Oh zou ik ook zo kunnen zeggen. Maargoed, mij kennen ze ook wel langer dan vandaag meestal. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
IRL is het soms wel eens stom. Laatst vroeg een meisje wat ik van haar jurk vond (bloemetjesjurkje) waarop ik zei die heeft mijn oma ook. Dat was niet zo beste zet.
Borg?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef tong80 het volgende:
Wie won als enige 2 keer het grandslam tennis ?
Ik ken haar al vanaf dat ze 12 is. (vroegere achterbuurmeisje) Maar ik denk dat ze het niet leuk vond dat al haar vriendinnen erbij stonden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh zou ik ook zo kunnen zeggen. Maargoed, mij kennen ze ook wel langer dan vandaag meestal. Gelukkig maar
Wie isquote:"Bad" was originally intended as a duet between Michael Jackson and. A rivalry had developed between the two over the years, and Jackson's plan was to leak stories to the media about rising tensions between himself and
, culminating in the release of the song.
turned down the project, explaining to Quincy Jones that the song "would be a hit without (him) on it". Years later,
(jokingly) explained his reason for declining was over either artist singing the song's "your butt is mine" lyric.
![]()
Prince?quote:
Nee. Wel bekend maar niet zo zeer als zangeres.quote:
Nee, wel degelijk een dame. Ze heeft ook wel cd's uitgebracht maar ze is bekender omdat ze de dochter van is en daardoor verheven is boven ons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |