Joah, die heb je in Leiden ook. Daar zat ik ook al naar te kijken aangezien ik weer fanatiek aan het tennissen ben.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik zat bij een studententennisvereniging.Dat is ook best KEKKER.
Helaas. U zou ook overwegen om even een halve fles sterke drank achterover te tikken en zich bij de rest voegen. Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik woon midden in het centrum.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]Neen mijn waerde Zotheid, daar was ik te brak voor, en nu ik me ondertussen wel weer goed voel, heb ik nu geen zin meer om nog op stap te gaan aangezien iedereen alweer te bezopen is
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah, die heb je in Leiden ook. Daar zat ik ook al naar te kijken aangezien ik weer fanatiek aan het tennissen ben.
Mazzelaar. Ik moet 15 min. fietsen. En als je wat gezopen hebt 30-45 minuten.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Helaas. U zou ook overwegen om even een halve fles sterke drank achterover te tikken en zich bij de rest voegen. Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik woon midden in het centrum.
Een vriend van mij zit in het Nederlands team.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij kunt beter op croquet.
[ afbeelding ]
Hier vooral op donderdag. Tenminste, allemaal hbo-ers.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag zijn hier tof.Veel studentvolk enzulks.
En vandaag ga ik ook maar vroeg naar bed (), want voel me nog steeds niet al te lekker.
Ik heb me van de week ingeschreven voor de introductieweek in Leiden (uni & hbo), kreeg ik vandaag een brief van de HSL dat ze een week later zelf ook nog een introductieweek hebben.quote:
Dat had ik vroeger ook. Enerzijds maar beter ook, toen ik hier net woonde was het elke avond net iets te gezellig.quote:[..]
Mazzelaar. Ik moet 15 min. fietsen. En als je wat gezopen hebt 30-45 minuten.
Kater icm weinig slaap dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoofdpijn en moeheid enzo. En vanmiddag was ik beetje draaiierig.
Leuk toch! Kun je 2 weken achter mekaar naar de klote gaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb me van de week ingeschreven voor de introductieweek in Leiden (uni & hbo), kreeg ik vandaag een brief van de HSL dat ze een week later zelf ook nog een introductieweek hebben.![]()
Zoiets ja.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:07 schreef Marurk het volgende:
Halko mennnsen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:17 schreef Marurk het volgende:
En ni ben ik slaaapen.. morgen al om 9 uur op[ kutzooio
Ja precies.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Leuk toch! Kun je 2 weken achter mekaar naar de klote gaan.![]()
Oh wat was die introductie een toffe tijd!!Maar wel vermoeiend...
quote:
Wat ga je ook alweer doen?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies.
En waarschijnlijk die week erna rijexamen.
Ik Den Haag heb ik niks met introductie gedaan, maar goed, ik kende de omgeving al, kende al mensen dus vond het eigenlijk niet zo nodig. Ik heb echt zin in Leiden.
Veel plezier in ieder geval haha. En rijexamen lukt je ook wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies.
En waarschijnlijk die week erna rijexamen.
Ik Den Haag heb ik niks met introductie gedaan, maar goed, ik kende de omgeving al, kende al mensen dus vond het eigenlijk niet zo nodig. Ik heb echt zin in Leiden.
En dat terwijl het nog vet vroeg was (2 uur).quote:
Geneeskunde.quote:
Dank je.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval haha. En rijexamen lukt je ook wel.
Dat zegt niks. Vorig weekend was ik om 10 uur al helemaal bezopen. Ik ben met een brandblusser naar buiten gelopen en heb een paar fietsen van huisgenoten ondergespoten.quote:[..]
En dat terwijl het nog vet vroeg was (2 uur).
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Vorig weekend was ik om 10 uur al helemaal bezopen. Ik ben met een brandblusser naar buiten gelopen en heb een paar fietsen van huisgenoten ondergespoten.
Ik ben er ook vandoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef IQM het volgende:
Jezus, dom geanalyseer van een vrouw onder de douche.
Ik ben pitten.
Ahh, had ze commentaar op je lul knul?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:47 schreef IQM het volgende:
Jezus, dom geanalyseer van een vrouw onder de douche.
Ik ben pitten.
Lekker chillenquote:Op zondag 28 juni 2009 01:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zit je weer lekker in je aquarium?
Lekker chillen tussen de komkommers.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker chillen![]()
Ik heb er nu een stuk komkommer in gegooit, misschien vinden ze het lekker
Plakjes komkommer op je ogen...quote:Op zondag 28 juni 2009 01:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lekker chillen tussen de komkommers.
Ogen op je plakjes komkommer.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plakjes komkommer op je ogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |