abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2009 @ 16:04:09 #1
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_70448960
Eind 2007 bracht ik het spel "Spannend Spel voor een Stel" uit, wat ik met hulp van een hoop Fokkers had gebouwd. Sindsdien ben ik met de ontwikkeling van versie 2 bezig, wat door o.a. mijn baan en meer functionaliteit al een tijdje op zich laat wachten. Inmiddels is het spel bijna klaar voor de test, er moeten alleen nog opdrachten worden nagelopen en een korte handleiding worden geschreven.

Het is nog niet bekend wanneer dat klaar is, zodra ik de testversie uitbreng laat ik dat ook in dit topic weten.

Voor degenen die de vorige topics om de een of andere reden hebben gemist nog even een linkje en screens van versie 1:
Erotisch spel, nu met screens!
Erotisch computerspel, deel 2

Versie 1.0 en informatie over de ontwikkeling van versie 2 vind je op:
http://www.spannendspel.nl

Features die in versie 2 zullen zitten zijn:
  • Homo / Bi opdrachten
  • Meer dan 2 spelers
  • Opdracht-editor waarmee je zelf opdrachten kan toevoegen, wijzigen en verwijderen
  • Mogelijkheid om de "niet-uitvoerende" speler(s) de opdracht te laten weigeren (met puntenverlies)
  • Mogelijkheid om na accepteren van een opdracht alsnog aan te geven dat de opdracht niet naar behoren is uitgevoerd
  • Categorieën weigeren per speler
  • Opdrachten koppelen aan inventaris, en inventaris laten opgeven bij de setup. Hiermee krijg je dus geen "Ga in bad" opdrachten meer als je geen bad hebt
  • Opdrachten kiezen op basis van kleding die nog aan is / kleding niet meer zelf invullen, maar kiezen uit kledingsoorten (shirt, trui, hemd, boxer, slip, sokken e.d.)
  • Spelopties veranderen tijdens het spel: Optioneel, niet alle instellingen zijn even goed aan te passen als het spel al bezig is, denk aan kledingwaardes (uitgesteld, meerwaarde niet duidelijk)
  • Niveaus beschikbaar stellen bij voldoende punten / kleding uit. Nu zijn erotische en kinky opdrachten vaak al beschikbaar als er nogkleding aan is.
  • Meer features, meer opdrachten. Denk aan webcams, (video)camera's, bierflesjes, fohns, SM attributen enz.
  • Meer mogelijkheden voor puntenbesteding, zoals terugkopen van eigen kleding
  • Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig ; deze featue zit nog niet in de beta.
  • Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    pi_70449000
    tvp
    pi_70450708
    Ben benieuwd! Ik ben overigens nog steeds bereid wat te doen, indien nodig..
    pi_70454730
    Leeft dit nog?
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 juni 2009 @ 19:56:39 #6
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_70454953
    Ik blijf dit ook nog steeds volgen
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_70455000
    Nog steeds mee bezig?
      zondag 28 juni 2009 @ 23:40:48 #8
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_70463355
    quote:
    Op zondag 28 juni 2009 16:05 schreef MartijnIV2008 het volgende:
    tvp
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_70468821
    Ik ben ook nog steeds aanwezig,
    Fuck with a Hooker, get rucked.
    pi_70469909
    Nog steeds heel benieuwd naar de uitwerking. Keep up the good work!
    2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
    Hoppa!! Lekker zomertje!
      maandag 29 juni 2009 @ 10:34:45 #11
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_70470886
    juistt, ik lees em ook weer mee Succes Blind!
    pi_70476499
    Ik zeg altijd maar zo, Goed werk heeft tijd nodig
    pi_70511088
    Ben snel de deeltjes aan het doorlezen.... Super leuk!
    pi_70543270
    Een tvp kan geen kwaad.
    pi_70546319
    Wat is een tvp?
    pi_70546478
    tvp = terug vind post, zodat het topic waar je in reageert terug te vinden is bij 'mijn actieve topics'

On topic : Vriendje heeft deel 1 van het spel bekeken en is enthousiast!
    Deel 2 lijkt mij (ons) ook heel erg spannend!!
      donderdag 2 juli 2009 @ 01:05:29 #17
    149454 GSbrder
    Les extrêmes se touchent
    pi_70568230
    schaamteloze tvp
    Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
    The closer you are to the source, the higher your property value.
      maandag 6 juli 2009 @ 11:30:25 #18
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_70694102
    Hoe staat het met de vooruitgang van versie 2?
      maandag 6 juli 2009 @ 20:31:53 #19
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_70714803
    Nog steeds bezig met de opdrachten .

Het was de afgelopen 2 weken veels te mooi weer om achter de pc te zitten
    Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    pi_70715708
    Ziet er goed uit B_G. Ben benieuwd hoe het 'af gaat lopen':D
      maandag 13 juli 2009 @ 18:45:07 #22
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_70941101
    t weer is afgelope weken wat minder geweest, toevallig ook vakantie gehad?

of wel:

Hoe staat het er voor
      dinsdag 14 juli 2009 @ 10:52:43 #23
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_70959681
    Ik heb nu 400 opdrachten nagelopen, en ik vind het wel even welletjes geweest .

Ik ga eerst nog even op vakantie, maar over een paar weken schrijf ik een handleiding voor het spel en gooi ik de beta online. Voorzichtige schatting: 1 augustus
      dinsdag 14 juli 2009 @ 18:51:00 #24
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_70975880
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 10:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Ik heb nu 400 opdrachten nagelopen, en ik vind het wel even welletjes geweest .

Ik ga eerst nog even op vakantie, maar over een paar weken schrijf ik een handleiding voor het spel en gooi ik de beta online. Voorzichtige schatting: 1 augustus
    handleiding schrijven voor je de beta released ..

laat je handleiding door je beta testers schrijven

(ik kan gewoon niet wachten)
      dinsdag 14 juli 2009 @ 23:53:07 #25
    180648 iFries
    Fryske linkse boomknuffelaar
    pi_70986514
    Schaamteloze tvp :$
    Frysk bloed tsjoch op!
    pi_70990011
    tvp morgen lees
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_70990025
    Wat lees je?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_71367813
    Wij zijn eventjes op vakantie geweest, dus lezen bij deze eventjes alles bij (op site/en forum). Niet zo veel gemist (gelukkig:P). Oké een wat kleinere selectie (opdrachten) voor de béta is ook prima natuurlijk. We hebben wel nog wat leuke opdrachtjes (haha; tijdens vakantie opgedaan. Dus we creëren op die manier wel weer "werk".

PS. In deze topic staat wat nutteloze topics (van 1 zin) misschien kan dat eventjes wat netter gemaakt worden?
      maandag 27 juli 2009 @ 16:25:13 #29
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_71368819
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 15:50 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    Wij zijn eventjes op vakantie geweest, dus lezen bij deze eventjes alles bij (op site/en forum). Niet zo veel gemist (gelukkig:P). Oké een wat kleinere selectie (opdrachten) voor de béta is ook prima natuurlijk. We hebben wel nog wat leuke opdrachtjes (haha; tijdens vakantie opgedaan. Dus we creëren op die manier wel weer "werk".

PS. In deze topic staat wat nutteloze topics (van 1 zin) misschien kan dat eventjes wat netter gemaakt worden?
    Ben jij dan de zelfde als blind? Enig idee hoe ver hij is?
    pi_71371725
    tvp
    pi_71373615
    Dit wil ik ook volgen
    tvp
    Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
      maandag 27 juli 2009 @ 19:43:14 #32
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_71374187
    Ah, er is een deel 3 Ik ga even volgen, B_G, je hebt PM
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
      dinsdag 28 juli 2009 @ 18:42:21 #33
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_71403638
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 16:25 schreef makkie88 het volgende:

[..]

Ben jij dan de zelfde als blind? Enig idee hoe ver hij is?
    Stelletje20 is niet dezelfde user als ik, alleen ze werken erg actief mee aan het spel door het leveren van ca. 500 opdrachten en het uitvoeren van de alpha-test in april.

Ik ben ondertussen begonnen aan de test-handleiding voor de beta, voor komende zaterdag laat ik meer weten. Nu ik terug ben van 2 weken (pc-loze ) vakantie kan ik weer druk aan de slag
    pi_71477492
    Ben benieuwd
    Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
    "Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
    pi_71479342
    tvp!
    Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
    sorry lieverd
    pi_71496767
    Uiteraard zijn wij niet dezelfde user, we kunnen het trouwens herinneren dat die opmerking is al eens eerder is gemaakt:P.

Hoe dan ook, leuk dat na 3 maanden, de echt grote tests nu kunnen gaan beginnen.
    Weetniet of iedereen van mei, die zich aangemeld heeft nog een beetje aanwezig is maar hopelijk gaan we allemaal serieus testen en resultaten doorgeven zodat, de ontwikkeling er ook echt wat aan heeft i.p.v enkel en alleen een voorproefje op het uiteindelijke spel.

Nu er nu een wat serieuzere database inzit krijg je ongetwijfeld al een beter beeld van het spel, de gameplay (met kleding aan/uit) en de verbeteringen t.o.v versie 1.

Zoals naar het hoor zitten er nog enkele features niet in, die wel in het uiteindelijke spel komen... we zijn ook dan erg benieuwt naar de ontwikkeing (tijdens de beta) en tussentijdse versies.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:46:30 #37
    264386 AllWorkAndNoPlay
    makes Jack a dull boy
    pi_71507400
    Het blijft toch een veredeld tekenfilmpje....second rate..at best.
    pi_71518759
    Waneer kunnen we deel 2 downloaden? ik had op de site gelezen 1 augutus maar ik kan hem nog niet downloaden??
    pi_71519828
    Het gaat sowieso om een beta versie! (test) Dus het zal sowieso niet publiekelijk te downloaden zijn. Misschien worden er wel nog testers aangenomen (zou niet raar zijn omdat er denken we toch veel op vakantie zijn of inmiddels met andere dingen bezig. De aankondiging met informatie komt vanzelf hier of op de website indien het zover is.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:24:35 #40
    252563 misterddude
    wait whut ?? :S
    pi_71520982
    tvp..

als er nog testers nodig zijn ik meld me aan
    “I want to die in my sleep like my grandfather... Not screaming and yelling like the passengers in his car.”
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:10:31 #41
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_71525554
    De testversie staat klaar op de site voor iedereen die zich had opgegeven per mail en een bevestiging heeft gekregen

Net als bij versie 1 geldt nu ook weer: alles wat je tegenkomt, hoe miniem ook, is het mailen waard. Verwacht alleen niet dat ik elke seconde mijn main kan beantwoorden, zeker doordeweeks wil ik nog wel eens werken . Vragen, suggesties, bugs, en hopelijk complimenten kunnen worden gemaild naar webleeuw@gmail.commailto:webleeuw@gmail.com.
    pi_71527296
    tvp
      zondag 2 augustus 2009 @ 02:01:52 #43
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_71529656
    Misschien dat ik zondag avond even tijd heb om ff te snuffelen,
    pi_71578770
    @Blind_Guardian
    Ik denk sowieso dat de complimenten er zijn voor de toewijding, alle energie, tijd en moeite die je erin steekt. Ook ten opzichte van versie 1, zit er natuurlijk uitstekende verbetering in. Ik zie her en der nog wat mensen die zich aanmelden als tester (weetniet of je die nog nodig hebt?) gezien de vakantie drukte en ik zie nog niet heel veel downloads.
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 augustus 2009 @ 23:03:01 #45
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_71579269
    Downloaden lukt me niet. Ik was allang geregistreerd op de site, maar als ik op downloaden klik dan kom ik weer op de home-pagina terecht. Zowel met IE als FF
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:18:01 #46
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_71601984
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
    Downloaden lukt me niet. Ik was allang geregistreerd op de site, maar als ik op downloaden klik dan kom ik weer op de home-pagina terecht. Zowel met IE als FF
    Waarschijnlijk heb je niet gemaild dat je tester wou worden (ik heb je spannendspel.nl accountnaam nodig om je tester te maken ).

Alleen als 'beta-tester' aangemerkte mensen kunnen de beta downloaden, om te voorkomen dat half Nederland een onafgerond product download . Je wil de mensen de kost niet geven die denken dat de definitieve versie nu al op de site staat
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:21:15 #47
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_71602087
    Maar hij is nu wel in beeld, dat lijkt me dan ook niet de bedoeling
    Overigens is mijn spannendspel.nl accountnaam gelijk aan hier en wil ik mezelf alsnog in aanmerking brengen als tester
    pi_71616902
    ik kreeg wel de mail, maar een foutmeldign op de site?
      woensdag 5 augustus 2009 @ 10:32:21 #49
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_71617029
    Tis jammer dat ik niet mag testen, had het graag gedaan
      woensdag 5 augustus 2009 @ 18:23:55 #50
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_71629213
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
    Maar hij is nu wel in beeld, dat lijkt me dan ook niet de bedoeling
    Overigens is mijn spannendspel.nl accountnaam gelijk aan hier en wil ik mezelf alsnog in aanmerking brengen als tester
    Ik herinner me dat je idd. ook bij de eerste versie er bij was, heb je alsnog tester gemaakt voor versie 2, dus als het goed is moet je nu bij de download kunnen
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef Pien85 het volgende:
    Tis jammer dat ik niet mag testen, had het graag gedaan
    Alleen al vanwege je hulp bij versie 1 zou ik het al prima vinden als je mee wilt testen. Ik heb alleen net als van iedere tester ook van jou een gebruikersnaam op mijn site nodig. Zou je die willen doormailen?
      woensdag 5 augustus 2009 @ 18:53:05 #51
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_71629911
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 18:23 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik herinner me dat je idd. ook bij de eerste versie er bij was, heb je alsnog tester gemaakt voor versie 2, dus als het goed is moet je nu bij de download kunnen
    [..]

Alleen al vanwege je hulp bij versie 1 zou ik het al prima vinden als je mee wilt testen. Ik heb alleen net als van iedere tester ook van jou een gebruikersnaam op mijn site nodig. Zou je die willen doormailen?
    Dat vind ik lief van je Komt er aan
    pi_71630653
    Ik heb .NET Framework 2.0 en ik krijg je eerste versie van de game niet gestart (al lang eigenlijk maar nog nooit gemeld).
    Ik krijg een 'Fatal Execution Engine Error'
      woensdag 5 augustus 2009 @ 20:26:02 #53
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_71632386
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:24 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
    Ik heb .NET Framework 2.0 en ik krijg je eerste versie van de game niet gestart (al lang eigenlijk maar nog nooit gemeld).
    Ik krijg een 'Fatal Execution Engine Error'
    Er zit een readme.txt in het zipje. Als je die leest weet je het volgende:
    quote:
    SSveS vereist het .NET Framework 1.1.

Wanneer je dit niet geinstalleerd hebt kan je dit downloaden vanaf:
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=262D25E3-F589-4842-8157-034D1E7CF3A3
    SSveS 1 werkt niet met een andere versie dan het .Net Framework 1.1 (.Net 2.0 en hoger is GEEN cumulatieve update van 1.1).
    SSveS 2 zal alleen te spelen zijn met het .Net Framework 3.5 ServicePack 1

En vergeet niet het zipje uit te pakken naar een map op je hardisk...
    pi_71640044
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 20:26 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Er zit een readme.txt in het zipje. Als je die leest weet je het volgende:
    [..]
    Klopt, dat had ik gelezen, maar ik kan geen lagere versie installeren dan die dat ik nu draai. Ik heb die 2.0 of hoger nodig voor een paar andere progs te draaien.
    quote:
    SSveS 1 werkt niet met een andere versie dan het .Net Framework 1.1 (.Net 2.0 en hoger is GEEN cumulatieve update van 1.1).
    SSveS 2 zal alleen te spelen zijn met het .Net Framework 3.5 ServicePack 1
    Dan wacht ik wel op de nieuwe versie
    quote:
    En vergeet niet het zipje uit te pakken naar een map op je hardisk...
    uiteraard
      donderdag 6 augustus 2009 @ 18:38:19 #55
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_71658124
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 00:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
    Klopt, dat had ik gelezen, maar ik kan geen lagere versie installeren dan die dat ik nu draai. Ik heb die 2.0 of hoger nodig voor een paar andere progs te draaien.
    Dat is voor het eerst dat ik hoor dat iemand .Net 1.1 niet zou kunnen installeren vanwege .Net 2.0 of hoger

Je snapte mijn uitleg hopelijk dat de versienummering "1.1 vs. 2.0" voor .Net nogal misleidend is? Het zijn 2 op zichzelf staande producten die elkaar naar mijn weten nooit bijten. Dus als je .Net 1.1 installeert draaien je 2.0 en hoger applicaties nog gewoon door.

Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten
    pi_71659690
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Dat is voor het eerst dat ik hoor dat iemand .Net 1.1 niet zou kunnen installeren vanwege .Net 2.0 of hoger

Je snapte mijn uitleg hopelijk dat de versienummering "1.1 vs. 2.0" voor .Net nogal misleidend is? Het zijn 2 op zichzelf staande producten die elkaar naar mijn weten nooit bijten. Dus als je .Net 1.1 installeert draaien je 2.0 en hoger applicaties nog gewoon door.

Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten
    Dan niet versie 2, maar door iets anders kan ik de versie, van de link in de .txt file, niet installeren.

donderdag 6 augustus 2009 @ 20:09:33 #57
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_71660950
    Vreemd, en jammer . Dit is een melding die ik niet herken en ik kan je er niet mee helpen, sorry.
    Hopelijk zal versie 2 je alsnog gaan bevallen als die klaar is.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:42:35 #58
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_71669744
    helaas nog geen tijd gehad om te testen, k ben wel beniewd
    pi_71748622
    Is het mogelijk je nog als betatester aan te melden?
    Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
    pi_71762280
    Ik heb wel veel ervaring in .NET etc dus als je wat hulp wilt, contact me
    ** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:53:27 #61
    188514 whoeier
    If it was an option, I did it
    pi_71781542
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Dan niet versie 2, maar door iets anders kan ik de versie, van de link in de .txt file, niet installeren.

[ afbeelding ]

Het princip achter .net is simpel.

Deinstalleer alle versies voordat je 1.0 en 1.1 wilt pogen te installeren.
    Is net als de sims, moet in een bepaalde volgorde gedaan worden. eer 1 dan 2 dan 3 etc.

ff van laag naar hoog installeren ben je er zo vanaf. ( duurt half uurtje om alles te doen )
    pi_71859591
    @Blind_Guardian
    Nu de eerste publieke test alweer ongeveer 2 weken uit is.
    Hoe is het met de ontwikkeling?

1) Zijn er genoeg mensen met betátesten bezig?
    2) Komen er voldoende rapporten binnen? (met bugs/suggesties/verbeteringen)
    3) Wanneer mogen we een nieuwe versie verwachten?
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:26:56 #63
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_71880958
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 21:25 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    @Blind_Guardian
    Nu de eerste publieke test alweer ongeveer 2 weken uit is.
    Hoe is het met de ontwikkeling?

1) Zijn er genoeg mensen met betátesten bezig?
    Ja
    quote:
    2) Komen er voldoende rapporten binnen? (met bugs/suggesties/verbeteringen)
    Nee, tot dusver vrijwel niets , kan me niet voorstellen dat deze versie bugvrij is, maar van de meeste mensen hoor ik niks
    quote:
    3) Wanneer mogen we een nieuwe versie verwachten?
    Zodra ik de code wat heb opgefrist (heb FxCop, een codeanalyse progje geinstalleerd om de code te beoordelen op functionaliteit), en de belangrijkste nog ontbrekende features heb toegevoegd. Wat blijkbaar nog niemand is opgevallen is dat het spel naast de genoemde instelling-validatie ook nog een passend "einde" mist: het speler X heeft gewonnen certificaat ontbreekt nog

Al met al nog voldoende werk. Ik verwacht, afhankelijk van eventueel nog volgende testresultaten, nog een maandje of 3 a 4 bezig te zijn. Versie 2 zou een leuk sinterklaas of kerstcadeautje kunnen worden hoop ik
    pi_71887135
    @ Blind Guardian:
    Ik heb hier wel leuke .NET dingen liggen wat ik gebruik in mijn (beta) applicaties. Om gemakkelijk bugs te verzenden, 1 druk op de knop, klein formulier invullen, screenshots worden automatisch toegevoegd en dan wordt de bug doorgemaild. Dit is echt ideaal voor betatesters zo heb je snel je fouten op een rijtje.
    Let me know, heb nog wel wat tijd over komende tijd.

Ook voor online update of installers maken die .NET en toebehoren automatisch checken en installeren heb ik dingen liggen. Deze zijn gewoon door mij ontwikkeldn dus kunnen vrij simpel erin gebouwd worden
    pi_71892370
    @Blind_Guardian
    Inderdaag het ontbrekende certificaat (overwinning) is iets wat nog ff niet gemeld hadden. Wel opgevallen, maar we dachten er zit wel meer niet in, wat er uiteindelijk nog wel inkomt (of uitbreid) wordt. Zal waarschijnlijk ook niet echt problemen op geven natuurlijk.

@Iedereen
    Niet om het een of ander, maar het zou wel handig zijn als er rapporten verstuurd worden/feedback is handig/noodzakelijk en het is ook wel zo netjes als je je opgeeft voor tester dat je ook echt wat test werk verricht, en niet alleen een sneak-preview van het spel hebt.

Een snelle terugmeld functie is misschien wel een goed idee!:) Als dat het wat makkelijker maakt om snel feedback te geven.... Goed idee!
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:06:56 #66
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_71895424
    Ik heb hem nog niet geinstalleerd omdat ik eerst .net 3.5 erop moet zetten, maar ernstig ruimte tekort op mijn c-schijf heb
    pi_72209513
    En nog twee weken later, had ik hier toch wat meer activiteit verwacht.
    Al zie ik wel dat er een melding van speler/tester op de spannendspel.nl website forum geplaatst is.
    Zijn er nog meer feedback rapporten doorgekomen? En wat was je mening wat betreft implementatie van een tool, om eenvoudiger resultaten met screenshot terug te kunnen melden vanuit het spel? Vakantieperiode is over, wat dus betekend minder mensen hebben minder tijd, maar er zijn wel weer meer mensen aanwezig (dus als het afgelopen weken niet gebeurd, en de komende gebeurd het serieus testen waarschijnlijk nooit.
    pi_72218585
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 19:17 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    En nog twee weken later, had ik hier toch wat meer activiteit verwacht.
    Al zie ik wel dat er een melding van speler/tester op de spannendspel.nl website forum geplaatst is.
    Zijn er nog meer feedback rapporten doorgekomen? En wat was je mening wat betreft implementatie van een tool, om eenvoudiger resultaten met screenshot terug te kunnen melden vanuit het spel? Vakantieperiode is over, wat dus betekend minder mensen hebben minder tijd, maar er zijn wel weer meer mensen aanwezig (dus als het afgelopen weken niet gebeurd, en de komende gebeurd het serieus testen waarschijnlijk nooit.
    Zoals ik al zei, functie is gemakkelijk te implemnteren, ik gebruik het in ieder stukje software wat ik maak maar heb nog niets van BG vernomen
    En heb dan ook nog geen tweede versie van het spel ofzo dusja
    pi_72220315
    tvp
    Feyenoord Rotterdam
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:36:35 #70
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_72260364
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 00:07 schreef Virus3000 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, functie is gemakkelijk te implemnteren, ik gebruik het in ieder stukje software wat ik maak maar heb nog niets van BG vernomen
    En heb dan ook nog geen tweede versie van het spel ofzo dusja
    Ik had de afgelopen weken helaas dan ook wat anders aan mijn hoofd. Beetje drukte op mijn werk door afwezigheid collega's, gevolgd door een blinde darm die er afgelopen week werd uitgeschroeft (whehehe-moment: Blind_Guardian zonder blinde darm ).

Maar goed, komende week heb ik doordat ik nog aan het herstellen ben ws. wel een paar uurtjes tijd om rustig op alle vragen omtrent het testen te reageren. De rest van vandaag besteed ik nog even aan wat bijkomen want mijn buik is nog niet echt de oude
    pi_72260661
    pornobud kan ik me heerlijk op aftrekken.
    pi_72464679
    @Blind_Guardian
    Okéé begrijpelijk, wij zaten hier momenteel ook niet zo vaak meer.
    Soms is het weer eventjes druk, nu we rustig thuis zijn gaan we het het nog wel wat spelen, en de topics/mailtjes rustig volgen.
      zondag 6 september 2009 @ 02:25:18 #73
    199256 kwiwi
    de enige echte.
    pi_72477919
    tvp, vind het een leuk spel
    pi_72715133
    enig nieuws omtrent deel 2? ben benieuwd! deel 1 was leuk, deel 2 zal vast net zoveel vermaak geven
      maandag 14 september 2009 @ 20:27:05 #75
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_72740273
    Testen verloopt erg matig, tot dusver vrijwel geen reacties gekregen. Hopelijk betekent dat dat versie 2 redelijk goed in elkaar steekt .

Momenteel ben ik nog druk bezig met de code beter leesbaar / bewerkbaar te maken aangezien ik anders steeds meer moeite heb om nieuwe features in te bouwen en bestaande foutjes op te lossen.

Voorlopig ga ik er nog steeds van uit dat ik voor december geen bijzonder nieuws heb, ik hoop begin tot half december versie 2 klaar te hebben (ja, als in "af " )
    (Maar schiet me niet lek als dat niet lukt, ik blijk een slecht gevoel voor deadlines te hebben...)
    pi_72772285
    @Blind_Guardian
    Wij vrezen dat weinig reacties vooral op luie (beta) spelers wijst, die niet voldoende spelen of dingen niet gemeld worden. Wat dus ook wel lastig is, (op deze manier; intern forum/of zo;n specifieke melding werkt vast wat beter.

We dachten ook eigenlijk dat er veel/verschillende tussen versies uit zouden komen met extra features/database/editor verbeteringen en zo.

Voor december (dat is nog 1.5 maand) zouden er dan toch wat dingen verwerkt moet worden. En dan slechts 2 weken nog testen, dat lijkt ons niet echt te doen. Al hang het helemaal af van hoeveel ervoor daar (tussendoor) al getest is.

Achja Deadlines, is wel handig/als je eraan moet houden maar anders werkt het meestal niet; En probleem is hier denk dat je niet echt aan hoef te hebben en dan komt het erg op persoonlijkheid aan of je dat nuttig vind.
      dinsdag 15 september 2009 @ 18:00:09 #77
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_72773197
    Ik heb sinds kort iemand met wie ik 't zou kunnen spelen, heb 't gisteren voorgesteld, en het lijkt hem leuk, dus als het goed is kan ik binnenkort gaan testen
    pi_72776029
    ik wil nog steeds wel testen als dit nodig is... laat maar weten
    “I want to die in my sleep like my grandfather... Not screaming and yelling like the passengers in his car.”
      woensdag 16 september 2009 @ 17:15:48 #79
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_72809360
    Overigens Stelletje20, ik vind je niet echt motiverend over komen op deze manier.
    pi_72810283
    ik volg dit topic al vanaf het ontstaan ervan. ook heb ik deel een gespeeld en er van genoten.
    aangezien het beta-testen langzaam gaat wil ik me ook beschikbaar houden voor het testen van de beta indien dit nodig is. Hoe meer testers hoe meer resultaat zullen we maar zeggen.
    Can i ask you a question?
    You just did!...
    pi_72813187
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef Azraduhl het volgende:
    ik volg dit topic al vanaf het ontstaan ervan. ook heb ik deel een gespeeld en er van genoten.
    aangezien het beta-testen langzaam gaat wil ik me ook beschikbaar houden voor het testen van de beta indien dit nodig is. Hoe meer testers hoe meer resultaat zullen we maar zeggen.
    Same here. Mijn vriendin is wel in om dit te proberen.
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_72813325
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 20:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Testen verloopt erg matig, tot dusver vrijwel geen reacties gekregen. Hopelijk betekent dat dat versie 2 redelijk goed in elkaar steekt .

Momenteel ben ik nog druk bezig met de code beter leesbaar / bewerkbaar te maken aangezien ik anders steeds meer moeite heb om nieuwe features in te bouwen en bestaande foutjes op te lossen.

Voorlopig ga ik er nog steeds van uit dat ik voor december geen bijzonder nieuws heb, ik hoop begin tot half december versie 2 klaar te hebben (ja, als in "af " )
    (Maar schiet me niet lek als dat niet lukt, ik blijk een slecht gevoel voor deadlines te hebben...)
    Mijn reactie wel gehad ???
      woensdag 16 september 2009 @ 21:42:53 #83
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_72820799
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef Harrie het volgende:

[..]

Mijn reactie wel gehad ???
    Ik geloof van wel, als jouw mailadres je forumnaam bevat . Waren idd. flink wat tips. Grafische opleuking kan ik helaas nog niet zoveel aan doen aangezien er weinig spannede plaatjes rechtenvrij op internet zwerven en modellen tot dusver ook niet in de rij staan om aan het spel mee te werken .

Maar goed, er zit dus nog steeds schot in het programmeren, en ik zal binnenkort eens kijken of een 2e ronde testers zin heeft of dat ik eerst een tussenversie uitbreng.

Mochten er ondertussen mensen zijn die veel kijk op zgn. "Unit-testing" hebben dan hou ik me erg aanbevolen want dat zou de kwaliteit van de code, en dus het spel, denk ik wel ten goede komen
    pi_72824425
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik geloof van wel, als jouw mailadres je forumnaam bevat . Waren idd. flink wat tips. Grafische opleuking kan ik helaas nog niet zoveel aan doen aangezien er weinig spannede plaatjes rechtenvrij op internet zwerven en modellen tot dusver ook niet in de rij staan om aan het spel mee te werken .

Maar goed, er zit dus nog steeds schot in het programmeren, en ik zal binnenkort eens kijken of een 2e ronde testers zin heeft of dat ik eerst een tussenversie uitbreng.

Mochten er ondertussen mensen zijn die veel kijk op zgn. "Unit-testing" hebben dan hou ik me erg aanbevolen want dat zou de kwaliteit van de code, en dus het spel, denk ik wel ten goede komen
    Wikipedia Commons al geprobeerd? Over te wat "appartere" seksuele handelingen is daat in ieder geval genoeg te vinden, dus voor wat meer casual sex moet daar ook wel wat tussen zitten.

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Erotic bv.

[ Bericht 2% gewijzigd door ThaKiller op 16-09-2009 23:11:18 ]
    Terug van weggeweest!
    pi_72908635
    quote:

[..]

Ja mijn gmail adres bevat ook mijn username dus dat moet ik wel geweest zijn.

Als ik niet van de trap gevallen was had ik eerder gereageerd maar sommige dingen heb je niet voor het zeggen

Mochten er dingen zijn die je graag getest wil zien dan laat maar weten ik ben altijd bereid om te helpen alleen mijn programmeer kennis is ongeveer 0 dus daarmee......Helaas.....
    pi_72915491
    * Laag tvp
      maandag 21 september 2009 @ 09:20:16 #87
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_72958539
    quote:

[..]

Mijn aanbod staat nog steeds

Ik mis trouwens wat opties, ik PM je even BG
    pi_72979896
    Dit lijkt me echt iets voor mijn man en mij! Wat leuk!
    pi_72981291
    Wij gaan het ook eens proberen, als versie 2 te downloaden valt dan horen we het graag
    There are three things that smell like fish!
    pi_73125343
    @Helemaal niet demotiverend bedoeld integendeel zelfs. Volstrekt logisch dat dit niet het meeste prioriteit heeft. Alleen met verwachtingen creëren moet je een beetje uitkijken that's all! Grafische opleuking zou natuurlijk geweldig zijn! maar is inderdaad denk bij een freeware spel, en helemaal op (gebied) van sex, fotografie denken we ook erg lastig. Het vraagt op een hoge mate van vertrouwen. Anders zou je er natuurlijk alle mogelijk vormen van fantasie op los kunnen laten, mooie foto's van stelletjes (algemeen), thematische foto's (met kleding aan/uit zoals in het spel) voor man en vrouw, al was het vooral ondersteunend bedoeld natuurlijk.
      zaterdag 26 september 2009 @ 18:12:40 #91
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_73129813
    Ik ben ondertussen nog steeds druk bezig met wijzigingen door te voeren, mocht iemand zich afvragen waarom ik zo weinig en laat reageer .

Ben daarnaast de laatste maanden ook wat weinig op Fok te vinden omdat ik op mijn werk niet (meer) op de site kan en thuis vaak ook nog druk bezig ben (o.a. met huiskoperij en autokoperij).

Eens te meer dus de opmerking: ja ik ben druk bezig, ja ik lees alle PM's, topicreplies, mails enz., maar reageren doe ik voorlopig alleen als er echt iets te melden valt. Graag begrip en geduld dus. Mijn motivatie is er nog steeds, dus wat dat betreft geen zorgen
    pi_73130725
    quote:
    Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Ik ben ondertussen nog steeds druk bezig met wijzigingen door te voeren, mocht iemand zich afvragen waarom ik zo weinig en laat reageer .

Ben daarnaast de laatste maanden ook wat weinig op Fok te vinden omdat ik op mijn werk niet (meer) op de site kan en thuis vaak ook nog druk bezig ben (o.a. met huiskoperij en autokoperij).

Eens te meer dus de opmerking: ja ik ben druk bezig, ja ik lees alle PM's, topicreplies, mails enz., maar reageren doe ik voorlopig alleen als er echt iets te melden valt. Graag begrip en geduld dus. Mijn motivatie is er nog steeds, dus wat dat betreft geen zorgen
    Dat maakte ik me al niet maar als ik iets kan doen dan trek maar aan de bel........
    pi_73149178
    Ik heb je spel even gedownload en bekeken, ziet er leuk uit en ga het zeker proberen! Heel leuk idee!

Ik vroeg me alleen af of je toevallig het engelse spel nog op je computer hebt staan. Mijn vriendin kan nog geen Nederlands en het zou leuker zijn als zij het zelf ook kon lezen .
      dinsdag 29 september 2009 @ 22:07:03 #94
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_73224798
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 15:12 schreef Trippii het volgende:
    Ik vroeg me alleen af of je toevallig het engelse spel nog op je computer hebt staan. Mijn vriendin kan nog geen Nederlands en het zou leuker zijn als zij het zelf ook kon lezen .
    U vraagt, wij draaien

Ik heb het engelstalige spel (InterActions for Partners) waar SSveS 1 op gebaseerd was, als download toegevoegd op mijn site (www.spannendspel.nl)
    pi_73260588
    @Blindguardian - Wel leuk dat je even het spel (als inspiratie) even hebt toegevoegd aan het download center.

Quote:
    Bijna 2 maanden verder heb ik helaas weinig testresultaten binnen gekregen, wat het hele idee om een beta uit te brengen een beetje overbodig lijkt te maken Frown. Echter, de resultaten die ik binnen heb gekregen zijn wel waardevol en momenteel ben ik druk bezig met de code voor mezelf testbaarder te maken en de aangereikte tips door te voeren. Even in het kort wat er voor de definitieve versie nog op het lijstje staat:
    * Validatie spelerinstellingen
    * Opslaan instellingen
    * Winnen van het spel, incl. printbaar certificaat voor de winnaar

In versie 2.1 (ja, ik kijk graag vooruit Wink) heb ik o.a. het uitwisselen van opdrachten en het instellen van eigen kleur / tekst / plaatjes bijv. in de vorm van zgn. "Theme's" in gedachten. Voorlopig verwacht ik versie 2.0 begin december af te hebben, een preciezere releasedatum volgt.

Jammer nog steeds dat er weinig is binnengekomen. Wat voor resultaten had je meer willen hebben? Een terug meld functie had misschien daarin wel geholpen. Want was misschien ook niet helemaal duidelijk hoe je de feedback-terug had willen krijgen. Wij hebben denken we wel het meeste doorgeven, maar individuele foutjes/database/of wat de code is wat er onderligt is wat moeilijker natuurlijk.

De drie dingen die je noemt zijn natuurlijk de echte musts/de rest is meer uitbreiding/gebruiksvriendelijkheid bevordering. Interface (layout aanpasbaar) als een soort van skin, is een leuk idee. Voorpret en doorontwikkeling is natuurlijk altijd leuk!
    pi_73303054
    quote:
    Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien

Ik heb het engelstalige spel (InterActions for Partners) waar SSveS 1 op gebaseerd was, als download toegevoegd op mijn site (www.spannendspel.nl)
    Hardstikke bedankt!

Alleen 1 probleem.. Hij heeft een limiet van 60 interactions aan. Weet jij misschien waar ik een code vandaan kan halen?
      vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:56:14 #97
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_73318028
    quote:
    Op vrijdag 2 oktober 2009 13:05 schreef Trippii het volgende:

[..]

Hardstikke bedankt!

Alleen 1 probleem.. Hij heeft een limiet van 60 interactions aan. Weet jij misschien waar ik een code vandaan kan halen?
    Nee , anders had ik die er wel bijgegeven (zij het dat dat wellicht niet helemaal legaal zou zijn, maar ik heb alle reden om aan te nemen dat Erotitainment niet meer bestaat).
    pi_73546102
    IK het op het forum van spannendspel ook al gevraagd, maar zijn er nog testers nodig?
    Wij (mijn vrouwtje en ik en eventueel wie er mee doet ) willen het namelijk wel testen hoor
      zondag 11 oktober 2009 @ 08:56:23 #99
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_73567510
    quote:
    Op zaterdag 10 oktober 2009 13:55 schreef daank het volgende:
    IK het op het forum van spannendspel ook al gevraagd, maar zijn er nog testers nodig?
    Wij (mijn vrouwtje en ik en eventueel wie er mee doet ) willen het namelijk wel testen hoor
    Nee, momenteel niet nodig. De belangrijkste manko's zijn wel aangestipt, en verder heb ik zo weinig testresultaten teruggehad van de tig testers dat het hele begrip van een betatest ermee op losse schroeven komt te staan . (Geen verwijt naar de wel productieve testers trouwens).

De komende paar maanden besteed ik aan het verder opknappen van de code en de openstaande puntjes en ik verwacht in december de nieuwe versie op te leveren.
    pi_73726719
    We hebben het originele spelletje ook eventjes gespeeld:) al was dat inderdaad niet echt nodig. Spannend Spel versie 1 en de testversies van het vervolg hebben natuurlijk al iets meer te bieden.
    Het mooie is als er een mooie combinatie van spanning, romantiek en erotiek in een spelletje te combineren valt zodat het echt voor stelletjes een leuke ervaring is.
    pi_73979723
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 08:56 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Nee, momenteel niet nodig. De belangrijkste manko's zijn wel aangestipt, en verder heb ik zo weinig testresultaten teruggehad van de tig testers dat het hele begrip van een betatest ermee op losse schroeven komt te staan . (Geen verwijt naar de wel productieve testers trouwens).

De komende paar maanden besteed ik aan het verder opknappen van de code en de openstaande puntjes en ik verwacht in december de nieuwe versie op te leveren.
    Ok , we zijn benieuwd.
    Maar mocht je nog hulp nodig hebben met iets .. ik ben een .net-ter in ruime zin .. so let me know
      woensdag 28 oktober 2009 @ 11:40:18 #102
    274716 Rafe2005
    Who needs a subtitle? ROAAHGR!
    pi_74143642
    Wij hebben het ook getest en goed bevallen! Wel een bug tegengekomen die we de tweede keer niet tegenkwamen en dus niet konden reproduceren:
    1 van de partners kon geen kleding wisselen. De optie verscheen wel, maar de kledingstukken bleven greyed out, ondanks voldoende saldo.

tipje voor volgende versie: we kregen bij de tweede keer spelen wel vaak hetzelfde, dus meer verschillende en wisselende opdrachten zou tof zijn!
      zondag 8 november 2009 @ 15:58:42 #103
    274716 Rafe2005
    pi_74509159
    nog nieuws? ben wel benieuwd
      maandag 9 november 2009 @ 07:31:01 #104
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_74531423
    Nog geen nieuws, en tot december ws. ook niet te verwachten. Maar misschien wel aardig om te laten weten dat ik nog steeds bezig ben, vergeet het topic nog wel eens door de drukte (ik zit momenteel ook in een verhuizing ).

Ik zal eens zien of ik binnenkort een update kan posten over wat er af is en nog af moet .
    pi_74541104
    Dat spel suckt, koop beter Rapelay voor de PS2. Lekker geilen op de verkrachtingen van Japanse wijven.
      maandag 9 november 2009 @ 14:52:39 #106
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_74541553
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Koko_Banana het volgende:
    Dat spel suckt, koop beter Rapelay voor de PS2. Lekker geilen op de verkrachtingen van Japanse wijven.
    Wat jij ziet liever mensen neuken dan dat je zelf neukt?
    pi_74541760
    Tuurlijk niet, maar waarom maken jullie dan een seksgame?
      maandag 9 november 2009 @ 15:55:26 #108
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_74543717
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Koko_Banana het volgende:
    Tuurlijk niet, maar waarom maken jullie dan een seksgame?
    Misschien moet je 't spel eerst bekijken voor je commentaar gaat leveren
      maandag 9 november 2009 @ 16:31:50 #109
    274716 Rafe2005
    pi_74545016
    ignorance is bliss... ben liever bezig dan kijken.. maar goed, Fok = kennelijk 80% blaten, 20% antwoorden.. way to go koko_banana
      maandag 9 november 2009 @ 16:34:01 #110
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_74545096
    Wij kregen bij 1 keer spelen trouwens 3 keer de zelfde opdracht... Dat was niet zo leuk
      maandag 9 november 2009 @ 16:42:27 #111
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_74545369
    Tvp, voor vanavond
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_74586835
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 07:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Nog geen nieuws, en tot december ws. ook niet te verwachten. Maar misschien wel aardig om te laten weten dat ik nog steeds bezig ben, vergeet het topic nog wel eens door de drukte (ik zit momenteel ook in een verhuizing ).

Ik zal eens zien of ik binnenkort een update kan posten over wat er af is en nog af moet .
    De paar opties die nog moesten stonden toch al bij het laatste nieuws?
    En voor de rest de nieuwe functies? zouden toch in update(s) moeten verschijnen?
    Met een verhuizing heb je denk ook wel andere dingen aan je hoofd.

@de rest
    Waarom een seks spelletje maken?
    Omdat het leuk; is om met seks bezig te zijn. Er nog geen Nederlands spel is, en denk ik wel enorm behoefte/potentieel voor is. Wat ons betreft zelfs semi commercieel. De spellen die er zijn vaak duur/of hebben een beperkte spel duur (weinig uitbreidbaar; en dat moet juist met PC software door te ontwikkelen zijn.

Wat een reacties hier opeens weer. We zijn ook tijdje weg geweest; omdat er hier niet zo veel meer gebeurde.
      dinsdag 10 november 2009 @ 23:13:47 #113
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_74590130
    Ik wil wel betatesten met mn dinnetje hoor..

edit - gelezen, geen testers nodig.. ik ga versie 1 wel eens onder handen nemen

[ Bericht 39% gewijzigd door maniack28 op 10-11-2009 23:30:39 ]
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_74592922
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 15:55 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Misschien moet je 't spel eerst bekijken voor je commentaar gaat leveren
    Waarom zou ik?
      woensdag 11 november 2009 @ 10:59:05 #115
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_74597956
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 01:06 schreef Koko_Banana het volgende:

[..]

Waarom zou ik?
    Omdat je blijkbaar het idee hebt dat het een soort van actie-figuurtjes spel is
      woensdag 11 november 2009 @ 15:17:59 #116
    65960 sanger
    pi_74606015
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 01:06 schreef Koko_Banana het volgende:

[..]

Waarom zou ik?
    Omdat je dan weet waar je het over hebt misschien?
      vrijdag 13 november 2009 @ 14:06:34 #117
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_74665814
    Wow, wat een bijval

Ik zit de komende weken nog wel af en toe met verhuisvoorbereidingen, maar hier en daar een dagje programmeren zal wel lukken. En koko_banana negeer ik maar voor het gemak, mensen die niet weten waarover ze het hebben (en dan aankomen met een japans rape spelletje ) heb ik geen boodschap aan.

Zoals gezegd in mijn vorige reply, over een paar weken wil ik met een nieuwsberichtje komen over de voortgang en een releasedatum
      vrijdag 13 november 2009 @ 14:58:15 #118
    274716 Rafe2005
    pi_74667414
    yes pls ..
    pi_74696320
    - En wil je nu kappen met je getrol! Als het je niet aanstaat ga naar een ander topic/forum -

[ Bericht 84% gewijzigd door Adolecens op 15-11-2009 12:15:06 ]
    pi_75034155
    @Iedereen
    De spanning stijgt, tromgeroffel! Wij zagen dat Fok er eventjes heeft uit gelegen
    Wij hebben weer wat tijd gehad voor wat "spelletjes". Maar die brengen we dan wel in met een nieuwere versie met opdrachten editor.
    pi_75175681
    heb erg veel intresse in versie 2!
    pi_75319192
    Wij allemaal natuurlijk
    Zeker als sinterklaas, kerst of oud en nieuw geschenk.
    Nu ook weer even een paar weekjes vrij vandaar.
      zondag 6 december 2009 @ 18:06:40 #123
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_75343053
    De planning is om het een kerstgeschenk te maken .

Komende week zit ik in de afrondende week van een verhuizing, maar daarna ga ik er een weekje vol tegenaan om de laatste dingetjes af te ronden. In 2.0 zal misschien nog niet alles zitten wat ik (en anderen) er graag in wouden zien, zoals mooiere grafische aankleding en nog meer opdrachten, maar de basis is dan iig. stevig en ik ga in januari zsm. aan de slag om een 2.1 versie met extra functies e.d. te bouwen.

In de toekomst hoop ik ook een soort update functie te kunnen inbouwen zodat het bijwerken van het spel net even iets makkelijker wordt .
    pi_75352741
    tvp
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
    pi_75356137
    @Blind_Guardian
    Wat moet je nog precies doen dan? Dat is ons al een tijdje niet meer transparant.
    In januari doorontwikkelen kan dan, het lijkt dan maar beter om inderdaad dan met tussen versies te gaan werken. Opdrachten uitbreiding; groot deel van onze opdrachten komen dus in versie 2.1 erbij?
      maandag 7 december 2009 @ 21:28:34 #126
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_75389213
    Begrijp ik, Stelletje20. De afgelopen maanden ben ik, o.a. door drukte ivm. aanstaande verhuizing, wat terughoudend geweest met progressie melden, laat staan releasedatums.

Aangezien het voornamelijk 'finetunen' en verfraaien van bestaande code is, is het moeilijk te zeggen wat er nog gedaan moet worden. De kern ligt momenteel op het testen van de validatie waar een paar hardnekkige bugs in zitten. Verder wil ik de laatste bugs uit het opslaan van de spelinstellingen en het winnen van het spel wegwerken.

Tot slot wil ik de (iets lagere prio) klusjes, te weten de laatste 50 opdrachten reviewen, de handleiding bijwerken en een setup.exe in elkaar draaien, uitvoeren.
    pi_75395422
    Zo is het denken wij al een stukje duidelijker.
    Als die bugs heel ernstig; zijn zouden we toch maar beetje uitkijken met release met kerst (ook dat is immers al snel. Hoe dan ook veel succes met het programmeren.
    pi_75635273
    @Blind-Guardian
    Wellicht is het handig om deze updates ook eventjes op de website te zetten.
    Omdat daar claims staan, dat er daar voor bepaalde datum updates komen.
      woensdag 16 december 2009 @ 10:56:14 #129
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_75680168
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 23:38 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    @Blind-Guardian
    Wellicht is het handig om deze updates ook eventjes op de website te zetten.
    Omdat daar claims staan, dat er daar voor bepaalde datum updates komen.
    Done
    pi_75773644
    Met de release binnen een week, zijn wij natuurlijk met iedereen erg nieuwsgierig naar het voorlopige eindresultaat. Wij denken dat veel van de feedback, met suggesties voor verbeteringen/nieuwe features al op voorbaat erg duidelijk zullen zijn. Mooi dat je op het forum ook al aangeeft 4play(6.0) ook als inspiratiebron zal gebruiken. Tegen die tijd, hopelijk weer een verzameling van features (zoals een aantal geplant voor deze versie) in een overzichtelijk topic.
    pi_75776840
    4play 6.0? hoe kom je (ik) daaraan?

ik ben benieuwd naar versie 2!
    sorry lieverd
    pi_75875466
    Off topic:
    Bekijk de website www.spannendspel.nl en dan het forum maar. (voor discussie daarover)
    http://www.i4play.com/4play60beta/Pre_Release60.html

Back on topic now
      donderdag 24 december 2009 @ 07:03:03 #133
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_76003155
    De laatste loodjes...

Wat werkt er: de validatie van de spelerinstellingen! Dat was een pokkeklus aangezien de bugs die er in zaten een beetje hardnekkig waren .

Wat werkt er (nog) niet: het opslaan van de spel-instellingen. Ik overweeg om hier in januari een 2.01 'patch' voor te maken, want dit duurt wat langer dan me lief is. Zeker omdat de handleiding en de laatste opdrachtjes er nog in moeten anders blijf ik teveel klachten houden dat vraag X al langs kwam .

Dat wordt een laat avondje voor me vanavond, maar het kan nog steeds lukken
    pi_76033484
    Oh jammer; dat problemen geeft; het is ook wel iets vrij belangrijks voor de gebruiksvriendelijkheid.
    Beetje zoiets als filters in de editor anders heb je niet zo goed overzicht. en in dit geval ben je steeds onnodig stappen aan het zetten. Mooi dat die validatie wel werkt; anders is zo kaal/denken we helemaal niet te release. Sowieso iedereen nog een fijne kerst
    pi_76035135
    Wat een top kerstgeschenk wordt dit dan
    Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
    "Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
      donderdag 24 december 2009 @ 23:34:21 #136
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_76036675
    quote:
    Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    Oh jammer; dat problemen geeft; het is ook wel iets vrij belangrijks voor de gebruiksvriendelijkheid.
    Beetje zoiets als filters in de editor anders heb je niet zo goed overzicht. en in dit geval ben je steeds onnodig stappen aan het zetten. Mooi dat die validatie wel werkt; anders is zo kaal/denken we helemaal niet te release. Sowieso iedereen nog een fijne kerst
    Klinkt lekker opgewekt zeg , maar ik begrijp het wel. Het waren gewoon net even teveel features om nog in korte tijd goed werkend te krijgen, zeker met een paar drukke verhuismaanden achter de rug.

Maar goed, de validatie was al rond, het winnen van het spel ook (met een mooie verrassing voor de winnaar ), en ik ga nu de laatste hand aan de handleiding en de setup leggen. Met een paar uur hoop ik mijn kerstkado klaar te hebben!
    pi_76043753
    Succes met de laatste loodjes, als ik wat kan doen dan laat maar weten, testen ofzo
      vrijdag 25 december 2009 @ 10:34:04 #138
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_76043764
    Oh B_G... ik heb laatst even gekeken naar de taal- en spelfouten in de vragen, maar kan het nu niet meer vinden Zal ik daar mee verder gaan of vind je het niet nodig?
      vrijdag 25 december 2009 @ 12:57:42 #139
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_76047098
    quote:
    Op vrijdag 25 december 2009 10:34 schreef Pien85 het volgende:
    Oh B_G... ik heb laatst even gekeken naar de taal- en spelfouten in de vragen, maar kan het nu niet meer vinden Zal ik daar mee verder gaan of vind je het niet nodig?
    Hoeft, niet, maar dank je voor het aanbod. Als ik vanavond (hopelijk) versie 2 uitbreng is het misschien slimmer om op zoek te gaan naar overgebleven taalfouten aangezien ik de afgelopen nacht nog aardig wat heb verbeterd.

Even een korte stand van zaken: Het spel is af voor de release.Ik moet nu alleen nog een installer (= setup.exe) bouwen, want dat geklooi met zipjes is niet handig. Verder wil ik de laatste hand aan de handleiding leggen, in de vorm van een word- of pdf document. Zelf geef ik de voorkeur aan pdf omdat dat net iets algemener toegankelijk is (dwz. zonder MS office of open-office).

Ik verwacht vanavond de release uit te brengen, ben straks nog naar de verplichte familiebezoekjes
    pi_76051251
    Klinkt erg goed! Ik houd dit even in de gaten
      vrijdag 25 december 2009 @ 15:29:47 #141
    65960 sanger
    pi_76051412
    Ik wacht ook af
    pi_76056208
    ik ben er klaar voor
      vrijdag 25 december 2009 @ 22:36:42 #143
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_76060021
    Net terug van familie. Spannend Spel 2 is ook klaar voor de gebruikers, alleen de handleiding is nog niet af ...

Ik twijfel..., zal ik 'm nu online gooien in de hoop dat het spel zichzelf wijst, of is een handleiding echt onmisbaar? Persoonlijk denk ik wel het laatste aangezien het spel zoveel uitgebreider en anders is dan versie 1.

Hebben jullie misschien nog tot morgenmiddag geduld ?

Paar linkjes naar screenshots om toch iedereen een voorproefje te geven:
    http://www.spannendspel.nl/images/fullsize/Screen1.png
    http://www.spannendspel.nl/images/fullsize/Screen2.png
    http://www.spannendspel.nl/images/fullsize/Screen3.png
    http://www.spannendspel.nl/images/fullsize/Screen4.png
    http://www.spannendspel.nl/images/fullsize/Screen5.png

[ Bericht 40% gewijzigd door Blind_Guardian op 25-12-2009 23:11:42 ]
    pi_76061754
    ziet er goed uit, ben benieuwd
    de enige manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven
    pi_76070311
    Nogmaals uistel
      zaterdag 26 december 2009 @ 14:24:32 #146
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_76076688
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 10:52 schreef laurensschu het volgende:
    Nogmaals uistel
    Maar niet langer!
    Spannend Spel voor een Stel 2 is nu te downloaden vanaf de site

Ik ga verder met het ontwikkelen van versie 2.1, zodat z.s.m. spelers hun instellingen kunnen opslaan
    Iedereen nogmaals bedankt voor jullie geduld en ik hoop dat het het waard is geweest.
    pi_76105143
    Gefeliciteerd met de release van versie 2, ik ben benieuwd hoe het geworden is
    Terug van weggeweest!
    pi_76105394
    Van harte gefeliciteerd met de release van versie 2
    Ziet er technische; en qua potentieel netjes uit
    Zullen het eventjes verder bekijken, of we nog echt verschillen zien t.o.v van (logisch een vergelijkbare beta)
    Alles wat (in de code zit) en niet hier is natuurlijk niet zo direct zichtbaar.
    Handleiding, Spel installatie, allemaal prima. Database ziet er wat steviger uit. Op de loop van de dag meer feedback/voor eventuele verbeteringen.
    pi_76114657
    gefeliciteerd met de release
    we gaan 'm hier ook downloaden en proberen
    de enige manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven
    pi_76136047
    Leuk spel geworden Blindguardian.
    Zitten nog wel wat geslachtsfoutjes in merkte ik tijdens het 'droogtesten'. Zo had ik volgens het spel toch wel erg lekkere borsten, terwijl ik toch echt als man stond ingesteld.
    Verder ziet het er keurig uit en ik hoop het dan ook snel te spelen met mijn vriendin en misschien nog wel wat meer vriendinnetjes .
    pi_76154584
    Kan hem helaas niet spelen. Kan het liggen aan het feit dat ik een 64bit windows 7 versie draai?
    pi_76164025
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef WorkForce het volgende:
    Kan hem helaas niet spelen. Kan het liggen aan het feit dat ik een 64bit windows 7 versie draai?
    Ja bij mij doet hij het ook niet op x64
    pi_76171133
    En bij mij dus ook niet
    pi_76199940
    seamless XP laten starten dan werkt het wel, die is 32 bits

oke is gewoon en virual pc die hij start maar het werkt wel

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2009 22:36:03 ]
    pi_76520122
    Bij mij gaat hij niet verder dan de categorie 'spannend', wat ik ook instel... Na 20 ronden komt nog steeds niet de volgende categorie 'erotisch'
    pi_76521191
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 13:18 schreef 12-1985 het volgende:
    Bij mij gaat hij niet verder dan de categorie 'spannend', wat ik ook instel... Na 20 ronden komt nog steeds niet de volgende categorie 'erotisch'
    dan moet je alle kleren van de ander gekocht hebben
    sorry lieverd
    pi_76534341
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 13:50 schreef jo-ep het volgende:

[..]

dan moet je alle kleren van de ander gekocht hebben
    Ow maar dat had ik volgens mij wel...
    Dus bij jou doet ie het wel?
    pi_76536809
    Hij is goed geworden, BG! Mooi werk! Ik heb wel wat kleine dingen gevonden na de 1e keer spelen, maar die verzamel ik wel een keer.

Respect dat je hier zoveel tijd in steekt. Ik kan je alleen waardering terug geven, dus bij deze:
    pi_77611790
    Nu de basis staat, hoe staat het met de ontwikkeling van versie 2.1 met de feature van het opslaan van spel instellingen?

Is er al een lijstje gemaakt met aanpassingen?
    Zoals database aanpassingen?
    Filters in de Editor?
    Geen herhaling opdrachten
    Opslaan, Laden
    Windows 7? 64 bits?

We zijn eventjes een maand andere dingen wezen doen.
    Hebben we wat gemist?
      donderdag 4 februari 2010 @ 01:09:16 #160
    284825 Baggert.
    Dit keer zonder bagger
    pi_77616167
    Heb je dit in .NET Framework gemaakt dat het alleen op 32bits werkt? Suggestie: port alles naar ActionScript en maak er een mooie flash applet van. Misschien maakt Ado dan wel een sticky...
    pi_77672762
    tvp
    © Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
    Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
    pi_77942576
    krijg hem ook niet werkend op mijn windows 7 64bit "(
    --- ҉ ---
      zondag 14 februari 2010 @ 21:40:20 #163
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_77998942
    @Stelletje20jaar:

Sorry voor de late reactie, maar ik heb het de afgelopen weken en komende maand erg druk met mijn werk en -gerelateerde studie. Om die reden schuif ik het ontwikkelen van 2.1 en patches even op de lange baan, want mijn baan gaat nu even voor alles.

Dus sorry als ik mensen hiermee teleurstel, maar een update komt zeker niet voor april
      maandag 15 februari 2010 @ 21:57:24 #164
    289550 Paarse_Kiwi
    Mét roze lakschoentjes!
    pi_78034775
    tvp voor mei/juni/juli dan maar
    Succes met de werkzaamheden
    Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 20:55:50 #165
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_78790902
    Oproep!

Omdat ik het steeds drukker krijg met werk, -gerelateerde studie en een andere hobbie dan computeren dreigt de (door)ontwikkeling van SSveS extreme vertraging op te lopen. Denk in extremen als minstens een half jaar voor een update.

Om die reden ben ik, voor de tigste keer, op zoek naar mede-ontwikkelaars die mee willen helpen het spel verder te verbeteren. Mocht je kennis van C# en SVN hebben mail dan a.u.b., ook als je in het verleden hebt aangeboden mee te helpen maar het er nooit van is gekomen. Mailadres is nog altijd webleeuw@gmail.com.
    pi_78910745
    Succes. Leuk initatief.
    pi_78953413
    @Blind-Guardian
    Versie 2 is inderdaad een hele verbetering, toch hebben wij het spel niet zo heel vaak gespeeld omdat het nog wat functies mist om het echt goed speelbaar te houden (ook op lange termijn). Jammer dat je de tijd niet hebt om het zelf te ontwikkelen, hopelijk vind je later de tijd nog of iemand die het nieuw leven in wil blazen
    pi_83462296
    Voor diegenen die het ontbreken van een uitgebreide Editor een gemis vinden gloort er hoop op de horizon
    Ik vond dat namelijk een goede reden om mezelf een nieuwe programmeertaal aan te leren, met een leuk/nuttig doel

Het resultaat tot nu toe:
    1 Bewerken opdracht

2 Nieuwe opdracht

3 Categorieen detail

4 Kleding detail

5 Hulpmiddelen detail

documentatie (wordt 'real time' aangepast)
    Aangezien dit én mijn eerste C# project is én ik benieuwd ben of jullie hier nut in zien, deze post...
    Mocht iemand geïnteresseerd zijn om een vroege beta versie te testen, PM me
    Mocht je vragen hebben, shoot !

[ Bericht 2% gewijzigd door SSveS2_Editor op 30-06-2010 19:44:16 ]
    pi_83498255
    Dacht nog maar eventjes op de site en hier kijken of dit project nog leeft
    Is dat een ander soort editor dan dat er nu aanwezig is dan?
    Waarom nu nóg een standalone versie?

We zijn wel benieuwt naar ontwikkelingen.
    pi_83503344
    Meerwaarde (indien van toepassing uiteraard): speelgoed, kleding en categorieën toevoegen, idem voor het exporteren & importeren van opdrachten....
    pi_83679201
    Tof dat er nog schot in de zaak zit! Toevallig deze week nog gespeeld.

Voor beta testing heb ik altijd wel even tijd. Je hebt mijn gegevens.
    pi_83683933
    @Dirtbiter: Ik ben niet dezelfde persoon als Blind_Guardian
    Als je dan nog steeds interesse hebt kan je me PM'en met een adres waar ik een testversie van de editor naar kan mailen.

Overigens: Mocht ik door m'n editor het idee krijgen dat ik C# wel onder de knie kan/zal krijgen ga ik misschien wel op zijn oproep in ...
    pi_83735386
    OK, dat doorzag ik even niet.

Je hebt PM.
    pi_83759930
    En jij hebt mail
    pi_84037386
    Ik heb ondertussen de source van SSveS van B_G gekregen en heb de code zo aangepast dat er (als het goed is) géén opdracht nogmaals aan dezelfde speler wordt gegeven als die speler 'm al een keer geaccepteerd heeft (werkt momenteel alleen nog voor 2 spelers)

Ook wordt nu het ID v/d opdracht in het tekst-veld getoond...

Mocht iemand geïnteresseerd zijn in testen, PM me een adres waar ik de setup naar kan mailen

[ Bericht 3% gewijzigd door SSveS2_Editor op 14-07-2010 16:42:55 (nuancering) ]
      woensdag 14 juli 2010 @ 14:46:04 #176
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_84046349
    Ik ben blij dat SSveS_Editor zo enthousiast het bouwen van het spel heeft overgenomen . Ik hoop dan ook dat mensen het niet vervelend vinden dat ik ben gestopt met de ontwikkeling, aangezien mijn interesse in het programmeren het afgelopen jaar is verdwenen. En mocht ik ooit weer zin in programmeren krijgen dan hoop ik natuurlijk met SSveS_Editor samen te kunnen werken
    pi_84046649
    @B_G: Je bent nog niet van me af

@Iedereen: Zoals gezegd, ik ben nieuw in de C# wereld, maar heb al wel aardig wat programmeer ervaring, dus "please bear with me" terwijl ik B_G's source probeer verder te doorgronden ...
    pi_84091280
    Wij willen altijd wel testen (dat is geen probleem) afhankelijk van beschikbaarheid.
    Wordt alles nu ook geïntegreerd? Dat dat zomaar kan, andermans code overgeven lijkt ons lastig om dan er weer iets van te kunnen maken.
    pi_84092576
    Zie net jullie PM, komt eraan.

Definieer "alles" ?

Code overnemen gaat niet "zomaar"
    Ik zal me, zoals gezegd, eerst in de code moeten gaan verdiepen en de flow van de code moeten doorgronden voordat ik "geavanceerdere" functionaliteiten toe kan voegen.

Op basis van wat ik tot nu toe qua code gezien heb zal het toevoegen van mijn code voor het importeren & exporteren van opdrachten relatief makkelijk zijn aangezien het niet drastisch ingrijpt op de bestaande code.

Heeft iemand overigens toevallig een lijstje met feature requests voorhanden ?
    Ik ben het topic doorgelopen en kwam niet veel verder dan:
  • win7 64bit support (moet ff een win7 trial regelen),
  • het opslaan van speler-instellingen (welke?),
  • opdracht maar 1x per uitvoerder (deels done) en
  • im-/exporteren van opdrachten (done in standalone editor)
  • pi_84093822
    Wij denken dat in overdracht wel goed komt.

Spel opslaan - Zowel de spel voorkeur instellingen (must) als wellicht het spel (voor als het op laptops gespeeld wordt.

Editor - Filters op categorieën zijn denk essentieel om een goede database te bouwen, gespreide database/goede balans over de niveaus, maar ook voor bijvoorbeeld bi of homosexuele/lesbiennes. Met elkaar bouwen aan een afwisselende en sterke database.

Denk dat de meeste populaire features ook wel in 4play5.0 aanwezig zijn.
    http://www.spannendspel.nl/index.php?option=com_kunena&Itemid=0&func=view&catid=13&id=8
    pi_84095020
    Spel opslaan: voorkeuren kan ik me iets bij voorstellen, maar de staat v/h spel ? Ik moet me wat dat betreft bij B_G aansluiten: als je op 'erotisch' of 'kinky' bent beland is dat niet een niveau dat je na bijv. een week weer oppikt, je mist dan imho de opbouw ?

Editor: bedoel je de binnen de editor getoonde opdrachten filteren ? Dat lijkt me relatief eenvoudig te realiseren
    Voor het bouwen aan de (kwaliteit van de) database is de im-/exportfunctionaliteit bedoeld.

4play zal ik ook naar gaan kijken, éérst de code snappen

Voor m'n gevoel heeft het uitbreiden van de editor (incl. im-/export) momenteel de meeste toegevoegde waarde ?
    Daarnaast zou er een platform "moeten" zijn waar de nieuwe opdrachten uitgewisseld/beschikbaar gemaakt kunnen worden.
      donderdag 15 juli 2010 @ 17:02:04 #182
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_84097337
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef SSveS2_Editor het volgende:
    [knip]

Daarnaast zou er een platform "moeten" zijn waar de nieuwe opdrachten uitgewisseld/beschikbaar gemaakt kunnen worden.
    Heb ik destijds ook over nagedacht. Het meest ideale zou een uploadmogelijkheid zijn waar mensen .db bestanden kunnen neerzetten. Echter is dat natuurlijk onderhevig aan aardig wat veiligheidsrisico's (virussen, gehackte sites, dubbele opdrachten, crashende db's etc).

Misschien dat zoiets als waar je je documentatie hebt neergezet (google docs) een oplossing zou kunnen bieden.
    pi_84098486
    We bedoelde inderdaad filteren binnen de editor. (weergave) zodat je kan zien dat er bijvoorbeeld 20 netjes opdrachten zijn, waarvan 5 communicatie dat je zeg maar gewoon alle onderdelen kan aan/uit vinken zodat je een goed overzicht krijgt; van welke opdrachten voor wie aanwezig zijn. (Dat zit in 4play 5.0) onder andere heel uitgebreid.

Dat spel opslaan (om het later verder te spelen) hoeft van ons ook niet meteen; dan moet je alle gegevens laten bijhouden, en dat zal wel veel werk zijn om dat uit te bouwen. We somde enkel even op wat ooit als spel idee kwam.

Uploaden/delen van opdrachten is op zich goed idee. Maar heeft inderdaad ook nog wat haken en ogen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Stelletje20jaar op 15-07-2010 17:40:28 ]
    pi_84148316
    -

[ Bericht 50% gewijzigd door TheRookie op 16-07-2010 21:39:34 (verkeerde topic) ]
    pi_84149185
    Heb de editor ondertussen "geïntegreerd" in SSveS v2.0.3.0.
    Geïntegreerd als in, de oude editor laten vervallen en die van mij ervoor in de plaats gezet

Ik zie niet zoveel kwaad in het beschikbaar stellen/uploaden van xml bestanden ?
    Tijdens het importeer proces kan er gekeken worden of de tekst (en overige parameters) van de te importeren opdracht gelijk zijn aan een bestaande opdracht; zo ja dan een melding geven, of denk ik nu te simpel

[edit]
    + Laaste versie draait nu ook zonder extra handelingen onder Windows 7
    + Filter toepassen binnen editor mogelijk, nu 'slechts' (nog) op Niveau, Uitvoerend & Ontvangend

[ Bericht 18% gewijzigd door SSveS2_Editor op 17-07-2010 15:37:30 ]
    pi_84173504
    De externe editor (nu ingebouwd) zo te horen, ziet er goed uit. Mooi dat het steeds uitgebreider wordt; zal leuk zijn, met nieuwere opdrachten/uitwisseling en de creativiteit van ons allen een verfrissend spelletje blijven. Top dat er een begin gemaakt is met filteren
    pi_84408755
    Quote: www. spannendspel.nl

Omdat ik mijn interesse in het ontwikkelen ben verloren en degene die het spel wil doorontwikkelen de site niet wil overnemen zal deze offline gaan per 23 september 2010.

Mocht iemand voor die tijd interesse hebben om de site over te nemen dan kan je mailen naar webleeuw@gmail.com.
    Dank voor alle positieve reacties op het spel dat ik heb ontwikkeld en misschien ooit tot ziens.

- Webleeuw Software - 22-7-2010

Ontwikkeling zonder website? Dat klinkt niet heel handig, op zich zouden we de site wel bij willen houden bij verdere ontwikkeling. Loopt per 23 september de site (onderhoud kosten op?) wij hebben het liever niet aan onze namen gerelateerd. Een gratis site domein misschien een optie en deze doorlaten linken? Lijkt me sowieso dat het ergens te downloaden moet blijven?
      vrijdag 23 juli 2010 @ 20:02:20 #188
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_84410850
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    [...]

Ontwikkeling zonder website? Dat klinkt niet heel handig, op zich zouden we de site wel bij willen houden bij verdere ontwikkeling. Loopt per 23 september de site (onderhoud kosten op?) wij hebben het liever niet aan onze namen gerelateerd. Een gratis site domein misschien een optie en deze doorlaten linken? Lijkt me sowieso dat het ergens te downloaden moet blijven?
    Het hoeft ook helemaal niet aan jullie namen gerelateerd te zijn. In de whois van de site staat nu One.com als geregistreerde, met alleen een mailadres van me als direct contactpunt.

Het nadeel van een gratis domein is natuurlijk wel dat je geavanceerdere dingen als forums e.d. wel kan vergeten, iig. niet reclamevrij zoals nu. Maar goed, zoals gezegd, mocht iemand het domein willen hebben, zeg het maar.
    pi_84459739
    Niet zonder website, maar zonder betaalde hosting & betaalde domeinnaam :P
    Google sites bijv. is gratis, ook op andere plekken is gratis basis-hosting te krijgen, je mist dan inderdaad de herkenbaarheid van een eigen domeinnaam en de mogelijk geavanceerdere features.

@B_G: er staan wel (als ik 't me goed herinner) initialen van de eigenaar ?

@Overigen: wil 't testen een beetje lukken ?
      maandag 26 juli 2010 @ 18:14:15 #190
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_84513356
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 06:17 schreef SSveS2_Editor het volgende:
    @B_G: er staan wel (als ik 't me goed herinner) initialen van de eigenaar ?
    En die 3 letters maken uit? Geen hond weet waar die voor moeten staan (tenzij ze mail van me hebben gehad natuurlijk) :)
    pi_84515603
    Nee, ik denk niet dat die uitmaken, maar om eventuele onaangename verrassingen te voorkomen, mocht je Quinten Quist oid heten :P
    pi_84571992
    tis niet echt een hit he.. we zijn al een jaar verder en nog maar 4 pagina's vol met comments..zit het nu nog in de test fase of is het klaar?
    do you have the guts to smell my nuts?
    pi_84631053
    [samenvatting]
    Eind vorig jaar is -na een testperiode- v2.0 gereleased, daarin ontbraken nog wat features die wel gewenst waren. B_G had geen tijd meer voor ontwikkeling, waardoor e.e.a. stil gelegen heeft.
    [/samenvatting]

Ik heb nu de ontwikkeling overgenomen en heb ondertussen al een aantal van die features toegevoegd, ik wacht echter nog op feedback van testers ( :W) voordat ik die versie on-line gooi ...

Naast eerder genoemde features is het nu ook mogelijk om de achtergrond van jouw "speler-paneel"* van een zelf te kiezen afbeelding te voorzien en kan bepaalde Speler informatie opgeslagen (en opnieuw ingelezen) worden :)

Naast nieuwe features zou het ook erg prettig zijn om het aantal beschikbare opdrachten (flink) uit te breiden, mochten mensen zich daartoe geroepen voelen: graag !

* waar je naam & kleding staan en het kader omheen staat als je aan de beurt bent
      donderdag 29 juli 2010 @ 17:19:32 #194
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_84633918
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 16:06 schreef SSveS2_Editor het volgende:
    [samenvatting]
    Eind vorig jaar is -na een testperiode- v2.0 gereleased, daarin ontbraken nog wat features die wel gewenst waren. B_G had geen tijd meer voor ontwikkeling, waardoor e.e.a. stil gelegen heeft.
    [/samenvatting]

Ik heb nu de ontwikkeling overgenomen en heb ondertussen al een aantal van die features toegevoegd, ik wacht echter nog op feedback van testers ( :W) voordat ik die versie on-line gooi ...

Naast eerder genoemde features is het nu ook mogelijk om de achtergrond van jouw "speler-paneel"* van een zelf te kiezen afbeelding te voorzien en kan bepaalde Speler informatie opgeslagen (en opnieuw ingelezen) worden :)

Naast nieuwe features zou het ook erg prettig zijn om het aantal beschikbare opdrachten (flink) uit te breiden, mochten mensen zich daartoe geroepen voelen: graag !

* waar je naam & kleding staan en het kader omheen staat als je aan de beurt bent
    Heb 'm gisteren even snel doorgebladerd. Wat me opviel was dat we vaak 2 keer de zelfde opdracht achter elkaar kregen. Hij eerst, voerde hij goed uit, toen was ik aan de beurt en kreeg precies de zelfde opdracht. Jammer wel :Y
    Verder vind ik 'm erg leuk geworden. Zou, zoals je al zei, wel leuk zijn als er nog een hele rits opdrachten bij komt.
    Nog een vraagje over 't spelen met meer dan 2 mensen. Hoe zit het dan met de opdrachten? Zijn er dan opdrachten beschikbaar die je met 3, 4 of meer mensen tegelijk kunt uitvoeren?
    pi_84638494

[ Bericht 100% gewijzigd door TheRookie op 29-07-2010 19:44:18 (volg topic, niet invoeren - |:() ]
    pi_84640935
    Vreemd dat je dezelfde opdracht 2x achter elkaar krijgt, 1x kan nog toeval zijn, maar meerdere keren niet :(
    Ik heb een nieuwe versie on-line gezet waarin ik de manier waarop de opdrachten willekeurig gekozen worden aangepast heb.

Zou je willen kijken of dit een verbetering met zich meebrengt ?
      donderdag 29 juli 2010 @ 20:47:38 #197
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_84641221
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 20:39 schreef SSveS2_Editor het volgende:
    Vreemd dat je dezelfde opdracht 2x achter elkaar krijgt, 1x kan nog toeval zijn, maar meerdere keren niet :(
    Ik heb een nieuwe versie on-line gezet waarin ik de manier waarop de opdrachten willekeurig gekozen worden aangepast heb.

Zou je willen kijken of dit een verbetering met zich meebrengt ?
    Ga ik doen, dankje :)
    pi_84757516
    Opdrachten herhalen bij ons veel minder (niet per spel; maakt het spelen stuk leuker)
    Uitbreiden van de database moet met ons allemaal, en de tijd en toegevoegde editor functies steeds beter gaan. We zitten op nieuwe pc; dus oude dingen zijn niet helemaal terug te halen; we hadden er al vrij veel gemaakt. We gaan ook binnenkort op vakantie, daarna kijken we wel weer verder. Het ziet er allemaal goed en veelbelovend uit!
    pi_85127820
    Om aan te geven dat de ontwikkeling niet stil staat, nieuwe features in v2.0.4.4 (onder andere):
    • Uitbreiding profiel opslaan, nu inclusief geavanceerde opties per speler, uiteraard ook importeren
    • Fix voor categorieën die elke keer tijdens import als nieuw werden gezien
    • Mogelijkheid om vanaf ronde 1 ook Erotisch & Kinky te activeren.
    • Exporteren (en importeren) meerdere opdrachten tegelijk
    • Instellen achtergrond speler-paneel
    • Aangepaste melding bij afsluiten SSveS m.b.t. onthouden gespeelde opdrachten tussen spellen (incl. export mogelijkheid). Importeren gespeelde opdrachten is nog een 'to do'

Ook heb ik een (nieuw) begin gemaakt met documentatie voor de editor + een addendum voor de reguliere handleiding.
    pi_85886198
    Zojuist een nieuwe test-versie naar de testers gestuurd.

Mochten de nieuw toegevoegde functionaliteiten OK bevonden worden én er geen rare zaken naar voren komen zal over niet al te lange tijd versie 2.1 het levenslicht zien :)
    pi_86389090
    :) Het ziet er allemaal erg goed uit, wij hebben op wat kleinigheden na (interface dingetjes), geen grote problemen kunnen vinden. De functionaliteit is erg gestegen!

Met het aflopen van de website?
    Komt er een andere gratis site? of een andere manier om het spel aan het publiek makkelijk te distribueren/c.q contact te onderhouden?
      dinsdag 14 september 2010 @ 21:31:25 #202
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_86440223
    quote:
    Op maandag 13 september 2010 17:56 schreef Stelletje20jaar het volgende:
    :) Het ziet er allemaal erg goed uit, wij hebben op wat kleinigheden na (interface dingetjes), geen grote problemen kunnen vinden. De functionaliteit is erg gestegen!

Met het aflopen van de website?
    Komt er een andere gratis site? of een andere manier om het spel aan het publiek makkelijk te distribueren/c.q contact te onderhouden?
    Ik heb bericht van SIDN gekregen dat het domein is overgedragen aan degene die de website van me wou overnemen. Als het goed is heeft diegene ook contact met SSveS_Editor :).

Dus vanaf nu heb ik geen verantwoording meer over het spel of de site, maar natuurlijk ben ik erg blij dat anderen er zo enthousiast mee zijn doorgegaan.
    pi_86772496
    Bedankt voor de info :) : Ja mooi dat je ooit initiatief hebt genomen:) en mooi dat er andere mensen op elkaars werk willen voortbouwen.

De site is nu blanco/eraf ben benieuwt of een andere/of iets voor in de plaats komt. :)
    pi_87125138
    Hallo,
    Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik een nieuwere versie kan downloaden.
    Ik heb het een tijdje gespeeld en was het een beetje uit het ooog verloren maar lees nu dat het super verbeterd is en werkt op windows 7.
    Daarom zou ik graag een nieuwere versie hebben aangezien ik het nu nog moet spelen op een virtuele schijf met xp.
    Alvast bedankt voor de hulp
    pi_87401785
    Ik krijg v2.0 helemaal niet draaiende onder Windows 7. Ik begrijp dat er nog hard gewerkt wordt aan een update die o.a. dit probleem verhelpt (waarvoor hulde!), maar is er in de tussentijd een oplossing?
    pi_87436178
    Ik zit ook te wachten op een versie die werkt onder Windows 7....

Heb al de .Net 2.0 truc uitgehaald maar zonder het gewenste effect (programma's in 32bits laten opstarten ipv 64).. Sterker nog, alles draait nu in 32bits en krijg het niet meer naar 64bits.

De versie 2.1 die native in Windows 7 64bits moet werken is slechts als tijdelijke versie te downloaden geweest. Als je die nu van de site van de ontwikkelaar afhaalt (zie zijn persoonlijke pagina) dan werkt het niet meer omdat deze testversie maar een paar weken geldig is.
    pi_87481827
    Hmm, jammer.

Hoop dat er snel een alternatief komt, want ik wou 'm eigenlijk dit weekend met m'n vriendin spelen. :9

Ik wil me eventueel wel aanmelden als tester (en dan ook oprecht serieus meetesten).
    pi_88092809
    Mooi dat de site is overgenomen! Sindsdien echter ook weer geen updates meer geweest.
    Ook weer eventjes niks meer terug gehoord op mail contact. En dat terwijl er "toen" bijna een nieuwe versie uit zou gaan. Er is inderdaad wel al veel verbeterd/dus zou zeggen dat er wel redelijk snel ontwikkeling in zou moeten kunnen zitten.
      zondag 5 december 2010 @ 19:49:53 #209
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_89560586
    Even een berichtje van de originele maker van het spel :)

Ik werd gemaild door degene die de site heeft overgenomen of ik iets wist of had gehoord van ssves_editor (degene die het ontwikkelen heeft overgenomen). Helaas heb ik ook al maanden niets meer van hem gehoord en reageerd hij blijkbaar niet meer op mailtjes.

In overleg met de sitebeheerder heb ik de laatste testversie met verbeterde editor die op de server stond tot een uitvoerbaar programma gebrouwd en aan hem opgestuurd, maar het is te hopen dat er een nieuwe ontwikkelaar komt of dat ssves_editor terugkeert, anders voorzie ik een stille dood voor 'mijn' spel :{
    pi_89682157
    Alleereerst mijn excuses voor mijn lange afwezigheid :@ .

Ons middelste kind (2) heeft een paar maanden geleden 'besloten' dat tussen 04:00 en 05:00 een mooie tijd is om de dag te beginnen :(. Daarnaast zijn er een paar grote projecten op m'n werk van start gegaan die véél energie kosten. Hierdoor heb ik 's avonds vaak weinig fut om achter de PC te kruipen en te programmeren.

Ik hoop in de kerst-vakantie weer wat ademruimte te krijgen om verder te gaan met de ontwikkeling, en zal vóór die tijd in elk geval aan de testers de laatste build mailen.
    Ook de mails (en PM's zie ik nu) zal ik (alsnog) beantwoorden.

Nogmaals m'n excuses voor de radio-stilte. Het was ff 'pompen of verzuipen' maar het pompen lijkt te werken :P
      woensdag 8 december 2010 @ 19:57:44 #211
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_89690788
    quote:
    11s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef SSveS2_Editor het volgende:
    Alleereerst mijn excuses voor mijn lange afwezigheid :@ .

Ons middelste kind (2) heeft een paar maanden geleden 'besloten' dat tussen 04:00 en 05:00 een mooie tijd is om de dag te beginnen :(. Daarnaast zijn er een paar grote projecten op m'n werk van start gegaan die véél energie kosten. Hierdoor heb ik 's avonds vaak weinig fut om achter de PC te kruipen en te programmeren.

Ik hoop in de kerst-vakantie weer wat ademruimte te krijgen om verder te gaan met de ontwikkeling, en zal vóór die tijd in elk geval aan de testers de laatste build mailen.
    Ook de mails (en PM's zie ik nu) zal ik (alsnog) beantwoorden.

Nogmaals m'n excuses voor de radio-stilte. Het was ff 'pompen of verzuipen' maar het pompen lijkt te werken :P
    Goed dat je terugbent :)

Zou je voor de zekerheid ook de websitebeheerder even op de hoogte willen brengen? Neem aan dat je z'n mailadres nog wel hebt.
    pi_89699963
    Laatste built was op een paar bugs na al best redelijk speelbaar.
    Nieuwere buils zullen dat alleen maar verbeteren!
    Was wel wat stil alleen ja, zo zonder mail/pm berichten; vooral het bewerken (bijwerken) moest nog wat geschaafd worden.
    pi_89700094
    Welk erotisch spel raden jullie mij aan .
    Geen zin om alles door te lezen :@
    Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
    Groetjes, Ezio.
      donderdag 9 december 2010 @ 08:27:59 #214
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_89707958
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
    Welk erotisch spel raden jullie mij aan .
    Geen zin om alles door te lezen :@
    Aangezien dit topic alleen over spannend spel voor een stel gaat (SSveS) kan je deze vraag ws. beter in een ander topic stellen zoals: Erotische spellen (bord, kaart, etc.)
    pi_97507483
    Hoi allemaal,

Ik moet me verontschuldigen dat ik niet eerder op deze forums heb gereageerd.
    Ben / was geen Fok gebruiker.
    Maar ik heb de site van SSveS nu in beheer en er komt een nieuwe versie aan!
    Versie 3.0 is klaar om getest te worden, en we zoeken Betatesters!
    Geef je dus op als je zin hebt om te testen!
    Kijk voor updates op de site: spannendspel.nl
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')