Nee dat snap ik, maar vorig jaar gaf Ajax ook de helft van die hele begroting uitquote:Op maandag 29 juni 2009 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan niet je hele begroting uitgeven.
Ah, dan wordt het lastig ja.quote:
Sja, wat moet ik hier nou weer van denken..quote:Johan Cruijff: 'Ze hebben Marco bewust op zijn bek laten gaan'
EXCLUSIEF - Tussen het aanprijzen van zijn schoenen door sprak Johan Cruijff (foto, voor) in Florence exclusief met Sportweek over Oranje, Real Madrid, FC Barcelona en, vooral, Ajax. In het interview geeft Cruijff aan, toen hij ruim een jaar geleden de club doorlichtte, nooit een conflict met Marco van Basten (foto, links) te hebben gehad.
“Met Marco had ik geen enkel probleem. Hij wilde iets anders. Dacht dat het probleem oplosbaar was. Ik zag al dat het niet ging. Ze hebben Marco bewust op zijn bek laten gaan.”
Wie?
“De clubleiding. Ik loop al zo lang rond. Zag het ver van tevoren aankomen. Daar paste ik voor. Marco wilde door. Ik roep dit al vijftien jaar. Er moeten eerst mensen weg. Dan heb je een supervisor nodig met een uitvoerend persoon. Het hoeft niet moeilijk te zijn,” aldus Cruijff.
Laat hem maar. Hij zet zichzelf alleen maar voor schut.quote:
Die mensen! Van het bestuur! Weet je wel!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie moeten er nu nog in godsnaam weg?!
Denk het ook niet, helaas. Stel dat hij komt, heb je er wel gelijk een aanvoerderstype bij.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:23 schreef toma het volgende:
Mathijsen zou een geweldige versterking zijn. Denk alleen niet dat hij naar Ajax zal gaan.
Ik zal wel voor gek worden verklaard maar ik zie liever Olegeur ipv Wielaert.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk het ook niet, helaas. Stel dat hij komt, heb je er wel gelijk een aanvoerderstype bij.
V/d Wiel - Wielaert - Mathijsen - ......!
Ik heb echt een veel beter gevoel bij Van den Boog & Coronel dan Fontein & Jaakke. Ik heb wel vertrouwen in dit bestuur.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:21 schreef TAV74 het volgende:
nou ja, Cruijff heeft wel een punt dat de interne organisatie bij Ajax lang niet altijd bevorderend werktvoor de prestaties, maar hij slaat nogal door.
Ze draaien een beetje door daarquote:Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef koningdavid het volgende:
Joris Mathijsen topic op het HSV forum.
Zij lijken ook niet te verwachten dat Mathijsen weggaat.
quote:"Mathijsen zu Ajax für Suarez plus 10 Mio."
Ja inderdaad.. Suarez en 10 miljoen is natuurlijk een schijntje.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:36 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ze draaien een beetje door daar
[..]![]()
aldus 'De Meester'quote:'Ajax liet Van Basten bewust struikelen'
Uitgegeven: 29 juni 2009 12:57
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 12:58
AMSTERDAM - Johan Cruijff haalt in de nieuwste editie van Sportweek hard uit naar Ajax.
De levende legende zegt in het vraaggesprek dat mensen binnen de Amsterdamse club voormalig coach Marco van Basten vorig seizoen met opzet hebben laten mislukken.
"Ze hebben Marco bewust op zijn bek laten gaan."
Samenwerken
Cruijff wilde aanvankelijk samenwerken met Van Basten om Ajax weer naar de top te leiden. Hij kwam echter al snel terug op dat besluit, waarna talloze geruchten over een ruzie tussen de twee Ajax-grootheden de ronde deden.
"Met Marco had ik geen enkel probleem", legt Cruijff uit. "Hij wilde iets anders. Dacht dat het probleem oplosbaar was. Ik zag al dat het niet ging."
Clubleiding
De Meester weet precies waar het probleem zit in Amsterdam: "De clubleiding. Ik loop al zo lang rond. Zag het ver van tevoren aankomen. Daar paste ik voor. Marco wilde door. Ik roep dit al vijftien jaar. Er moeten eerst mensen weg. Dan heb je een supervisor nodig met een uitvoerend persoon. Het hoeft niet moeilijk te zijn."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |