quote:
So close ...quote:
We drijven af.....quote:
En ze hete sophietjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:45 schreef Platina het volgende:
Ik zag eens laatst een meisje?
Keur hem maar goed. Ik stond laatst voor een Poppenkraam. Gisteravond op een verjaardag wat in die boeken gebladerd. Ik vond dit een vrij heftig verhaal.quote:
Mijn nicht is inderdaad huismoeder.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:52 schreef ScottTracy het volgende:
Heeft die moeder van dat mens ook al een boek geschrevenZal wel weer als een trein verkopen onder bezorgde huismoeders.
Honecher?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit is echt idiocratie ten top.![]()
Waarschijnlijk de beste bondskanselier allertijden:
(Hamburg, 23 december 1918) is een Duits econoom en politicus van de Sozialdemokratische Partei Deutschlands (SPD). Hij was bondskanselier van 1974 tot 1982.
Ik heb een beetje Gilles de La Tourette denk ik. Ik post altijd het eerste wat in mij opkomt. Soms is het goed soms niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Die is toch geen bondskanselier geweest ?
Doe ik ook meestal. Eerst iets zeggen, dan pas nadenken. Heeft z'n charmese hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb een beetje Gilles de La Tourette denk ik. Ik post altijd het eerste wat in mij opkomt. Soms is het goed soms niet.
IRL is het soms wel eens stom. Laatst vroeg een meisje wat ik van haar jurk vond (bloemetjesjurkje) waarop ik zei die heeft mijn oma ook. Dat was niet zo beste zet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal. Eerst iets zeggen, dan pas nadenken. Heeft z'n charmese hoor.
Maargoed, ik weet het ook niet zeker dus Ofyles2 kan je alleen verlossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |