Als jij een liedje upload van Henk Piet zet je er ook neer:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:30 schreef Edwinuss het volgende:
Fatsoenlijke downloads op het internet te zetten, niet alleen dat is een probleem.
Mensen die op youtube schijtkwaliteit filmpjes uploaden met een buitenlandse tekst bij de beschrijving / titel die alleen de mensen uit hun eigen land kennen. Dan heb ik het nog niet eens over de comments die sommige mensen achterlaten.
Gebruik gewoon Engels, ik denk dat de meeste mensen wel een woordje engels spreken. Gebruik desnoods steekwoorden.
Of mensen die altijd Europese techno onder elk spectaculair filmpje plakken
Klacht lijkt me duidelijk, voorbeelden hoeven denk ik niet. Neem aan dat iedereen hier gewoon een schijthekel aan heeft.
Maar op youtube komen mensen vanuit de hele wereld en op fok niet zijn jullie dompies ofzo :S:S:S:S:Squote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
TS moet nu de OP herschrijven naar Engels, anders is het niet te snappen voor buitenlanders
Nee hier niet, omdat iedereen in het Nederlands post... ja echt belachelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Maar op youtube komen mensen vanuit de hele wereld en op fok niet zijn jullie dompies ofzo :S:S:S:S:S
Hahaha die was fucking leukquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:32 schreef Acinonyx het volgende:
Als Michael Jackson in het water valt, dan wordt hij niet nat, maar het water wordt dan Michael Jackson
Het internet. Welkom.quote:
we dont speack inglesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:55 schreef Muzz_ het volgende:
I don't understand what you guys are talking about, is this some kind of german? Please speak in English it's so annoying
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |