even quotenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef Jobba het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven opgelichtIk dacht een PS3 spel voor een mooie prijs te kopen (35 euro wat nog niet eens zo laag is) Ik had dus vol vertrouwen het geld overgemaakt en na meer dan week heb ik nog niks ontvangen. Volgende keer ga ik eerst alles natrekken
![]()
Klacht 1:Opgelicht
Klacht 2:[ afbeelding ]
Hij ziet er zo onbetrouwbaar uit ik had het kunnen weten
Nog een keer.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef Jobba het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven opgelichtIk dacht een PS3 spel voor een mooie prijs te kopen (35 euro wat nog niet eens zo laag is) Ik had dus vol vertrouwen het geld overgemaakt en na meer dan week heb ik nog niks ontvangen. Volgende keer ga ik eerst alles natrekken
![]()
Klacht 1:Opgelicht
Hij had een adres gegeven maar die had ik toen niet nagetrokken. Je moet mensen gewoon op hun woord kunnen vertrouwen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:18 schreef Smart_ass het volgende:
Eerst geld overmaken en dan wachten tot iets komt. Dan komt het sowieso niet.
Dan heb je bij deze een les geleerdquote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Jobba het volgende:
[..]
Hij had een adres gegeven maar die had ik toen niet nagetrokken. Je moet mensen gewoon op hun woord kunnen vertrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij komt er wel in deze wereldquote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Jobba het volgende:
[..]
Hij had een adres gegeven maar die had ik toen niet nagetrokken. Je moet mensen gewoon op hun woord kunnen vertrouwen.
Ik heb veel zaken online gedaan die gewoon goed gingen. Normaal trek ik alles na maar I left my guard downquote:Op zondag 28 juni 2009 12:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze een les geleerd
Eerder zo'n type die je altijd bij undercover in nederland zietquote:Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef Mriya het volgende:
Die gaat lekker met je zuurverdiende centjes naar de hoeren. Hij lijkt me wel het type " wandelaar"_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik ook van plan te doen maar hij hangt steeds op als ik hem belquote:Op zondag 28 juni 2009 12:26 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Heb je zijn gegevens nu wel of niet? Dan kun je even "vriendelijk" contact opnemen met deze goede man.
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef Jobba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |