Pijpen bij het station...10 minuten lol...het spel kost ongeveer het dubbele...minimaal 2 keer spelen is zeker 2 keer gepijpt worden, minimaal 2 keer uitgebreide massage, minimaal 1 keer afgetrokken worden, gegarandeerd 2 keer heerlijk klaarkomen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:34 schreef Conflict het volgende:
Waarom zijn die dingen zo duur?
Pijpen bij het station kost 25 euro, zo'n spel speel je echt niet vaker dan twee keer.
Twee keer pijpen en een keer afgetrokken, plus twee massagesquote:Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef Desirade het volgende:
[..]
Pijpen bij het station...10 minuten lol...het spel kost ongeveer het dubbele...minimaal 2 keer spelen is zeker 2 keer gepijpt worden, minimaal 2 keer uitgebreide massage, minimaal 1 keer afgetrokken worden, gegarandeerd 2 keer heerlijk klaarkomen.![]()
ik kan slecht rekenen maar ik weet wel zeker dat ik voordeliger uit ben!
Ik ben het wel zeker met Desirade eens.. (gek he.. als topicstarterquote:Op donderdag 3 september 2009 23:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Twee keer pijpen en een keer afgetrokken, plus twee massages![]()
Ik heb haast, moet de trein halen
Nee maar, flauw, lijkt me wel leuk, maar waarom zo duur voor een spel?
Nee klopt, heeft me vorige keer honderden euro's aan cadeaus gekost om het weer goed te maken!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:13 schreef Desirade het volgende:
Ik vindt een pijpbeurt achter het station niet echt een toevoeging voor je relatie...
Inderdaad.. het spel is een toevoeging aan je RELATIE.. niet bepaald aan je one night stand.. magoed.. het zou kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef Desirade het volgende:
Het zou op zich wel kunnen als je naar het spel kijkt hoe de vragen zijn opgebouwd. Het is een opbouwend spel. Je leert elkaar (opnieuw) aftasten en kennen. Maar het is de vraag op je jezelf op die manier open en letterlijk en figuurlijk bloot wilt geven...
Wij liggen wel erg op 1 lijn...quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Inderdaad.. het spel is een toevoeging aan je RELATIE.. niet bepaald aan je one night stand.. magoed.. het zou kunnen
544 dagen niet meer in dat topic gepost. Zie niet in waaromquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:32 schreef Adolecens het volgende:
En hier verder!![]()
[centraal topic] Sexspellen (bord, kaart, etc.)
Liever niet.. sluit die maar.. deze zit tenminste niet onder zo een dikke laag stof..quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:32 schreef Adolecens het volgende:
En hier verder!![]()
[centraal topic] Sexspellen (bord, kaart, etc.)
hmm.. goeie vraag.. het zou opzich met Ultiem Verlangen heel goed kunnen als je de "standjes-opdrachten" (meestal categorie "Vurig") er tussen uit laat.. de tedere en intieme opdrachten hebben geen penetratie maar zijn toch erg opwindend en leukquote:Op maandag 7 september 2009 12:39 schreef marjo70 het volgende:
Zijn er bordspelen waar gemeenschap niet van toepassing is?
Aangezien ik met het 'probleem' vaginisme zit
Hierdoor is seks bij ons een beetje naar de achtergrond verdwenen.
Graag wil ik toch wel weer aan seks met m'n vriend willen doen, alleen geen penetratie.
Welk spel is hiervoor geschikt?
Mag best wel spannend zijn
Moet je zeker doen.. dikke aanrader!quote:Op zondag 27 september 2009 19:36 schreef Snowcold het volgende:
Ik weet zeker dat mijn vorige partner zoiets heel erg leuk had gevonden. Ultiem Verlangen lijkt mij wel wat, ik ga het denk ik aanschaffen als ik weer een langdurige, serieuze relatie heb.
Zou je eens wat over je spellen willen vertellen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:49 schreef karinsoet het volgende:
Ik heb zelf een hele collectie van die spellen! Als de sleur er een beetje in is gekomen, doen deze spellen wonderen!
Leuk om te horen.. ik ben echt benieuwd naar Climaxxx.. misschien toch het aanschaffen waard!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:50 schreef karinsoet het volgende:
[..]
Hi CSI Miami,
- spam -
Ik heb ff geen tijd om mijn hele collectie af te gaan, maar misschine later vandaag nog...
![]()
veel plezier...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |