Boh gek!quote:
quote:
quote:Klacht: gasten die half tegen je aan gaan rijden in de club door ruimtegebrek
in een gaybar kan het toch ook druk zijnquote:
Ja, maar, de verhouding man vrouw was gewoon 50/50.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in een gaybar kan het toch ook druk zijn
Nee, wij gaan niet naar gaybars. Dat jij graag tegen iemand aan staat te waggelen met je kont zegt niet dat wij dat ook allemaal doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:16 schreef Bowlingbal het volgende:
Oh, ja, iedereen hier gaat naar clubs waar zoveel ruimte is dat mensen elkaar niet per ongeluk aanraken?
dan was het vast een gemixte club, lesbo's en homo'squote:Op zondag 28 juni 2009 15:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, maar, de verhouding man vrouw was gewoon 50/50.
De klacht is juist dat er door ruimtegebrek tegen mij aangewaggeld wordt!quote:Op zondag 28 juni 2009 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, wij gaan niet naar gaybars. Dat jij graag tegen iemand aan staat te waggelen met je kont zegt niet dat wij dat ook allemaal doen.
Je zoekt het zeker graag op, die drukke plekjes met veel kontjes.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De klacht is juist dat er door ruimtegebrek tegen mij aangewaggeld wordt!
Nee, laat maar. De volgende keer ga ik wel gewoon naar de kroeg waar Slayer gedraaid wordt en waar iedereen met lang zwart haar aan de bar hangt. Dan weet ik tenminste zeker dat het niet zo druk is dat er per ongeluk tegen me aan gewaggeld wordt.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zoekt het zeker graag op, die drukke plekjes met veel kontjes.
Als je het lief vraagt wil er vast wel een van de krassers tegen je aan waggelen hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 15:32 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, laat maar. De volgende keer ga ik wel gewoon naar de kroeg waar Slayer gedraaid wordt en waar iedereen met lang zwart haar aan de bar hangt. Dan weet ik tenminste zeker dat het niet zo druk is dat er per ongeluk tegen me aan gewaggeld wordt.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |