Nee, iets met verschil in budget en financiële reserves.quote:
Lachambre centraal zie ik niet zitten, zet hem maar linksback. Dan kan De Fauw centraal spelen, maar dan hebben we rechtsachter een probleem. Misschien Linssen daar maar opstellen, hoewel dat ook een noodgreep is, Janssen op het middenveld en dan Van Tornhout inderdaad in de spits. Toch zonde dat je meteen al vier basisspelers mist.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:09 schreef iehlaak het volgende:
Wat zou Harmke vanavond uit de hoed toveren: Geen Skoubo, Hadouir en Kah. En Delorge is er waarschijnlijk ook niet bij. Dit lijkt me wel een lekker stugge opstelling:
Castro
De Fauw - Addo - Lachambre - De Jong
Sutchuin - Linssen - Vormer - Bodor
Junker - Janssen
Misschien dat van Tornhout voor Vormer nog een goede optie is.
Vier potentiële basisspelers, laat ik het zo zeggen. Op zich kun je trouwens prima met Skoubo, Junker en Hadouir spelen denk ik. Janssen zou dan rechtshalf kunnen spelen, met zijn loopvermogen kan hij die positie prima invullen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:39 schreef iehlaak het volgende:
Onder Atteveld speelde Lachambre ook regelmatig centraal achterin -weliswaar in een 352- en dat ging vrij aardig. Ik vrees dat Linssen geen linksbuiten kan houden en je daarom wel met de Fauw als rechtsback moet gaan spelen.
Ik vraag me overigens af of wel we vier basisspelers missen. Zou van Veldhoven spelen met Skoubo, Junker en Hadouir? Dat betekent dat je Janssen rechtshalf of op de bank moet zetten.
eensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:43 schreef Plato1980 het volgende:.
Het eerste punt is binnen. Heerenveen was sterker en als er iemand verdiend had om te winnen was het natuurlijk Heerenveen. Daarentegen werd Roda ook niet weggespeeld, het was duidelijk dat de missie een punt was en dat is, soms met een beetje geluk, gelukt. Vorig seizoen zouden we een dergelijke wedstrijd waarschijnlijk net verloren hebben, nu is dat niet gebeurd.
Jij snapt echt niks van voetbal hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:58 schreef lighted het volgende:
Roda = Anti-voetbal
Geluk dat Bodor nog bij jullie zit, anders was het gegarandeerd degradatie dit seizoen. Jammer dat ik jullie bij de voorspelling hoger heb ingeschat, want op deze manier wordt een 17e plek nog lastig.
Bij Roda gelukkig welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks van voetbal he.
En dus moet je uit in Heerenveen, terwijl je een stuk of vier basisspelers mist, maar even lekker op de aanval gaan spelen en Heerenveen alle ruimte geven om te voetballen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef lighted het volgende:
[..]
Bij Roda gelukkig wel. Lekkere instelling na 1 slecht seizoen, "overleven".
Had AZ vorig jaar na dat slechte jaar moeten hebben"hopen op het rechterrijtje". Nee die wilden ook van iedereen winnen.
Wat probeer je me nou uit te lokken met allerlei suggestief geouwehoer? Waar de fuck zeg ik dat Roda op de aanval moet, ruimte moet weggeven, Henrique zich niet moet laten uitlokken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dus moet je uit in Heerenveen, terwijl je een stuk of vier basisspelers mist, maar even lekker op de aanval gaan spelen en Heerenveen alle ruimte geven om te voetballen?
Natuurlijk wilde Roda niet echt winnen ten koste van alles, gelukkig niet zeg, dat zou een totaal gebrek aan realiteitszin zijn. Roda kwam voor een punt en dat is gelukt, prima dus! Dat dat misschien jiet leuk is voor het Heerenveenpubliek doet verder niet ter zake, als de mensen vermaakt willen worden dan gaan ze maar naar het circus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:05 schreef lighted het volgende:
[..]
Wat probeer je me nou uit te lokken met allerlei suggestief geouwehoer? Waar de fuck zeg ik dat Roda op de aanval moet, ruimte moet weggeven, Henrique zich niet moet laten uitlokken.
Willen winnen is bij voorbaat niet aanvallen, willen winnen is mentaliteit, en niet tevreden zijn met 1 punt in je eerste wedstrijd als er gewoon meer te halen is.
Gast echt waarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:58 schreef lighted het volgende:
Roda = Anti-voetbal
Geluk dat Bodor nog bij jullie zit, anders was het gegarandeerd degradatie dit seizoen. Jammer dat ik jullie bij de voorspelling hoger heb ingeschat, want op deze manier wordt een 17e plek nog lastig en is het ook niet verdient om in de EREdivisie te spelen. .
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:05 schreef lighted het volgende:
[..]
Wat probeer je me nou uit te lokken met allerlei suggestief geouwehoer? Waar de fuck zeg ik dat Roda op de aanval moet, ruimte moet weggeven, Henrique zich niet moet laten uitlokken.
Willen winnen is bij voorbaat niet aanvallen, willen winnen is mentaliteit, en niet tevreden zijn met 1 punt in je eerste wedstrijd als er gewoon meer te halen is.
Nu moet je niet gaan overdrijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:09 schreef LeonH het volgende:
Paulo Henrique had rood moeten krijgen wegens het opzettelijk aanvallen van Castro,
LeonH:quote:
Doe ik niet. In de herhaling zag je dondersgoed dat hij al zag dat Castro de bal al oppakt. En nog gaat ie even een beuk uitdelen...quote:
Vorig seizoen hadden we een dergelijke wedstrijd hoogstwaarschijnlijk net verloren. Toen werden we ook niet weggetikt in Heerenveen, maar verloren we wel. Het ount van vandaag is pure winst en een goede start en dat is precies wat we nu nodig hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef lighted het volgende:
En dat is vorig seizoen wel anders geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |