abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70744864
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ohnee, had ook nog gekeken of hij niet al gepost was ...
Dat dus..
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:40:58 #252
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_70745009
quote:
Jammer, als Lazofail of Koef zou vertrekken zou ik hem er wel bij gehad willen hebben, zeker vanwege zijn transfervrije status.

Jan moet zichzelf ook niet gaan overschatten, hij heeft niet de pure klasse waarop hij nog even een paar jaar af kan gaan bouwen bij PSV zonder 100% te zijn. Dus als hij op zijn 34+ ofzo nog denkt te komen....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_70745513
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Lee en Park zijn Zuid-Koreanen, Nguyen is een Amerikaan, Sun Jihai is een Chinees, evenals Zhou...
Ki Sung-Yong is weer een Zuid-Koreaan.

Wat is nu je punt?
Aziaten. Nguyen is van Vietnamese afkomst. En mijn punt is dat zij vaak tijd nodig hebben om zich aan te passen...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:05:18 #254
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70746020
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Aziaten. Nguyen is van Vietnamese afkomst. En mijn punt is dat zij vaak tijd nodig hebben om zich aan te passen...
Serviërs niet wil je zeggen

Anyhoo die Zuid Koreaan die ze willen hebben schijnt een aardige traptechniek te hebben
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_70746152
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Serviërs niet wil je zeggen
Nou, zeker niet in die mate. Die Zhou moet schijnbaar eerst een half jaar met het tweede meedoen om een beetje gewend te raken hier...

Verder ken ik die Zuid-Koreaan niet, misschien past hij zich wel zonder problemen aan.
pi_70746218
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:08 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Nou, zeker niet in die mate. Die Zhou moet schijnbaar eerst een half jaar met het tweede meedoen om een beetje gewend te raken hier...
Is een keuze van PSV geweest volgens mij en niet zozeer van Zhou zelf....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70746404
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:09 schreef dndiek het volgende:

[..]

Is een keuze van PSV geweest volgens mij en niet zozeer van Zhou zelf....
Hmmm oke. Heeft nu een paar keer gescoord in de voorbereiding. Benieuwd of hij een kans gaat krijgen dit seizoen.
pi_70754631
Omg... de eerste beetje tegenstander en we staan al 2-0 achter in de rust.

Live de tweede helft volgen in [Live Oefenen #2] RKC - PSV EredivisieLive. TWE - Schalke Eurosport.

[ Bericht 33% gewijzigd door BliksemSchigt op 07-07-2009 20:30:11 ]
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:39:23 #259
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_70755472
Reis in de ploeg? zie ik dat nou goed?

edit: Ja dus, wat hij scoort nog ook! 2x zelfs

[ Bericht 21% gewijzigd door RubenSosa op 07-07-2009 21:03:22 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_70757934
Nou ja, het zal wel goed zijn voor z'n transferwaarde.
Ik vind het wel vreemd dat ze hem opstellen als nadat ze te kennen hebben gegeven dat hij op mag rotten.
pi_70758301
Mmmm 2-2..
Tja het is een oefenwedstrijdje maar toch hoor je als PSV zijnde dit soort dingen gewoon te winnen. Kreeg een beetje de indruk dat PSV in de 1e helft (Met name Ooijer, Amrabat en Mendez) eigenlijk helemaal geen zin had in deze wedstrijd. Tweede helft was het een stuk beter. Vooral Pieters vond ik sterk verdedigen, die komt echt een stuk beter tot zijn recht centraal in de verdediging. Zie denk ik het liefst een verdediging met Marcellis - Ooijer - Pieters - Salcido. Kromkamp ( !) komt echt te kort voor PSV en Maza mogen ze op het eerste het beste vliegtuig sturen. Verder speelde Reis een puike pot, hij oogde erg gemotiveerd en werkte hard (mag ook wel voor die centen). Zie Reis ook liever als vervanger van Toivonen ipv Koevermans, maar goed als vertrekt zie ik ook liever Lazovic.
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_70759334
Wat is nou eigenlijk de reden dat Reis weg mag/moet bij PSV? Is het vanwege zijn wangedrag van vorig jaar? Vond hem vanavond wel goed spelen namelijk
pi_70760458
Ik vond Reis ook goed spelen. Afellay moet weer een beetje erin komen volgens mij. Maza vond ik echt superslecht. Mag direct weg van mij. Vond Nijland ook waardeloos
pi_70760894
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef Brigand het volgende:
Wat is nou eigenlijk de reden dat Reis weg mag/moet bij PSV? Is het vanwege zijn wangedrag van vorig jaar? Vond hem vanavond wel goed spelen namelijk
Rutten baseert zich op meningen van andere mensen, dus er moet het nodige zijn voorgevallen....
pi_70761230
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef dndiek het volgende:

[..]

Rutten baseert zich op meningen van andere mensen, dus er moet het nodige zijn voorgevallen....
Blijft toch kapitaalvernietiging dat die jongen geen serieuze kans krijgt. Zeker gezien de 'kwaliteiten' van de andere spitsen. Tenzij hij echt niet goed genoeg blijkt, zoveel heb ik niet van hem gezien.
pi_70769859
quote:
Reis scoort twee keer voor PSV
door Frans van den Nieuwenhof. woensdag 08 juli 2009 | 09:16 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 08 juli 2009 | 09:21

VOETBAL - Heel PSV had hem al afgeschreven, maar niets is zo veranderlijk als een voetballeven.
Jonathan Reis bezorgde zijn trainer Fred Rutten gisteravond een opmerkelijke verrassing door met twee klassedoelpunten het oefenduel bij RKC Waalwijk (2-2) op te sieren.

Rutten was opgetogen over die onverwachte meevaller. "Die jongen maakt me nu toch wel heel erg nieuwsgierig", zei hij direct na afloop. Reis zelf was op dat moment de spelersbus al ingedoken. PSV houdt hem voorlopig weg van journalisten.

Reis heeft geen geweldige reputatie. Daarom leek er voor hem geen toekomst meer in Eindhoven. Rutten had zich geconformeerd aan het advies van de clubleiding en dat luidde extreem negatief. De 20-jarige Braziliaan staat intern bekend als een speler die mentaal ongeschikt is voor topvoetbal. Ze vinden hem lui, dik, lastig en heel eigenwijs. Bovendien is Reis een protégé van de verdoemde spelersbegeleider Vlado Lemic.

De vorige twee seizoenen verliepen dramatisch voor Reis. Ze werden overschaduwd door een slepende voetblessure. Tijdens zijn revalidatie sloeg Reis alle medische adviezen in de wind en verwijderde hij eigenhandig het gips van zijn onderbeen. Uiteindelijk stuurde PSV hem terug naar Brazilië, waar hij een paar maanden in een lagere divisie speelde.

Rutten sloeg al die informatie op, had al besloten dat Reis opnieuw verhuurd mocht worden, maar 'soms doe ik iets uit het niks', zo gaf de coach gisteravond zelf aan. Het was hem natuurlijk niet ontgaan dat de jongeling vorige week met het tweede elftal liefst vijf keer had gescoord in een wedstrijd in Coevorden. Rutten zag zijn vertrouwen beloond. "Iedereen kan zien dat die jongen kwaliteiten heeft. Hij wil kennelijk een boodschap afgeven. Daarin is hij geslaagd."

PSV had de doelpunten van Reis nodig om een 2-0 achterstand, ontstaan na een slordige eerste helft, weg te werken. Beide treffers hadden de geur van pure klasse. Twee keer was Reis het eindpunt van een messcherpe aanval, die begon bij de teruggekeerde Ibrahim Afellay. Via respectievelijk Balazs Dzsudzsák en Orlando Engelaar kwam de bal bij Reis terecht, die koel en gedecideerd afrondde.
pi_70772293
Zonneveld heeft volgens het AD van Rutten te horen gekregen dat hij niet op veel speelminuten hoeft te rekenen en hij zou dus willen vertrekken.
pi_70780353
quote:
Piet de Visser: 'Luis Fabiano was veel te duur voor PSV'

Internationaal scout Piet de Visser volgt Luis Fabiano (foto, midden) al sinds diens twintigste. “Ik heb bekeken voor PSV, maar al snel bleek hij veel te duur,” zegt hij. “Luis Fabiano is een échte afmaker. Maar als-ie niet scoort, heb je weinig aan hem. Zonder bal doet-ie namelijk nooit zo goed mee. Daarom kon hij niet tippen aan Adriano en Ronaldo, toen die nog op hun top waren. Zij scoorden net zo makkelijk, maar waren veel beter in hun loopacties.”
pi_70783296
2-2... Zodra de tegenstand boven niveautje 3e klasser ligt is het nog niet bepaald indrukwekkend allemaal.

Maar goed, eind Juli zien we het wel
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_70783921
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2-2... Zodra de tegenstand boven niveautje 3e klasser ligt is het nog niet bepaald indrukwekkend allemaal.

Maar goed, eind Juli zien we het wel
Ach ja, beter nu dan in de competitie
pi_70784015
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ach ja, beter nu dan in de competitie
Ik houd me altijd vast aan de oefenreeks van 1988, die was ook dramatisch
pi_70784318
Hopelijk krijgt Reis nog een tweede (derde?) kans van PSV. Die jongen heeft veel meer potentie dan Lazovic en Koevermans samen. Speelde een erg goede wedstrijd ook gister.
pi_70784417
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:50 schreef GustavFTW het volgende:
Hopelijk krijgt Reis nog een tweede (derde?) kans van PSV. Die jongen heeft veel meer potentie dan Lazovic en Koevermans samen. Speelde een erg goede wedstrijd ook gister.
Potentie qua talent is 1 ding, het moet mentaal en fysiek ook goed zitten. Al zo veel voetballers zien mislukken omdat die dingen niet in orde waren terwijl het talent rijkelijk aanwezig was.
pi_70784518
Leandro voorop.
pi_70785060
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:55 schreef ruud.nl het volgende:
Leandro voorop.
Zo'n beetje wel, die jongen had acties waarbij Robben houterig leek en een ongelooflijk spelinzicht, met fatsoenlijke begeleiding had dat er eentje uit de buitencategorie kunnen worden vermoed ik. Hoe anders is de werkelijkheid....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')