quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is anders, maar dat snap je niet als je er gisteren bij was.
Ja waren redelijk wat mensenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Werken gisteren overdag... het was zowaar echt druk... uiteindelijk 3 "klanten" geholpen....
Ik had wel willen komen op zich, maar alleen als ik niks te doen had zondag,....
jullie hebben je wel vermaakt zeker? waren er veel? (ja een hoop mensen natuurlijk, ik bedoel fokkers)
Inderdaad, helemaal tot aan schiphol heeft ze me nog gebrachtquote:Op maandag 29 juni 2009 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker. was heel tof
maar had je toch een taxi Belz!
Dan heb ik zo een idee wie dat wasquote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal tot aan schiphol heeft ze me nog gebracht
Je moest 's wetenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat Pien zo lenig was
Dat dacht ik alquote:Op maandag 29 juni 2009 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb ik zo een idee wie dat was![]()
Je hebt het dus overleeft?
quote:
Nou, dat weet ie nu dusquote:
Ja, RP is niks mis mee. Niet echt mijn ding, maar je kunt in ieder geval veel meiden leren kennen. En wat je daar mee moet lijkt me duidelijk: niet eeuwen mee blijven chatten maar gewoon een keer in een kroegje ofzo afspreken. Ik heb een paar jaar terug ook via RP gedate (zo'n gratis 3 dagen abbo, als een gek berichtjes gaan sturenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:09 schreef erikje14 het volgende:
Tsja, uitgaan zal ik niet zo snel doen denk ik, is gewoon helemaal mijn ding niet en de dichtsbijzijnde stad (Rotterdam in dit geval) is een kleine 45 minuten rijden met de auto dus daar kom ik ook nooit
Heb inmiddels wel wat leuke msn contacten opgedaan via RP, maar wat ik daar verder mee moet weet ik nog niet zo 123, maar goed al doende leert men.
HW heeft gelijk Pien.quote:
haha dat ken ik.. oh lekker, nog 1tje kan geen kwaad!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Ja, en geen kater ofzo. In de trein van schiphol ging ik wel even stuk. Ik dacht ik koop nog een blikje bier op het vliegveld, ik moest toch een half uur wachten. Eenmaal in de trein kwam dat laatste biertje ineens hard aan
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HW heeft gelijk Pien.
Nu is het onschuldige echt een verlaten station
Ik heb echt wat gemist geloof ikquote:
Niks wekker, ik ben heerlijk vrij vandaagquote:Op maandag 29 juni 2009 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
haha dat ken ik.. oh lekker, nog 1tje kan geen kwaad!![]()
wat zal je blij zijn geweest met de wekker vanmorgen
Klein, lief, onschuldig meisje.quote:
Was ik dat ook maarquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks wekker, ik ben heerlijk vrij vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |