Raar om die Barcelona-foto's op je site te zien als je daar zelf een maand terug ook bent geweest.quote:
Ja, mooi he. Ben je ook in Casa Mila geweest? Boven op het dak, adembenemend.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef RayMania het volgende:
Raar om die Barcelona-foto's op je site te zien als je daar zelf een maand terug ook bent geweest.
Heel veel dingen herkenbaar, vooral die huizen van Gaudi.
Ken hem. Al gezien. Terecht 4 sterren in de VPRO gids.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:50 schreef Bjoro het volgende:
Tong op nederland 3 is de film "In Oranje".
Hebben ze het continue over Garrincha !
wel geinig dat ik bij het horen van de naam "Garrincha" gelijk aan jou moet denkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
Ken hem. Al gezien. Terecht 4 sterren in de VPRO gids.
Je bracht me op het idee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel geinig dat ik bij het horen van de naam "Garrincha" gelijk aan jou moet denken
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bracht me op het idee.
Noem hier je ene voetbalheld. Dus niet meerdere namen.
Klik eens op het filmpje
tong vanaf nu mag je het weer zelf doen...ik ben weer op padquote:Op zondag 28 juni 2009 02:16 schreef tong80 het volgende:
Trusten .
Ik doe mijn best.
Bjoro houdt mijn handje vast
Yep, maar wel voor het zingen de kerk uit ivm alle infectiegevaar.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:38 schreef RayMania het volgende:
Noemen ze een gay-orgie tegenwoordig een koortje?
En ik moest er wéér om lachenquote:Op zondag 28 juni 2009 08:32 schreef Bjoro het volgende:
hoop trouwens dat tong het redt...hier beelden van gisteravond bij de blaastest !
Gelukkig kon de politie er om lachen !
Schuld van de moslims.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:49 schreef maril het volgende:
Ligt het aan mijn computer of aan fok dat hij zo traag is.
dat kon wel eens lang duren !quote:Op zondag 28 juni 2009 11:37 schreef SCH het volgende:
Vanmiddag 50 mensen over de vloer ivm optreden van een koortje
Het wordt vanzelf weer avond toch?
deze ?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:16 schreef borisz het volgende:
Koos Moerenhout Nederlands kampioen wielrennen.
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:31 schreef appelsientje het volgende:
Ga je ff een lang weekend weg... kom je terug is de King op Pop er niet meer...
was ook cynisch bedoeld.....wereldnieuws terwijl je in een hutje in de ardennen zit en er dus niets van mee krijgt !quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was ook cynisch bedoeld.....wereldnieuws terwijl je in een hutje in de ardennen zit en er dus niets van mee krijgt !
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:43 schreef maril het volgende:
Ik wist niet dat hij in de Ardennen was. Nou dan kun je wel stellen dat hij het naar zijn zin heeft gehad
Ik had er iets van gelezen...en gokte eigenlijk dat het de Ardennen wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk bijna weekendmorgen lekker vrij en dan met vrienden naar de ardennen (de vrouwen blijven thuis
)
uit ge-concert ?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:04 schreef SCH het volgende:
En toch moet er 1tje winnen.
Vandaag de A2 op en af gereden, maar volgens mij is het niet droog gebleven.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Zou het droog blijven in Utreg? Ik wil een honkbalwedstrijd gaan kijken.
goed man ! Inderdaad leuk om dat te doen !quote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, was leuk, niet zo druk maar wel leuk om ons huis eens beschikbaar te stellen voor zoiets.
Ik neem hem op. Kijk later nog even.quote:
inderdaad...leuk om hem terug te zien !quote:Op zondag 28 juni 2009 22:31 schreef SCH het volgende:
Mooie docu over Dogger op 1 nu
Kom niet aan Tom Egbertsquote:
truste tong...denk je om je bril ?quote:
Vlak voor ik bij het honkbalveld was begon het te hózen, echt verschrikkelijk!! Ik ben gewoon 10 min in de auto blijven zitten in de hoop dat het minder zou worden....quote:Op zondag 28 juni 2009 22:06 schreef Suijk het volgende:
Vandaag de A2 op en af gereden, maar volgens mij is het niet droog gebleven.Wat een noodweer opeens.
Ze zijn ermee gestopt toen ze met 4-0 voorstondenquote:
ze staan onder Doggers 3quote:Op maandag 29 juni 2009 00:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zijn ermee gestopt toen ze met 4-0 voorstondenLullig he? Is de regel niet bij 5-0 telt de score?
LINKJE, Bloezzezoon speelt bij de Domstad Dodgers 2 tegenwoordig
quote:
Ja dat kloptquote:Op zondag 28 juni 2009 20:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
Ik had er iets van gelezen...en gokte eigenlijk dat het de Ardennen was
in deze minuut bijna net zoveel posts als in de laatste 7 uurquote:Op maandag 29 juni 2009 18:50 schreef Suijk het volgende:
En hoe was de wedstrijd?
little kids grow up ?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:52 schreef Suijk het volgende:
Of de Hools krijgen een leven, dan is het juist een goed teken.
Ligt niet aan de hitte ik zeg al dagen dat Hools dood isquote:
Hools till we die !quote:Op maandag 29 juni 2009 18:58 schreef tong80 het volgende:
Ligt niet aan de hitte ik zeg al dagen dat Hools dood is
Trusten.quote:
1 baan waar ze nog spelen..... je kunt ook overdrijvenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef golfer het volgende:
Waar blijven de tradities toch van verregende Wimbledondagen en uitgestelde partijen wegens duisternis.
Staan ze gewoon in een overdekte hal met verlichting nu nog te spelen.
Volgens mij was jij het wel met die traditie eensquote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef RayMania het volgende:
Tradities zijn voor oude mensen die verandering eng vinden.
Ik wist dat deze tekst op mijn voorzet zou worden ingekopt, alleen had ik hem eerder van Sjimz dan van jou verwacht.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef RayMania het volgende:
Tradities zijn voor oude mensen die verandering eng vinden.
Het is toch ook gewoon functioneel? De romantiek is er af, maar de anticlimax daarvan is sowieso overschat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wist dat deze tekst op mijn voorzet zou worden ingekopt, alleen had ik hem eerder van Sjimz dan van jou verwacht.
Ik heb het gelezen. Als je tegen veel sexueel grove taal kan, het boek/het verhaal met een korreltje zout neemt kan je het proberenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef appelsientje het volgende:
Wie heeft er trouwens het boek "Er komt een vrouw bij de dokter" gelezen? ik wil hem misschien gaan lezen voor de vakantie, maar weet nog niet echt zeker of het wat is...
Als voorproefje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef appelsientje het volgende:
Wie heeft er trouwens het boek "Er komt een vrouw bij de dokter" gelezen? ik wil hem misschien gaan lezen voor de vakantie, maar weet nog niet echt zeker of het wat is...
Ach ik heb het boek ook gelezen "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" En die vond ik erg goed, ik hou wel van z'n schrijf stijl.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Als je tegen veel sexueel grove taal kan, het boek/het verhaal met een korreltje zout neemt kan je het proberen
hahaha nee hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Het verhaal is, hoewel enorm aangedikt en hier en daar flink wat bij verzonnen, wel echt waar ja.
Zijn vrouw is overleden en hij is opnieuw getrouwd met die vriendin.
Of geef ik nou de clou weg
Ja moet zo af en toe hè ?quote:
Half naakt met deuren en ramen open.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:20 schreef Ole het volgende:
En dat met die hitte ...
Of zit je met je gordijnen dicht en de airco aan?
Shit, nu zit ik mijn buik in te houden.quote:
Ja, in september. Verder geniet ik gewoon van onze woonomgeving op mijn vrije dagenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:30 schreef appelsientje het volgende:
Hoest verder met bluezzzz ?? gaan jullie nog op vakantie?
We weten het nog niet precies, wilde eerste naar Zuid-Frankrijk, maar dat is voor zwangere appeldinnetje toch iets te warm. Dus waarschijnlijk iets dichter bij huis (Luxemburg) we gaan zaterdag definitief de knoop doorhakken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, in september. Verder geniet ik gewoon van onze woonomgeving op mijn vrije dagen
Vannacht de kids naar Schiphol gebracht, die zitten nu in het hete Tunesië.
Waar gaan jullie naartoe, of heb ik daar weer overheen gelezen![]()
Tong, wit buikkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog iets te vroegquote:
Je komt op Fok steeds weer vreemdere koosnaampjes tegen van geslachtsdelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bijt net in een kouwe rooie tasty tom
quote:
Ik zag het alquote:
Ik zie liever anderen spelen en winnen inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het al
Ook zo'n hekel aan de zusjes Williams zag ik
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:45 schreef tong80 het volgende:
Je komt op Fok steeds weer vreemdere koosnaampjes tegen van geslachtsdelen.
Want?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:26 schreef golfer het volgende:
alleen had ik hem eerder van Sjimz dan van jou verwacht.
Ik hoop niet het bagger nummer van boudewijn de Grootquote:
Die zet zich over het algemeen meer af tegen een wat oudere generatie.quote:
Ik kan er over meepraten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zet zich over het algemeen meer af tegen een wat oudere generatie.
Eerder mis is ik een paar voetbal-trauma'squote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:01 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad, ben helemaal gehersenspoeld. Je mist een trema trouwens, maar dat had je vast al gezien.
Daarom ben ik ook eeuwig jong.quote:
eeuwig tong, toch ?quote:
Nou hoorquote:
om te neuken bedoel je ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef Ole het volgende:
Niks voor jou tong?
Karen Mulder: een doorslaand succes
Ik wil vlees om op te kauwen ole.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef Ole het volgende:
Niks voor jou tong?
Karen Mulder: een doorslaand succes
Waar ben je dan geweest?quote:
Moet ik op je rug krabben ?quote:
SCH wordt nog gestekeld in een braambosquote:
Hot..hot..hot seks.quote:
Trusteh!.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:01 schreef Bjoro het volgende:
de woensdag is begonnen......mooi moment om de nachtrust aan te vangen !
okquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:01 schreef Bjoro het volgende:
de woensdag is begonnen......mooi moment om de nachtrust aan te vangen !
die van mij begint morgen om deze tijdquote:
Hij zit natuurlijk gewoon fout.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Verbeterde technieken doen hem de das om.
Idd dus terecht dat hij niet mee mag doen.quote:
quote:
Wel typisch dat altijd vlak voor de tour zulke zaken naar buiten komen. De rechter van Boonen die zichzelf ineens niet bevoegd acht, daarna Sinkewitz en nu dit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wil niks goedpraten, het is gewoon dom. Het is wel opvallend dat die alsnog door de mand valt. Ik ben benieuwd hoeveel er nog volgen.
Nou ja, een beter signaal voor de wielrenners is het niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wel typisch dat altijd vlak voor de tour zulke zaken naar buiten komen. De rechter van Boonen die zichzelf ineens niet bevoegd acht, daarna Sinkewitz en nu dit.
Meestal komt er een dag voor de tour begint ook nog een laatste moment-rel/dopinggeval naar buiten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:11 schreef Grulez het volgende:
Wel typisch dat altijd vlak voor de tour zulke zaken naar buiten komen. De rechter van Boonen die zichzelf ineens niet bevoegd acht, daarna Sinkewitz en nu dit.
Die trainer van hemquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wil niks goedpraten, het is gewoon dom. Het is wel opvallend dat die alsnog door de mand valt. Ik ben benieuwd hoeveel er nog volgen.
Of een dag voor je huwelijk vertellen dat een transseksuele homo bent met drie kleine negerkindertjes in Thailand?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja, een beter signaal voor de wielrenners is het niet.
Je gaat ook niet in de zomer bekend maken dat Sinterklaas niet bestaat. Briljante vergelijking SCH
Ik lust alleen wortel met kabeljauwquote:
Wij aten het met op de huid gebakken zeebaars.quote:
Ik eet al 20 jaar geen aardappelen meer.quote:
Er bestaan zelfs gebakken aardappeltjes met spekjes in een zakkie. Bij de appiequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:45 schreef tong80 het volgende:
Ik eet al 20 jaar geen aardappelen meer.
Net als spekjes. Ik snak soms naar spekjes.
Maar die hebben ze niet bij de AH
De echte Bluezz die je lekker moet kunnen braden en met een zwoerdje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:55 schreef Bluezz het volgende:
Of bedoel je soms de natuurlijke spekjes van SCH en mijzelf
Gecunt jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Tja, dat had ook in één post gekund, kent, kont
Dat zijn kleine spekjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
Geen spekjes bij de AH / wat raar. Die van mij wel hoor
Heerlijk ik geniet dus echt van dit weer.. lekker warm... soms weet je niet meer waar je het moet zoeken van de hitte.. maar toch vind ik het heerlijkquote:
Dat weet ik haast wel zekerquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef Ole het volgende:
De alcohol smaakt me niet eens
Dat wil toch wel wat zeggen!![]()
Maar goed, het is ms hier in de stad benauwder dan bij jou op de veluwe..
Het is hier niet meer benauwd hoor en de coronaatjes smaken heerlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef Ole het volgende:
De alcohol smaakt me niet eens
Dat wil toch wel wat zeggen!![]()
Maar goed, het is ms hier in de stad benauwder dan bij jou op de veluwe..
Ole die niet door gaat na haar eerste algoholische drankje komt in de krant.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:54 schreef Ole het volgende:
Eentje, en dan snel opdrinken zolang is nog koud is natuurlijk![]()
Heb paar biertjes op, was een inferieur merk geloof ik. En de wijn was ook niet lekker.
Maar ach, het was een gezellig etentje met de collega;s, daar gaat het om. Maar gewoonlijk ga ik tot het gaatje, gaan we nog even naar de Zeedijk en zo. Kan het nu niet opbrengen. *puf
Heeft Appeldinnetje nergens last van?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:46 schreef Ole het volgende:
Weer een bijzonder persoon minder
R.I.P. Mrs Slocombe.....
We zijn een beetje van slag door het weer tong. Ik haal het komend weekend vast wel weer inquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole die niet door gaat na haar eerste algoholische drankje komt in de krant.
En Bluezz wat is er gebeurt met je Z-Akaantje
gatver...viespeukquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik drink niet altijd meer ZA-tjes, en ga wel eens vreemd.
Zelfs met flesjes water
als het aan jou ligt maak je ook gewoon maar een rommeltje van het leven hè ?quote:
Appeldinnetje heeft het best zwaar nu, met zo'n dikke buikquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:54 schreef Ole het volgende:
Eentje, en dan snel opdrinken zolang is nog koud is natuurlijk![]()
Heb paar biertjes op, was een inferieur merk geloof ik. En de wijn was ook niet lekker.
Maar ach, het was een gezellig etentje met de collega;s, daar gaat het om. Maar gewoonlijk ga ik tot het gaatje, gaan we nog even naar de Zeedijk en zo. Kan het nu niet opbrengen. *puf
Heeft Appeldinnetje nergens last van?
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:12 schreef Ole het volgende:
wees maar extra lief voor haar en manderijntje dan!
Lekker plakkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:00 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie ook niet slapen met die hitte ?
En dan liggen Bluezz en Golfert tegen elkaar aan te zweten.
Ik mag appeldinnetje niet aanraken met deze hittequote:
Wij mogen alles van elkaar en meppen elkaar gewoon weg als het niet lekker aanvoeltquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:41 schreef appelsientje het volgende:
Ik mag appeldinnetje niet aanraken met deze hitte![]()
Ik kruip altijd lekker tegen haar aan....
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij mogen alles van elkaar en meppen elkaar gewoon weg als het niet lekker aanvoelt
en dat meppen voelt dan zeker weer lekker aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij mogen alles van elkaar en meppen elkaar gewoon weg als het niet lekker aanvoelt
Alleen tijdens Wimbledon.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dat meppen voelt dan zeker weer lekker aan
Dat lukte ons laatst ook niet. En als dank werd het zomaar omgezet naar Business Classquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:58 schreef SCH het volgende:
Over vliegen gesproken, waarom lukt het mij zo zelden om online in te checken, nu ook weer niet
He gatver, dat zou ik echt akelig vinden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat lukte ons laatst ook niet. En als dank werd het zomaar omgezet naar Business Class
We hadden een vlucht om 8 uur 's ochtends en 10 uur 's avonds naar en van de USAquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
He gatver, dat zou ik echt akelig vinden.
Maar ik moet al zo vroeg weg, had gehoopt iets later te kunnen.
Kuttijden - maar ik vlieg morgen om half 7quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
We hadden een vlucht om 8 uur 's ochtends en 10 uur 's avonds naar en van de USA
Klopt nog steeds alleen de laatste dagen eerder thuis.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:34 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht dat je 9 van de 10 keer na 17:00 postte.
van je bed naar de woonkamer bedoel jequote:Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt nog steeds alleen de laatste dagen eerder thuis.
Bokito heeft gewonnen.quote:
Bokita mag straks nog, die zal denk ik makkelijk winnen van Safina.quote:
Portugal, huwelijk van een vriend, ben getuige, heb hem via het forum van SC Heerenveen leren kennen 9 jaar geleden. Is dat romantisch of niet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Waar gaat de reis naar toe SCH ?
Cool je hebt me verteld over hem. Leukquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Portugal, huwelijk van een vriend, ben getuige, heb hem via het forum van SC Heerenveen leren kennen 9 jaar geleden. Is dat romantisch of niet?
zoals je in mijn sig kunt lezen is de echte dag pas dinsdag....maar bedankt !quote:
Waarom mocht ze dan al vandaag tracteren? Is de vakantie al begonnen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:33 schreef Bjoro het volgende:
zoals je in mijn sig kunt lezen is de echte dag pas dinsdag....maar bedankt !
Hier is natuurlijk vroeg vakantie dat je ze nu al trakteert.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoals je in mijn sig kunt lezen is de echte dag pas dinsdag....maar bedankt !
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:30 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Maudje mocht vandaag trakteren op school !
ja, van de peuters wel !quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom mocht ze dan al vandaag tracteren? Is de vakantie al begonnen?
Tropenrooster?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt nog steeds alleen de laatste dagen eerder thuis.
Als je nou wat vaker in de SC kwam, dan wist je dat dat inderdaad het geval wasquote:
Ik kan het allemaal niet bijhouden man. Maar het is wel bijzonder dat ik nu word uitgenodigd vaker in de SC tekomen, wie had dat gedachtquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je nou wat vaker in de SC kwam, dan wist je dat dat inderdaad het geval was
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:30 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Maudje mocht vandaag trakteren op school !
Mooiquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je nou wat vaker in de SC kwam, dan wist je dat dat inderdaad het geval was
Junior Accountmanagerquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet bijhouden man. Maar het is wel bijzonder dat ik nu word uitgenodigd vaker in de SC tekomen, wie had dat gedacht
Maar tof, ik las een paar dagen geleden nog wel dat er wat dingen liepen maar het is dus gelukt. Feli. Wat word je titel?
Leuk voor je.quote:
Bij een bedrijf dat logistieke bedrijven automatiseert.quote:
Wat is dat voor een tong-opmerkingquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
Uitzending gemist doet het niet bij mij.
Aha, iets in de IT dus.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:46 schreef Breach het volgende:
Bij een bedrijf dat logistieke bedrijven automatiseert.
Ik deed tong ook na.quote:
Nee.quote:
't Is warm, vergeef me.quote:
Nah, ze leveren ook de systemen zelf. Dus de hardware zeg maar. Ben benieuwd wat het gaat worden, ik heb er zin in iigquote:
Klinkt leuk als startbaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:19 schreef Breach het volgende:
Nah, ze leveren ook de systemen zelf. Dus de hardware zeg maar. Ben benieuwd wat het gaat worden, ik heb er zin in iig
Per septemberquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt leuk als startbaan.
Wanneer ga je beginnen?
Praat hier als tong80..... deeltje 2.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
Uitzending gemist doet het niet bij mij.
Krijg je daar nou een harde plasser van?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat hier als tong80..... deeltje 2.
Wil je dat echt weten als puber ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Krijg je daar nou een harde plasser van?
Lekker nog even relaxen voor je gaat beginnen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef Breach het volgende:
Per september
Dus nog lekker even 2 maanden niks.
Ik ben al wakkerquote:
Goed hè ?quote:
Nu nog maar 235 posts per dag in de lepeltopics en het is helemáál cult af..quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |