even quotenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef Jobba het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven opgelichtIk dacht een PS3 spel voor een mooie prijs te kopen (35 euro wat nog niet eens zo laag is) Ik had dus vol vertrouwen het geld overgemaakt en na meer dan week heb ik nog niks ontvangen. Volgende keer ga ik eerst alles natrekken
![]()
Klacht 1:Opgelicht
Klacht 2:[ afbeelding ]
Hij ziet er zo onbetrouwbaar uit ik had het kunnen weten
Nog een keer.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef Jobba het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven opgelichtIk dacht een PS3 spel voor een mooie prijs te kopen (35 euro wat nog niet eens zo laag is) Ik had dus vol vertrouwen het geld overgemaakt en na meer dan week heb ik nog niks ontvangen. Volgende keer ga ik eerst alles natrekken
![]()
Hij had een adres gegeven maar die had ik toen niet nagetrokken. Je moet mensen gewoon op hun woord kunnen vertrouwen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:18 schreef Smart_ass het volgende:
Eerst geld overmaken en dan wachten tot iets komt. Dan komt het sowieso niet.
Dan heb je bij deze een les geleerdquote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Jobba het volgende:
[..]
Hij had een adres gegeven maar die had ik toen niet nagetrokken. Je moet mensen gewoon op hun woord kunnen vertrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij komt er wel in deze wereldquote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Jobba het volgende:
[..]
Hij had een adres gegeven maar die had ik toen niet nagetrokken. Je moet mensen gewoon op hun woord kunnen vertrouwen.
Ik heb veel zaken online gedaan die gewoon goed gingen. Normaal trek ik alles na maar I left my guard downquote:Op zondag 28 juni 2009 12:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze een les geleerd
Eerder zo'n type die je altijd bij undercover in nederland zietquote:Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef Mriya het volgende:
Die gaat lekker met je zuurverdiende centjes naar de hoeren. Hij lijkt me wel het type " wandelaar"_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik ook van plan te doen maar hij hangt steeds op als ik hem belquote:Op zondag 28 juni 2009 12:26 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Heb je zijn gegevens nu wel of niet? Dan kun je even "vriendelijk" contact opnemen met deze goede man.
Ik trek zijn rekeningnummer na en vergelijk het met de opgegeven woonplaats.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:35 schreef devl1nsect het volgende:
Vraag aan TS:
hoe kun je er dan zeker van zijn dat het geen oplichter is? Wat voor onderzoeken doe je?
Wat eenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef Jobba het volgende:
![]()
Ik zou niet weten hoe je een rekeningnummer kan matchen met woonplaats. Of een telefoonnummer van de verkoper als de deal via mail gaat.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:37 schreef Jobba het volgende:
[..]
Ik trek zijn rekeningnummer na en vergelijk het met de opgegeven woonplaats.
Daarna het opgegeven adres en dan bel ik de mensen van het adres of het wel echt de verkoper is
Als laatst vergelijk ik het Ip-adres met de woonplaats
Knap dat je dat kanquote:Op zondag 28 juni 2009 12:37 schreef Jobba het volgende:
[..]
Als laatst vergelijk ik het Ip-adres met de woonplaats
Bij giro kan het.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je een rekeningnummer kan matchen met woonplaats.
Er is een nummer dat je kan bellen waar je een rekeningnummer in kan toetsen en dan krijg je het nummer van de bank te horen. Dat nummer typ je in google en dan zie je de woonpllaatsquote:Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je een rekeningnummer kan matchen met woonplaats. Of een telefoonnummer van de verkoper als de deal via mail gaat.
IP adres check ken ik wel. Is nooit zeker omdat de straatnaam vaak niet matched en het meestal om oude gegevens gaat.
Ben benieuwd hoe jij het dus doet.
Dit is een hele normale manier van zaken doen via marktplaats, en zeker met zo'n laag bedrag, 9 van de 10 keer gaat het goed. Helaas dat het inderdaad wel eens verkeerd kan aflopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:18 schreef Smart_ass het volgende:
Even quotenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef Jobba het volgende:
![]()
Marktplaats is onderdeel van eBay, maar het beter werkende feedbacksysteem van eBay zal in Nederland niet snel ingevoerd worden omdat mensen dan ineens tegen verplichtingen aanlopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit is een hele normale manier van zaken doen via marktplaats, en zeker met zo'n laag bedrag, 9 van de 10 keer gaat het goed. Helaas dat het inderdaad wel eens verkeerd kan aflopen.
Say what?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:08 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Marktplaats is onderdeep van eBay, maar het feedback-systeem van eBay
Marktplaats is onderdeel van eBay, maar het beter werkende feedbacksysteem van eBay zal in Nederland niet snel ingevoerd worden omdat mensen dan ineens tegen verplichtingen aanlopen.
Voor de mensen die zaak willen blijven volgen: http://www.opgelichtopint(...)BB.pl?num=1246097776quote:Op zondag 28 juni 2009 14:19 schreef Fortitudo het volgende:
mwehhe
geen andere gegevens beschikbaar?
en hoe kom je aan zijn foto?
Ga ernaar toe?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Jobba het volgende:
[..]
Hyves.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:19 schreef Fortitudo het volgende:
mwehhe
geen andere gegevens beschikbaar?
en hoe kom je aan zijn foto?
Ja, Dat weet ik 100% zekerquote:Op zondag 28 juni 2009 14:47 schreef nikky het volgende:
Weet je wel zeker of die persoon op de foto dezelfde is als de persoon die je heeft opgelicht?
Ik bedoel, het zal hem niet zijn.... je plempt hier wel gewoon even zijn foto neer.
Dat betekent dus de link van zijn hyves op FOK! plaatsen en dan gaan we hem met z'n allen spammen!quote:
Staat op privequote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat betekent dus de link van zijn hyves op FOK! plaatsen en dan gaan we hem met z'n allen spammen!
Dat doet het goed in de google-ranking.quote:
Kom je niet dat topic van opgelicht op internet tegen?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:59 schreef Rapaille het volgende:
Wel lullig eigenlijk, als ik zoek op zijn naam kom ik alleen dit topic tegen. Ik denk dus niet dat het een oplichter is, of het moet de eerste keer zijn ofzo
Over het algemeen wel...quote:Op zondag 28 juni 2009 12:18 schreef Smart_ass het volgende:
Die is van gister, en volgens mij ook van jou?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:01 schreef Jobba het volgende:
[..]
Kom je niet dat topic van opgelicht op internet tegen?
![]()
Het gaat trouwens om Roel van Hal
ja volgens mij is die Roel van Hal een aardige oplichter.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:10 schreef Rapaille het volgende:
Overigens denk ik wel dat Roel van Hal een oplichter is.
edit: youtube link verwijderd, volgens mij toch iemand anders.
Ja had ik al eerder in dit topic gezegdquote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef validname het volgende:
toevallig ook een topic geopend op http://www.opgelichtopinternet.nl/ ?
Klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |