: Zie je nog meer lelijke hippies met stinkhoofden dan, knuppel!
TS: Ja, heul veul, het is namelijk Parkpop.
Beveiliger: Oh? Oh? Oh? Gaan we slim doen mannetje?He? He? He?
TS: Nee meneer, ben hier gewoon voor mijn lol.
Beveiliger: Geef je telefoon eens hier!
TS: Oke astublieft. Waarom eigenlijk meneer?![]()
Beveiliger: Dan kan ik je moeder bellen dat ik vanavond niet kom.![]()
TS: Mag ik `m zo weer terug dan?![]()
Beveiliger: Nee lelijke stinkhippie.![]()
TS: Whaa Boehoeee Huilie HUilie Boehoeeee.![]()
![]()
![]()
Beveiliger: Ga maar naar huis en open een topic op FOK!
'nix mee te maken ja kan hem morgen ooit ophalen'quote:
Waarom geef je dat ding dan ook af? Echt niet dat ik ooit mijn telefoon aan zo'n gast af zal geven.. laat hem lekker de tyfus genieten.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
'nix mee te maken ja kan hem morgen ooit ophalen'
geven ? gast hij werd hardhandig van me af genomen !quote:Op maandag 29 juni 2009 12:58 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Waarom geef je dat ding dan ook af? Echt niet dat ik ooit mijn telefoon aan zo'n gast af zal geven.. laat hem lekker de tyfus genieten.
Steek de volgende keer een komkommer tussen de billen!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geven ? gast hij werd hardhandig van me af genomen !
Ja, eh.. dan pak je die toch terug.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geven ? gast hij werd hardhandig van me af genomen !
mja die kans had ik niet voor ik het wist lag ie ergens achter in een busquote:Op maandag 29 juni 2009 13:35 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, eh.. dan pak je die toch terug.Je laat toch gvd je spullen niet zomaar afnemen zeg.. kom nou. Zou een beetje te gek voor woorden zijn als ze dat zomaar straffeloos konden doen..
Heb je het topic al gelezen?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef 3keernix het volgende:
Waar was die ingang dan? Was je bij die friettent uitgestapt bij politie bureau? Zuiderpark heeft nog wel andere manieren om erin te komen...faalert
enormquote:
bijna goed geluktquote:
quote:
Jaaa!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
enorm![]()
wil je mn roze shawltje een keer lenen ?
ging goed idd gisterquote:Op maandag 29 juni 2009 18:58 schreef Chell het volgende:
Ook leuk: aan het fotograferen zijn in het persvak bij Guus Meeuwis (met persbandje dus) en dan hardhandig door enorme boom van een vent (en ik ben 1.64) het persvak uitgezet worden. En gewoon niet luisteren naar me, maar echt duwen. En me weigeren mijn tas (met fotoapparatuur, portemonnee, sleutels, telefoon, alles) te laten pakken!
Klote security!
Ben uiteindelijk niet gegaan, ben aan de zijkant blijven staan en weer teruggelopen. Had alle recht daar te zijn. Maar ben nog steeds pissed!
Like I fucking care.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Geweldige toevoeging aan dit al zeer geweldige topic joh.
neequote:
misschien moet je leren le-zenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:24 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
De security besprong je omdat je je telefoon bij je had?
Er staat dat hij 150 kg op zich kreeg .... neem aan dat hij daarmee een security guard bedoelt.quote:
jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:24 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
De security besprong je omdat je je telefoon bij je had?
ik zocht naar een nummer in mn telefoonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef postmortum het volgende:
weet nog steeds niet wat de precieze reden is.. maakte je een foto van de security of zo ?
daarom ga ik naar graspop , is de bewaking in handen van motorclubsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zocht naar een nummer in mn telefoon
hun dachten je maakt een foto van een gast die ergens gearresteerd werd.
vervolgens word ik op de grond gesmeten en word men telefoon in beslag genomen
geen poot om op te staan, zelfs niet qua klachtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
daarom ga ik naar graspop , is de bewaking in handen van motorclubs
Triuwens klacht indienen bij de festivalorganisatie en bij het securitybedrijf
dat is gewoon bluf hoor , je hebt ook rechten in dit geval. Ze kunnen niet alles afschuiven op de veiligheidquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen poot om op te staan, zelfs niet qua klacht
als hun mij als een bedreiging zagen mogen ze me hard aanpakken en qua telefoon ,als hun van mening zijn datj e fotos maakt kunnen ze je telefoon gewoon nemen onder het mom van ' nader onderzoek mbt de gebeurtenis'
echt uber kut maarja had die mongool gevraagd aan me wat ik deed of als ik even de fotos wou latne zien die ik volgens hun genomen zou hebben, geen probleem
bluf is als het van hun af komtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat is gewoon bluf hoor , je hebt ook rechten in dit geval. Ze kunnen niet alles afschuiven op de veiligheid
was wel goed te doen iddquote:
post de mp 3quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoorde net zo een grappig voicemailtje!![]()
Jimbo vloeken, tieren en schelden, ik denk dat je nét je mobiel weer terughad
En op de achtergrond Sp3c: ze zijn daar gast, echt hoor!!
Jimbo: Ja en tyfeszooi die honden hebben helemaal het recht niet mijn telefoon........
Sp3c: Ja we moeten die kant op
Jimbo grrr@U(R#HO#%Uy@@!!!
Als ik zou weten hoe ik hem van mijn telefoon krijg en sp3c en Jimbo vinden het goed zou ik het meteen doen.quote:
vraag het ff aan de ict-nerds danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik zou weten hoe ik hem van mijn telefoon krijg en sp3c en Jimbo vinden het goed zou ik het meteen doen.
het is respect hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 01:43 schreef Jimbo het volgende:
nee trelefoon terug, met een hoop gebluf en de kanker aan security
wel 2 toffe security gasten, dat wel . resteppah voor hun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |