I knowquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leo Beenhakker verkocht hem ooit aan FC Twente. Hij vond Ron Willems en John van Loen beter.
Het eerste wat Louis van Gaal deed toen ie coach werd van Ajax was Ronald de Boer terugkopen.
Heb niets met Inter, dus de tijd daar doet me toch wat minderquote:
Alle integrale wedstrijd van elk WK? Dat lijkt me nogal wat...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb alle WK's op video.
Heb Cruijff ooit één keer live gezien in 1971 tegen FC den Bosch.
Van Basten heb ik 2 keer live gezien. Met zijn omhaal en in de halve finale van 88 tegen de Duitsers.
Moet ik daar mijn oordeel op baseren dat ik Cruijff beter vond dan van Basten ?
Geen verdere uitleg nodig lijkt mequote:Jasjin is de enige keeper die ooit gekozen is tot Europees voetballer van het jaar. Naar verluidt heeft hij in zijn carrière bovendien rond de 150 penalty's gestopt; veel meer dan welke andere professionele doelman in de geschiedenis van het voetbal. Het geheim achter zijn talent om penalty's te stoppen omschreef Jasjin als volgt: "Een sigaretje om rustig te worden, en dan een borreltje om je spieren klaar te maken."
Valt me tegen van je beschoue.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:11 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vinnie Jones![]()
Schopte naar alles wat bewoog, was lid van de Crazy Gang, maar won wel mooi een FA-Cup.
Je hebt vast andere helden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet ik dan Maradona noemen? Vond ik te makkelijk.
Ik mocht er toch maar 1 noemen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt vast andere helden.
Abe van den Ban bv
Of Stanley Bish.
Rath Veg ?quote:
En Ronaldo wist dat het de linkerhoek was.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Oliver Kahn. Zag daar maar eens een bal langs te krijgen, toen hij in zijn prime was.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:11 schreef tong80 het volgende:
Nog geslaagd voor je LOI cursus Nederlands ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |