Niet voor mij, wel voor de rest.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus naar alle waarschijnlijkheid niet door, dank je.
Waarom niet?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus naar alle waarschijnlijkheid niet door, dank je.
Maten die niet meer kunnen/willen. Hoeren.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik weet ook nog niet of ik ga...
Pak de trein, dan gaan we samen (+nog een zooi vrienden van mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maten die niet meer kunnen/willen. Hoeren.
Ja, dat zou ik zo doen, maar m'n geld is na gisteravond vrijwel op.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pak de trein, dan gaan we samen (+nog een zooi vrienden van mij.)
Dat is kut.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik zo doen, maar m'n geld is na gisteravond vrijwel op.Werk is laat met betalen.
Het is niet waar!quote:
Die had ik, maar zat een tijdje zonder werk, dan weet je het wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is kut.
Daarom: een spaarrekening met inhoud.
Hoelang gaat je volgende ban duren?quote:
Herkenbaar, zeker als je nog vakantie moet afbetalen en dergelijke.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Die had ik, maar zat een tijdje zonder werk, dan weet je het wel.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Volgens mij vormen wij een goed team.
Aaah, ja, vorige week even 620 mogen aftellen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar, zeker als je nog vakantie moet afbetalen en dergelijke.
Ik zou serieus met je meegaan als ik genoeg geld had.quote:
Herkenbaar, heb van de week al 360 euro moeten betalen voor rijles en dan in augustus nog eens 1400 euro. En dan is de vakantie ook nog niet meegerekend.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Aaah, ja, vorige week even 620 mogen aftellen.En verder gaat alles gewoon door, verzekering, telefoonrekeningen van 100 euro en zulks.
![]()
Diegene die ik het liefst zou zien, de staat, begint over 7 minuten met optreden dus dat haal ik sowieso niet.quote:[..]
Ik zou serieus met je meegaan als ik genoeg geld had.
Tja, het kost allemaal moeilijk veel geld. Parkpop dan volgend jaar maar. Ga volgend jaar sowieso naar Lowlands, Rock Werchter en Glastonburry als het een beetje meezit.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb van de week al 360 euro moeten betalen voor rijles en dan in augustus nog eens 1400 euro. En dan is de vakantie ook nog niet meegerekend.
[..]
Diegene die ik het liefst zou zien, de staat, begint over 7 minuten met optreden dus dat haal ik sowieso niet.
Misschien dat ik met lowlands ga werken, maar dat ligt er een beetje aan hoe streng ze allemaal zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Tja, het kost allemaal moeilijk veel geld. Parkpop dan volgend jaar maar. Ga volgend jaar sowieso naar Lowlands, Rock Werchter en Glastonburry als het een beetje meezit.
Goede zaak. Volgend jaar ga ik niet op vakantie, maar ga ik naar drie festivals. Laat het snel 2010 zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien dat ik met lowlands ga werken, maar dat ligt er een beetje aan hoe streng ze allemaal zijn.
Ik kan ook nog een kaartje van iemand overkopen, misschien dat ik dat wel gewoon doe.
6 Euro per uur...quote:Op zondag 28 juni 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien dat ik met lowlands ga werken, maar dat ligt er een beetje aan hoe streng ze allemaal zijn.
Ik kan ook nog een kaartje van iemand overkopen, misschien dat ik dat wel gewoon doe.
Ik ben nog aan het twijfelen...quote:
Dat is ook gaaf.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goede zaak. Volgend jaar ga ik niet op vakantie, maar ga ik naar drie festivals. Laat het snel 2010 zijn.
Ja.quote:
Precies, ik denk dat ik niet ga. Kan beter voor theorie-examen gaan leren.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen...
Ben niet zo onder de indruk van de line-up.
He?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:44 schreef Zotheid het volgende:
Ja.
Maar goed, als ik genoeg vrije tijd hebt maakt mij dat echt niet zoveel uit.
[..]
Precies, ik denk dat ik niet ga. Kan beter voor theorie-examen gaan leren.
Weet niet. Ik heb alleen nog maar de eerste paar bladzijde doorgenomen.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
He?![]()
Wat is het onderwerp wat je nu gaat leren?
Wanneer heb je theorie-examen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet niet. Ik heb alleen nog maar de eerste paar bladzijde doorgenomen.
16 juli om half 11.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer heb je theorie-examen?
Of wacht je daarmee?
Succesjes...quote:
Dank je wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succesjes...![]()
Als je vragen hebt kun je altijd bij me terecht_!!!!
Ik heb een gezwel op m'n eikel. Wat moet ik doen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succesjes...![]()
Als je vragen hebt kun je altijd bij me terecht_!!!!
Formaat, kleur enz?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb een gezwel op m'n eikel. Wat moet ik doen?
Is dit je kloon? Uitslag op achterkant van penis?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kleur: Groen/geel.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Formaat, kleur enz?
Misschien dat ik je kan genezen!
Whehe, nee, dewitstejongendieleeft is m'n kloon.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is dit je kloon? Uitslag op achterkant van penis?
Laat het wegzuigenquote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:09 schreef dagdag het volgende:
[..]
![]()
WAT VOOR KUT USER BEN JIJ......
BEN JE HIER EERDER GEWEEST??????
OPROTTENHiiii.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wit, wit als melk.
Lastigquote:
Je bent zelf niet zo lenig?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
THANKS FOR TEH INFO CAPTAIN OBVIOUS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |