hmm ken ik niet.. zal em ff zoekenquote:
dacht ik eerst ook.. maar stap er open minded in.. vooral bij Ultiem verlangen.. errug leuk! geloof mij maarquote:Op maandag 29 juni 2009 23:53 schreef Mirjam het volgende:
en oh, heb geen ervaringen, lijkt me zo stom, een erotisch bordspel..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef Hilzillah het volgende:
Nog nooit gespeeld..
Maar lijkt me zeer zeker grappig om een keer te spelen!
hmm.. ken ik nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:07 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb ook zon bordspel ergens liggen, maar weet de naam er niet eens meer van (ook nog nooit gespeeld eigenlijk, hahaha)
edit: oja volgens mij heettie Love Game
Ken het van naam, nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:07 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb ook zon bordspel ergens liggen, maar weet de naam er niet eens meer van (ook nog nooit gespeeld eigenlijk, hahaha)
edit: oja volgens mij heettie Love Game
geweldig spel.. serieus waar.. je moet het ook wel beide willen spelen.. dat maakt het leuk.. echt een 100% aanrader!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:56 schreef EdmondDantes het volgende:
Ultiem verlangen lijkt mij op zich wel een leuke. Ben benieuwd naar de ervaringen!
Thnx voor je reactie.. ik kan het niet beter verwoorden.. M'n vriendin en ik hebben vanaf de 2de keer ook de tedere vragen mooi in de doos laten zitten haha..quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:02 schreef Desirade het volgende:
In 1 woord GEWELDIG!!!!!! We hebben het spel nu 2 keer gedaan. Wel een hoop humor...![]()
Het spel bouwt het langzaam op. Eerst tedere opdrachten bv. op een zo sensueel mogelijke manier een drankje uit de hand van je partner drinken. Daarna intieme opdrachten bijv. min. 180 sec (zitten zandlopers bij, keukenwekker werkt beter) bij de partner (man) zijn eikel met korte likjes bewerken, vurige opdrachten bijv. min 180 sec een afgebeeld standje nadoen
![]()
![]()
. Tussendoor heb je ook de vakjes met massages, moeilijke en makkelijke vragen over dingen gerelateerd aan erotiek en sex en de intieme vragen.
Oja, degene die wint mag zijn ultieme wens uitvoeren.![]()
![]()
![]()
n
Wat bestwel lastig is dat je het hele spel niet klaar mag komen. Voor de man lijkt me dat logisch... voor de vrouw![]()
![]()
hebben wij het maar aangepast!
Ik vind het een toppertje van een spel. De tweede keer dat we het speelde hebben we de tedere vragen maar overgeslagen. We hebben het eind niet eens gehaald. Bij standje nadoen hadden we beiden zoiets van : fuck it! we gaan gewoon door!
Dus heren... willen jullie veel gepijpt en afgelikt worden en damelief veel bestasten, bevoelen (zowel van binnen als van buiten) en dames worden absoluut niet in de minderheid gesteld
![]()
het is een geweldig lekker voorspel!!!!! KOPEN!!!!
hahaha.. we horen vast van jequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef Desirade het volgende:
Met de andere spellen heb ik nog geen ervaring. Ik heb wel Toss als volgende in de kast liggen. Maar dat zal de komende dagen er wel niet van komen. Ik heb sinds maandag 2 tepelpiercingen en hij mag daar niet bij in de buurt komen. Tevens is het nog een beetje opletten ermee. Gelukkig verder geen last ermee. Ook hebben we het vrij druk met ons werk. Maar zodra we het uit hebben geprobeerd geef ik zeker een gil.
Misschien geen echt spel, maar ook wel leuk. Een Samsonitekoffertje met cijferslot kopen en daar hele stoute speeltjes in verzamelen.Altijd leuk en altijd handig. (Het cijferslot is handig voor die kleine potjes met veels te grote oren)
Pijpen bij het station...10 minuten lol...het spel kost ongeveer het dubbele...minimaal 2 keer spelen is zeker 2 keer gepijpt worden, minimaal 2 keer uitgebreide massage, minimaal 1 keer afgetrokken worden, gegarandeerd 2 keer heerlijk klaarkomen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:34 schreef Conflict het volgende:
Waarom zijn die dingen zo duur?
Pijpen bij het station kost 25 euro, zo'n spel speel je echt niet vaker dan twee keer.
Twee keer pijpen en een keer afgetrokken, plus twee massagesquote:Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef Desirade het volgende:
[..]
Pijpen bij het station...10 minuten lol...het spel kost ongeveer het dubbele...minimaal 2 keer spelen is zeker 2 keer gepijpt worden, minimaal 2 keer uitgebreide massage, minimaal 1 keer afgetrokken worden, gegarandeerd 2 keer heerlijk klaarkomen.![]()
ik kan slecht rekenen maar ik weet wel zeker dat ik voordeliger uit ben!
Ik ben het wel zeker met Desirade eens.. (gek he.. als topicstarterquote:Op donderdag 3 september 2009 23:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Twee keer pijpen en een keer afgetrokken, plus twee massages![]()
Ik heb haast, moet de trein halen
Nee maar, flauw, lijkt me wel leuk, maar waarom zo duur voor een spel?
Nee klopt, heeft me vorige keer honderden euro's aan cadeaus gekost om het weer goed te maken!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:13 schreef Desirade het volgende:
Ik vindt een pijpbeurt achter het station niet echt een toevoeging voor je relatie...
Inderdaad.. het spel is een toevoeging aan je RELATIE.. niet bepaald aan je one night stand.. magoed.. het zou kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef Desirade het volgende:
Het zou op zich wel kunnen als je naar het spel kijkt hoe de vragen zijn opgebouwd. Het is een opbouwend spel. Je leert elkaar (opnieuw) aftasten en kennen. Maar het is de vraag op je jezelf op die manier open en letterlijk en figuurlijk bloot wilt geven...
Wij liggen wel erg op 1 lijn...quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Inderdaad.. het spel is een toevoeging aan je RELATIE.. niet bepaald aan je one night stand.. magoed.. het zou kunnen
544 dagen niet meer in dat topic gepost. Zie niet in waaromquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:32 schreef Adolecens het volgende:
En hier verder!![]()
[centraal topic] Sexspellen (bord, kaart, etc.)
Liever niet.. sluit die maar.. deze zit tenminste niet onder zo een dikke laag stof..quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:32 schreef Adolecens het volgende:
En hier verder!![]()
[centraal topic] Sexspellen (bord, kaart, etc.)
hmm.. goeie vraag.. het zou opzich met Ultiem Verlangen heel goed kunnen als je de "standjes-opdrachten" (meestal categorie "Vurig") er tussen uit laat.. de tedere en intieme opdrachten hebben geen penetratie maar zijn toch erg opwindend en leukquote:Op maandag 7 september 2009 12:39 schreef marjo70 het volgende:
Zijn er bordspelen waar gemeenschap niet van toepassing is?
Aangezien ik met het 'probleem' vaginisme zit
Hierdoor is seks bij ons een beetje naar de achtergrond verdwenen.
Graag wil ik toch wel weer aan seks met m'n vriend willen doen, alleen geen penetratie.
Welk spel is hiervoor geschikt?
Mag best wel spannend zijn
Moet je zeker doen.. dikke aanrader!quote:Op zondag 27 september 2009 19:36 schreef Snowcold het volgende:
Ik weet zeker dat mijn vorige partner zoiets heel erg leuk had gevonden. Ultiem Verlangen lijkt mij wel wat, ik ga het denk ik aanschaffen als ik weer een langdurige, serieuze relatie heb.
Zou je eens wat over je spellen willen vertellen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:49 schreef karinsoet het volgende:
Ik heb zelf een hele collectie van die spellen! Als de sleur er een beetje in is gekomen, doen deze spellen wonderen!
Leuk om te horen.. ik ben echt benieuwd naar Climaxxx.. misschien toch het aanschaffen waard!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:50 schreef karinsoet het volgende:
[..]
Hi CSI Miami,
- spam -
Ik heb ff geen tijd om mijn hele collectie af te gaan, maar misschine later vandaag nog...
![]()
veel plezier...
Lees het topic eerst eens doorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:04 schreef chansadres het volgende:
tvp. Binnenkort een spelletje kopen. Mijn vrouw is grote fan van bordspellen. Welk bordspel is het beste om vroeg van de avond met een blokje kaas mee te beginnen om laat klaar te zijn met "spannende dingen"?
Dat heb ik gedaan maar er staat niet een antwoord op. Ik wil gewoon niet een doe nu dit. Het moet een beetje opbouwen en een sfeer creëren...quote:
En gespeeld?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:25 schreef chansadres het volgende:
Gisteren Ultiem Verlangen gekocht. Na rondvraag is dat een spel waar je geen spijt van kan hebben. Meteen besteld en vandaag in huis waarschijnlijk.
Dat is een goeie.. voor zover ik heb kunnen vinden niet.. wie weet een gat in de marktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:20 schreef rene29 het volgende:
Zijn die spellen ook te krijgen in t engels?
Aangezien mijn partner geen nederlands kent....
Ik heb hem ook gekocht. Als valentijncadeautje, wel in gekeken en beetje besnuffeld maar hopelijk komt vanvond het echt uit de kast en gaan we hem spelen!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef Perseverancia het volgende:
Ik denk erover om de reisversie van Ultiem Verlangen aan te schaffen.
Weet iemand misschien of dit dezelfde dingen bevat als de normale versie, of dat er minder vragen/opdrachten etc inzitten?
De beschrijving van de normale versie spreekt me namelijk erg aan, maar ik wil het graag mee op vakantie nemen en makkelijk weg kunnen leggen thuis. En dan lijkt zo'n kleintje me wel handiger. En hij is ietsje goedkoper![]()
Maar goed, als er in de reisversie bepaalde attributen zijn weggelaten o.i.d. gaat het natuurlijk over.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Bedankt voor je reactie! Klinkt goed, hoop dus wel dat dezelfde dingen erin zitten. Maar misschien kan ik een keertje bij bv Christine le Duc langs gaan om te vragen of er verschil in zit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:20 schreef loveforever het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekocht. Als valentijncadeautje, wel in gekeken en beetje besnuffeld maar hopelijk komt vanvond het echt uit de kast en gaan we hem spelen!!
Verder is hij best handig mee te nemen, opvouwbaar bord als vorm van een frisbee en zit lekker verpakt in klein doosje
je hebt vragenboekje en twee opdrachten boekjes in die vragenboekjes staan dus de vragen en die gaan vaak van fantaseer je op vakantie meer dan thuis enz.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef Perseverancia het volgende:
Oh dat is fijn dat je dat zegt! Dan weet ik dat het wel degelijk anders is.
Zou je misschien een voorbeeld kunnen noemen van zo'n vakantieopdracht oid?
Dan zal ik dat maar doen, want de normale lijkt me op vakantie ook wel uit te voeren. En dan moet ik maar wat minder kleding inpakkenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef loveforever het volgende:
[..]
je hebt vragenboekje en twee opdrachten boekjes in die vragenboekjes staan dus de vragen en die gaan vaak van fantaseer je op vakantie meer dan thuis enz.
en opdrachten zoals ga naar het strand en uhm jongen moet sleutel verstopelen ergens en als vrouw moet je die dus gaan foulieren.
maar op zich met veel fantasie kun je er wel wat van maken.... maar als ik eerlijk mag zijn had ik liever 15.- meer uit gegeven aan de normale versie!
succes!!
met vrienden kan je ook erotisch getinte spellen spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef Blue_eye1991 het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel leuk om een keer zo´n spel te spelen. Ik zou alleen niet weten met wie..
Ik denk niet dat mijn vrienden daarvoor in zijn. Nee, leg uit?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Lon3 het volgende:
[..]
met vrienden kan je ook erotisch getinte spellen spelen![]()
Nooit spin THE botel gedaan?
Naar mijn mening is dit ook 1 van de meest nuttige topics van het hele forum. Nooit geweten dat zulke spellen bestonden, maar het lijkt mij wel erg leuk:). Ultiem Verlangen staat op mijn verlanglijstquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:24 schreef Perseverancia het volgende:
[..]
Bedankt voor je reacties, ik denk dat dit de meest nuttige zijn die ik ooit heb gekregen op Fok ;p
Op die van mij ook! Als ik binnenkort een beetje geld overhoud dan ga ik 'm halen denk ik. Zou leuk zijn als het spel mee op vakantie kan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:27 schreef Chicka2 het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dit ook 1 van de meest nuttige topics van het hele forum. Nooit geweten dat zulke spellen bestonden, maar het lijkt mij wel erg leuk:). Ultiem Verlangen staat op mijn verlanglijst
Nee die gaan wat verderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Je kan Ultiem verlangen wel spelen.. haal dan alleen de oranje en rode vragen eruit... deze speel je niet zomaar met bevriende stellen als je snapt wat ik bedoel
Ja mooi hequote:Op zondag 13 januari 2013 19:21 schreef Dastan het volgende:
Haha, dat eerste spel. Bucket list-materiaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |