Dan moet je de koets HELEMAAL laten opknappen en ook goed. Daarbij kan ik je adviseren om het chassis niet te galvaniseren. Dat wordt een wokkel. Oplossing is een soort mal er omheen te doen, maar dat maakt het weer duur. Ik vermoed dat je uiteindelijk goedkoper af bent om een gegalvaniseerd chassis van Duckservice te kopen en dat er onder te schuiven. Dat is kwalitatief ook nog eens beter omdat het geen felsnaden heeft en van dikker staal gemaakt is. Daardoor kan het meer hebben en trekt een zwaardere motor het niet kapot.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:48 schreef Erasmo het volgende:
Ik zit er trouwens ook zwaar over te denken om er een het chassis en de koets te galvaniseren.
Oeps ik bedoelde ook een chassiswissel, mijn foutquote:Op zondag 5 juli 2009 15:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan moet je de koets HELEMAAL laten opknappen en ook goed. Daarbij kan ik je adviseren om het chassis niet te galvaniseren. Dat wordt een wokkel. Oplossing is een soort mal er omheen te doen, maar dat maakt het weer duur. Ik vermoed dat je uiteindelijk goedkoper af bent om een gegalvaniseerd chassis van Duckservice te kopen en dat er onder te schuiven. Dat is kwalitatief ook nog eens beter omdat het geen felsnaden heeft en van dikker staal gemaakt is. Daardoor kan het meer hebben en trekt een zwaardere motor het niet kapot.
Nee als hij terug gaat naar het oude kleurenschema dan wordt het weer een grijszwartequote:Op zondag 5 juli 2009 13:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Charleston is mooooi!
Maar laat hem wel even in twotone zetten zoals het hoort
Ik geef de voorkeur aan kastanjebruinrood/zwart.
Huh ?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef patje74 het volgende:
De stadslichten doen het tegelijk met de dimlichten en zijn dus niet los van elkaar schakelbaar. Wellicht is je schakelaar kapot? Tsja, zoals je al schreef, meten dus!
Eventueel heeft 2cv nog een verse schakelaar-stengel liggen in mijn garage waar hij zelf waarschijnlijk niets meer van weet.
Matzwart is leuk voor nu, maar als hij toch opnieuw gespoten word dan gaat hij weer richting oude schema:quote:Op maandag 13 juli 2009 20:20 schreef Repeat het volgende:
Mooie kar, vind dat matzwart ook goed!
Heb er nog steeds een zwak voor, paar jaar terug ook gehad, maar in de winter en met regen werd dat toch iets teveel afzien. Lekkend dak, water via ventilatiesleuf voor naar binnen enz.
Ooit koop ik er weer één
Half open zeker?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:54 schreef Repeat het volgende:
Ik ben zelfs een keer het dak verloren op de A12
Wat bleek vanmiddag, er zit al een aftermarket chassis onderquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:09 schreef 2cv het volgende:
Als je nou slim bent koop je alleen een goede/betere koets
RDW erkend ? Dan is het geen probleem.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat bleek vanmiddag, er zit al een aftermarket chassis onder
Jup maar het is geen geweldig chassis.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
RDW erkend ? Dan is het geen probleem.
Overigens, waar was dat aftermarket chassis aan te herkennen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |