Dank af voor je kus! Damn... ik heb teveel op!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef Bob-B het volgende:
Naja ik moet morgen (te) vroeg op, dus ik trek me meteen weer terug, slaap lekker allemaal en kusje voor Rachel en Anouk![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 02:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dank af voor je kus! Damn... ik heb teveel op!
Het is een beetje vage film...quote:Op zondag 28 juni 2009 00:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, laatst nog een trailer van gezien. Laat even weten of het iets is.
Mafkees!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef Bob-B het volgende:
Naja ik moet morgen (te) vroeg op, dus ik trek me meteen weer terug, slaap lekker allemaal en kusje voor Rachel en Anouk![]()
Ja, was 4 uur op, zouden vanuit Velp om 5 uur vertrekken naar Duitsland om broertje op te halen die met vliegtuig vanuit Roemenië kwam.quote:
Dat jij dat end voor hem wil rijden. Lief hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, was 4 uur op, zouden vanuit Velp om 5 uur vertrekken naar Duitsland om broertje op te halen die met vliegtuig vanuit Roemenië kwam.
Maar broertje belde om 5 uur dat hij zijn vliegtuig had gemist.Dus hij komt morgen pas aan. Ben nu weer terug in Zeeland.
Ben met ouders en vriendin van broertje geweest. Gisteravond naartoe geweest (Velp dus). En daar blijven slapen. Het was allemaal geregeld. Broertje dacht dat het wel ok was als hij 45 min. van tevoren daar zou inchecken. Dus niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat jij dat end voor hem wil rijden. Lief hoor.
Wat een oen. Ik heb een paar keer het vliegtuig gemist door security checks, maar nog nooit omdat ik laat incheckte (en nu doe ik eigenlijk alleen nog maar handbagage).quote:Op zondag 28 juni 2009 09:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben met ouders en vriendin van broertje geweest. Gisteravond naartoe geweest (Velp dus). En daar blijven slapen. Het was allemaal geregeld. Broertje dacht dat het wel ok was als hij 45 min. van tevoren daar zou inchecken. Dus niet.Hij was net te laat en ze wilde hem niet meer meenemen.
Het is indd. erg stom. Beetje risico om die inchecktijd zo te gokken. Maar goed, zo is mijn broertje wel vaker geweest.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wat een oen. Ik heb een paar keer het vliegtuig gemist door security checks, maar nog nooit omdat ik laat incheckte (en nu doe ik eigenlijk alleen nog maar handbagage).
Wel grappig want ik ga vandaag die kant op (gendt).
Tja, hij weet zelf denk ik wel heel goed dat het niet handig is.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is indd. erg stom. Beetje risico om die inchecktijd zo te gokken. Maar goed, zo is mijn broertje wel vaker geweest.
Dus nu komt hm als goed is morgen om dezelfde tijd aan (half 8 's morgens ofzo) maar nu is er niemand die hem op kan halen. Het is gewoon balen. Vooral voor hem natuurlijk.
Bij mij voelt het zo, maar ik heb helemaal niet gedronkenquote:Op zondag 28 juni 2009 10:04 schreef automatic_ het volgende:
Damn.... Ik schrok echt wakker van de wekker en ik heb nog alcohol in m'n lijf volgens mij...
*pakt snuits armen en probeert met alle macht ze omhoog te doen*quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:48 schreef mrbox het volgende:
Ik moet me nog haasten ooknog wil ik @ 14:00 op meeting point zijn
uhu.... pinochioquote:Op zondag 28 juni 2009 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
schiet eens op dan!!
wij werken ons hier ook uit de naad om te komen
Jaa tss wist ik veel dat ik al zo vroeg dan weg moestquote:Op zondag 28 juni 2009 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
schiet eens op dan!!
wij werken ons hier ook uit de naad om te komen
en ga jij ook nog richting dh of blijf jij lekker thuis?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
2 kiwi's, 'n grapefruit en 'n sinasappel als vitamineshot! Het werkt super iig
idd mag ook wel opschieten ben gewoon 2uur onderweg in een trein dat is al een avontuurquote:Op zondag 28 juni 2009 10:48 schreef mrbox het volgende:
Ik moet me nog haasten ooknog wil ik @ 14:00 op meeting point zijn
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Mogge van murm op cue's naam
(hehe kan ik toch lekker een keertje posten)
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Mogge van murm op cue's naam
(hehe kan ik toch lekker een keertje posten)
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
waar kan ik het beste parkeren?mijn zus heeft al iets gevonden
Bij een vriendin in de straatquote:Op zondag 28 juni 2009 11:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat hebt ze gevonden dan? ga liever niet met de trein
Wat je ook doet, niet in de parkeer garage van de ANWB gaan staan.. Die gaat dicht om 18:00 uur kan ik je uit ervaring melden. Best een duur parkeerkaartje werdt datquote:Op zondag 28 juni 2009 11:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
waar kan ik het beste parkeren?mijn zus heeft al iets gevonden
Goed bezig meis !! Je weet waarvoor je het doetquote:Op zondag 28 juni 2009 12:09 schreef Ofresca het volgende:
Mensen wat een heerlijk weer!![]()
En ik mag lekker gaan studeren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeej, ik ben niet de enige!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:12 schreef El_Matador het volgende:
Hier is het (nog) grijs en ik ben volgens mij de enige die niet naar ParkPop gaat. Veel plezier voor degenen die wel gaan.
Ik ga vandaag maar es een huishouddagje houden. Administratie, was en vakantie voorbereiden...![]()
Latersz
PS: Ofresca sterkte met studie
Voor Lowlands natuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goed bezig meis !! Je weet waarvoor je het doet
Armenie, Georgie en Azerbeidzjan.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jeej, ik ben niet de enige!Vakantie waarheen?
Als ik nog een kaartje kan regelen (vooral nog geld voor heb na mn vakantie), dan ga ik ook.quote:
Oh tof! Luiervakantie of lekker actief?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Armenie, Georgie en Azerbeidzjan.
En een dagje Riga.
Zin IN!!
Haha, ik als ik geen her heb. Hele goede motivatie.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik nog een kaartje kan regelen (vooral nog geld voor heb na mn vakantie), dan ga ik ook.
Een luiervakantie in de Kaukasus?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh tof! Luiervakantie of lekker actief?
Precies! Daar doe je het voor...quote:Haha, ik als ik geen her heb. Hele goede motivatie.
Het leek me al onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een luiervakantie in de Kaukasus?![]()
3 weken backpacken door oorlogsgebied.![]()
[..]
Precies! Daar doe je het voor...
Nee, met een vriend van me. Die is nu al in de Oekraine om een docu op te nemen:quote:Op zondag 28 juni 2009 12:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het leek me al onwaarschijnlijk.Maar lijkt me heel indrukwekkend. Ga je alleen?
Gaat wel, maak me veels te druk, is niet goed met dit weerquote:
Stoer! Al eens eerder met hem wezen backpacken?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, met een vriend van me. Die is nu al in de Oekraine om een docu op te nemen:
www.oranjedocu.nl
We zien elkaar in Riga en reizen dan door naar de Kaukasus. Waarschijnlijk gaan we daar ook filmen, ff afhankelijk of het kan allemaal.
Nee, met dit weer is dat inderdaad een slecht plan.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gaat wel, maak me veels te druk, is niet goed met dit weer
Hard aan de studie?? Lukt het een beetje?
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:07 schreef Ofresca het volgende:
Nee, met dit weer is dat inderdaad een slecht plan.Morgen kun je weer verder bellen toch?
Het vordert gestaag. Maar er zit zeker vooruitgang in!
Mooi kut dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]morgen moet ik sowieso regelen da tik een leenstoel krijg voor mn vakantie, anders valt die ook nog in het water, dat zou helemaal 3 keer kut zijn! Met de snelheid van de leverancier
kan ik me niet voorstellen dat mn stoel of gerepareerd wordt of vervangen wordt voor 10 juli.
Ja:quote:Op zondag 28 juni 2009 13:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Stoer! Al eens eerder met hem wezen backpacken?
quote:
Inderdaad! Maar echt niets voor mij. Moet je nog veel regelen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja:
2007 - Moskou, Oekraine (Kiev & Odessa), Transnistrie, Moldavie (Chisinau), Roemenie (Boekarest)
2007/2008 - Sofia & Istanbul
2008/2009 - Londen
Dit wordt wel de heftigste en langste reis van allemaal. Maar wel spannend.
Ik regel het liefst zo weinig mogelijk (we hebben ook geen visum voor Azerbeidzjan, dat gaat nog wat worden), maar probeer wat couchsurfers op te duikelen (niet om te slapen, wel om contact te maken).quote:Op zondag 28 juni 2009 13:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar echt niets voor mij. Moet je nog veel regelen?
Met 26 graden in een tent naar teringherrie luisteren, joepie !quote:
Dat biedt in ieder geval voor mij (ons?) weer kansen!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... dit weekend van zowel een kennis als een vriend genomen dat bij beiden ook de relatie op de klippen is gelopen...
Zit 't in de lucht ofzo?
Hmm ik ken serieus bijna niemand met een relatiequote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... dit weekend van zowel een kennis als een vriend genomen dat bij beiden ook de relatie op de klippen is gelopen...
Zit 't in de lucht ofzo?
Komt door het weer hè! Dan spelen de hormoontjes op!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... dit weekend van zowel een kennis als een vriend vernomen dat bij beiden ook de relatie op de klippen is gelopen...
Zit 't in de lucht ofzo?
Bij mij is het andersom. Ik ken relatief minder singles.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik ken serieus bijna niemand met een relatiebijna iedereen waar ik mee om ga is single
ach kom op hey tis ook maar een mens,quote:Op zondag 28 juni 2009 14:40 schreef JoeyT het volgende:
Arme Michael... Wat een kut begin van het weekend was dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach kom op hey tis ook maar een mens,Maar een mens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste bestaat 'maar' een mens niet... Ten tweede heeft hij gewoon erg veel voor deze wereld gedaan...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
ja je kan goed merken dat het parkpop weekend isquote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Ofresca het volgende:
Ff pauze hoor. Ga vanavond wel weer verder.
Wat een rust hier!
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach kom op hey tis ook maar een mens,Lieve schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
ja je kan goed merken dat het parkpop weekend is
Met mij is het primaquote:Op zondag 28 juni 2009 16:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]En dat het mooi weer is. Hoe is 't met jou?
Oh tuurlijk, remlof is dus niet onlinequote:Op zondag 28 juni 2009 16:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
ja je kan goed merken dat het parkpop weekend is
Tentamenweken, dus erg overtuigend is het inderdaad niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wel goed, klinkt niet echt overtuigend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |