abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70473568
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je kan niet je hele begroting uitgeven .
Nee dat snap ik, maar vorig jaar gaf Ajax ook de helft van die hele begroting uit
pi_70473656
Dat doelpunt van Siem was geil
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_70473674
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:59 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die is al naar Fenerbahce
Ah, dan wordt het lastig ja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70473685
quote:
Johan Cruijff: 'Ze hebben Marco bewust op zijn bek laten gaan'

EXCLUSIEF - Tussen het aanprijzen van zijn schoenen door sprak Johan Cruijff (foto, voor) in Florence exclusief met Sportweek over Oranje, Real Madrid, FC Barcelona en, vooral, Ajax. In het interview geeft Cruijff aan, toen hij ruim een jaar geleden de club doorlichtte, nooit een conflict met Marco van Basten (foto, links) te hebben gehad.

“Met Marco had ik geen enkel probleem. Hij wilde iets anders. Dacht dat het probleem oplosbaar was. Ik zag al dat het niet ging. Ze hebben Marco bewust op zijn bek laten gaan.”

Wie?
“De clubleiding. Ik loop al zo lang rond. Zag het ver van tevoren aankomen. Daar paste ik voor. Marco wilde door. Ik roep dit al vijftien jaar. Er moeten eerst mensen weg. Dan heb je een supervisor nodig met een uitvoerend persoon. Het hoeft niet moeilijk te zijn,” aldus Cruijff.
Sja, wat moet ik hier nou weer van denken..
pi_70473746
Niet veel
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_70473812
Wie moeten er nu nog in godsnaam weg? !
  maandag 29 juni 2009 @ 12:12:40 #157
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_70473976
Sorry hoor, maar Cruijff moet zijn mond eens gaan houden. Dit is niet goed voor Ajax of voor hem.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_70473983
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:05 schreef koningdavid het volgende:
Niet veel
Laat hem maar. Hij zet zichzelf alleen maar voor schut.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70474011
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie moeten er nu nog in godsnaam weg? !
Die mensen! Van het bestuur! Weet je wel!
En Sno moet weg!
pi_70474212
Cruijff
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_70474221
Haha die Cruijff . Echt, wat een enorme kneus.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:21:16 #162
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70474223
nou ja, Cruijff heeft wel een punt dat de interne organisatie bij Ajax lang niet altijd bevorderend werktvoor de prestaties, maar hij slaat nogal door.

En ik denk dat ze redelijk op de goede weg zijn momenteel zonder dat het direct met de botte bijl gaat.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_70474295
Mathijsen zou een geweldige versterking zijn. Denk alleen niet dat hij naar Ajax zal gaan.
pi_70474332
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:23 schreef toma het volgende:
Mathijsen zou een geweldige versterking zijn. Denk alleen niet dat hij naar Ajax zal gaan.
Denk het ook niet, helaas. Stel dat hij komt, heb je er wel gelijk een aanvoerderstype bij.

V/d Wiel - Wielaert - Mathijsen - ......

!
pi_70474371
Maar Marco heeft gewoon aangetoond de klus niet aan te kunnen. Ongeacht de figuren die op de achtergrond meedraaien. Hij is dus vooral zelf verantwoordelijk voor het drama seizoen.
pi_70474409
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Denk het ook niet, helaas. Stel dat hij komt, heb je er wel gelijk een aanvoerderstype bij.

V/d Wiel - Wielaert - Mathijsen - ......

!
Ik zal wel voor gek worden verklaard maar ik zie liever Olegeur ipv Wielaert. Maar een goede vervanger voor beide natuurlijk nog liever.
pi_70474433
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:21 schreef TAV74 het volgende:
nou ja, Cruijff heeft wel een punt dat de interne organisatie bij Ajax lang niet altijd bevorderend werktvoor de prestaties, maar hij slaat nogal door.
Ik heb echt een veel beter gevoel bij Van den Boog & Coronel dan Fontein & Jaakke. Ik heb wel vertrouwen in dit bestuur.
pi_70474522
Joris Mathijsen topic op het HSV forum.

Zij lijken ook niet te verwachten dat Mathijsen weggaat.
pi_70474568
Dat Elia gedoe.. godverdomme toch ..laat gaan en koop voor dat geld berg. Al moet je er 4 miljoen op leggen. Beter je geld steken in een positie die onderbezet is.
pi_70474637
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef koningdavid het volgende:
Joris Mathijsen topic op het HSV forum.

Zij lijken ook niet te verwachten dat Mathijsen weggaat.
Ze draaien een beetje door daar
quote:
"Mathijsen zu Ajax für Suarez plus 10 Mio."
  maandag 29 juni 2009 @ 12:41:46 #171
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70474786
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:36 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ze draaien een beetje door daar
[..]

Ja inderdaad.. Suarez en 10 miljoen is natuurlijk een schijntje.
Maar het zegt ook genoeg over hoe graag ze Joris weg willen hebben.
pi_70475072
Say oeh ah Elia
pi_70475175
Mathijsen zou fantastisch zijn. Hij werd voorheen als international inderdaad te zwaar bekritiseerd.
Maar toch vind ik de invulling van de linksbackpositie belangrijker. Kun je wel een mooi centrum hebben, dat verneuk je weer gelijk door Urby ernaast te plaatsen.
pi_70475355
quote:
'Ajax liet Van Basten bewust struikelen'
Uitgegeven: 29 juni 2009 12:57
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 12:58

AMSTERDAM - Johan Cruijff haalt in de nieuwste editie van Sportweek hard uit naar Ajax.

De levende legende zegt in het vraaggesprek dat mensen binnen de Amsterdamse club voormalig coach Marco van Basten vorig seizoen met opzet hebben laten mislukken.

"Ze hebben Marco bewust op zijn bek laten gaan."

Samenwerken

Cruijff wilde aanvankelijk samenwerken met Van Basten om Ajax weer naar de top te leiden. Hij kwam echter al snel terug op dat besluit, waarna talloze geruchten over een ruzie tussen de twee Ajax-grootheden de ronde deden.

"Met Marco had ik geen enkel probleem", legt Cruijff uit. "Hij wilde iets anders. Dacht dat het probleem oplosbaar was. Ik zag al dat het niet ging."

Clubleiding

De Meester weet precies waar het probleem zit in Amsterdam: "De clubleiding. Ik loop al zo lang rond. Zag het ver van tevoren aankomen. Daar paste ik voor. Marco wilde door. Ik roep dit al vijftien jaar. Er moeten eerst mensen weg. Dan heb je een supervisor nodig met een uitvoerend persoon. Het hoeft niet moeilijk te zijn."
aldus 'De Meester'
  maandag 29 juni 2009 @ 13:02:59 #175
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_70475401
Hij "Zag het ver van tevoren aankomen" maar meld het net achteraf
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')