Dat lijkt me wel goedkomen na dat interview van vorige keer.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet Berg ook nog steeds naar Ajax willen.

Mwa, dat niet eens zo zeer. Mathijsen zou wel een puike aankoop zijn zeg. Dan kun je gewoon bijna een hele Nederlandse verdediging opstellen. Denk dat dat al flink wat tegendoelpunten voorkomt.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:45 schreef Bambeo het volgende:
Mathijsen zou een aanwinst zijn! Hoe dan ook, Ajax heeft een vedette nodig in de verdediging die alle touwtjes in handen heeft.

Presentquote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef Pritt het volgende:
Als m'n vriendin niet langskomt ga ik denk ik ook maar naar Ajax - Cape Town.
Wie gaan er nog meer?

Grote leegloop bij HSV, alle perspectieven zijn daar niet heel erg rooskleurig; Jol weg, TD weg, maar 17 of 18 spelers onder contract momenteel. Volgens mij hebben ze niet het meest hoge transferbudget in tegenstelling tot de concurrenten, dus weinig mogelijk qua transfers.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van mij mogen ze wel dat geld wat ze aan Elia willen uitgeven gebruiken voor Mathijsen..
Maar als Vermaelen al 13 miljoen kost, wat moet Mathijsen dan wel niet opleveren? Die heeft net bijgetekend..
En dit alles staat nog los van de vraag of ie uberhaupt wel wil komen.

Jol kan spelers overtuigen, dat is alvast meegenomen. Berbatov, Davids. Die gingen ook niet puur voor het geld naar Spurs.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Grote leegloop bij HSV, alle perspectieven zijn daar niet heel erg rooskleurig; Jol weg, TD weg, maar 17 of 18 spelers onder contract momenteel. Volgens mij hebben ze niet het meest hoge transferbudget in tegenstelling tot de concurrenten, dus weinig mogelijk qua transfers.
En wat voor Jol een doel was, is probably ook voor Mathijsen een doel: in Nederland iets bereiken als een kampioenschap.

Tot 7 a 8 miljoen zou ik er wel voor uittrekken eventueel. Liever Mathijsen dan Elia.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Grote leegloop bij HSV, alle perspectieven zijn daar niet heel erg rooskleurig; Jol weg, TD weg, maar 17 of 18 spelers onder contract momenteel. Volgens mij hebben ze niet het meest hoge transferbudget in tegenstelling tot de concurrenten, dus weinig mogelijk qua transfers.
En wat voor Jol een doel was, is probably ook voor Mathijsen een doel: in Nederland iets bereiken als een kampioenschap.

Ik weet niet hoeveel Bayern en Stuttgart hebben, maar HSV heeft toch 130 miljoen? Was 2 keer zoveel als Ajax zei MvB een tijdje terugquote:Op maandag 29 juni 2009 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]

Begroting ja, maar dat is iets anders dan op de bank hebben...quote:Op maandag 29 juni 2009 11:47 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel Bayern en Stuttgart hebben, maar HSV heeft toch 130 miljoen? Was 2 keer zoveel als Ajax zei MvB een tijdje terug

Je kan niet je hele begroting uitgevenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:47 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel Bayern en Stuttgart hebben, maar HSV heeft toch 130 miljoen? Was 2 keer zoveel als Ajax zei MvB een tijdje terug

Die is al naar Fenerbahcequote:Op maandag 29 juni 2009 11:58 schreef koningdavid het volgende:
Bij die Amerikanen speelt toch een grote verdediger van Standard Luik. Waarom halen we die niet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |