What the heel is wrong with you..... ?quote:
Ja dat zal..quote:
Back tot the stoneage?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:05 schreef mvdejong het volgende:
Praktische dingen, je kunt nu veel beter je tenen gebruiken om te voelen waar je loopt en grip te houden.
Zoals het plaatje in de OPquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:14 schreef Mirel het volgende:
Bij een meisje zou het er nog wel lief uit zien
Nou wat kijkt ze blij.....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:14 schreef Mirel het volgende:
Bij een meisje zou het er nog wel lief uit zien
Een goede fotograaf (lees: Dus geen sluiterdiaree), ik denk hooguit twee keer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:21 schreef ehqo het volgende:
Hoe vaak zouden ze die tweede foto geschoten hebben voor hij zo goed was als hij is?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En dat ze je dan gaat aftrekken met die vreemde voeten zekersick fuck!
een handshoe.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:47 schreef LangeJan het volgende:
Ik vind het geen schoen... een slipper is het ook niet.. ook geen sandaal. Wat is het dan?
Een sch-andaal!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:47 schreef LangeJan het volgende:
Ik vind het geen schoen... een slipper is het ook niet.. ook geen sandaal. Wat is het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
WHAT IN THE FUCK ?!?!?!?!?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef kres het volgende:
Voor die gene die dacht dat Crocs crap waren....
Nou moet je dit zien....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF ?????????
De wat?quote:
Ik hoop al tijden dat Lotusvoeten hier in de mode komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:49 schreef Bob-B het volgende:
Uggs, Crocs en nu dit, wat krijgen we nog allemaal te verduren?
Ah, kunnen we weer fistfucken, maar dan met voeten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik hoop al tijden dat Lotusvoeten hier in de mode komen.
Frocsquote:
klopt, want ze zijn hartstikke mooiquote:Op zondag 28 juni 2009 01:06 schreef intraxz het volgende:
Wat een kuddegedrag in dit topic zeg... "oh! TS vind het lelijke schoentjes, laat ik maar snel ook zeggen dat ze lelijk zijn"
Je komt zeker niet vaak in Klaagbaak huhquote:Op zondag 28 juni 2009 01:06 schreef intraxz het volgende:
Wat een kuddegedrag in dit topic zeg... "oh! TS vind het lelijke schoentjes, laat ik maar snel ook zeggen dat ze lelijk zijn"
Ze doen mij echt denken aan Arubaanse pasteitjes. Daar zit gehakt en rozijnen in. ik zweer het.quote:
http://images.google.nl/images?q=kaassouffle&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:Op zondag 28 juni 2009 02:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze doen mij echt denken aan Arubaanse pasteitjes. Daar zit gehakt en rozijnen in. ik zweer het.
'kaassoufleetjes' ik geloof je niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |