abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71010722
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Waar is die onderbouwing dan? Linkje naar desbetreffende post bijvoorbeeld?

Je bent gewoon triest bezig met constant reacties als : "Nep Barça/Ajax fan" Net alsof ik verantwoording aan jou moet afleggen voor mijn clubkeuzes
Waarom zou ik voor jou een linkje naar dat soort posts gaan zoeken? Je zoekt het maar uit, reageer gewoon niet op mij als je een klein plaagpartijtje niet kan hebben. En ik heb (met deze post in het ajax-topic erbij) nog één keer gezegd dat je een nep-Barca fan bent. Dus zit nou niet met je "constant" onzin te praten.

En ga nou niet zoeken in topics van maanden geleden, maar over de laatste tijd.
quote:
Maarja, Rotterdamse denker hé.
Wie zit er nou aan te vallen en een reactie proberen uit te lokken.
  woensdag 15 juli 2009 @ 19:27:05 #177
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71010729
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik heb mijn Fok! leven gebeterd, Sjimz wil er niet aan geloven helaas..
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax #1364: Ferdi Vierklau O+

Kan er wat gedaan worden aan die mafkees? In elke post probeert hij mij persoonlijk aan te vallen.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_71010974
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waarom zou ik voor jou een linkje naar dat soort posts gaan zoeken? Je zoekt het maar uit, reageer gewoon niet op mij als je een klein plaagpartijtje niet kan hebben.
Als jij nou eens eerst een maand of twee je niet eens in de buurt van de grenzen gaat bevinden met posts die tegen een troll, persoonlijke aanval of bagger aanhangen of er overheen gaan, misschien dat er tegen die tijd weer een post met zo'n ondertoon kan.

Die opmerking slaat verder helemaal nergens op in zo'n discussie.

Mike: Mafkees en dergelijke kan je ook achterwege laten.
pi_71011254
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als jij nou eens eerst een maand of twee je niet eens in de buurt van de grenzen gaat bevinden met posts die tegen een troll, persoonlijke aanval of bagger aanhangen of er overheen gaan, misschien dat er tegen die tijd weer een post met zo'n ondertoon kan.

Die opmerking slaat verder helemaal nergens op in zo'n discussie.

Mike: Mafkees en dergelijke kan je ook achterwege laten.
Oké, oke. Nog steeds vind ik dit geen troll, maar ik zal me inhouden de volgende keren.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:13:24 #180
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71012064
-edit-

Voegt niets toe.

[ Bericht 85% gewijzigd door BliksemSchigt op 15-07-2009 20:16:00 ]
pi_71030736
Als die post van NoizEkick niks toevoegt, voegt deze post in FB toch ook helemaal niks toe? En waarom hebben jullie die interessante discussie over joden vannacht weggehaald. Hadden genoeg mensen om kunnen lachen denk ik.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:27 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

donderdag 16 juli 2009 @ 12:59:53 #182
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71030839
Een discussie over joden voegt weinig toe aan een voetbalforum lijkt mij.
En die post van outpost, ach. Je vergeet wel eens wat.
pi_71030902
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
Een discussie over joden voegt weinig toe aan een voetbalforum lijkt mij.
En die post van outpost, ach. Je vergeet wel eens wat.
Vond het wel interessant, niemand weet eigenlijk waar de bijnaam joden oorspronkelijk vandaan komt. Kwam best nog een leuke discussie over in de nachtelijke uurtjes.
pi_71040158
AFC Ajax #1365: Met Luis als aanvoerder O+!

En nu doet die schijnheilige Mike precies hetzelfde bij mij.
pi_71040236
Je praat toch onzin? Of ben je de enige in Nederland die het via tv of internet heeft gezien?

Verder gebruikt hij geen scheldwoorden oid.
pi_71040333
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je praat toch onzin? Of ben je de enige in Nederland die het via tv of internet heeft gezien?

Verder gebruikt hij geen scheldwoorden oid.
Dat deed ik toch ook niet in mijn vorige post die wel als troll gezien werd? En ik heb toch in het Ajax-topic aangegeven waar ik hem gevonden heb, ofniet dan?

Onzin weer dit, sjonge jonge.
pi_71040410
Moet ik een link geven, ook van jou, word ie alsnog weggehaald. Wat willen jullie nou? Laat het dan nog eventjes staan om aan te geven dat ik geen bullshit praat.
pi_71040421
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:40 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat deed ik toch ook niet in mijn vorige post die wel als troll gezien werd? En ik heb toch in het Ajax-topic aangegeven waar ik hem gevonden heb, ofniet dan?

Onzin weer dit, sjonge jonge.
'Jij praat onzin' is geen aanval of troll. "Ga maar weer in het Barca-topic spelen' is wel off-topic en niet relevant. Dat is het verschil.

En die link was bullshit. Sowieso mogen er geen links op het forum naar wedstrijden.

Discussie gesloten.
pi_71040489
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

'Jij praat onzin' is geen aanval of troll. "Ga maar weer in het Barca-topic spelen' is wel off-topic en niet relevant. Dat is het verschil.

En die link was bullshit. Sowieso mogen er geen links op het forum naar wedstrijden.

Discussie gesloten.
Die link was bullshit? Daar stond toch echt een link op naar Bristol-Ajax hoor, maar np.

No hard feelings, duidelijke uitleg en inderdaad discussie gesloten.
pi_71040589
gelul de kromme. ik heb daar gisteren gekeken en er was niets te zien.
pi_71040855
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:47 schreef sjimz het volgende:
gelul de kromme. ik heb daar gisteren gekeken en er was niets te zien.
Dan heb je niet goed gekeken Sjimz. Jullie zijn trouwens een weekje van me verlost, geniet er van.
pi_71045675
Uhm, ja. Ik word (terecht) op de vingers getikt wanneer ik een versteegrobje plaats, maar wanneer Noshiba een versteegrobje plaatst (dat bovendien zelf nog eens onderstreept ook!) en ik daar iets van zeg, wordt mijn post verwijderd en zijn post blijft onaangeroerd.

Beetje krom, niet? Krijg hier een lichtelijke 'old boys network'-nasmaak bij.
pi_71045783
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef Roeni3 het volgende:
Uhm, ja. Ik word (terecht) op de vingers getikt wanneer ik een versteegrobje plaats,
Waar dan? Want dat weet ik niet
quote:
maar wanneer Noshiba een versteegrobje plaatst (dat bovendien zelf nog eens onderstreept ook!) en ik daar iets van zeg, wordt mijn post verwijderd en zijn post blijft onaangeroerd.
Klopt; officieel had die misschien wel verwijderd moeten worden; aangezien het om een videolinkje ging en waar verder niet op gereageerd werd heb ik het laten staan. De reactie 'versteegrobje' en die dan ook nog een gequote wordt is veel irritanter en draagt helemaal niets bij, vandaar dat die wel weggingen.
quote:
Beetje krom, niet? Krijg hier een lichtelijke 'old boys network'-nasmaak bij.
Dat is nergens voor nodig, want dat is niet de insteek waarmee er gemod wordt.
pi_71045880
Ok. Was ten dele waarschijnlijk ook oud zeer van mijn kant, mede omdat ik die versteegrobjes een logische consequentie vind van de abnormale snelheid waarmee de Ajax-topics gaan.

Maar dank voor de reactie.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:10:36 #195
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71045909
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:56 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken Sjimz. Jullie zijn trouwens een weekje van me verlost, geniet er van.
Je liegt dat je barst. Er is op geen enkele wijze een live uitzending of stream geweest van Bristol City - Ajax, je bent de enige die naar die link verwijst en buiten de Ajacieden in het stadion heeft niemand er wat van gezien, behalve jij, jij had blijkbaar een link met die privé camera van Bristol City. Ook vreemd dat men bij Ajax die slechte beelden gebruikt voor een samenvatting en niet de mooie overzichtsbeelden waar jij 90 minuten lang naar hebt gekeken. Geen enkel Ajax forum rept verder van een live uitzending, denk je nou echt dat wanneer er een live uitzending was geweest, jij toevallig de enige was die het zag en dat de goed ingevoerde Ajacieden op dit forum even niet zo slim waren om een stream te vinden? Ze zijn er potdomme de hele dag naar op zoek geweest.
Je mag ook gewoon toegeven dat je mis zat en nu even vast zit in je eigen leugen. Erg handig gedrag voor iemand die graag wat geloofwaardiger wil overkomen en wat meer geaccepteerd.
pi_71048313
Zit je nou Evert weg te editten uit het NAC-Livetopic, BS? Waarom? Laat die man gewoon gekke dingen posten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71048332
Nee, het is strontirritant. In ONZ heeft ie een plek.
pi_71048407
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, het is strontirritant. In ONZ heeft ie een plek.
Ik vind het altijd wel grappig...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:57:15 #199
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71051035
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel grappig...
Ik schaam met je mee
pi_71082504
Kunnen die WK topics niet oprotten? Het duurt nog een jaar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')