Weet je, ik schrik soms al als mn lief dat soort games zit te spelen en ik kijk toevallig precies op een verkeerd moment richting zijn beeldschermquote:Op zondag 28 juni 2009 00:12 schreef k_i_m het volgende:
Oh Huup, dan is Resident Evil wel een leuk spel voor je.
quote:
Kookwelquote:Op zondag 28 juni 2009 00:28 schreef huuphuup het volgende:
ja wel leuke muziek in die film ja![]()
Bob Marley, ik hou dr wel van
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:38 schreef k_i_m het volgende:
Als er iets is waar ik toch wel de harige pleuritis van krijg, dan is het wel reggae muziek [ afbeelding ]
Klopt, het kwam met bakken naar beneden! Er is 28 liter per m2 gevallen zagen we naderhand op internetquote:Op zondag 28 juni 2009 09:57 schreef Stout het volgende:
Jullie hebben volgens de buienradar echt noodweer gehad, op het vorige bankje heb ik het nog aangestipt. en nu lijkt het dus droog overal in NL
Hier is de lucht weer zwaar van vocht...elke stap die je zet is zweet (zelfs mijn altijd actieve buurman zit (ja ZIT) op een stoel te puffen !
wow...das wel heul veul wotter...quote:Op zondag 28 juni 2009 10:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, het kwam met bakken naar beneden! Er is 28 liter per m2 gevallen zagen we naderhand op internet
ohh ik heb hier spongbob, patrick, juffrouw Puf en meneer krabs... ook legoquote:Op zondag 28 juni 2009 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoor allemaal verschillende stemmetjes uit de keuken komen. En af en toe een kanon dat afgaat. Christan zit met zijn piratenlego te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Niet als je van de wind af gaat staan en op zo'n 50 mter afstand, de rook waaide heel mooi van ons af. Je rook zelfs niets. .. moet zeggen dat sinds de zon hier schijnt de lucht een stuk beter te hebben is. We hebben ook niet hard gefietst...voor wij er waren was de brandweer (incluis buurman) al zowat klaar met blussen.... en t was wel 400 meter fietsen of zoquote:Op zondag 28 juni 2009 15:43 schreef moussy het volgende:
Ik ga van de week van die containerstickers bij de action halen en op mn auto plaken, mooi is ie toch niet meer![]()
Kon dat wel stout, zo'n last van het weer en astma en dan bij brand gaan kijken?! Lijkt me dat je dan helemaal rechtop kapot gaat.
ik heb geen seconde spijt van de airco... hij was wel 500 euro maar is elke euro meer dan waard.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:42 schreef Stout het volgende:
oohhh Vicky !! Wil ik ook !!!
Huup dankje ! jij ook sterkte !
hebben 'm 3 jaar geleden van ons vakantiegeld gekocht.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
Ik zou ook wel een airco willenhaha maar er zijn wel andere dingen die ik eerder zou kopen van 500 euro denk ik iets met een vaatwasser en een wasdroger enzo
Er wordt voor a.s. vrijdag al 32 graden voorspeldomg
![]()
gelukkig mag k bij Innepin op haar zwemfeestje komen
Duidelijk een konijnquote:Op zondag 28 juni 2009 18:50 schreef Stout het volgende:
ik vraag me af of ik nu een kind of konijn op deze aarbol heb gezet...
[ afbeelding ]
Hij eet in zijn eentje gewoon een halve krop ijsberg sla op..... Maar hij is wel een lief konijntje dat van knuffelen houdt (en nu aan het afdrogen is)quote:Op zondag 28 juni 2009 19:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Duidelijk een konijnWel een lief konijn
Ja, fijn, wij hebben dus donderdag en vrijdag teamleidersdagen. Ben ik blij dat ik alleen in de organisatie zit en zelf niet hoef mee te doen (er is een nogal actief programma 's middags - gelukkig deels wel op en aan het water). Ik hoef alleen maar te fotograferen
Staat ie op jou naam ??? Dan is het jou blikkie !!!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
KLeurdoosIk werd al beroerd van het lezen
Hmmm, huup, ik denk dat TARA niet blij wordt als ik het koekblikkie hysterisch wil hippen.....
En ik mag het van hem ook geen blikkie noemen omdat het een heuse auto isEn ik mag al helemáál niet zeggen dat het mijn blikkie is
Ja ! Heb nu 4x een extra dosis verneveling gehad en nu heb ik eindelijk meer luchtquote:Op zondag 28 juni 2009 19:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou persoonlijk, stout? Knap je al iets op?
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
KLeurdoosIk werd al beroerd van het lezen
Hmmm, huup, ik denk dat TARA niet blij wordt als ik het koekblikkie hysterisch wil hippen.....
En ik mag het van hem ook geen blikkie noemen omdat het een heuse auto isEn ik mag al helemáál niet zeggen dat het mijn blikkie is
Heb je de kom al schoongemaakt nadat die andere erin dood was gegaan?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:20 schreef Kleurdoos het volgende:
vis numer 2 hapt nu ook als een malloot naar lucht
hmmzz
niet mijn Dieuwertje
Ik paint niet overtuigend genoeg denk ikquote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
oeh ik pleit voor een toffe Freecell paintjob op jouw blikkie![]()
gekookte visquote:Op zondag 28 juni 2009 19:20 schreef Kleurdoos het volgende:
vis numer 2 hapt nu ook als een malloot naar lucht
hmmzz
niet mijn Dieuwertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |