Paar ouwe knarren smokkelde altijd een fles Slivovice mee naar binnen. Dat hielp wel ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:18 schreef Superheld het volgende:
Jagermeister mee smokkelen!
Slechte herinneringen aan Slivovicequote:Op zondag 28 juni 2009 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Paar ouwe knarren smokkelde altijd een fles Slivovice mee naar binnen. Dat hielp wel ja.
Same here.quote:
Of wat te denken van deze:quote:
Ajax - Parma is het OS.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:52 schreef RayMania het volgende:
Ajax - ADO Den Haag. De tyfus, wat was het koud toen. Drie paar sokken.
Adobe After Effects is een soort legpuzzel.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:23 schreef Superheld het volgende:
Pfff beloof echt te veel dingen, nu heb ik weer beloofd voor iemand een filmpje in elkaar te flatsen maar ik heb nog nooit wat professioneels gedaan en de software die ik heb snap ik weer geen kut van![]()
Ok, thanksquote:Op zondag 28 juni 2009 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Adobe After Effects is een soort legpuzzel.
Kind kan de was doen.
Cuequote:
Matige vodka-keuze weer.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Of wat te denken van deze:
[ afbeelding ]
Ik vond m wel goedquote:
Hehe.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:34 schreef Houniet het volgende:
Hoe schroef je de chick-dick ratio op?
Kom er maar in!
Stukken beter dan de Smirnoff-bocht, maar nog altijd middelmaat.quote:
Ik ben dan ook geen standaard vodka-drinker hequote:Op zondag 28 juni 2009 17:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Stukken beter dan de Smirnoff-bocht, maar nog altijd middelmaat.
Drink het niet veel meer sinds ik uit Praag weg ben. Maar goed, daar zitten al m'n vodka-drinkebroeders en -zusters.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen standaard vodka-drinker he
Sowieso vind ik het maar heel af en toe lekker. In de zin van: ik drink het bijna nooit.
Die kerel kan vet goed zingen man.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
WTF is er een of ander hoempapa-tros concert voor zwakzinnigen op 1.
Ik dacht dat de conf.cup zou komen.
Hoezo?quote:
Hij is niet voor niets mod.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die Ambrosius he, is hij nou echt contactgestoord en/of niet helemaal 100%??
Ik bedoel die sportmod... Serieuze vraag trouwens.
Zegt ie tussen twee wedstrijden inquote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
WTF is er een of ander hoempapa-tros concert voor zwakzinnigen op 1.
Ik dacht dat de conf.cup zou komen.
Kom op zeg. Imperia, Level, Wyborowka Exquisite, Russkiy Standart Premium, Medoff Platinum, stuk voor stuk allemaal first-class vodka's die zeer goed puur te drinken zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is de lekkerste ja.
De enige die puur ook lekker is. Maar liefst met appelsap.
Ik wil best wel mee hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 18:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil trouwens nog een keer naar het Vodka Museum in Amsterdam. Bestaat pas net maar heb niemand om er mee heen te gaan.
Nee, dat is idd niet handig. Maar een echte stevige, vette Russische maaltijd van tevoren helpt al wat.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:10 schreef Grulez het volgende:
Ik ben wel fan van vodka, maar ik moet er niet teveel van hebben
Een keer 3/4 fles gehad, maar daar word je toch niet echt gelukkig van uiteindelijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee, dat is idd niet handig. Maar een echte stevige, vette Russische maaltijd van tevoren helpt al wat.
Hoe eindigen zulke meets? Heb weinig kracht om nog 1,5 uur te reizen als ik stuk zitquote:
Die ene keer dat ik een hele fles op had wil ik me liever niet meer herinneren. Gelukkig doe ik dat ook voor 90% niet meer.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een keer 3/4 fles gehad, maar daar word je toch niet echt gelukkig van uiteindelijk.
In Amsterdam is er bij mij eventueel nog slaapplek voor 2quote:Op zondag 28 juni 2009 18:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe eindigen zulke meets? Heb weinig kracht om nog 1,5 uur te reizen als ik stuk zit
Ik zou zeggen, ff dat museum bekijken (schijnt niet heel erg veel te zijn om te bekijken) en daarna wat vodkaatjes proeven en dan gewoon normaal ergens de kroeg induiken.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe eindigen zulke meets? Heb weinig kracht om nog 1,5 uur te reizen als ik stuk zit
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGLS_nlNL319NL319&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=kittie+litjesquote:Op zondag 28 juni 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
Net een vrouw op SBS die Kittie Litjes heet!
Martin Scorsesequote:
Laatst ook weer gekeken dan met DTSquote:
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGLS_nlNL319NL319&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=kittie+litjes
Deze?
precies, ik tip Amerikaquote:Op zondag 28 juni 2009 21:19 schreef RayMania het volgende:
Het wordt geen land uit Europa. Want dan wordt de reeks verbroken.
Er is nog nooit een land buiten Europa wereldkampioen korfbal geworden gekkie.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:19 schreef RayMania het volgende:
Het wordt geen land uit Europa. Want dan wordt de reeks verbroken.
Het WK korfbal is niet volgend jaar, gekkie.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is nog nooit een land buiten Europa wereldkampioen korfbal geworden gekkie.
2011 idd, jij wint weerquote:Op zondag 28 juni 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het WK korfbal is niet volgend jaar, gekkie.
Ga dan maar naar bedquote:Op zondag 28 juni 2009 21:38 schreef Suijk het volgende:
Toch een snelle goal voor de kanaries. Ik heb eigenlijk helemaal geen favoriet in deze wedstrijd.
quote:
Ik heb de tv al jaren geleden van de slaapkamer verbannen. Echt een tip.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zul je zien, ga ik daar toch ook weer kijken.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb de tv al jaren geleden van de slaapkamer verbannen. Echt een tip.
Zaterdag een flinke bui tijdens het eten, verder alleen maar zon.quote:
Die noem je zeker Charlotte ofzo?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:05 schreef RayMania het volgende:
Ik heb ook geregeld een TV in bed liggen.
En kon je wel communiceren met het volk daar?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zaterdag een flinke bui tijdens het eten, verder alleen maar zon.
Moet ik hem uitleggen?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:06 schreef RayMania het volgende:
Ik mis denk ik de grap.
Doe maar.quote:
Ooooooooooooooooh. Hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je tv is dan je vriendin zeg maar dat je zegt
Zelfs geen glimlach.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je tv is dan je vriendin zeg maar dat je zegt
Dat dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat hele toernooi is sowieso kut en totaal overbodig.
Kaka wordt morgen toch al gepresenteerd bij Real?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef Suijk het volgende:
Blij dat Ajax geen Braziliaanse of Amerikaanse internationals heeft. Die krijgen vanaf morgen een paar weken vakantie, zijn dan pas weer terug als het seizoen is begonnen.
Had Ajax naast Sulejmani nog andere deelnemers aan het EK onder 21?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef Suijk het volgende:
Blij dat Ajax geen Braziliaanse of Amerikaanse internationals heeft. Die krijgen vanaf morgen een paar weken vakantie, zijn dan pas weer terug als het seizoen is begonnen.
Berg.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Had Ajax naast Sulejmani nog andere deelnemers aan het EK onder 21?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |