UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 10 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Is t focking mooi weer is t weer te warmquote:Op maandag 29 juni 2009 07:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!!!
het is hier binnen gewoon nu al 25 graden... niet normaal meer
ToF manquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Heb dit topic ook weer een keer gevonden
Hihiquote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef Samzz het volgende:
Een kennis van me acht het nodig de relatie van mijn twee vrienden te vernaggelen. Ik ben zó pissig op 'm he... Dat gaat ie doorkrijgen ook, die vieze achterbakse leugenaar.
Hoi trouwens![]()
Betuws Spektakel was tof, heeft alleen een naar randje gekregen zo...
Ga met je paard over hem heen rennenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef Samzz het volgende:
Een kennis van me acht het nodig de relatie van mijn twee vrienden te vernaggelen. Ik ben zó pissig op 'm he... Dat gaat ie doorkrijgen ook, die vieze achterbakse leugenaar.
Hoi trouwens![]()
Betuws Spektakel was tof, heeft alleen een naar randje gekregen zo...
Doe eens concreet zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef Samzz het volgende:
Nee, het is echt niet grappig jongens... De meid is helemaal van streek, haar vriend ook, die helemaal niks verkeerd heeft gedaan. En die kennis van me, ik wíl 'm niet eens meer kennen.
Good luck!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen.
Zo kennismakingsgesprek voor mn nieuwe stage![]()
Dit is mijn laatste week vakantie...quote:Op maandag 29 juni 2009 11:16 schreef Mdrop het volgende:
Goedemorgen, en weer een week school, toch wel zwaar aan vakantie toe.
Die kennis van me heeft m'n vriendin gezegd dat haar vriend (mijn beste maatje) is vreemdgegaan met zijn ex en met mij. Wat pertinente lulkoek is.quote:
Wat moet je doen? Oude mensen wassen net als m'n zusje?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste week vakantie...
Vanaf volgende week ga ik hard aan het werk in het ziekenhuis
Nee, zorgen dat de kinderen niet verhongerenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je doen? Oude mensen wassen net als m'n zusje?
Ik snap die eerste zin nietquote:Op maandag 29 juni 2009 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kennis van me heeft m'n vriendin gezegd dat haar vriend (mijn beste maatje) is vreemdgegaan met zijn ex en met mij. Wat pertinente lulkoek is.
Hij is aan het stoken, en dan heb je aan mij een verkeerde.
Gelooft ze het dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:55 schreef Samzz het volgende:
Wat snap je niet? Er is een roddel verspreid dat m'n beste maatje vreemdgegaan is met zijn ex en met mij. En zijn vriendin is daardoor helemaal over de zeik.
Oh, dat zou ik ook nog wel kunnen doen jaquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, zorgen dat de kinderen niet verhongeren
Dat is echt fucked up. Zeker omdat er dus geen hol van waar is.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:02 schreef Samzz het volgende:
Ze weet niet wie ze moet geloven, dat is het trieste... Ze is best onzeker.
Haha, dankjequote:Op maandag 29 juni 2009 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik ook nog wel kunnen doen jaSucces iig!
Ik denk het jij zegt hetquote:Op maandag 29 juni 2009 12:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
Plot twist, Stiekem klopt het verhaal toch en je bent zwanger
ROYYYYYYYYquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is t focking mooi weer is t weer te warm![]()
Heb dit topic ook weer een keer gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |