Die twee tenen naast mijn grote teen zijn dus half aan elkaar gegroeidquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Foto ter illustratie:
[ afbeelding ]
Gadverdamme, moest dat nou?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Foto ter illustratie:
[ afbeelding ]
Dan jongeman heb jij een probleem hier in Nederland.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Een probleempje, heb nooit mijn zwemdiploma gehaald
ik ben een 100% autochtoon jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:13 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dan jongeman heb jij een probleem hier in Nederland.Je bent toch wel Nederlander ( autochtoon ) dacht ik ?
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
ik ben een 100% autochtoon jaalleen nooit dat diploma gehaald. Ik weet verder wel mij drijvende te houden hoor, maar met een paar arm/beenbewegingen naar de kant komen is niet aan mij besteed
whahaha damnnnnn , in nederland ... geen zwemdiploma.... even serieus he , ga je diploma eens snel halenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
ik ben een 100% autochtoon jaalleen nooit dat diploma gehaald. Ik weet verder wel mij drijvende te houden hoor, maar met een paar arm/beenbewegingen naar de kant komen is niet aan mij besteed
Zo'n beetje wel weer jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:28 schreef juliana het volgende:
Hoe groter de voeten, hoe beter.. Ben je vrijgezel?
Ik ontwijk water gewoonquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:28 schreef shadowflash het volgende:
[..]
whahaha damnnnnn , in nederland ... geen zwemdiploma.... even serieus he , ga je diploma eens snel halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |