Tientallen fokkers die door een bos ronddwalen, volgens mij hebben ze nog het nieuws gehaald ook, in ieder geval de radio, waarbij de presentator (of hoe je dat ook noemt) niet wist wat hij met het verhaal aanmoestquote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
En dit kan best een hoax zijn idd, wel een goede dan
de 'Geen pottenkijkers reeks' was natuurlijk veel beter
Pricelessquote:Op zondag 28 juni 2009 00:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
Tientallen fokkers die door een bos ronddwalen, volgens mij hebben ze nog het nieuws gehaald ook, in ieder geval de radio, waarbij de presentator (of hoe je dat ook noemt) niet wist wat hij met het verhaal aanmoest
Ik heb al 2 keer aangeboden om dit te doen, maar daar reageert hij dan weer niet opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:14 schreef Oksel het volgende:
Overigens, als iemand d'r wil uitproberen.. en 100 euro extra wil bieden om te kijken of ze hapt.. PM me maar..Je komt wel met je reedt op Fok!
Dat was een bazenhoaxquote:Op zondag 28 juni 2009 00:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ryan![]()
Voor de newbies:
Geen pottenkijkers.
![]()
Net even teruggelezen, wel goed opgezette hoax inderdaadquote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
En dit kan best een hoax zijn idd, wel een goede dan
de 'Geen pottenkijkers reeks' was natuurlijk veel beter
Camera's:quote:Op zondag 28 juni 2009 01:40 schreef mirved het volgende:
Ik heb de RAR niet gedownload maar als die foto's watermerken hebben, verschillende resoluties en door verschillende camera's genomen zijn dan lijkt het me wel erg raar dat dat wijf die op haar mobiel heeft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |