Piet Schrijvers was een geweldige doeman.Met hem hadden we misschien wel het WK-78 gewonnenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:04 schreef cheqy het volgende:
Toen ik vroeger nog een klein keepertje was was mijn grote voorbeeld Piet Schrijvers.
Ik moest altijd dezelfde keeperskleding hebben als dat hij had, en shirt over de broek he.
Typo is wat anders dan spelfoutquote:
Jammer dat daar niet meer zoveel van over isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:34 schreef Djahani het volgende:
Ronaldinho, zie filmpje en je snapt waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op zondag 28 juni 2009 05:53 schreef venomsnake het volgende:
Heb ik toch stiekem 2 namen genoemd...
Nee, ik ga niet kiezen...
Kies nou voor DjurovskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's leuker
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Tegen lausanne passeerde ie 4 spelers plus de doelman.quote:Op zondag 28 juni 2009 03:47 schreef popolon het volgende:
La Ling natuurlijk. Cultheld.
Z'n mooiste goal:
Exact dezelfde situatie hier, alleen mochten wij niet op het schoolplein voetballen, maar op het trapveldje x meters verderop.quote:Op zondag 28 juni 2009 03:59 schreef Bananenman het volgende:
[ afbeelding ]
Litmanen natuurlijk. Behoeft eigenlijk geen verdere uitleg, maar ik doe het toch. Ik denk dat de meeste Ajacieden van mijn generatie hem als favoriet zullen bestempelen. We maakten vroeger op het schoolplein bij het voetballen altijd al ruzie wie Litmanen mocht zijn. Ik was het vrijwel altijd. De andere jochies mochten wel Kluivert of Bergkamp of wie dan ook zijn, als ik maar Jari was. Wat een held. Onbeschrijfelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:45 schreef BC88 het volgende:
Ronald de Boer
[ afbeelding ]
Is als kind gegroeid. Vroeger bij voetbalwedstrijd wilde ik ook altijd Ronald de Boer zijn. Had ook posters van hem ophangen op mijn kamer, en het interview na de wedstrijd tegen Grasshopper vergeet ik natuurlijk ook nooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |