Gelukkig, ik hoop dat hij bij dat standpunt blijft.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft zelf een keer aangegeven nooit in Amsterdam te willen voetballen. Dus lijkt me sterk
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft zelf een keer aangegeven nooit in Amsterdam te willen voetballen. Dus lijkt me sterk
Heeft hij dat serieus gezegd?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:14 schreef Rumille het volgende:
De Guzman hoef ik ook nooit te zien in een Ajax-shirt. Alleen al de quote dat hij liever '020 zegt dan Ajax', is al genoeg
.
Volgens mij is dat zeer gebruikelijk bij Feyenoord. Als je daar Ajax zegt wordt je er op aangesproken...quote:Op maandag 29 juni 2009 18:14 schreef Rumille het volgende:
De Guzman hoef ik ook nooit te zien in een Ajax-shirt. Alleen al de quote dat hij liever '020 zegt dan Ajax', is al genoeg
.
Gelukkig heeft Feyenoord nog nooit iets van wat maar op voetballen lijkt laten zien in Amsterdam.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.agenda.nl/interviews/jonathan_de_guzman/artikelen/8770quote:Op maandag 29 juni 2009 18:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heeft hij dat serieus gezegd?Wtf hoe kansloos
!
quote:Is Rotterdam nu ook echt jouw stad?
"Ik ben zeker van Rotterdam gaan houden. En ik zou bijvoorbeeld ook nooit voor Ajax kunnen spelen. In de acht jaar dat ik hier woon, heb ik de stad en de club in mijn hart gesloten. Het liefst spreek ik de naam van die andere club ook niet uit, maar zeg ik 020. Maar mijn stad blijft toch Toronto. Ik woon nu al aardig wat jaren in Rotterdam, maar ik ken de stad nog steeds niet zo goed als Toronto."
Hele verschillende type spelers. Elia kan nooit Suarez vervangen en omgekeerd ook niet. Ze hebben totaal niets met elkaar gemeen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:43 schreef Dvm86 het volgende:
Elia is verre van overbodig. HIJ IS DE VERVANGER VAN SUAREZ. Begrijp het nou eens, als Suarez vertrekt en dan een vervanger willen halen betalen we 16 ipv 8 miljoen. Zo kortzichtig zijn sommigen hier.
Volgens mij is zijn korte termijn geheugen niet zo best.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Is Rotterdam nu ook echt jouw stad?
"Ik ben zeker van Rotterdam gaan houden. En ik zou bijvoorbeeld ook nooit voor Ajax kunnen spelen. In de acht jaar dat ik hier woon, heb ik de stad en de club in mijn hart gesloten. Het liefst spreek ik de naam van die andere club ook niet uit, maar zeg ik 020. Maar mijn stad blijft toch Toronto. Ik woon nu al aardig wat jaren in Rotterdam, maar ik ken de stad nog steeds niet zo goed als Toronto."
Hopen dat hij weer net zo'n goed seizoen zal draaien (zitten?) als afgelopen seizoenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer 3,1 mln minder te besteden, hoezee.quote:29 juni 2009
Het Gerechtshof in Den Haag heeft uitspraak gedaan in de zaak tussen Ajax en de belastinginspecteur. De uitspraak betreft een naheffingsaanslag loonbelasting in verband met de transfers uit 1997 van Shota Arveladze en Michael Laudrup. De belastinginspecteur is van mening dat Ajax in het kader van deze transfers betalingen heeft gedaan die de club voor fiscale doeleinden had moeten aanmerken als loon, hetgeen niet is gebeurd.
Het Hof heeft geoordeeld dat de naheffingsaanslag terecht en niet tot een te hoog bedrag is opgelegd. Daarom verklaarde het Hof het door Ajax ingestelde beroep ongegrond. Het totaal van de aanslag bedraagt ¤ 5,2 miljoen. Ajax trof terzake in het boekjaar 2007-2008 reeds een voorziening van ¤ 2,1 miljoen, exclusief heffingsrente.
Ajax beraadt zich op het instellen van beroep in cassatie.
Urby als linksback dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weer 3,1 mln minder te besteden, hoezee..
Ajax beraadt zich op het instellen van beroep in cassatie.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, want Elia en Suarez zijn dezelfde type spelersquote:Op maandag 29 juni 2009 17:43 schreef Dvm86 het volgende:
Elia is verre van overbodig. HIJ IS DE VERVANGER VAN SUAREZ. Begrijp het nou eens, als Suarez vertrekt en dan een vervanger willen halen betalen we 16 ipv 8 miljoen. Zo kortzichtig zijn sommigen hier.
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:50 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn korte termijn geheugen niet zo best.
Je kan je afvragen of dat zinvol is. Blijkbaar valt de boete nu al véél hoger uit dan verwacht en de rente loopt gewoon door, volgens mij.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ajax beraadt zich op het instellen van beroep in cassatie.
Gaat dus nog wel een half jaar over heen voordat daar weer een uitspraak van is
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:50 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn korte termijn geheugen niet zo best.
Inderdaad, Elia zal nooit een waardige vervanger zijn voor Suarez. En wat moet je met Elia doen als Suarez nog blijft dan? Of weet jij (DVM) zeker dat Suarez Ajax verlaat deze zomer?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, want Elia en Suarez zijn dezelfde type spelers. Poeperd.
Waterman iets als derde doelman? Agustien, Koenders, iets?quote:Agustien, Koenders en Waterman kwamen ook het afgelopen seizoen al niet voor in de plannen van AZ. Het drietal werd toen verhuurd aan respectievelijk Birmingham City, NEC en ADO Den Haag. Waterman staat momenteel opnieuw in de belangstelling van ADO.
Ajax kan met de belasting een regeling treffen, van den Herik vond het nog dom dat feyenoord dat bedrag van hun wel nu al betaalde, ze hadden het nog een jaar of wat kunnen rekken.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |