Absoluut niet. Die mensen zijn heel wat erger gewendquote:Op zondag 28 juni 2009 12:39 schreef diabolo007 het volgende:
Naja, ik zal vast niet de eerste zijn,, :$
Ja, als je een harde krijgt terwijl die huisarts je aan het onderzoeken is toch wel enigzins genantquote:Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef diabolo007 het volgende:
Jaa das waar,
en toch vind ik het moeilijk,,,
Ja, ik denk dat je een crème in pil-vorm krijgt...quote:Op zondag 28 juni 2009 12:52 schreef diabolo007 het volgende:
maar wat voor soort crème krijg ik dan?
ik bedoel een pil? antibiotica of gewoon iets wat ik erop moet smere?
Nee. Dat is gewoon onzin.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:33 schreef diabolo007 het volgende:
[..]
Uier zalf heb ik thuis ook?
werkt dat
Ja, smeer het er maar op.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:33 schreef diabolo007 het volgende:
[..]
Uier zalf heb ik thuis ook?
werkt dat
Hoezo? Uierzalf heeft een verzorgende, verzachtende en ontsmettende werking.quote:
somigen mensen niet somigen wel(ik in dit geval)quote:Op zondag 28 juni 2009 15:12 schreef LoggedIn het volgende:
waarom zou je je boomstam niet met zeep moeten wassen? Ik vind dat wel fijner dan met alleen water hoor, en nog nooit wat mee gehad
Zeep is niet PH neutraal.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:12 schreef LoggedIn het volgende:
waarom zou je je boomstam niet met zeep moeten wassen? Ik vind dat wel fijner dan met alleen water hoor, en nog nooit wat mee gehad
Van een huisartsenbezoek krijgt je moeder geen rekening. Huisartsbezoeken vallen onder de basisverzekering, maar buiten het verplicht eigen riscio, daar zie je dus niets van terug.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:54 schreef diabolo007 het volgende:
Seks valt af,,:P
verder het wassen met zeep dat doe ik ook niet meer(eerst wel todat ik op het internet ging kijken)
slecht weerstand weet ik niet.
maarja kijken wat de dokter zegt, eerst nog ff aan me ma vertellen(eerst ff bedenken hoe(zonder me te schamen))
En je hebt nog niet eens geneuktquote:
nee hoor, ik vertel het gewoon:)quote:Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Van een huisartsenbezoek krijgt je moeder geen rekening. Huisartsbezoeken vallen onder de basisverzekering, maar buiten het verplicht eigen riscio, daar zie je dus niets van terug.
Als je een zalfje voor je schimmelpik moet ophalen bij de apotheek is het een ander verhaalDan moet je even vragen of je de rekening zelf mag betalen van je zakgeld.
want alle homo's zijn maagd?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, je hebt nog nooit seks gehad, dus wie weet val je wel gewoon op mannen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |