quote:
handleiding schrijven voor je de beta releasedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik heb nu 400 opdrachten nagelopen, en ik vind het wel even welletjes geweest.
Ik ga eerst nog even op vakantie, maar over een paar weken schrijf ik een handleiding voor het spel en gooi ik de beta online. Voorzichtige schatting: 1 augustus
Ben jij dan de zelfde als blind? Enig idee hoe ver hij is?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:50 schreef Stelletje20jaar het volgende:
Wij zijn eventjes op vakantie geweest, dus lezen bij deze eventjes alles bij (op site/en forum). Niet zo veel gemist (gelukkig:P). Oké een wat kleinere selectie (opdrachten) voor de béta is ook prima natuurlijk. We hebben wel nog wat leuke opdrachtjes (haha; tijdens vakantie opgedaan. Dus we creëren op die manier wel weer "werk".
PS. In deze topic staat wat nutteloze topics (van 1 zin) misschien kan dat eventjes wat netter gemaakt worden?
Stelletje20 is niet dezelfde user als ik, alleen ze werken erg actief mee aan het spel door het leveren van ca. 500 opdrachten en het uitvoeren van de alpha-test in april.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:25 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Ben jij dan de zelfde als blind? Enig idee hoe ver hij is?
Waarschijnlijk heb je niet gemaild dat je tester wou worden (ik heb je spannendspel.nl accountnaam nodig om je tester te makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Downloaden lukt me niet. Ik was allang geregistreerd op de site, maar als ik op downloaden klik dan kom ik weer op de home-pagina terecht. Zowel met IE als FF
Ik herinner me dat je idd. ook bij de eerste versie er bij was, heb je alsnog tester gemaakt voor versie 2, dus als het goed is moet je nu bij de download kunnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar hij is nu wel in beeld, dat lijkt me dan ook niet de bedoeling
Overigens is mijn spannendspel.nl accountnaam gelijk aan hier en wil ik mezelf alsnog in aanmerking brengen als tester
Alleen al vanwege je hulp bij versie 1 zou ik het al prima vinden als je mee wilt testen. Ik heb alleen net als van iedere tester ook van jou een gebruikersnaam op mijn site nodig. Zou je die willen doormailen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef Pien85 het volgende:
Tis jammer dat ik niet mag testen, had het graag gedaan
Dat vind ik lief van jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:23 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik herinner me dat je idd. ook bij de eerste versie er bij was, heb je alsnog tester gemaakt voor versie 2, dus als het goed is moet je nu bij de download kunnen
[..]
Alleen al vanwege je hulp bij versie 1 zou ik het al prima vinden als je mee wilt testen. Ik heb alleen net als van iedere tester ook van jou een gebruikersnaam op mijn site nodig. Zou je die willen doormailen?
Er zit een readme.txt in het zipje. Als je die leest weet je het volgende:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:24 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb .NET Framework 2.0 en ik krijg je eerste versie van de game niet gestart (al lang eigenlijk maar nog nooit gemeld).
Ik krijg een 'Fatal Execution Engine Error'
SSveS 1 werkt niet met een andere versie dan het .Net Framework 1.1 (.Net 2.0 en hoger is GEEN cumulatieve update van 1.1).quote:SSveS vereist het .NET Framework 1.1.
Wanneer je dit niet geinstalleerd hebt kan je dit downloaden vanaf:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=262D25E3-F589-4842-8157-034D1E7CF3A3
Klopt, dat had ik gelezen, maar ik kan geen lagere versie installeren dan die dat ik nu draai. Ik heb die 2.0 of hoger nodig voor een paar andere progs te draaien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:26 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Er zit een readme.txt in het zipje. Als je die leest weet je het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel op de nieuwe versiequote:SSveS 1 werkt niet met een andere versie dan het .Net Framework 1.1 (.Net 2.0 en hoger is GEEN cumulatieve update van 1.1).
SSveS 2 zal alleen te spelen zijn met het .Net Framework 3.5 ServicePack 1
uiteraardquote:En vergeet niet het zipje uit te pakken naar een map op je hardisk...
Dat is voor het eerst dat ik hoor dat iemand .Net 1.1 niet zou kunnen installeren vanwege .Net 2.0 of hogerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Klopt, dat had ik gelezen, maar ik kan geen lagere versie installeren dan die dat ik nu draai. Ik heb die 2.0 of hoger nodig voor een paar andere progs te draaien.
Dan niet versie 2, maar door iets anders kan ik de versie, van de link in de .txt file, niet installeren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat ik hoor dat iemand .Net 1.1 niet zou kunnen installeren vanwege .Net 2.0 of hoger
Je snapte mijn uitleg hopelijk dat de versienummering "1.1 vs. 2.0" voor .Net nogal misleidend is? Het zijn 2 op zichzelf staande producten die elkaar naar mijn weten nooit bijten. Dus als je .Net 1.1 installeert draaien je 2.0 en hoger applicaties nog gewoon door.
Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten
Het princip achter .net is simpel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dan niet versie 2, maar door iets anders kan ik de versie, van de link in de .txt file, niet installeren.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:25 schreef Stelletje20jaar het volgende:
@Blind_Guardian
Nu de eerste publieke test alweer ongeveer 2 weken uit is.
Hoe is het met de ontwikkeling?
1) Zijn er genoeg mensen met betátesten bezig?
Nee, tot dusver vrijwel nietsquote:2) Komen er voldoende rapporten binnen? (met bugs/suggesties/verbeteringen)
Zodra ik de code wat heb opgefrist (heb FxCop, een codeanalyse progje geinstalleerd om de code te beoordelen op functionaliteit), en de belangrijkste nog ontbrekende features heb toegevoegd. Wat blijkbaar nog niemand is opgevallen is dat het spel naast de genoemde instelling-validatie ook nog een passend "einde" mist: het speler X heeft gewonnen certificaat ontbreekt nogquote:3) Wanneer mogen we een nieuwe versie verwachten?
Zoals ik al zei, functie is gemakkelijk te implemnteren, ik gebruik het in ieder stukje software wat ik maak maar heb nog niets van BG vernomenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:17 schreef Stelletje20jaar het volgende:
En nog twee weken later, had ik hier toch wat meer activiteit verwacht.
Al zie ik wel dat er een melding van speler/tester op de spannendspel.nl website forum geplaatst is.
Zijn er nog meer feedback rapporten doorgekomen? En wat was je mening wat betreft implementatie van een tool, om eenvoudiger resultaten met screenshot terug te kunnen melden vanuit het spel? Vakantieperiode is over, wat dus betekend minder mensen hebben minder tijd, maar er zijn wel weer meer mensen aanwezig (dus als het afgelopen weken niet gebeurd, en de komende gebeurd het serieus testen waarschijnlijk nooit.
Ik had de afgelopen weken helaas dan ook wat anders aan mijn hoofd. Beetje drukte op mijn werk door afwezigheid collega's, gevolgd door een blinde darm die er afgelopen week werd uitgeschroeft (whehehe-moment: Blind_Guardian zonder blinde darmquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:07 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, functie is gemakkelijk te implemnteren, ik gebruik het in ieder stukje software wat ik maak maar heb nog niets van BG vernomen
En heb dan ook nog geen tweede versie van het spel ofzo dusja
Same here. Mijn vriendin is wel in om dit te proberen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef Azraduhl het volgende:
ik volg dit topic al vanaf het ontstaan ervan. ook heb ik deel een gespeeld en er van genoten.
aangezien het beta-testen langzaam gaat wil ik me ook beschikbaar houden voor het testen van de beta indien dit nodig is. Hoe meer testers hoe meer resultaat zullen we maar zeggen.
Mijn reactie wel gehad ???quote:Op maandag 14 september 2009 20:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
Testen verloopt erg matig, tot dusver vrijwel geen reacties gekregen. Hopelijk betekent dat dat versie 2 redelijk goed in elkaar steekt.
Momenteel ben ik nog druk bezig met de code beter leesbaar / bewerkbaar te maken aangezien ik anders steeds meer moeite heb om nieuwe features in te bouwen en bestaande foutjes op te lossen.
Voorlopig ga ik er nog steeds van uit dat ik voor december geen bijzonder nieuws heb, ik hoop begin tot half december versie 2 klaar te hebben (ja, als in "af ")
(Maar schiet me niet lek als dat niet lukt, ik blijk een slecht gevoel voor deadlines te hebben...)
Ik geloof van wel, als jouw mailadres je forumnaam bevatquote:
Wikipedia Commons al geprobeerd? Over te wat "appartere" seksuele handelingen is daat in ieder geval genoeg te vinden, dus voor wat meer casual sex moet daar ook wel wat tussen zitten.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, als jouw mailadres je forumnaam bevat. Waren idd. flink wat tips. Grafische opleuking kan ik helaas nog niet zoveel aan doen aangezien er weinig spannede plaatjes rechtenvrij op internet zwerven en modellen tot dusver ook niet in de rij staan om aan het spel mee te werken
.
Maar goed, er zit dus nog steeds schot in het programmeren, en ik zal binnenkort eens kijken of een 2e ronde testers zin heeft of dat ik eerst een tussenversie uitbreng.
Mochten er ondertussen mensen zijn die veel kijk op zgn. "Unit-testing" hebben dan hou ik me erg aanbevolen want dat zou de kwaliteit van de code, en dus het spel, denk ik wel ten goede komen
Ja mijn gmail adres bevat ook mijn username dus dat moet ik wel geweest zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, als jouw mailadres je forumnaam bevat. Waren idd. flink wat tips. Grafische opleuking kan ik helaas nog niet zoveel aan doen aangezien er weinig spannede plaatjes rechtenvrij op internet zwerven en modellen tot dusver ook niet in de rij staan om aan het spel mee te werken
.
Maar goed, er zit dus nog steeds schot in het programmeren, en ik zal binnenkort eens kijken of een 2e ronde testers zin heeft of dat ik eerst een tussenversie uitbreng.
Mochten er ondertussen mensen zijn die veel kijk op zgn. "Unit-testing" hebben dan hou ik me erg aanbevolen want dat zou de kwaliteit van de code, en dus het spel, denk ik wel ten goede komen
Mijn aanbod staat nog steedsquote:Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
.
Dat maakte ik me al nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben ondertussen nog steeds druk bezig met wijzigingen door te voeren, mocht iemand zich afvragen waarom ik zo weinig en laat reageer.
Ben daarnaast de laatste maanden ook wat weinig op Fok te vinden omdat ik op mijn werk niet (meer) op de site kan en thuis vaak ook nog druk bezig ben (o.a. met huiskoperij en autokoperij).
Eens te meer dus de opmerking: ja ik ben druk bezig, ja ik lees alle PM's, topicreplies, mails enz., maar reageren doe ik voorlopig alleen als er echt iets te melden valt. Graag begrip en geduld dus. Mijn motivatie is er nog steeds, dus wat dat betreft geen zorgen
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 27 september 2009 15:12 schreef Trippii het volgende:
Ik vroeg me alleen af of je toevallig het engelse spel nog op je computer hebt staan. Mijn vriendin kan nog geen Nederlands en het zou leuker zijn als zij het zelf ook kon lezen.
Hardstikke bedankt!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Ik heb het engelstalige spel (InterActions for Partners) waar SSveS 1 op gebaseerd was, als download toegevoegd op mijn site (www.spannendspel.nl)
Neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:05 schreef Trippii het volgende:
[..]
Hardstikke bedankt!
Alleen 1 probleem.. Hij heeft een limiet van 60 interactions aan. Weet jij misschien waar ik een code vandaan kan halen?
Nee, momenteel niet nodig. De belangrijkste manko's zijn wel aangestipt, en verder heb ik zo weinig testresultaten teruggehad van de tig testers dat het hele begrip van een betatest ermee op losse schroeven komt te staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:55 schreef daank het volgende:
IK het op het forum van spannendspel ook al gevraagd, maar zijn er nog testers nodig?
Wij (mijn vrouwtje en ik en eventueel wie er mee doet) willen het namelijk wel testen hoor
Ok , we zijn benieuwd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nee, momenteel niet nodig. De belangrijkste manko's zijn wel aangestipt, en verder heb ik zo weinig testresultaten teruggehad van de tig testers dat het hele begrip van een betatest ermee op losse schroeven komt te staan. (Geen verwijt naar de wel productieve testers trouwens).
De komende paar maanden besteed ik aan het verder opknappen van de code en de openstaande puntjes en ik verwacht in december de nieuwe versie op te leveren.
Wat jij ziet liever mensen neuken dan dat je zelf neukt?quote:Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Koko_Banana het volgende:
Dat spel suckt, koop beter Rapelay voor de PS2. Lekker geilen op de verkrachtingen van Japanse wijven.
Misschien moet je 't spel eerst bekijken voor je commentaar gaat leverenquote:Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Koko_Banana het volgende:
Tuurlijk niet, maar waarom maken jullie dan een seksgame?
De paar opties die nog moesten stonden toch al bij het laatste nieuws?quote:Op maandag 9 november 2009 07:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
Nog geen nieuws, en tot december ws. ook niet te verwachten. Maar misschien wel aardig om te laten weten dat ik nog steeds bezig ben, vergeet het topic nog wel eens door de drukte (ik zit momenteel ook in een verhuizing).
Ik zal eens zien of ik binnenkort een update kan posten over wat er af is en nog af moet.
Waarom zou ik?quote:Op maandag 9 november 2009 15:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moet je 't spel eerst bekijken voor je commentaar gaat leveren
Omdat je blijkbaar het idee hebt dat het een soort van actie-figuurtjes spel isquote:
Omdat je dan weet waar je het over hebt misschien?quote:
Donequote:Op maandag 14 december 2009 23:38 schreef Stelletje20jaar het volgende:
@Blind-Guardian
Wellicht is het handig om deze updates ook eventjes op de website te zetten.
Omdat daar claims staan, dat er daar voor bepaalde datum updates komen.
Klinkt lekker opgewekt zegquote:Op donderdag 24 december 2009 21:58 schreef Stelletje20jaar het volgende:
Oh jammer; dat problemen geeft; het is ook wel iets vrij belangrijks voor de gebruiksvriendelijkheid.
Beetje zoiets als filters in de editor anders heb je niet zo goed overzicht. en in dit geval ben je steeds onnodig stappen aan het zetten. Mooi dat die validatie wel werkt; anders is zo kaal/denken we helemaal niet te release. Sowieso iedereen nog een fijne kerst
Hoeft, niet, maar dank je voor het aanbod. Als ik vanavond (hopelijk) versie 2 uitbreng is het misschien slimmer om op zoek te gaan naar overgebleven taalfouten aangezien ik de afgelopen nacht nog aardig wat heb verbeterd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:34 schreef Pien85 het volgende:
Oh B_G... ik heb laatst even gekeken naar de taal- en spelfouten in de vragen, maar kan het nu niet meer vindenZal ik daar mee verder gaan of vind je het niet nodig?
Maar niet langer!quote:
Ja bij mij doet hij het ook niet op x64quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef WorkForce het volgende:
Kan hem helaas niet spelen. Kan het liggen aan het feit dat ik een 64bit windows 7 versie draai?
dan moet je alle kleren van de ander gekocht hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:18 schreef 12-1985 het volgende:
Bij mij gaat hij niet verder dan de categorie 'spannend', wat ik ook instel... Na 20 ronden komt nog steeds niet de volgende categorie 'erotisch'
Ow maar dat had ik volgens mij wel...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:50 schreef jo-ep het volgende:
[..]
dan moet je alle kleren van de ander gekocht hebben
Heb ik destijds ook over nagedacht. Het meest ideale zou een uploadmogelijkheid zijn waar mensen .db bestanden kunnen neerzetten. Echter is dat natuurlijk onderhevig aan aardig wat veiligheidsrisico's (virussen, gehackte sites, dubbele opdrachten, crashende db's etc).quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef SSveS2_Editor het volgende:
[knip]
Daarnaast zou er een platform "moeten" zijn waar de nieuwe opdrachten uitgewisseld/beschikbaar gemaakt kunnen worden.
Het hoeft ook helemaal niet aan jullie namen gerelateerd te zijn. In de whois van de site staat nu One.com als geregistreerde, met alleen een mailadres van me als direct contactpunt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:08 schreef Stelletje20jaar het volgende:
[...]
Ontwikkeling zonder website? Dat klinkt niet heel handig, op zich zouden we de site wel bij willen houden bij verdere ontwikkeling. Loopt per 23 september de site (onderhoud kosten op?) wij hebben het liever niet aan onze namen gerelateerd. Een gratis site domein misschien een optie en deze doorlaten linken? Lijkt me sowieso dat het ergens te downloaden moet blijven?
En die 3 letters maken uit? Geen hond weet waar die voor moeten staan (tenzij ze mail van me hebben gehad natuurlijk)quote:Op zondag 25 juli 2010 06:17 schreef SSveS2_Editor het volgende:
@B_G: er staan wel (als ik 't me goed herinner) initialen van de eigenaar ?
Heb 'm gisteren even snel doorgebladerd. Wat me opviel was dat we vaak 2 keer de zelfde opdracht achter elkaar kregen. Hij eerst, voerde hij goed uit, toen was ik aan de beurt en kreeg precies de zelfde opdracht. Jammer welquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:06 schreef SSveS2_Editor het volgende:
[samenvatting]
Eind vorig jaar is -na een testperiode- v2.0 gereleased, daarin ontbraken nog wat features die wel gewenst waren. B_G had geen tijd meer voor ontwikkeling, waardoor e.e.a. stil gelegen heeft.
[/samenvatting]
Ik heb nu de ontwikkeling overgenomen en heb ondertussen al een aantal van die features toegevoegd, ik wacht echter nog op feedback van testers () voordat ik die versie on-line gooi ...
Naast eerder genoemde features is het nu ook mogelijk om de achtergrond van jouw "speler-paneel"* van een zelf te kiezen afbeelding te voorzien en kan bepaalde Speler informatie opgeslagen (en opnieuw ingelezen) worden
Naast nieuwe features zou het ook erg prettig zijn om het aantal beschikbare opdrachten (flink) uit te breiden, mochten mensen zich daartoe geroepen voelen: graag !
* waar je naam & kleding staan en het kader omheen staat als je aan de beurt bent
Ga ik doen, dankjequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:39 schreef SSveS2_Editor het volgende:
Vreemd dat je dezelfde opdracht 2x achter elkaar krijgt, 1x kan nog toeval zijn, maar meerdere keren niet
Ik heb een nieuwe versie on-line gezet waarin ik de manier waarop de opdrachten willekeurig gekozen worden aangepast heb.
Zou je willen kijken of dit een verbetering met zich meebrengt ?
Ik heb bericht van SIDN gekregen dat het domein is overgedragen aan degene die de website van me wou overnemen. Als het goed is heeft diegene ook contact met SSveS_Editorquote:Op maandag 13 september 2010 17:56 schreef Stelletje20jaar het volgende:Het ziet er allemaal erg goed uit, wij hebben op wat kleinigheden na (interface dingetjes), geen grote problemen kunnen vinden. De functionaliteit is erg gestegen!
Met het aflopen van de website?
Komt er een andere gratis site? of een andere manier om het spel aan het publiek makkelijk te distribueren/c.q contact te onderhouden?
Goed dat je terugbentquote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef SSveS2_Editor het volgende:
Alleereerst mijn excuses voor mijn lange afwezigheid.
Ons middelste kind (2) heeft een paar maanden geleden 'besloten' dat tussen 04:00 en 05:00 een mooie tijd is om de dag te beginnen. Daarnaast zijn er een paar grote projecten op m'n werk van start gegaan die véél energie kosten. Hierdoor heb ik 's avonds vaak weinig fut om achter de PC te kruipen en te programmeren.
Ik hoop in de kerst-vakantie weer wat ademruimte te krijgen om verder te gaan met de ontwikkeling, en zal vóór die tijd in elk geval aan de testers de laatste build mailen.
Ook de mails (en PM's zie ik nu) zal ik (alsnog) beantwoorden.
Nogmaals m'n excuses voor de radio-stilte. Het was ff 'pompen of verzuipen' maar het pompen lijkt te werken
Aangezien dit topic alleen over spannend spel voor een stel gaat (SSveS) kan je deze vraag ws. beter in een ander topic stellen zoals: Erotische spellen (bord, kaart, etc.)quote:Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
Welk erotisch spel raden jullie mij aan .
Geen zin om alles door te lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |