Zo werk het dus niet ..tik dan niets in als je weg moetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:47 schreef BasOne het volgende:
Qon, wonder boven wonder hij viel op 1
Aan jouw de vraag.
En ik wens jullie nog een hele goede avond, word niet te dronken, en in mijnsnaam GEBRUIK EEN RUBBERTJE
G'Night folks
Klagen als iemand weggaat zonder iets te zeggen, klagen als iemand weggaat met iet te zeggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zo werk het dus niet ..tik dan niets in als je weg moet
wel een mooie gok, maar nee..iemand uit het voetbalvakquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Henk Spaan?
kom zo wel met een hintje..hij is niet onbekendquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry, zul je op een voetbalkenner moeten wachten. Ik weet er vrij weinig tot niets vanaf.
hij is het is dus niet héquote:
iemand uit het vak ..heen zijlijnerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Hugo Borst?
Herstel:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Een intellectueel onder de voetballers..... Ruud van Nistelrode?
quote:
was wel Drenthe ja ..hint was dat Foppe niet zulke fijne herinneringen aan hem heeft (dacht ik)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar wel Drenthe toch?
Verder uhm ... doe-eens-wild-zeg-eens-een Johan Derksen ?
Is goed maar De Onbekende Rader is je voorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Foppe de Haan?
Nee, een gangster en playboy.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:12 schreef qonmann het volgende:
Oh .iemand die de economie daar wilde stimuleren door gokken in die zandstaat toe te staan.?
Weet niet welke president dat bedacht ..
Winnetoe?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie is de 'oprichter' van Las Vegas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |