quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef kwaakvaak het volgende:
en ik wilde eigenlijk helemaal geen nieuw topic openen, alleen ff hallo zeggen tegen de mensen hier
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]niet??? ik vind dat wel altijd geil... denk altijd aan mezelf
He jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef Bob-B het volgende:
kutlui, nu heeft mijn topic het nog geeneens 23 uur volgehouden
En kwaakvaak, lui kadaver plaats de OP
rustig joh... moet hem ff uit de wiki opgraven..quote:Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef Bob-B het volgende:
kutlui, nu heeft mijn topic het nog geeneens 23 uur volgehouden
En kwaakvaak, lui kadaver plaats de OP
hoiiquote:Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef kwaakvaak het volgende:
en ik wilde eigenlijk helemaal geen nieuw topic openen, alleen ff hallo zeggen tegen de mensen hier
lekkerquote:
Jouw icon lijkt verdomd veel op de mijne. En bij snel scrollen denk ik elke keer dat jij mij bentquote:
*fronst*quote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ga lekker pizzaatje bestellen en filmpie kijken.... fijne avond
![]()
single zijn + vrije dag = neuken?quote:
ik zou zeggen: veranderen (jij natuurlijk, ik nietquote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef machinefuckinghead het volgende:
Jouw icon lijkt verdomd veel op de mijne. En bij snel scrollen denk ik elke keer dat jij mij bent
Wat klopt er niet in dat rijtje?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
single zijn + vrije dag = neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |