Heb je het topic al gelezen?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef 3keernix het volgende:
Waar was die ingang dan? Was je bij die friettent uitgestapt bij politie bureau? Zuiderpark heeft nog wel andere manieren om erin te komen...faalert
enormquote:
bijna goed geluktquote:
quote:
Jaaa!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
enorm![]()
wil je mn roze shawltje een keer lenen ?
ging goed idd gisterquote:Op maandag 29 juni 2009 18:58 schreef Chell het volgende:
Ook leuk: aan het fotograferen zijn in het persvak bij Guus Meeuwis (met persbandje dus) en dan hardhandig door enorme boom van een vent (en ik ben 1.64) het persvak uitgezet worden. En gewoon niet luisteren naar me, maar echt duwen. En me weigeren mijn tas (met fotoapparatuur, portemonnee, sleutels, telefoon, alles) te laten pakken!
Klote security!
Ben uiteindelijk niet gegaan, ben aan de zijkant blijven staan en weer teruggelopen. Had alle recht daar te zijn. Maar ben nog steeds pissed!
Like I fucking care.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Geweldige toevoeging aan dit al zeer geweldige topic joh.
neequote:
misschien moet je leren le-zenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:24 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
De security besprong je omdat je je telefoon bij je had?
Er staat dat hij 150 kg op zich kreeg .... neem aan dat hij daarmee een security guard bedoelt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |