Paar ouwe knarren smokkelde altijd een fles Slivovice mee naar binnen. Dat hielp wel ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:18 schreef Superheld het volgende:
Jagermeister mee smokkelen!
Slechte herinneringen aan Slivovicequote:Op zondag 28 juni 2009 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Paar ouwe knarren smokkelde altijd een fles Slivovice mee naar binnen. Dat hielp wel ja.
Same here.quote:
Of wat te denken van deze:quote:
Ajax - Parma is het OS.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:52 schreef RayMania het volgende:
Ajax - ADO Den Haag. De tyfus, wat was het koud toen. Drie paar sokken.
Adobe After Effects is een soort legpuzzel.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:23 schreef Superheld het volgende:
Pfff beloof echt te veel dingen, nu heb ik weer beloofd voor iemand een filmpje in elkaar te flatsen maar ik heb nog nooit wat professioneels gedaan en de software die ik heb snap ik weer geen kut van![]()
Ok, thanksquote:Op zondag 28 juni 2009 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Adobe After Effects is een soort legpuzzel.
Kind kan de was doen.
Cuequote:
Matige vodka-keuze weer.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Of wat te denken van deze:
[ afbeelding ]
Ik vond m wel goedquote:
Hehe.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:34 schreef Houniet het volgende:
Hoe schroef je de chick-dick ratio op?
Kom er maar in!
Stukken beter dan de Smirnoff-bocht, maar nog altijd middelmaat.quote:
Ik ben dan ook geen standaard vodka-drinker hequote:Op zondag 28 juni 2009 17:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Stukken beter dan de Smirnoff-bocht, maar nog altijd middelmaat.
Drink het niet veel meer sinds ik uit Praag weg ben. Maar goed, daar zitten al m'n vodka-drinkebroeders en -zusters.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen standaard vodka-drinker he
Sowieso vind ik het maar heel af en toe lekker. In de zin van: ik drink het bijna nooit.
Die kerel kan vet goed zingen man.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
WTF is er een of ander hoempapa-tros concert voor zwakzinnigen op 1.
Ik dacht dat de conf.cup zou komen.
Hoezo?quote:
Hij is niet voor niets mod.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die Ambrosius he, is hij nou echt contactgestoord en/of niet helemaal 100%??
Ik bedoel die sportmod... Serieuze vraag trouwens.
Zegt ie tussen twee wedstrijden inquote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
WTF is er een of ander hoempapa-tros concert voor zwakzinnigen op 1.
Ik dacht dat de conf.cup zou komen.
Kom op zeg. Imperia, Level, Wyborowka Exquisite, Russkiy Standart Premium, Medoff Platinum, stuk voor stuk allemaal first-class vodka's die zeer goed puur te drinken zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is de lekkerste ja.
De enige die puur ook lekker is. Maar liefst met appelsap.
Ik wil best wel mee hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 18:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil trouwens nog een keer naar het Vodka Museum in Amsterdam. Bestaat pas net maar heb niemand om er mee heen te gaan.
Nee, dat is idd niet handig. Maar een echte stevige, vette Russische maaltijd van tevoren helpt al wat.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:10 schreef Grulez het volgende:
Ik ben wel fan van vodka, maar ik moet er niet teveel van hebben
Een keer 3/4 fles gehad, maar daar word je toch niet echt gelukkig van uiteindelijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee, dat is idd niet handig. Maar een echte stevige, vette Russische maaltijd van tevoren helpt al wat.
Hoe eindigen zulke meets? Heb weinig kracht om nog 1,5 uur te reizen als ik stuk zitquote:
Die ene keer dat ik een hele fles op had wil ik me liever niet meer herinneren. Gelukkig doe ik dat ook voor 90% niet meer.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een keer 3/4 fles gehad, maar daar word je toch niet echt gelukkig van uiteindelijk.
In Amsterdam is er bij mij eventueel nog slaapplek voor 2quote:Op zondag 28 juni 2009 18:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe eindigen zulke meets? Heb weinig kracht om nog 1,5 uur te reizen als ik stuk zit
Ik zou zeggen, ff dat museum bekijken (schijnt niet heel erg veel te zijn om te bekijken) en daarna wat vodkaatjes proeven en dan gewoon normaal ergens de kroeg induiken.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe eindigen zulke meets? Heb weinig kracht om nog 1,5 uur te reizen als ik stuk zit
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGLS_nlNL319NL319&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=kittie+litjesquote:Op zondag 28 juni 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
Net een vrouw op SBS die Kittie Litjes heet!
Martin Scorsesequote:
Laatst ook weer gekeken dan met DTSquote:
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGLS_nlNL319NL319&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=kittie+litjes
Deze?
precies, ik tip Amerikaquote:Op zondag 28 juni 2009 21:19 schreef RayMania het volgende:
Het wordt geen land uit Europa. Want dan wordt de reeks verbroken.
Er is nog nooit een land buiten Europa wereldkampioen korfbal geworden gekkie.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:19 schreef RayMania het volgende:
Het wordt geen land uit Europa. Want dan wordt de reeks verbroken.
Het WK korfbal is niet volgend jaar, gekkie.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is nog nooit een land buiten Europa wereldkampioen korfbal geworden gekkie.
2011 idd, jij wint weerquote:Op zondag 28 juni 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het WK korfbal is niet volgend jaar, gekkie.
Ga dan maar naar bedquote:Op zondag 28 juni 2009 21:38 schreef Suijk het volgende:
Toch een snelle goal voor de kanaries. Ik heb eigenlijk helemaal geen favoriet in deze wedstrijd.
quote:
Ik heb de tv al jaren geleden van de slaapkamer verbannen. Echt een tip.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zul je zien, ga ik daar toch ook weer kijken.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb de tv al jaren geleden van de slaapkamer verbannen. Echt een tip.
Zaterdag een flinke bui tijdens het eten, verder alleen maar zon.quote:
Die noem je zeker Charlotte ofzo?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:05 schreef RayMania het volgende:
Ik heb ook geregeld een TV in bed liggen.
En kon je wel communiceren met het volk daar?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zaterdag een flinke bui tijdens het eten, verder alleen maar zon.
Moet ik hem uitleggen?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:06 schreef RayMania het volgende:
Ik mis denk ik de grap.
Doe maar.quote:
Ooooooooooooooooh. Hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je tv is dan je vriendin zeg maar dat je zegt
Zelfs geen glimlach.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je tv is dan je vriendin zeg maar dat je zegt
Dat dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat hele toernooi is sowieso kut en totaal overbodig.
Kaka wordt morgen toch al gepresenteerd bij Real?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef Suijk het volgende:
Blij dat Ajax geen Braziliaanse of Amerikaanse internationals heeft. Die krijgen vanaf morgen een paar weken vakantie, zijn dan pas weer terug als het seizoen is begonnen.
Had Ajax naast Sulejmani nog andere deelnemers aan het EK onder 21?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef Suijk het volgende:
Blij dat Ajax geen Braziliaanse of Amerikaanse internationals heeft. Die krijgen vanaf morgen een paar weken vakantie, zijn dan pas weer terug als het seizoen is begonnen.
Berg.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Had Ajax naast Sulejmani nog andere deelnemers aan het EK onder 21?
Ik denk bij Ray ook eerder aan Samantha maar ik hield me in.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar waarom Charlotte? Dat is toch helemaal geen leuke naam.
Nopequote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Had Ajax naast Sulejmani nog andere deelnemers aan het EK onder 21?
Wat hadden we anders vanavond moeten doen?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat hele toernooi is sowieso kut en totaal overbodig.
Ik dacht eerder Anita.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk bij Ray ook eerder aan Samantha maar ik hield me in.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Ik heb ooit eens iets gehad met een Samantha. Jezus Christ.
Je komt uit Almere, daar is het toch allemaal Samantha, Priscilla, Jennifer enzo?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Jij moet in ieder geval nog al die tissues opruimen na je gay-orgie.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat hadden we anders vanavond moeten doen?
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Yep. En Hanna.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je komt uit Almere, daar is het toch allemaal Samantha, Priscilla, Jennifer enzo?
Band of Brothers downloaden en nog een keer kijken. Vind je vast wel leuk, al die stoere mannen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat hadden we anders vanavond moeten doen?
Is toch met oorlog en zoquote:Op zondag 28 juni 2009 22:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Band of Brothers downloaden en nog een keer kijken. Vind je vast wel leuk, al die stoere mannen.
Gaat het interview met sjimz niet door?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:22 schreef RayMania het volgende:
Piemels mogen niet, SCH. Piemels mogen niet.
Zorgt juist voor extra testosteron.quote:
Hm. Dan moeten we een uitzondering maken. Anders kunnen we zijn foto niet plaatsen.quote:
Ik denk dat het met die lengte nog net kan. Leg het anders even achter neer.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hm. Dan moeten we een uitzondering maken. Anders kunnen we zijn foto niet plaatsen.
Jij wil alles wel achter hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat het met die lengte nog net kan. Leg het anders even achter neer.
ow, sorryquote:Op zondag 28 juni 2009 22:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die La Palma was toch niet zo lekker als die andere twee.
De welke?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
ow, sorry
Had je de goedgevonden nu ook gehaald of niet?
Oequote:Op zondag 28 juni 2009 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goedgevonden.
Zuid Afrikaanse wijn.
Nu voor 2.49 de fles.
Nee rose, het zijn namelijk de rose kortingsdagen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oe. Wat voor? Rood?
Morgen ook nog even twee flesjes rood bij mijn broer ophalen, die is een weekje gaan proeven in Frankrijk.
Ik las het net op Teletekst. In principe lekker, maar vrij irritant als je de hele dag binnen moet werkenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tering, het wordt echt 26 tot 30 graden volgende week.
Zonder regen..
Oe, nice.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:33 schreef sjimz het volgende:
Ik heb zaterdag trouwens een Ironstone op.
Die Amerikaanse wijn beviel mij goed.
Ik vind de nasmaak altijd zo vreselijk vies bij wijn. En ik probeer het elke keer, maar het is niks voor mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
En je moet het leren drinken, Ray. Als je er eenmaal een beetje raad mee weet wat je lekker vind enzo kan je echt goddelijk genieten.
Tsja...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef RayMania het volgende:
Bruno op TV net. Hoe flikt-ie het toch steeds.
Ze zijn zo goedgelovig daar.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En kon je wel communiceren met het volk daar?
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oe, nice.
Ik ga morgen wel even kijken.
En je moet het leren drinken, Ray. Als je er eenmaal een beetje raad mee weet wat je lekker vind enzo kan je echt goddelijk genieten.
Hell. Nou heb ik al een hekel aan dat bloedhete weer, maar ik kan ook nog eens niks gaan doen, want mn maten moeten of werken óf ze hebben tentamensquote:Op zondag 28 juni 2009 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zonder regen..
Je eerste glaasjequote:Op zondag 28 juni 2009 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]Eens.
Glaadje Oveja Negra uit Chili nu, lekker.
Lekker lekkerquote:Op zondag 28 juni 2009 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zonder regen..
De rode vond ik tegenvallen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]Eens.
Glaasje Oveja Negra uit Chili nu, lekker.
Zie het nu ook. Moet gewoon vijf dagen werken deze week.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zonder regen..
Ik ook voor de verandering.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie het nu ook. Moet gewoon vijf dagen werken deze week.
Bij mij laadde hij hem niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef Prosac het volgende:
![]()
Hier gaan mobiele gebruikers erg blij mee zijn.
Ik ben voor de Futurama suicide booth's.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:24 schreef RayMania het volgende:
Leuk begin van de week. Gelijk een springer en weer moeten omreizen.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081226174833AA5LmiAquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081226174833AA5LmiA
Dat is nog steeds de beste ooit.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081226174833AA5LmiA
Dat is nog steeds de beste ooit.
quote:He is not a homosexual, we have taught him from the bible and he has learned though our church that this is not in God's plan.
quote:
quote:From one homosexual to the mother of another: Your son is gay.
Source(s):
Common sense.
WTFquote:
Wat kost 'ie nu dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
PS3 is in de aanbieding bij de MediaMarkt.
Daar ga ik zo even gebruik van maken.
Hoe duur dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je hebt dus geen idee wat je wil gaan doen?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef toma het volgende:
Net even 28 brochures besteld met opleidingen van de TUe.
Ik wacht even, aangezien de PS3 en Xbox na de zomer in prijs verlaagd zullen worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Of psychologie!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee wat je wil gaan doen?
Rechten dus!
het was te slecht allemaalquote:
De Wii neem ik aanquote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Mark-Hgl het volgende:
Was hier afgelopen week bij Mediamarkt voor ¤122,- Ze hadden mega-koopavond van 21:00 tot 0:00 ofzo
Ik heb gewoon een dildo om mee te spelenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef RayMania het volgende:
Een Wii lijkt me helemaal niet leuk. Is voor vrouwen en homo's.
Dan ben ik homo.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef RayMania het volgende:
Een Wii lijkt me helemaal niet leuk. Is voor vrouwen en homo's.
waar hengeloquote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Mark-Hgl het volgende:
Was hier afgelopen week bij Mediamarkt voor ¤122,- Ze hadden mega-koopavond van 21:00 tot 0:00 ofzo
Heb net m'n opleiding op de HTS afgerond en wil nu graag naar de TU. Maar er is geen Master die aansluit op m'n Bachelor. Dus moet ik een andere Master gaan zoeken die enigszins aansluit op m'n Bachelor.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee wat je wil gaan doen?
Rechten dus!
Of je doet een pre-masterquote:Op maandag 29 juni 2009 16:19 schreef toma het volgende:
[..]
Heb net m'n opleiding op de HTS afgerond en wil nu graag naar de TU. Maar er is geen Master die aansluit op m'n Bachelor. Dus moet ik een andere Master gaan zoeken die enigszins aansluit op m'n Bachelor.
Ja schakeljaar/pre-master, zelfde beestje andere naam. Maar wat had je ook alweer precies gestudeerd?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef toma het volgende:
[..]
Alle verkorte master opleidingen zijn al voorzien van een schakeljaar.
Industriële Automatisering. En m'n minors waren Productietechniek.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja schakeljaar/pre-master, zelfde beestje andere naam. Maar wat had je ook alweer precies gestudeerd?
Hmm, je zou zeggen dat je daar best wat kanten mee uit kunt op een TU...quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef toma het volgende:
[..]
Industriële Automatisering. En m'n minors waren Productietechniek.
Veel besturingstechniek komt daarbij kijken en ook wat Elektrotechniek en Werktuigbouwkunde.
Ik zie een win-win situatie.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef toma het volgende:
Godver
M'n beste maat geeft op de zelfde dag z'n examenfeest als ik gepland had.
Brazilian wax?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:53 schreef Houniet het volgende:
Kapper geweest. Geschoren, en nog meer
.
Niet echt, hij woont een heel eind verder weg en ik was ook van plan familie e.d. uit te nodigen dus dat zal ik moeten verplaatsen.quote:
Mwah, kan ook irritante geluiden van buiten zijn die hij wel hoort ofzo. Hebben de mijne ook weleens gehad en die waren niet dementquote:Op maandag 29 juni 2009 17:49 schreef toma het volgende:
[..]
Niet echt, hij woont een heel eind verder weg en ik was ook van plan familie e.d. uit te nodigen dus dat zal ik moeten verplaatsen.
Volgens mij begint m'n hond trouwens dement te worden. Ze begint vaak vanuit het niets heel hard te blaffen. Dat doet ze anders nooit.
hoe oud is je hond? Onze is inmiddels 14 en wordt 15 aan het eind van dit jaar. Ik voorzie bijna het eindequote:Op maandag 29 juni 2009 17:49 schreef toma het volgende:
[..]
Niet echt, hij woont een heel eind verder weg en ik was ook van plan familie e.d. uit te nodigen dus dat zal ik moeten verplaatsen.
Volgens mij begint m'n hond trouwens dement te worden. Ze begint vaak vanuit het niets heel hard te blaffen. Dat doet ze anders nooit.
Lijkt me sterk want er zijn geen vreemde geluiden oid en ze heeft er al een paar weken last van. Ze is nu zo'n jaar of 10.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:54 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mwah, kan ook irritante geluiden van buiten zijn die hij wel hoort ofzo. Hebben de mijne ook weleens gehad en die waren niet dement.
Een hond heeft toch een veel groter frequentiebereik met zijn gehoor dan de mens? Kan dus goed zijn dat jij die geluiden niet hoort, maar de hond wel.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:19 schreef toma het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want er zijn geen vreemde geluiden oid en ze heeft er al een paar weken last van. Ze is nu zo'n jaar of 10.
Ze doet wel meer rare dingen de laatste tijd. Ze durft ineens niet meer naar buiten en als ze in haar mand ligt te slapen dan schrikt ze soms ineens heel erg en dan springt ze er uit.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Een hond heeft toch een veel groter frequentiebereik met zijn gehoor dan de mens? Kan dus goed zijn dat jij die geluiden niet hoort, maar de hond wel.
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:51 schreef zjroentje het volgende:
Ja, dat is einde verhaal. Laat maar inslapen.
Lekker heet gekruid? Ik maak met dit weer bijna alleen maar salades.quote:
Ze is paranoidequote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef toma het volgende:
[..]
Ze doet wel meer rare dingen de laatste tijd. Ze durft ineens niet meer naar buiten en als ze in haar mand ligt te slapen dan schrikt ze soms ineens heel erg en dan springt ze er uit.
Wie is het?quote:
Net gedaanquote:
Dan droomt ze dus veel. Maar durft ze helemaal niet naar buiten? SCH is hondenfluisteraarquote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef toma het volgende:
[..]
Ze doet wel meer rare dingen de laatste tijd. Ze durft ineens niet meer naar buiten en als ze in haar mand ligt te slapen dan schrikt ze soms ineens heel erg en dan springt ze er uit.
zeker je moet het even doorhebben maar dan werkt het super.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
Is hier iemand die ervaring heeft met het downloaden van nieuwsgroepen?
Ja, vraag maar wat je wilt wetenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
Is hier iemand die ervaring heeft met het downloaden van nieuwsgroepen?
http://binsearch.net/?q=pcm09-avd&max=25&adv_age=14&server=quote:
Je hebt hem ergens (FTD?) vandaan zie ik? Kijk naar de bestandsnaam (evt ook postername) en datum en of 'ie compleet is (niet rood), in dit geval is het bij jou de bovenste lijkt me..quote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://binsearch.net/?q=pcm09-avd&max=25&adv_age=14&server=
Ik wil dus een game downloaden, maar nu staan er een aantal verschillende dingen die ik kan aanklikken, welke moet ik nou hebben?
Maar als ik bijvoorbeeld de 1e doe, dan begint hij bij downloaden bij 28%quote:Op maandag 29 juni 2009 20:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
Je hebt hem ergens (FTD?) vandaan zie ik? Kijk naar de bestandsnaam (evt ook postername) en datum en of 'ie compleet is (niet rood), in dit geval is het bij jou de bovenste lijkt me..
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar als ik bijvoorbeeld de 1e doe, dan begint hij bij downloaden bij 28%
Ah, de rare blaffer!quote:
Dat is wel echt heel erg kutquote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker, ik kan nu m'n series niet meer bereiken, m'n MP3 back-up, m'n install files en een paar belangrijke documenten. Hoerende kutzooi. Ik wilde al langer een nieuwe hard disc kopen omdat ik wist dat dit ging gebeuren. Maar ja, geen geld. Al m'n spullen verouderen en ik kan niets vervangen.
Ik ken zulke dingen wel, had vorig jaar opeens een wasmachine en een koelkast binnen 1 week die kapot warenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker, ik kan nu m'n series niet meer bereiken, m'n MP3 back-up, m'n install files en een paar belangrijke documenten. Hoerende kutzooi. Ik wilde al langer een nieuwe hard disc kopen omdat ik wist dat dit ging gebeuren. Maar ja, geen geld. Al m'n spullen verouderen en ik kan niets vervangen.
Inderdaad. Dat, in combinatie met een Eweka-accountje en gaanquote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef Superheld het volgende:
De series zijn via nieuwsgroepen meestal zo opnieuw te downloaden (family guy zeker).
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef RayMania het volgende:
WAT EEN ZUIGENDE BLOEDHITTE.
Goede muziek maakt veel goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Superheld het volgende:
Kijk gewoon uit naar de avondetappe, beetje saaie tv nu...
Mwah.quote:
Hmm, okay. Ik hoorde er in mn omgeving de laatste tijd vaak over en hier net dus ook. Dus het was het proberen waard.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mwah.
Ik vind South Park en The Simpsons toch wel veel leuker.
Bij Family Guy heb je telkens van die onzinscenario's als: 'this reminds me of that time that our roof was taken away by Tom Cruise.' En dan zie je Tom Cruise het dak meenemen.
Ja, leuker dan SP en Simpsons bij elkaar.quote:
quote:
quote:
Jaquote:
Atom Ant.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Flintstones was prima.
Alles van Hanna Barbera was wel leuk een jaar of 10+ terug.
Ok, ok. Ook ik heb mooie herinneringen aan Telekids op zaterdagochtend. Ik vermaakte me pas ook kostelijk met de Scoobie Doo afleveringen op youtube.quote:
Aardig verslavend al.quote:
InFamousquote:Op maandag 29 juni 2009 22:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aardig verslavend al.
sjimz, jij hebt er toch ook een? Nog gametips?
The Jetsonsquote:Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Flintstones was prima.
Alles van Hanna Barbera was wel leuk een jaar of 10+ terug.
wat was de aanbieding nou?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aardig verslavend al.
sjimz, jij hebt er toch ook een? Nog gametips?
Check.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
InFamous.
MGS4.
Little Big Planet (leuk voor met je vriendin. )
Grid als je van racegames houdt..
Ja, Jetsonsquote:Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
The Jetsons![]()
Sowieso, Cartoon Network
LBP kan je ook met anderen spelen via internet.quote:
338 euro voor zo'n 80 GB setje met LittleBigPlanet erbij.quote:
KZ2 vond ik echt heel slecht. Alles leek op elkaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef Dos37 het volgende:
GTA IV ook geniale game.
Fallout 3, Killzone 2 heb ik hier ook nog staan
Alleen zit je dan met de hele regio onzin toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een collega uit de US had een US ps3 meegenomen toen de dollar op 1.60 stond.
Dat was pas goedkoop..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |