UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 10 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Is t focking mooi weer is t weer te warmquote:Op maandag 29 juni 2009 07:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!!!
het is hier binnen gewoon nu al 25 graden... niet normaal meer
ToF manquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Heb dit topic ook weer een keer gevonden
Hihiquote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef Samzz het volgende:
Een kennis van me acht het nodig de relatie van mijn twee vrienden te vernaggelen. Ik ben zó pissig op 'm he... Dat gaat ie doorkrijgen ook, die vieze achterbakse leugenaar.
Hoi trouwens![]()
Betuws Spektakel was tof, heeft alleen een naar randje gekregen zo...
Ga met je paard over hem heen rennenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef Samzz het volgende:
Een kennis van me acht het nodig de relatie van mijn twee vrienden te vernaggelen. Ik ben zó pissig op 'm he... Dat gaat ie doorkrijgen ook, die vieze achterbakse leugenaar.
Hoi trouwens![]()
Betuws Spektakel was tof, heeft alleen een naar randje gekregen zo...
Doe eens concreet zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef Samzz het volgende:
Nee, het is echt niet grappig jongens... De meid is helemaal van streek, haar vriend ook, die helemaal niks verkeerd heeft gedaan. En die kennis van me, ik wíl 'm niet eens meer kennen.
Good luck!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen.
Zo kennismakingsgesprek voor mn nieuwe stage![]()
Dit is mijn laatste week vakantie...quote:Op maandag 29 juni 2009 11:16 schreef Mdrop het volgende:
Goedemorgen, en weer een week school, toch wel zwaar aan vakantie toe.
Die kennis van me heeft m'n vriendin gezegd dat haar vriend (mijn beste maatje) is vreemdgegaan met zijn ex en met mij. Wat pertinente lulkoek is.quote:
Wat moet je doen? Oude mensen wassen net als m'n zusje?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste week vakantie...
Vanaf volgende week ga ik hard aan het werk in het ziekenhuis
Nee, zorgen dat de kinderen niet verhongerenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je doen? Oude mensen wassen net als m'n zusje?
Ik snap die eerste zin nietquote:Op maandag 29 juni 2009 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kennis van me heeft m'n vriendin gezegd dat haar vriend (mijn beste maatje) is vreemdgegaan met zijn ex en met mij. Wat pertinente lulkoek is.
Hij is aan het stoken, en dan heb je aan mij een verkeerde.
Gelooft ze het dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:55 schreef Samzz het volgende:
Wat snap je niet? Er is een roddel verspreid dat m'n beste maatje vreemdgegaan is met zijn ex en met mij. En zijn vriendin is daardoor helemaal over de zeik.
Oh, dat zou ik ook nog wel kunnen doen jaquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, zorgen dat de kinderen niet verhongeren
Dat is echt fucked up. Zeker omdat er dus geen hol van waar is.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:02 schreef Samzz het volgende:
Ze weet niet wie ze moet geloven, dat is het trieste... Ze is best onzeker.
Haha, dankjequote:Op maandag 29 juni 2009 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik ook nog wel kunnen doen jaSucces iig!
Ik denk het jij zegt hetquote:Op maandag 29 juni 2009 12:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
Plot twist, Stiekem klopt het verhaal toch en je bent zwanger
ROYYYYYYYYquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is t focking mooi weer is t weer te warm![]()
Heb dit topic ook weer een keer gevonden
Is dat een lady phone?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga van mn verjaardagsgeld een Samsung Star halen
wie is dat?quote:
dat vraag ik nietquote:
maar ik welquote:
dat was leuk om te horen, maar het miste wel iets.quote:
mijn vriendinquote:
heb je geen mooiere foto's?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je geen mooiere en grotere foto's?
ze heeft wel constant vrij veel kleren aanquote:
dat zijn dus de mooiere foto's.quote:
ik heb ook PMquote:Op maandag 29 juni 2009 19:01 schreef Robinhoo het volgende:
ik mag hier trouwens heul geen naked plaatsen.
euhm, dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alleen Bob kijkt hier van FoK! en die kan echt wel een keer een 'oogje' dichtknijpen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
euhm, dat weet ik niet zeker.
ik heb een keer een note gekregen voor dit plaatje
maar nu kan ik niet zien wie die note gegeven heeft.
weer bijgekomen van de schoolfeesten?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef ACT-F het volgende:
Hallo lieve ToF'ertjes![]()
![]()
* Weer terug in het land der levenden is.
Ja, wat een katerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
weer bijgekomen van de schoolfeesten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow oke, dacht dat geen enkel mod zich in deze uithoek van het forum durfde te vertonen (Op Bob na).quote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
euhm, dat weet ik niet zeker.
ik heb een keer een note gekregen voor dit plaatje
maar nu kan ik niet zien wie die note gegeven heeft.
Dankje dankje,quote:
Niveau 4 natuurlijk. De arbeidsmarkt is nogal belabberd om te gaan werken.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef Blawh het volgende:
Wat ga je volgend jaar doen?
Dankjewel! Niveau 3 stelde eigenlijk nauwelijks wat voorquote:Op maandag 29 juni 2009 21:10 schreef ACT-F het volgende:
Proficitiat Marko.![]()
[..]
Niveau 4 natuurlijk. De arbeidsmarkt is nogal belabberd om te gaan werken.
Dat is ook te merken aan de stagiairs die van MBO ICT Niveau 3 afkomen. Die stellen ook niks voorquote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dankjewel! Niveau 3 stelde eigenlijk nauwelijks wat voor![]()
Werkeloos?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb niv 2, 3 en 4 gedaan, en kon er geen klap mee
Neuh neuh, dat was een paar jaar geledenquote:
Samenvatting: failquote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh neuh, dat was een paar jaar geleden
Heb de afgelopen 2 jaar een bieb-opleiding gedaan en werk nu in de bieb van Capelle a/d IJssel
Nou moequote:
Surequote:Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Rare msn gesprekken zeg, bah doe ik nooit meer aan mee.
Henrike, ik werd gedwongen door de groep, anders mocht ik niet meer meedoen met voetbal-bier-meetings
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jongens gedraag je is![]()
Doe niet zo kansloos tegen haar...
Nee hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef Mdrop het volgende:
Christiaan heeft zich weer voorbij gepraat?
En ik heb me vermaaktquote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik gaf chris opdracht om vies te doen tegen henrike
Andreaquote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
WOUTER!!
leuk weekend gehad op dat festival????
En ik ookquote:Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Andrea![]()
ja hoor. ik heb wel gelachen.
gekkie, straks loop je allemaal enge ziektes op!!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik ook
De fles rum van Nikki Sixx in handen gedrukt krijgen, 4 slokken mogen nemen en hem dan teruggeven was kickass
nu hebben we allemaal de mexicaanse griepquote:Op maandag 29 juni 2009 23:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
gekkie, straks loop je allemaal enge ziektes op!!
jij ook welkom terug!
die heb ik al gehadquote:Op maandag 29 juni 2009 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu hebben we allemaal de mexicaanse griep
niks lekker aan de griep hoor!!!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tweede keer kan toch net zo lekker zijn als de eerste?
U snapt het!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
lekker is ook maar een relatief begrip
nou ik heb vandaag een paar mannen zien lopen... die waren een stuk lekkerder dan griep!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
lekker is ook maar een relatief begrip
ik heb denk ik toch liever een griepje in m'n lichaam dan een manquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nou ik heb vandaag een paar mannen zien lopen... die waren een stuk lekkerder dan griep!!!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb denk ik toch liever een griepje in m'n lichaam dan een man
neuhquote:
ik wil ff wat meer detailsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:40 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, tentamen verneukt. boete erbij. wat wil een mens nog meer.
ik had vanmorgen tentamen. wou al eerst m'n auto niet meewerken. Toen ben ik maar met ma's auto gegaan.quote:
je was dus al met al te laat terug bij de auto? en was het tentamen moeilijk dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had vanmorgen tentamen. wou al eerst m'n auto niet meewerken. Toen ben ik maar met ma's auto gegaan.
heb ik de auto vlak bij school neergezet, omdat ik anders wel erg veel te laat zou komen. Wel een kaartje gehaald.
Toen ik met het tentamen bezig was, wist ik zowat nergens wat in te vullen. En daarna ben ik nog even op school bezig geweest voor m'n afstudeerstage gebeuren.
En toen ik dus terug bij de auto was, had ik een 'naheffing' onder m'n ruitenwisser.
joahquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je was dus al met al te laat terug bij de auto? en was het tentamen moeilijk dan?
neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een saaie boel hier. Iedereen op t Hulsbeek ofzo
Nee niet eens... presentatie leren voor morgen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
Nee, ik was aan 't zonnen op mn dakterras.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
iets met pot en ketel?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Binnen een uur toch nog tig reacties... lurkers
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
was geen verwijt, meer een constatering
je faaltquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[imghttp://newmedia.funnyjunk.com/pictures/Banned_From_K-Mart.jpg[/img]
kanonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond verhuizen naar Capelle a/d IJsselIk moet nog even een sixpackje Kanon halen om te delen met mn nieuwe roomies, en morgen 'voor t echie' beginnen in de bieb
waarheen?quote:
en terecht. die jochies van tegenwoordig moeten eens meer respect tonen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:59 schreef Rumille het volgende:
Whehe, zit in een internationale chatroom en werd net gekicked omdat ik 'nigger' zei.
Nu een hele discussie over vrijheid van meningsuiting en dat ik nigger zeg wanneer ik dat wil, omdat dat een van mijn grondrechten is want ik leef in een democratie.
Bullcrap. I'll do what I want.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en terecht. die jochies van tegenwoordig moeten eens meer respect tonen.
seks met suusquote:
quote:
mangs he....quote:
Vertel? Ik ben niet naar Heracles geweest...quote:
Ow. Ik ben ook niet geweest. Redelijk laat thuis na werk, weinig nieuwe interessante namen en ook niet plenty money.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vertel? Ik ben niet naar Heracles geweest...
Moest werken, en aangezien ik beetje krap bij kas zit...
Ik ben wel geweestquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ow. Ik ben ook niet geweest. Redelijk laat thuis na werk, weinig nieuwe interessante namen en ook niet plenty money.
Je vraagt de mening van een meisje over een voetbalwedstrijdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
11-0 las ik in het HAFC topic. Wat vond je ervan?
Ze is zwart-wit, uit het goede hout gesneden dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je vraagt de mening van een meisje over een voetbalwedstrijd.
Ik ben gewoon Kaukasian.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze is zwart-wit, uit het goede hout gesneden dus.
Vond het wel een aardige wedstrijd. Everton scoorde ook 4 keer. maar dat wist je vast al?!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
11-0 las ik in het HAFC topic. Wat vond je ervan?
werd jou wat gevraagd?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Iets mis mee?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Die dorpsgenoot van je meldde dat inderdaad al in het Heracles topic. Niet slecht, zeker niet met een ochtendtraining in de benen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:59 schreef norich het volgende:
[..]
Vond het wel een aardige wedstrijd. Everton scoorde ook 4 keer. maar dat wist je vast al?!![]()
Is wel goed.... vanaf morgenmiddag kan ik er mooi van genieten...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:51 schreef Blawh het volgende:
Wat een geklaag over de warmte. Is het eindelijk zomer, is het nog niet goed!
HET IS NIET LEKKER WARM GODVERDOMME!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:51 schreef Blawh het volgende:
Wat een geklaag over de warmte. Is het eindelijk zomer, is het nog niet goed!
Of zat jij ook met je voeten in het water gisteravondquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
HET IS NIET LEKKER WARM GODVERDOMME!
Het is heul wel lekker weerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
HET IS NIET LEKKER WARM GODVERDOMME!
nietusquote:
wie dan?quote:
Water als in: Zweet? JA!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Of zat jij ook met je voeten in het water gisteravond?
* rulerofdeath schud ACT-F wakkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Probeer 'Rumille Sensitive'.
Irritaties zijn definitief verleden tijd
* Nu avondhumeur heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath schud ACT-F wakker
* rulerofdeath slaat ACT-F weer in slaapquote:
grote jongenquote:
Nu HBO volgend jaarquote:
zal dat goed gaan?quote:
HAHA vanavond ook, de leraren moesten invullen wie hun " meest uitgestuurde leerling was" van het schooljaar van heel 5Havo, ja hoor ROBIN ................ was de winnaarquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
HAHA vanavond ook, de leraren moesten invullen wie hun " meest uitgestuurde leerling was" van het schooljaar van heel 5Havo, ja hoor ROBIN ................ was de winnaar
Ik moest naar voren komen om mijn prijs op te halenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
denk dat ik ook wel in de prijzen kwam bij zoiets
whahahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moest naar voren komen om mijn prijs op te halen![]()
![]()
wat kreeg je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moest naar voren komen om mijn prijs op te halen![]()
![]()
daar hield jij wel van ofniet?quote:
Kreeg nooit "prijzen", wel altijd brieven thuisquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar hield jij wel van ofniet?
Ik ben wel benieuwd wat Robin heeft gekregen.
'quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kreeg nooit "prijzen", wel altijd brieven thuis
Die prijs zou ik op de MTS gewonnen kunnen hebben, maar ik werd voortijdig eraf getraptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:53 schreef Robinhoo het volgende:
HAHA vanavond ook, de leraren moesten invullen wie hun " meest uitgestuurde leerling was" van het schooljaar van heel 5Havo, ja hoor ROBIN ................ was de winnaar
quote:
ik word te oud voor al die fratsen!!quote:
zo moeilijk is het niet. als ik m'n telefoon aansluit op de computer vraagt ie of hij moet verbinden met de computer(zodat je d'r spul op kunt zetten) of dat hij als modem moet fungerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik word te oud voor al die fratsen!!
Gefeliciteerdquote:Vandaag eindpresentatie gehad. Vertellen ze vanmorgen dat de beste 3 groepen vrijdag nog een keer moeten presenteren voor de gemeente en provenciale staten...
Gelukkig waren we net 4e.Want vrijdag moet ik allang werken...
![]()
Maar dus wel verzekerd van een topcijfer... lekker begin van de vakantie...
Ja die functies gebruik ik nooit.... gelukkig werkt mijn adsl goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo moeilijk is het niet. als ik m'n telefoon aansluit op de computer vraagt ie of hij moet verbinden met de computer(zodat je d'r spul op kunt zetten) of dat hij als modem moet fungeren
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook wel een figuur he5 dagen in de hitte van Graspop, en nu ben ik verkouden
jij liever dan ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
Goeiendag
Vanavond voetballen in die hitte
Achja, daarna lekker een koude douchequote:
die vind ik ook wel lekker zonder het voetballenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Achja, daarna lekker een koude douche
Heerlijk.
Toppertjes, op dit moment is eredivisieLive toch ook echt niets.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
Eredivisie Live oefenwedstrijden olééé
hoe dat?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En toen werd je moeder vandaag met spoed geopereerd
Ze stapte verkeerd, agillespees helemaal doorgescheurd, en nog een kleine pees in dr hak, ook helemaal doorgescheurdquote:
Neequote:Op donderdag 2 juli 2009 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
hej in de bieb airco?
Jeusquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze stapte verkeerd, agillespees helemaal doorgescheurd, en nog een kleine pees in dr hak, ook helemaal doorgescheurd
Dankjequote:Op donderdag 2 juli 2009 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
fucking hell. das kut.
sterkte met je ma
Hahahquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
zo hadden wij buren op graspop waarvan 1 in een rolstoel zat. die had z'n been gebroken. 5 dagen voor graspop ofzo. Ook heel lullig van een afstapje gevallen.
Maar hij heeft wel geneukt
quote:
En Markoquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer rutbeek
Trusten lieve Wouter en Justin
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |