Dat idee heb ik ookquote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef McFearless het volgende:
Dit wordt een hele lange dag ben ik bang.
We zijn al bijna op de helft.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef McFearless het volgende:
Zes uur slaap en moeilijk veel bier. Verder had ik in de trein naar Den Haag moeten zitten, maar maten die niet kunnen/willen, dus nu zit ik hier. Alone.quote:
Mehh, morgen weer werken.quote:
Whehe, klopt, jij bent nieuw hier, hmm?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mij bedoelde je vast niet met iedereen
Redelijk, kom af en toe kijken.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, klopt, jij bent nieuw hier, hmm?
zo triest he, al die lui die hem ineens goed vinden nu en nummers aanvragenquote:Op zondag 28 juni 2009 10:06 schreef BigKahuna het volgende:
Vannacht Michael Jackson aangevraagd in de shoarmazaak.
En ze deden het ook nog![]()
![]()
.
Oke.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Redelijk, kom af en toe kijken.
Het is hier leuker dan in Singles, waar ik eerst altijd zat
Joah, maar ik wil naar Den Haag en dat gaat niet door.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan is het toch goed als deze dag lang duurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond naar de JVT openlucht gratis in het parkkkkkkkkkkk.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:27 schreef McFearless het volgende:
Waar?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vanavond naar de JVT openlucht gratis in het parkkkkkkkkkkk.
Ik wel, ship it.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:29 schreef Smart_ass het volgende:
Fuck kom ik erachter dat dinsdag Fleet Foxes optreden. Ik heb echt zo hard geen zin.
Parkpop!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oke.![]()
[..]
Joah, maar ik wil naar Den Haag en dat gaat niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |