Weet je, ik schrik soms al als mn lief dat soort games zit te spelen en ik kijk toevallig precies op een verkeerd moment richting zijn beeldschermquote:Op zondag 28 juni 2009 00:12 schreef k_i_m het volgende:
Oh Huup, dan is Resident Evil wel een leuk spel voor je.
quote:
Kookwelquote:Op zondag 28 juni 2009 00:28 schreef huuphuup het volgende:
ja wel leuke muziek in die film ja![]()
Bob Marley, ik hou dr wel van
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:38 schreef k_i_m het volgende:
Als er iets is waar ik toch wel de harige pleuritis van krijg, dan is het wel reggae muziek [ afbeelding ]
Klopt, het kwam met bakken naar beneden! Er is 28 liter per m2 gevallen zagen we naderhand op internetquote:Op zondag 28 juni 2009 09:57 schreef Stout het volgende:
Jullie hebben volgens de buienradar echt noodweer gehad, op het vorige bankje heb ik het nog aangestipt. en nu lijkt het dus droog overal in NL
Hier is de lucht weer zwaar van vocht...elke stap die je zet is zweet (zelfs mijn altijd actieve buurman zit (ja ZIT) op een stoel te puffen !
wow...das wel heul veul wotter...quote:Op zondag 28 juni 2009 10:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, het kwam met bakken naar beneden! Er is 28 liter per m2 gevallen zagen we naderhand op internet
ohh ik heb hier spongbob, patrick, juffrouw Puf en meneer krabs... ook legoquote:Op zondag 28 juni 2009 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoor allemaal verschillende stemmetjes uit de keuken komen. En af en toe een kanon dat afgaat. Christan zit met zijn piratenlego te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Niet als je van de wind af gaat staan en op zo'n 50 mter afstand, de rook waaide heel mooi van ons af. Je rook zelfs niets. .. moet zeggen dat sinds de zon hier schijnt de lucht een stuk beter te hebben is. We hebben ook niet hard gefietst...voor wij er waren was de brandweer (incluis buurman) al zowat klaar met blussen.... en t was wel 400 meter fietsen of zoquote:Op zondag 28 juni 2009 15:43 schreef moussy het volgende:
Ik ga van de week van die containerstickers bij de action halen en op mn auto plaken, mooi is ie toch niet meer![]()
Kon dat wel stout, zo'n last van het weer en astma en dan bij brand gaan kijken?! Lijkt me dat je dan helemaal rechtop kapot gaat.
ik heb geen seconde spijt van de airco... hij was wel 500 euro maar is elke euro meer dan waard.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:42 schreef Stout het volgende:
oohhh Vicky !! Wil ik ook !!!
Huup dankje ! jij ook sterkte !
hebben 'm 3 jaar geleden van ons vakantiegeld gekocht.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
Ik zou ook wel een airco willenhaha maar er zijn wel andere dingen die ik eerder zou kopen van 500 euro denk ik iets met een vaatwasser en een wasdroger enzo
Er wordt voor a.s. vrijdag al 32 graden voorspeldomg
![]()
gelukkig mag k bij Innepin op haar zwemfeestje komen
Duidelijk een konijnquote:Op zondag 28 juni 2009 18:50 schreef Stout het volgende:
ik vraag me af of ik nu een kind of konijn op deze aarbol heb gezet...
[ afbeelding ]
Hij eet in zijn eentje gewoon een halve krop ijsberg sla op..... Maar hij is wel een lief konijntje dat van knuffelen houdt (en nu aan het afdrogen is)quote:Op zondag 28 juni 2009 19:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Duidelijk een konijnWel een lief konijn
Ja, fijn, wij hebben dus donderdag en vrijdag teamleidersdagen. Ben ik blij dat ik alleen in de organisatie zit en zelf niet hoef mee te doen (er is een nogal actief programma 's middags - gelukkig deels wel op en aan het water). Ik hoef alleen maar te fotograferen
Staat ie op jou naam ??? Dan is het jou blikkie !!!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
KLeurdoosIk werd al beroerd van het lezen
Hmmm, huup, ik denk dat TARA niet blij wordt als ik het koekblikkie hysterisch wil hippen.....
En ik mag het van hem ook geen blikkie noemen omdat het een heuse auto isEn ik mag al helemáál niet zeggen dat het mijn blikkie is
Ja ! Heb nu 4x een extra dosis verneveling gehad en nu heb ik eindelijk meer luchtquote:Op zondag 28 juni 2009 19:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou persoonlijk, stout? Knap je al iets op?
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
KLeurdoosIk werd al beroerd van het lezen
Hmmm, huup, ik denk dat TARA niet blij wordt als ik het koekblikkie hysterisch wil hippen.....
En ik mag het van hem ook geen blikkie noemen omdat het een heuse auto isEn ik mag al helemáál niet zeggen dat het mijn blikkie is
Heb je de kom al schoongemaakt nadat die andere erin dood was gegaan?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:20 schreef Kleurdoos het volgende:
vis numer 2 hapt nu ook als een malloot naar lucht
hmmzz
niet mijn Dieuwertje
Ik paint niet overtuigend genoeg denk ikquote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
oeh ik pleit voor een toffe Freecell paintjob op jouw blikkie![]()
gekookte visquote:Op zondag 28 juni 2009 19:20 schreef Kleurdoos het volgende:
hmmzz
niet mijn Dieuwertje
even better!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik paint niet overtuigend genoeg denk ik
Blommekes kan ik wel
oooooooh! dan is het zeker JOUW auto!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
TARA heeft geen rijbewijs
MIJN blikkie, hoezee
(ik kan er alleen écht nog niet in rijdenzo moeilijk en anders
)
Heb je de kom verschoont nadat de andere het loodje heeft gelegd ?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:20 schreef Kleurdoos het volgende:
hmmzz
niet mijn Dieuwertje
Toch gewoon doen, hoe eng ook ! Probeer gewoon eerst rustige routes te rijden, van en naar bekende plekken. Je zult zien over een poosje stap je in alsof je nog nooit anders hebt gedaanquote:Op zondag 28 juni 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
TARA heeft geen rijbewijs
MIJN blikkie, hoezee
(ik kan er alleen écht nog niet in rijdenzo moeilijk en anders
)
dat is echt superspul! als je er voor het eerst mee begint, dan 1 keer in de 5 dagen in de nacht opdoen en in de ochtend wegwassen. dan ben je 5 dagen droog onder je oksels. als je het langer gebruikt, gaat het ook langer duren voor je het weer hoeft te gebruiken. vorige zomer hoefde ik maar 1 keer in de 2 wekenquote:Op zondag 28 juni 2009 19:05 schreef huuphuup het volgende:
TF komt vast goed! En anders, ditte, die extra dry dus. Werkt als een trein tegen zweet onder de oksel en op voorhoofd enzo.![]()
Niet permanent gebruiken, maar voor 1 dagje is t echt superspul.
ja fijn spul he?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat is echt superspul! als je er voor het eerst mee begint, dan 1 keer in de 5 dagen in de nacht opdoen en in de ochtend wegwassen. dan ben je 5 dagen droog onder je oksels. als je het langer gebruikt, gaat het ook langer duren voor je het weer hoeft te gebruiken. vorige zomer hoefde ik maar 1 keer in de 2 wekenalleen ik had toen een depper. die werkte als een trein. toen die op was, ging ik over naar een spray, maar die doet het veel minder goed... ik ga dus terug naar de depper... ideaal!
Jupquote:Op zondag 28 juni 2009 20:51 schreef Wampi het volgende:
Odorex op je voorhoofd???![]()
Spannend, bijna trouwen, en dan zulk mooi weer op de planning!
Ik heb niks gedaan vandaagen nu voel ik me echt superlam
oo jammer, guus was pas 's avondsquote:Op zondag 28 juni 2009 20:57 schreef MamsX het volgende:
Guus heb ik niet geziende kleine had het er wel gezien om 19:00 (logisch ook.)
Maar het weer was echt heerlijk, alleen jeetje wat was het druk.
Ik heb er gewoon een mini filter in hangen en geen visjesquote:Op zondag 28 juni 2009 21:14 schreef krijtlijk het volgende:
Kleurdoos, zit er niet teveel water in de kom? voor genoeg zuurstof moet het wateroppervlakte zo groot mogelijk zijn, dus als je zo'n bolle kom hebt moet je die niet tot het randje vullen!
Succes met je visje!
Veel plezier!!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:05 schreef Wampi het volgende:
[..]
oo jammer, guus was pas 's avonds. nou ja, als het verder maar leuk was ook, toch?
ik ga donderdag naar jason mraz en joss stone in het westerpark, en ben ook superblij met de weersvoorspellingen!!
heel fijn op zondagavond nog evenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:27 schreef MamsX het volgende:
Ik geef net X een schone luier, en op het moment dat ik zeg "ooh meis wat doe jij een grote plasjes vandaag".
Plast ze zo van haar afDus ik heb net ook nog de hele commode kunnen boenen.
En kind natuurlijk ook. Ze zei zelf al BAH!!
Waarom?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een mini filter in hangen en geen visjes![]()
drinkbak voor de kattenquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas heeft de goudvissen professioneel vermoord met een croissant
door 4 croissantjes in de bak te gooien vlak voor we weggingen, aan het eind van de dag bleek dat ze dat niet zo leuk vonden.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:55 schreef Wampi het volgende:
[..]hoe, door ze te voeren of door ze er tussen te stoppen?
Ah, het was niet het kamermeisje met de kandelaar in de biljartkamer, maar Cas met een croissant in de vissenkom.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:52 schreef moussy het volgende:
[..]
drinkbak voor de katten![]()
Zitten gerust wel slakjes inCas heeft de goudvissen professioneel vermoord met een croissant
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ah, het was niet het kamermeisje met de kandelaar in de biljartkamer, maar Cas met een croissant in de vissenkom.sorry, flauw
Jeetjequote:Op zondag 28 juni 2009 21:57 schreef moussy het volgende:
[..]
door 4 croissantjes in de bak te gooien vlak voor we weggingen, aan het eind van de dag bleek dat ze dat niet zo leuk vonden.
Sorry...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:44 schreef MamsX het volgende:
En bedankt nu heb ik mijn bonbon weer uitgespuugd!
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:49 schreef moussy het volgende:
Cas is gister met zo'n 17 euro voor het er uit halen van een tandje thuis gekomeniig iemand heeft het leuk gehad
Je weet het he? 2 vingers in zijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat een lul zeg, ik had hem een goeie kopperd gegeven, dat zijn geen grapjes
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Met 5 seconden pepijnquote:Op maandag 29 juni 2009 00:00 schreef Chell het volgende:
Parkpop was echt![]()
Wat een weertje! En BorisEd Kowalczyk
En een feestje met Guus aan het einde
![]()
En nu aan het nagenieten op Nederland 3, want daar is het al op tv
soort van pliesie maar dan een stapje verder.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:55 schreef Belana het volgende:
ehm moussy...wat voor soort "vrienden" hebben jullie
Neuh dat had je niet gezegd, je hebt wel 3 keer gezegd "tot morgen"quote:Op maandag 29 juni 2009 08:52 schreef Belana het volgende:
dus lois, vandaar dat ik er niet benik had het niet gezegd geloof ik?
ik ben het licht van de wereldquote:Op maandag 29 juni 2009 08:59 schreef Lois het volgende:
[..]
Neuh dat had je niet gezegd, je hebt wel 3 keer gezegd "tot morgen"![]()
Hey, sinds wanneer is die titel verplaatst?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, sinds wanneer is die titel verplaatst?
Mist? Welnee, het is hetzelfde zonnige stralende, pufferige weer als de afgelopen dagen. Noodweer hebben we hier trouwens ook nog niet gehad.
r u teh mummy? Of wil je tips over luiers?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:03 schreef aeque het volgende:
Feli alvast and have fun!
Wie kan mij even ondersteunen in een ingewikkelde situatie...?
Liever niet, je weet maar nooit wie er mee leest...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:21 schreef Wampi het volgende:
jaa pfffff aeque, doe es niet ons nieuwsgierig maken en dan niks zeggen! hopla, voor de dag ermee!
Dus...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beentjes bij elkaar houden dan maar Rocka
Sorry
Nah t lukt al aardig, mocht het toch nog nodig zijn weet ik het wel te vinden.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee aeque heb je nog advies nodig? Mijn pm boxje is open hoor.
Heuj, herkenbaarquote:Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef moussy het volgende:
ik ben ook van de weggooi, alleenis opper hamster der hamsters.
Van harte met jullie ondertrouw !quote:Op maandag 29 juni 2009 11:49 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook een pm!
Ingrid, misschien met chloor.8 september is de grote dag (om 9.00 uur)
u neemt de woorden uit mijn mond ! En anders met Dasty van de wibra, werkt ook prima tegen vlekken in kledingquote:Op maandag 29 juni 2009 11:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou trouwens proberen met soda, ingrid. Dat ontvet lekker
daarom had ik het in de eerste plaats, daarna ben ik het maar blijven gebruiken...quote:Op zondag 28 juni 2009 20:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja fijn spul he?
ik gebruikte het zelf echt maar heel af en toe, enkel als we uitgingen en ik iets aanwilde waarbij je heel snel van die zweetplekken zou zienMaar voor een bruiloft ofzo zou ik het ook gewoon gebruiken hoor
lekker zweetvrij in je mooie jurk
Tandartsen zijn gewoon ook altijd engquote:Op maandag 29 juni 2009 12:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo... Weer terug!
Volgend jaar nieuwe vullingen
B mag over 3 maand weer komen wennen. Hij was niet stoer
jawel hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 13:03 schreef aeque het volgende:
Is er in Ouders geen topic over speelgoed?
is het een opstandige puberale ongecastreerde kater? ms castreren?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:05 schreef innepin het volgende:
Ohh wat ben ik blij dat ik het plastic om m'n splinternieuwe maxi cosi had laten zitten zeg. Mo de opstandige puberale kater besloot dat het wel interessant was om er tegenaan te sproeienArgh.
doet ie sinds een paar dagen ineensEn waarom?!
![]()
is het nieuwe katje er al?Zo ja, daarom waarschijnlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:05 schreef innepin het volgende:
Ohh wat ben ik blij dat ik het plastic om m'n splinternieuwe maxi cosi had laten zitten zeg. Mo de opstandige puberale kater besloot dat het wel interessant was om er tegenaan te sproeienArgh.
doet ie sinds een paar dagen ineensEn waarom?!
![]()
Kan helpen, maar hoeft ook niet. Het zijn kinderen he...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, ik heb nu een spiegeltje meegekregen zodat ik met em tandrtsje kan spelen
Wat ging er mis? Gillen, brullen?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, ik heb nu een spiegeltje meegekregen zodat ik met em tandrtsje kan spelen
Hij begon al te huilen toen ik als eerste plaats nam op de stoel: 'Wat doet die nou, mama?'quote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef Belana het volgende:
tis trouwens wel sneu dat ie zo'n angst heeft rocka, vreemd toch zoals sommigen dat hebben
ach gossie, arm kind. ik weet niet of ik het nu al zo zou opdringen dan allemaal hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hij begon al te huilen toen ik als eerste plaats nam op de stoel: 'Wat doet die nou, mama?'
Dat is ookw el erg sneuquote:Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hij begon al te huilen toen ik als eerste plaats nam op de stoel: 'Wat doet die nou, mama?'
Neuh we hebben gisteren 6 5 fietsen verhuisd, oude kapotte van mij, oude werkende van Mike, fiets van Emma en driewieler van Emma voor Ruben.quote:
als ze alleen kijken dan hoeft een mondkapje toch niet ? Het is het proberen waard !quote:Op maandag 29 juni 2009 14:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah, ET dat kan ik de volgende keer wel es vragen! Alhoewel, beter dat ie zijn mondkapje af doet. Hij draagt meestal gewoon witte poloshirts volgens mij.
Freecell, da's al echt een heel verpeuterd kind zo!
B. ligt te slapen op zijn kamer. Deken moest over. Het is er 30 graden...
Deken trapt ie wel af maar dan nogHij slaapt er gewoon door gelukkig
Dus omdat hij niet bang was mag ik dat hier niet zeggen. Wat heeft dat er nou in vredesnaam mee te maken dat ie "geweldig en slim en in alles voor voor zijn leeftijd " isquote:Op maandag 29 juni 2009 14:09 schreef _evenstar_ het volgende:
en Menicole, sorry komt er vast rotter uit dan het bedoeld is, maar ik vind het een beetje een flauwe post. ja Mikael is geweldig en slim en in alles voor voor zijn leeftijd dat weten we wel, maar kan je niet gewoon wat advies geven ipv voor de zoveelste keer over iemand heen walsen met zoiets.
Nope, die is er nog niet. Dan had ik het ook nog wel begrepenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:19 schreef moussy het volgende:
Toch vind ik B. stoer
[..]
is het nieuwe katje er al?Zo ja, daarom waarschijnlijk.
Is het weer op jullie humeur geslagen oid?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:38 schreef innepin het volgende:
[..]
Nope, die is er nog niet. Dan had ik het ook nog wel begrepen
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Is het weer op jullie humeur geslagen oid?
dan open je toch een topic in F&F of ga je naar de DA, sorry hoor voor het meedenken, wist niet dat tenen groeien door warm weer.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:38 schreef innepin het volgende:
[..]
Nope, die is er nog niet. Dan had ik het ook nog wel begrepen
Ja! Gebruiken hem als standaard theedoos, gemiddeld dus 2x per dag, er spelen kinderen mee en eht zit er nog net zo op als ik hem kreegquote:Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
ik snap nie
hey, hoe is het eigenlijk met die theedoos. Blijven die letters een beetje mooi?
*moet nog cadeautje verzinnen voor iemand anders*
Goede zaakquote:Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef RockabeIIa het volgende:
oh.. ik heb nergens last van
Mijn peuter is ontwaakt. toedeloes!
Ik heb nergens last van hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef freecell het volgende:
[..]
En het humeur ging over wat mopperige reacties achter elkaar, eerst over mikael en daarna over een kat.
Miaaauuwwwwquote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef aeque het volgende:
* aeque Gaat stilletjes weer zitten
Ik wordt bang van jullie dames! Hou even rekening met de mannen hier ja!
Ja vind ik ook... Ben dan wel geen man, maar ook geen hormonaal verstoorde mama.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef aeque het volgende:
Scheeld dat ik weet wie er op mij reageert. Kan van de een meer hebben dan van de ander. Normaal gesproken danquote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef aeque het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |