quote:Zondag parkpop.
we meeten om 12 uur op station den haag centraal onder het vertrektijdenbord in de hal. Wie daar niet kan/wil meeten is er een herkansing om 2 uur bij het meetingpoint op het parkpopterrein dichtbij de parkpop markt (tussen markt en juplier stage; let op: er zijn 2 meetingpoints, dus ga niet bij de verkeerde staan!).
Als je op een andere tijd wilt afspreken PM dan even naar .... Murmeli of HeatWave dan kan je dat even onderling afspreken, of zorg zelf even dat je een telefoonnummer hebt van mensen die gaan en spreek daarmee af.
Wie er volgens mij komen:
bels
heatwave
murmeli
cuegirllie
snuit
kingmob
kluts
ripley
Hihi ik lurk en als ik de sluitpost kan pakken dan doe ik het, gewoon omdat het kan en omdat ik aandacht zoek voor mijn stiekem onzekere kant.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had ik wellicht wel nodig gehad als ik was gegaan.![]()
[..]
En afgelopen jaar?
In dat gevalquote:Op zondag 28 juni 2009 00:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hihi ik lurk en als ik de sluitpost kan pakken dan doe ik het, gewoon omdat het kan en omdat ik aandacht zoek voor mijn stiekem onzekere kant.
Jij bent blauw, jij kan altijd een sluitpost pakken ook al zit 'ie dicht.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hihi ik lurk en als ik de sluitpost kan pakken dan doe ik het, gewoon omdat het kan en omdat ik aandacht zoek voor mijn stiekem onzekere kant.
Ach, het valt best te overleven. Gewoon even tandjes op elkaar. Toen je jonger was kon je het waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat nog wel anders was ik allang gek geworden
slaap lekkerquote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef Bob-B het volgende:
Naja ik moet morgen (te) vroeg op, dus ik trek me meteen weer terug, slaap lekker allemaal en kusje voor Rachel en Anouk![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ach, het valt best te overleven. Gewoon even tandjes op elkaar. Toen je jonger was kon je het waarschijnlijk ook.
Tering, jij was er ook vroeg bij.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
das waar de eerste 14jaar van me leven heb ik het niet gemist
Zat wel een pauzen tussen de eerste en de tweede toen ik echt wist wat ik deedquote:
Dan nog steeds vroeg als je het mij vraagt. Maar kan ook aan mijn ouderwetse opvattingen liggen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zat wel een pauzen tussen de eerste en de tweede toen ik echt wist wat ik deed*bijna 2jaar
Da´s inderdaad een vroegertje.quote:
Hier nog geen druppel gevallen (Ondiep), en in de stad een half uur geleden ook nog niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Da´s inderdaad een vroegertje.
En ik hoop dat mn appartement niet blank staat, lees net over de hoosbuien in Utrecht
Was alweer om een uurtje of half zeven geloof ik. Maar ik was niet thuis.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hier nog geen druppel gevallen (Ondiep), en in de stad een half uur geleden ook nog niet.
Welkom.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:27 schreef machinefuckinghead het volgende:
whehe.
# Hoe oud ben je? 22
# Sekse? *checkt* mannelijk
# Woonplaats/ regio? rotterdam/utrecht
# Interesses? muziek, tech, living, books, fotografie
# Seksuele voorkeur? vrouw
# Lengte en postuur? uh 1.85, zeer atletisch.
# Hoe lang single? 3 maanden
@ Ludootje; regio rotterdam is nog steeds droog? wel beetje mistig nu!
Welkom. Ik ben bang dat de vrouwen vandaag even afwezig zijn voor een grondige screening.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:27 schreef machinefuckinghead het volgende:
whehe.
# Hoe oud ben je? 22
Welkomquote:Op zondag 28 juni 2009 00:27 schreef machinefuckinghead het volgende:
whehe.
# Hoe oud ben je? 22
Ik ken wel meer mensen die er zo vroeg bij waren.quote:
Hey, welkom!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:27 schreef machinefuckinghead het volgende:
whehe.
# Hoe oud ben je? 22
Dacht dat het wel mee viel van de berichten die we uit Maarssen ontvangenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Da´s inderdaad een vroegertje.
En ik hoop dat mn appartement niet blank staat, lees net over de hoosbuien in Utrecht
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:27 schreef machinefuckinghead het volgende:
whehe.
# Hoe oud ben je? 22
Als ik later kinderen (dochter) krijg, toch echt wel pas van zestien, minimaal. En onder zwaar protest.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen die er zo vroeg bij waren.
Seksuele voorkeur: vrouwquote:Op zondag 28 juni 2009 00:27 schreef machinefuckinghead het volgende:
whehe.
# Hoe oud ben je? 22
3 ,woorden kruis heid gordelquote:Op zondag 28 juni 2009 00:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als ik later kinderen (dochter) krijg, toch echt wel pas van zestien, minimaal. En onder zwaar protest.
Ah nee, jij wordt toch niet zo'n vader tegen wie moeder en dochter de vriend moeten beschermen?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als ik later kinderen (dochter) krijg, toch echt wel pas van zestien, minimaal. En onder zwaar protest.
quote:
Of met een ketting vastleggen tot haar 18e of zo.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
3 ,woorden kruis heid gordel
Dat valt ook wel mee. Maar laat me er niet achter komen dat mijn dochter iets doet voor ze zestien is.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah nee, jij wordt toch niet zo'n vader tegen wie moeder en dochter de vriend moeten beschermen?
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:36 schreef Ludootje het volgende:
Uit solidariteit met het grote PANN feest in Utrecht maar even Belinda Calisle opgezet.
Had je haar maar beter op moeten voeden.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Maar laat me er niet achter komen dat mijn dochter iets doet voor ze zestien is.
Nee, wat moet ik met al die jonge mennekes! Een groen blaadje voor deze oude bok, dat zoek ik!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Opa!Weer niet genoeg jong vlees voor U?
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
3 ,woorden kruis heid gordel
+1 voor superplaat.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nou voor de mensen waar het nog aan de gang is
Mijn dochter gaat een keurig meisje worden!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Had je haar maar beter op moeten voeden.
Oh, laatst nog een trailer van gezien. Laat even weten of het iets is.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:37 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
![]()
heb ik verkeerd geantwoord?![]()
@ all; thanks!
Ik ga nu even Knowing kijken.
http://www.imdb.com/title/tt0448011/
Eerste wat?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Op zich een leuke stelling: hoe oud was je ene waar (is ook wel leuk)*de eerste keer
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je random komma en spellingsgenerator staat weer aan
Kutfilm heb ik uit bettrouwbare bronquote:Op zondag 28 juni 2009 00:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, laatst nog een trailer van gezien. Laat even weten of het iets is.
Waren het niet altijd de keurige meisjes die het geilst in bed zijn?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat een keurig meisje worden!
Normaal is het ok, maar deze was echt iets te erg. het is sowieso kuisheidsgordelquote:Op zondag 28 juni 2009 00:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dacht dat ik even er van af was (zonder rip)
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waren het niet altijd de keurige meisjes die het geilst in bed zijn?
Ik wil dat helemaal niet weten!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* machinefuckinghead hoort vreemde geluiden achter zich en durft niet om te kijken...quote:Op zondag 28 juni 2009 00:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
ha ha laat ik dan maar het voor de hand liggende zegen jij was zeker heel braafquote:Op zondag 28 juni 2009 00:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een engeltje.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha laat ik dan maar het voor de hand liggende zegen jij wasbent zeker heel braaf
Zolang ze maar niet braaf in bed zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 00:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha laat ik dan maar het voor de hand liggende zegen jij was zeker heel braaf
Is 'ie zo eng?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:43 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
* machinefuckinghead hoort vreemde geluiden achter zich en durft niet om te kijken...
quote:
Ik zeg nog even niks.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is 'ie zo eng?
Gister trouwens Transformers 2 gezien. Best aardig, mooie specials en veel actie. Maar wel een half uur te lang en iets teveel plotgaten.
Wij zijn ook geen SC, meer een FC.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:46 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Ik zeg nog even niks.
Staat in de OP trouwens dat dit geen SC is, maar het tempo ligt toch aardig hoog...![]()
ha ha dit is een traag moment jequote:Op zondag 28 juni 2009 00:46 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Ik zeg nog even niks.
Staat in de OP trouwens dat dit geen SC is, maar het tempo ligt toch aardig hoog...![]()
Kalm aan Offre is nog onlinequote:Op zondag 28 juni 2009 00:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zijn er bepaaldelijke wezens van het zgn. zwakkere geslacht bij betrokken?
Goede film ja. Beetje vaak gezien. No need dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen tv voor nodig
Enemy of the state
Zij is zó onschuldig, hier krijgt ze heul niks van mee.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kalm aan Offre is nog online
Ik kan wel wat hebben hoor. En op bepaalde gebieden zijn vrouwen inderdaad het zwakkere geslacht.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kalm aan Offre is nog online
ach als het teveel doet doe je gewoon http://www.leestrainer.nl/Woordenschat/map10/zwijgen.jpgquote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor. En op bepaalde gebieden zijn vrouwen inderdaad het zwakkere geslacht.
Lesbischequote:
maargoed ook.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:54 schreef kingmob het volgende:
Enemy of the State
Onze filmsmaken verschillen wat
Hahaha ja. Weer laat wakker.quote:
quote:
Lekker!quote:
*goed komt ie*quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:07 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
*pok*
* machinefuckinghead doet bloed van hoofd wrijven
Trustenquote:Op zondag 28 juni 2009 01:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
rook me peukie op en ga naar bed welterusten
![]()
er staat nog bier in de koelkast. Dat is zonde...quote:Op zondag 28 juni 2009 01:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:rook me peukie op en ga naar bed welterusten
![]()
Dank je, had ik nodig.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:20 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
hihih loser!![]()
* machinefuckinghead slingerwerpt een fles jou kant op
Ik ga zo even Harry Potter vijf aanzetten.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:27 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Tot nu toe is Knowing wel aardig geslaagd!
Beetje conspiracy ook...
Dude?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga zo even Harry Potter vijf aanzetten.
Dank af voor je kus! Damn... ik heb teveel op!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef Bob-B het volgende:
Naja ik moet morgen (te) vroeg op, dus ik trek me meteen weer terug, slaap lekker allemaal en kusje voor Rachel en Anouk![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 02:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dank af voor je kus! Damn... ik heb teveel op!
Het is een beetje vage film...quote:Op zondag 28 juni 2009 00:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mafkees!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef Bob-B het volgende:
Ja, was 4 uur op, zouden vanuit Velp om 5 uur vertrekken naar Duitsland om broertje op te halen die met vliegtuig vanuit Roemenië kwam.quote:
Dat jij dat end voor hem wil rijden. Lief hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, was 4 uur op, zouden vanuit Velp om 5 uur vertrekken naar Duitsland om broertje op te halen die met vliegtuig vanuit Roemenië kwam.
Maar broertje belde om 5 uur dat hij zijn vliegtuig had gemist.Dus hij komt morgen pas aan. Ben nu weer terug in Zeeland.
Ben met ouders en vriendin van broertje geweest. Gisteravond naartoe geweest (Velp dus). En daar blijven slapen. Het was allemaal geregeld. Broertje dacht dat het wel ok was als hij 45 min. van tevoren daar zou inchecken. Dus niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat jij dat end voor hem wil rijden. Lief hoor.
Wat een oen. Ik heb een paar keer het vliegtuig gemist door security checks, maar nog nooit omdat ik laat incheckte (en nu doe ik eigenlijk alleen nog maar handbagage).quote:Op zondag 28 juni 2009 09:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben met ouders en vriendin van broertje geweest. Gisteravond naartoe geweest (Velp dus). En daar blijven slapen. Het was allemaal geregeld. Broertje dacht dat het wel ok was als hij 45 min. van tevoren daar zou inchecken. Dus niet.Hij was net te laat en ze wilde hem niet meer meenemen.
Het is indd. erg stom. Beetje risico om die inchecktijd zo te gokken. Maar goed, zo is mijn broertje wel vaker geweest.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wat een oen. Ik heb een paar keer het vliegtuig gemist door security checks, maar nog nooit omdat ik laat incheckte (en nu doe ik eigenlijk alleen nog maar handbagage).
Wel grappig want ik ga vandaag die kant op (gendt).
Tja, hij weet zelf denk ik wel heel goed dat het niet handig is.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is indd. erg stom. Beetje risico om die inchecktijd zo te gokken. Maar goed, zo is mijn broertje wel vaker geweest.
Dus nu komt hm als goed is morgen om dezelfde tijd aan (half 8 's morgens ofzo) maar nu is er niemand die hem op kan halen. Het is gewoon balen. Vooral voor hem natuurlijk.
Bij mij voelt het zo, maar ik heb helemaal niet gedronkenquote:Op zondag 28 juni 2009 10:04 schreef automatic_ het volgende:
Damn.... Ik schrok echt wakker van de wekker en ik heb nog alcohol in m'n lijf volgens mij...
*pakt snuits armen en probeert met alle macht ze omhoog te doen*quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:48 schreef mrbox het volgende:
Ik moet me nog haasten ooknog wil ik @ 14:00 op meeting point zijn
uhu.... pinochioquote:Op zondag 28 juni 2009 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
schiet eens op dan!!
wij werken ons hier ook uit de naad om te komen
Jaa tss wist ik veel dat ik al zo vroeg dan weg moestquote:Op zondag 28 juni 2009 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
schiet eens op dan!!
wij werken ons hier ook uit de naad om te komen
en ga jij ook nog richting dh of blijf jij lekker thuis?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
2 kiwi's, 'n grapefruit en 'n sinasappel als vitamineshot! Het werkt super iig
idd mag ook wel opschieten ben gewoon 2uur onderweg in een trein dat is al een avontuurquote:Op zondag 28 juni 2009 10:48 schreef mrbox het volgende:
Ik moet me nog haasten ooknog wil ik @ 14:00 op meeting point zijn
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Mogge van murm op cue's naam
(hehe kan ik toch lekker een keertje posten)
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Mogge van murm op cue's naam
(hehe kan ik toch lekker een keertje posten)
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
waar kan ik het beste parkeren?mijn zus heeft al iets gevonden
Bij een vriendin in de straatquote:Op zondag 28 juni 2009 11:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat hebt ze gevonden dan? ga liever niet met de trein
Wat je ook doet, niet in de parkeer garage van de ANWB gaan staan.. Die gaat dicht om 18:00 uur kan ik je uit ervaring melden. Best een duur parkeerkaartje werdt datquote:Op zondag 28 juni 2009 11:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
waar kan ik het beste parkeren?mijn zus heeft al iets gevonden
Goed bezig meis !! Je weet waarvoor je het doetquote:Op zondag 28 juni 2009 12:09 schreef Ofresca het volgende:
Mensen wat een heerlijk weer!![]()
En ik mag lekker gaan studeren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeej, ik ben niet de enige!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:12 schreef El_Matador het volgende:
Hier is het (nog) grijs en ik ben volgens mij de enige die niet naar ParkPop gaat. Veel plezier voor degenen die wel gaan.
Ik ga vandaag maar es een huishouddagje houden. Administratie, was en vakantie voorbereiden...![]()
Latersz
PS: Ofresca sterkte met studie
Voor Lowlands natuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goed bezig meis !! Je weet waarvoor je het doet
Armenie, Georgie en Azerbeidzjan.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jeej, ik ben niet de enige!Vakantie waarheen?
Als ik nog een kaartje kan regelen (vooral nog geld voor heb na mn vakantie), dan ga ik ook.quote:
Oh tof! Luiervakantie of lekker actief?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Armenie, Georgie en Azerbeidzjan.
En een dagje Riga.
Zin IN!!
Haha, ik als ik geen her heb. Hele goede motivatie.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik nog een kaartje kan regelen (vooral nog geld voor heb na mn vakantie), dan ga ik ook.
Een luiervakantie in de Kaukasus?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh tof! Luiervakantie of lekker actief?
Precies! Daar doe je het voor...quote:Haha, ik als ik geen her heb. Hele goede motivatie.
Het leek me al onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een luiervakantie in de Kaukasus?![]()
3 weken backpacken door oorlogsgebied.![]()
[..]
Precies! Daar doe je het voor...
Nee, met een vriend van me. Die is nu al in de Oekraine om een docu op te nemen:quote:Op zondag 28 juni 2009 12:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het leek me al onwaarschijnlijk.Maar lijkt me heel indrukwekkend. Ga je alleen?
Gaat wel, maak me veels te druk, is niet goed met dit weerquote:
Stoer! Al eens eerder met hem wezen backpacken?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, met een vriend van me. Die is nu al in de Oekraine om een docu op te nemen:
www.oranjedocu.nl
We zien elkaar in Riga en reizen dan door naar de Kaukasus. Waarschijnlijk gaan we daar ook filmen, ff afhankelijk of het kan allemaal.
Nee, met dit weer is dat inderdaad een slecht plan.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gaat wel, maak me veels te druk, is niet goed met dit weer
Hard aan de studie?? Lukt het een beetje?
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:07 schreef Ofresca het volgende:
Nee, met dit weer is dat inderdaad een slecht plan.Morgen kun je weer verder bellen toch?
Het vordert gestaag. Maar er zit zeker vooruitgang in!
Mooi kut dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]morgen moet ik sowieso regelen da tik een leenstoel krijg voor mn vakantie, anders valt die ook nog in het water, dat zou helemaal 3 keer kut zijn! Met de snelheid van de leverancier
kan ik me niet voorstellen dat mn stoel of gerepareerd wordt of vervangen wordt voor 10 juli.
Ja:quote:Op zondag 28 juni 2009 13:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Stoer! Al eens eerder met hem wezen backpacken?
quote:
Inderdaad! Maar echt niets voor mij. Moet je nog veel regelen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja:
2007 - Moskou, Oekraine (Kiev & Odessa), Transnistrie, Moldavie (Chisinau), Roemenie (Boekarest)
2007/2008 - Sofia & Istanbul
2008/2009 - Londen
Dit wordt wel de heftigste en langste reis van allemaal. Maar wel spannend.
Ik regel het liefst zo weinig mogelijk (we hebben ook geen visum voor Azerbeidzjan, dat gaat nog wat worden), maar probeer wat couchsurfers op te duikelen (niet om te slapen, wel om contact te maken).quote:Op zondag 28 juni 2009 13:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar echt niets voor mij. Moet je nog veel regelen?
Met 26 graden in een tent naar teringherrie luisteren, joepie !quote:
Dat biedt in ieder geval voor mij (ons?) weer kansen!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... dit weekend van zowel een kennis als een vriend genomen dat bij beiden ook de relatie op de klippen is gelopen...
Zit 't in de lucht ofzo?
Hmm ik ken serieus bijna niemand met een relatiequote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... dit weekend van zowel een kennis als een vriend genomen dat bij beiden ook de relatie op de klippen is gelopen...
Zit 't in de lucht ofzo?
Komt door het weer hè! Dan spelen de hormoontjes op!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... dit weekend van zowel een kennis als een vriend vernomen dat bij beiden ook de relatie op de klippen is gelopen...
Zit 't in de lucht ofzo?
Bij mij is het andersom. Ik ken relatief minder singles.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik ken serieus bijna niemand met een relatiebijna iedereen waar ik mee om ga is single
ach kom op hey tis ook maar een mens,quote:Op zondag 28 juni 2009 14:40 schreef JoeyT het volgende:
Arme Michael... Wat een kut begin van het weekend was dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach kom op hey tis ook maar een mens,Maar een mens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste bestaat 'maar' een mens niet... Ten tweede heeft hij gewoon erg veel voor deze wereld gedaan...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
ja je kan goed merken dat het parkpop weekend isquote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Ofresca het volgende:
Ff pauze hoor. Ga vanavond wel weer verder.
Wat een rust hier!
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach kom op hey tis ook maar een mens,Lieve schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
ja je kan goed merken dat het parkpop weekend is
Met mij is het primaquote:Op zondag 28 juni 2009 16:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]En dat het mooi weer is. Hoe is 't met jou?
Oh tuurlijk, remlof is dus niet onlinequote:Op zondag 28 juni 2009 16:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
ja je kan goed merken dat het parkpop weekend is
Tentamenweken, dus erg overtuigend is het inderdaad niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wel goed, klinkt niet echt overtuigend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Vanwaar de blijheid?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:42 schreef Pien85 het volgende:
Ja ben terug en nu onderweg naar parkpop en ik ben blij!
Omdat leuke toffe mensen... of eigenlijk... mensquote:
niet huilenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat leuke toffw mensen... of eigenlijk... mens
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook blij
Enzo.
Gisteren mn moeders verjaardag
Geen ex aanwezig
Oehh! Details?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat leuke toffe mensen... of eigenlijk... mens
Oh gewoon leuk iemand, geen details nog want ik heb geen idee hoe die persoon over mij denkt enzoquote:Op zondag 28 juni 2009 16:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Verder was 't ook gezellig? En gefeliciteerd.
[..]
Oehh! Details?
alles goed verder?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:52 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie dat ik weer veel gemist heb.... Mensen tot volgende week!
Vond het ook al wat vreemdquote:
Je mag het gewoon aan me vragen hoor, ik bijt nietquote:Op zondag 28 juni 2009 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh gewoon leuk iemand, geen details nog want ik heb geen idee hoe die persoon over mij denkt enzo
Ja... blij dat je leuk weekend hebt gehad, binnenkort weer s meeten?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
alles goed verder?
[..]
Vond het ook al wat vreemd
Ja, lijkt me leukquote:Op zondag 28 juni 2009 17:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja... blij dat je leuk weekend hebt gehad, binnenkort weer s meeten?
Komt goed ik regel wel watquote:Op zondag 28 juni 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk
nu nog timen dan
Moet wel lukken hequote:
Volgens mij is het gewoon een complot om SC-en tegen te gaanquote:Op zondag 28 juni 2009 19:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik bouw dan ook solide topics die langere tijd meegaan.
Dit is geen SC toch?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een complot om SC-en tegen te gaan
Oja! Dat was ik even vergetenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dit is geen SC toch?
Speciaal voor al mijn fans
Zucht.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dit is geen SC toch?
Speciaal voor al mijn fans
dat krijg je met lekker weer en parkpopquote:
En voetbal op tvquote:Op zondag 28 juni 2009 20:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dat krijg je met lekker weer en parkpop
Nog steeds single johquote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Kluts het volgende:
*maar ik ben dan ook heel brak van 12 uur lang non stop uit mijn dak gaan op AWFS*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toybob!quote:
Jup, naar Awake geweest gister.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Erg drukjij weer feestje gehad merk ik...
Je weet dat het origineel niet van Dana is hoop ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup, naar Awake geweest gister.
Geen druppel regen, bloedheet, veel zweet, heerlijke muziek, 12 uur lang non stop gestuiterd op de muziek.
En miss Djax opende gewoon met Dominator, van Dana.
2-1quote:Op zondag 28 juni 2009 21:23 schreef halfbearad het volgende:
Zozo.
USA 2 - BRA 0
De VS heeft Brazilië klop in de confederations cup! Spannend!
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je weet dat het origineel niet van Dana is hoop ik.Ik bedoel ook de versie zoals ik m ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar sowieso is dat vaak onduidelijk voor me van wie welk nummer nou echt is.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
kingmobquote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef kingmob het volgende:
Laat ik dan maar de eerste parkpopganger zijn die hier post
heeej wassut gezellig?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef kingmob het volgende:
Laat ik dan maar de eerste parkpopganger zijn die hier post
Maar wel genoten dusquote:Op zondag 28 juni 2009 21:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel ook de versie zoals ik m ken.
Maar sowieso is dat vaak onduidelijk voor me van wie welk nummer nou echt is.
Zonnigquote:
ook gezellg gehad??quote:
Ja goed! Ben even bij de fokkers geweest en zit nu met Venco in de trein.quote:
Hoi Vencoquote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja goed! Ben even bij de fokkers geweest en zit nu met Venco in de trein.
Toch jammer hoor!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:21 schreef Ludootje het volgende:
Hoi hoi, vandaag toch maar niet naar PP gegaan, niet zo lekker en iets te weinig geld.
hoi hoi, alweer thuis?quote:
Jaquote:
Eej lekker dingquote:
quote:
jaaaa was super gezelliequote:Op zondag 28 juni 2009 22:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja
Net even de grootste klerebende hier opgeruimd, nu lekker relaxenJammer dat je ons niet kon vinden! Lekker in de kroeg gezeten?
Ik dacht dat je hierheen kwamquote:Op zondag 28 juni 2009 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eej lekker dingwaar was je nou gisteren.... ikke maar wachten
ohwquote:
Ik wil mn appartement niet zien,. Ben er al een week niet geweestquote:Op zondag 28 juni 2009 22:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja
Net even de grootste klerebende hier opgeruimd, nu lekker relaxenJammer dat je ons niet kon vinden! Lekker in de kroeg gezeten?
Ja super druk inderdaad...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
jaaaa was super gezelliewas echt mega druk daar joh.... das zoeken naar een naald in een hooiberg
Dan kun je er onmogelijk een klerebende van gemaakt hebben, zoals ik..quote:Op zondag 28 juni 2009 22:46 schreef halfbearad het volgende:
Ik wil mn appartement niet zien,. Ben er al een week niet geweest
quote:
ej ej spreek voor jezelf hequote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We zouden beide komen maar uiteindelijk kwamen we beide niet![]()
Ja, maar het was al een klerebendequote:Op zondag 28 juni 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja super druk inderdaad...
[..]
Dan kun je er onmogelijk een klerebende van gemaakt hebben, zoals ik..
maar heb wel aan je gedacht nog hoorquote:
Ja, hij was erquote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
was T_S er ook nog? hij zat gisteren nog te twijfelen of ie wel zou komen of niet?
Dan is het iig niet erger gewordenquote:
ohw echt jammer dan... had wel lachen geweestquote:
quote:
Geil!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maar heb wel aan je gedacht nog hoor![]()
haha
Volgende keer beter...! Haha. Ik was overal en nergens haha.quote:
quote:
maken we wel xtje goed danquote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende keer beter...! Haha. Ik was overal en nergens haha.
Nou hup hup dan, even boos maken, is het zo weg...quote:
Ik vind jou zo'n lieverd hèquote:
Daarom! Was je met vrienden?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maken we wel xtje goed danjaa ik heb lekker in de kroeg gezeten
super gezellie met op de achtergrond muziek van pp
![]()
miss vind je dat geilquote:
quote:
zoiets.....quote:
Ben niet thuisquote:Op zondag 28 juni 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou hup hup dan, even boos maken, is het zo weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |