quote:
Negers verbranden niet. Dus dat is een pluspunt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
TS is nou een neger
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:41 schreef Adidah het volgende:
[..]
Negers verbranden niet. Dus dat is een pluspunt.
Dat topic komt vannacht of morgenochtendquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Biogarde het volgende:
Wees blij daje geen lasogen hebt. Da's pas zuur
Niet altijd. Soms werkt verbranden wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
No shit Sherlock, waarom denk je dat ze altijd de strop gebruiken en nooit de brandstapel
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef Adidah het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms werkt verbranden wel.
[ afbeelding ]
Maar over het algemeen zijn ze moeilijk te verbranden.
Ik wil niet weten wat de verdere technische staat van je koekblik isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef arnold-d het volgende:
Ik was vanmiddag lekker aan het lassen, want 1 dorpel was aan het [b]rotten[b/] en kwam niet door de APK![]()
Nu heb ik gelast zonder laskap, steeds 1 laspuntje, Maar nu is mijn hele hoofd verbrand![]()
![]()
![]()
Klacht, Verbrande kop van het lassen doet pijn
Waarschijnlijk erna.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
was ie al zwart voordat dat ze hem op die gril-plaat gooiden, of pas daarna ?
Want denk je van het felle licht wat van het co2 lassen af komt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Sackboy het volgende:
Moet je ook maar in de schaduw gaan lassen, niet in de volle zon.
Heb er wel een paar keer in gekeken, 3x ofzo. Dus dat zal nog wel komenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Biogarde het volgende:
Wees blij daje geen lasogen hebt. Da's pas zuur
Ziek.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef Adidah het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms werkt verbranden wel.
[ afbeelding ]
Maar over het algemeen zijn ze moeilijk te verbranden.
Dat gaat een heerlijke nacht wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef arnold-d het volgende:
[..]
[..]
Heb er wel een paar keer in gekeken, 3x ofzo. Dus dat zal nog wel komen
Bedankt Sherlock.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Want denk je van het felle licht wat van het co2 lassen af komt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |