Waarom zou ik voor jou een linkje naar dat soort posts gaan zoeken? Je zoekt het maar uit, reageer gewoon niet op mij als je een klein plaagpartijtje niet kan hebben. En ik heb (met deze post in het ajax-topic erbij) nog één keer gezegd dat je een nep-Barca fan bent. Dus zit nou niet met je "constant" onzin te praten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar is die onderbouwing dan? Linkje naar desbetreffende post bijvoorbeeld?
Je bent gewoon triest bezig met constant reacties als : "Nep Barça/Ajax fan" Net alsof ik verantwoording aan jou moet afleggen voor mijn clubkeuzes
Wie zit er nou aan te vallen en een reactie proberen uit te lokken.quote:Maarja, Rotterdamse denker hé.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb mijn Fok! leven gebeterd, Sjimz wil er niet aan geloven helaas..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax #1364: Ferdi Vierklau O+
Kan er wat gedaan worden aan die mafkees? In elke post probeert hij mij persoonlijk aan te vallen.
Als jij nou eens eerst een maand of twee je niet eens in de buurt van de grenzen gaat bevinden met posts die tegen een troll, persoonlijke aanval of bagger aanhangen of er overheen gaan, misschien dat er tegen die tijd weer een post met zo'n ondertoon kan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor jou een linkje naar dat soort posts gaan zoeken? Je zoekt het maar uit, reageer gewoon niet op mij als je een klein plaagpartijtje niet kan hebben.
Oké, oke. Nog steeds vind ik dit geen troll, maar ik zal me inhouden de volgende keren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als jij nou eens eerst een maand of twee je niet eens in de buurt van de grenzen gaat bevinden met posts die tegen een troll, persoonlijke aanval of bagger aanhangen of er overheen gaan, misschien dat er tegen die tijd weer een post met zo'n ondertoon kan.
Die opmerking slaat verder helemaal nergens op in zo'n discussie.
Mike: Mafkees en dergelijke kan je ook achterwege laten.
quote:
Vond het wel interessant, niemand weet eigenlijk waar de bijnaam joden oorspronkelijk vandaan komt. Kwam best nog een leuke discussie over in de nachtelijke uurtjes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
Een discussie over joden voegt weinig toe aan een voetbalforum lijkt mij.
En die post van outpost, ach. Je vergeet wel eens wat.
Dat deed ik toch ook niet in mijn vorige post die wel als troll gezien werd? En ik heb toch in het Ajax-topic aangegeven waar ik hem gevonden heb, ofniet dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je praat toch onzin? Of ben je de enige in Nederland die het via tv of internet heeft gezien?
Verder gebruikt hij geen scheldwoorden oid.
'Jij praat onzin' is geen aanval of troll. "Ga maar weer in het Barca-topic spelen' is wel off-topic en niet relevant. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat deed ik toch ook niet in mijn vorige post die wel als troll gezien werd? En ik heb toch in het Ajax-topic aangegeven waar ik hem gevonden heb, ofniet dan?
Onzin weer dit, sjonge jonge.
Die link was bullshit?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
'Jij praat onzin' is geen aanval of troll. "Ga maar weer in het Barca-topic spelen' is wel off-topic en niet relevant. Dat is het verschil.
En die link was bullshit. Sowieso mogen er geen links op het forum naar wedstrijden.
Discussie gesloten.
Dan heb je niet goed gekeken Sjimz. Jullie zijn trouwens een weekje van me verlost, geniet er van.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:47 schreef sjimz het volgende:
gelul de kromme. ik heb daar gisteren gekeken en er was niets te zien.
Waar dan? Want dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef Roeni3 het volgende:
Uhm, ja. Ik word (terecht) op de vingers getikt wanneer ik een versteegrobje plaats,
Klopt; officieel had die misschien wel verwijderd moeten worden; aangezien het om een videolinkje ging en waar verder niet op gereageerd werd heb ik het laten staan. De reactie 'versteegrobje' en die dan ook nog een gequote wordt is veel irritanter en draagt helemaal niets bij, vandaar dat die wel weggingen.quote:maar wanneer Noshiba een versteegrobje plaatst (dat bovendien zelf nog eens onderstreept ook!) en ik daar iets van zeg, wordt mijn post verwijderd en zijn post blijft onaangeroerd.
Dat is nergens voor nodig, want dat is niet de insteek waarmee er gemod wordt.quote:Beetje krom, niet? Krijg hier een lichtelijke 'old boys network'-nasmaak bij.
Je liegt dat je barst. Er is op geen enkele wijze een live uitzending of stream geweest van Bristol City - Ajax, je bent de enige die naar die link verwijst en buiten de Ajacieden in het stadion heeft niemand er wat van gezien, behalve jij, jij had blijkbaar een link met die privé camera van Bristol City. Ook vreemd dat men bij Ajax die slechte beelden gebruikt voor een samenvatting en niet de mooie overzichtsbeelden waar jij 90 minuten lang naar hebt gekeken. Geen enkel Ajax forum rept verder van een live uitzending, denk je nou echt dat wanneer er een live uitzending was geweest, jij toevallig de enige was die het zag en dat de goed ingevoerde Ajacieden op dit forum even niet zo slim waren om een stream te vinden? Ze zijn er potdomme de hele dag naar op zoek geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken Sjimz. Jullie zijn trouwens een weekje van me verlost, geniet er van.![]()
Ik vind het altijd wel grappig...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, het is strontirritant. In ONZ heeft ie een plek.
Ik schaam met je meequote:Op donderdag 16 juli 2009 22:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |