Daar ging ie wel mee om. Hij was van de Joodse tak van The Commision. (maffia-orgaan waar Capone's groep ook toe hoorde en geleid werd door Lucky Luciano)quote:
Oei laat hem dat maar niet horen. Hij werd razend van die bijnaam. Benny of Benjamin was het.quote:
Disco Divaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Donna Summer?
denk doe er ff een vraagje tussendoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:03 schreef vaagsel het volgende:
nvm, iets te laat
Nederlandse film, Nederlandse dame.quote:
quote:
kan eigenlijk niet, = VVDquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Voorhoeve?
Ja die malloot was idd later.quote:
Was er geen coalitie toen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
kan eigenlijk niet, = VVD
De Grave dus ook niet ..
Zat de VVD er toen toch in ? ik weet het niet meerquote:
Ik ook niet echt. Ik mocht toen nog niet stemmen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zat de VVD er toen toch in ? ik weet het niet meer
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:24 schreef qonmann het volgende:
Relus te rBeek PvdA
Assen had ze, maar ik heb ze niet gezienquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Terracotta Army
Die benaming mag meteen terug komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:27 schreef qonmann het volgende:
Ministerie van Oorlog ooit
Die was toen al gesprongen.quote:
Jump for JoY - 2 Unlimitedquote:
quote:
Niet van Frank hoor die was van Linda.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:41 schreef qonmann het volgende:
Annabel het is niets zonder jou ..Annabel
Frank Boeijen
Qonmann +1quote:
en van Amanda ..ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet van Frank hoor die was van Linda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |